جرثقیل یدک کش سنندج

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در سنندج تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09839.html

در واقع به نظر می‌رسید که ix20 برند هیوندای کره جنوبی که در بریتانیا چندان پرفروش نبود، پس از راه اندازی SUV جدید و کوچک هیوندای که Kona نام دارد، بساطش را به کلی برچیند. با این حال، دونکروولک - که در آغاز سال ۲۰۱۶ به عنوان معاون ارشد طراحی هیوندای به آن شرکت پیوست، می‌گوید که خودروهای MPV (یا مینی‌ون) را می‌تواند به خوبی با انعطافی که خودران‌ها در اختیار مردم می‌گذارند، تطبیق داد و با حذف موتور درون‌سوز به گزینه‌ای مناسب‌تر و عملی‌تر بدل کرد.

۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷

سوناتا، آینده طراحی را تغییر می‌دهد

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،لوک دونکروولک رئیس واحد طراحی هیوندای باور دارد که فناوری خودروهای خودمختار و سیستم انتقال قدرت برقی می‌تواند عمر بخش MPV کوچک را در بازار طولانی‌تر کند. این طراح ۵۲ ساله مشهور بلژیکی که پیش از جنسیس و هیوندای مدیر طراحی فولکس‌واگن، - جرثقیل یدک کش سنندج - بنتلی، لامبورگینی و آئودی بوده، در گفت‌وگو با ما تصدیق می‌کند که جانشینی برای ix20 در راه است. در واقع به نظر می‌رسید که ix20 برند هیوندای کره - جرثقیل یدک کش سنندج - جنوبی که در بریتانیا چندان پرفروش نبود، پس از راه اندازی SUV جدید و کوچک هیوندای که Kona نام دارد، بساطش را به کلی برچیند. با این حال، دونکروولک - که در آغاز سال ۲۰۱۶ به عنوان معاون ارشد طراحی هیوندای به آن شرکت پیوست، می‌گوید که خودروهای MPV (یا مینی‌ون) را می‌تواند به خوبی با انعطافی که خودران‌ها در اختیار مردم می‌گذارند، تطبیق داد و با حذف موتور درون‌سوز به گزینه‌ای - جرثقیل یدک کش سنندج - مناسب‌تر و عملی‌تر بدل کرد. وقتی از دونکروولک ‌پرسیدیم آیا جایگزین ix20 را روی تخته رسم برده است، پاسخ داد: «بله، ما برده‌ایم. ما هنوز اسم آن را ix20 نمی‌توانیم بگذاریم اما بله، - جرثقیل یدک کش سنندج - چنین چیزی وجود دارد.» وی افزود: «این SUV تمام بخش‌های بازار را آلوده کرده است، واقعا می‌گویم، مخصوصا با توجه به این «عطر و طعم ماجراجویی» که به آن زده‌اند، یک MPV نمی‌تواند به چنین حس و حالی برسد. شاسی بلند قابلیت‌هایی در اختیارتان قرار می‌دهد همراه با بهانه‌ای که باورتان شود فردی پویا هستید. این حس به شما دست می‌دهد - جرثقیل یدک کش سنندج - که یک عالم سبک زندگی در اختیار - جرثقیل یدک کش سنندج - دارید. این کار واقعا بازاریابی ناب است.» «در حال حاضر با توجه به آنچه در حوزه وسایل نقلیه خودمختار اتفاق - جرثقیل یدک کش سنندج - می‌افتد، در یک - جرثقیل یدک کش سنندج - نقطه عطف قرار داریم و اگر این - جرثقیل یدک کش سنندج - همه امکانات کمکی در اختیار داشته باشیم، چرا باید خودمان را محدود به پکیج‌هایی کنیم که - جرثقیل یدک کش سنندج - در حال حاضر در اختیار داریم؟ حتی بیشتر از آن هم در اختیار داریم هنگامی که خودروها برقی شوند. این مساله انفجاری در کل نظریه پکیج‌سازی و لی‌آوت پدید آورده است. بنابراین موقعی که نگاهی به آینده بیندازیم، MPV - که منظور من از این اصطلاح استفاده حداکثری از فضایی است که در کف خودرو اشغال می‌کنید- به یک ضرورت تبدیل می‌شود و تقریبا یک گزینه منطقی است. البته - جرثقیل یدک کش سنندج - ما در واقع در مورد ۱۰ یا ۱۵ سال آینده صحبت می‌کنیم.» دونکروولک مسئول طراحی Kona - جرثقیل یدک کش سنندج - نبوده است. او از این خودرو به عنوان خودرویی که دربردارنده «عناصری منحصر به فرد» است، - جرثقیل یدک کش سنندج - یاد می‌کند که با سایر مدل ها در مجموعه محصولات هیوندای وجه اشتراکی ندارد چون او پس از آن به هیوندای پیوست که استودیو کالیفرنیای هیوندای در مسابقات داخل سازمانی برنده جایزه بهترین طراحی خودرو شد. اما او در حال فراهم آوردن زبانی جدید برای طراحی است که به احتمال زیاد در مدل آینده سوناتا تعریف می شود - جرثقیل یدک کش سنندج - و برای این باید تا سال ۲۰۱۹ صبر کرد. دونکروولک در این مصاحبه گفت: «من، واقعا در مورد سوناتا بعدی هیجان زده هستم، به این دلیل این - جرثقیل یدک کش سنندج - خودرو طراحی هیوندای را در مسیر - جرثقیل یدک کش سنندج - تازه‌ای می‌اندازد. به‌نظر من این برای برند هیوندای، در حال حاضر، این یک گام بزرگ به جلو است. ما تاکنون طراحی آن را متوقف - جرثقیل یدک کش سنندج - و منجمد نگه‌داشته‌ایم و قرار است - جرثقیل یدک کش سنندج - یک تغییر بزرگ رخ - جرثقیل یدک کش سنندج - بدهد.» منبع: اتو اکسپرس
اولين صفحه   -  جرثقیل خودروبر سنگان   -   نیسان خودروبر سنگان   -   نیسان یدک کش سنگان   -   ماشین بر سنگان   -   خودرو سوار سنگان   -   جرثقیل یدک کش سنگان   -   چرخگیر سنگان   -   امداد خودرو سنندج   -   امداد خودرو سیار سنندج   -   خودروبر سنندج   -   یدک کش سنندج   -   حمل خودرو سنندج   -   حمل ماشین سنندج   -   کفی سنندج   -   کفی خودروبر سنندج   -   جرثقیل خودروبر سنندج   -   نیسان خودروبر سنندج   -   نیسان یدک کش سنندج   -   ماشین بر سنندج   -   خودرو سوار سنندج   -   جرثقیل یدک کش سنندج   -   چرخگیر سنندج   -   امداد خودرو سولقان   -   امداد خودرو سیار سولقان   -   خودروبر سولقان   -   یدک کش سولقان   -   حمل خودرو سولقان   -   حمل ماشین سولقان   -   کفی سولقان   -   کفی خودروبر سولقان   -   جرثقیل خودروبر سولقان   -   نیسان خودروبر سولقان   -   نیسان یدک کش سولقان   -   ماشین بر سولقان   -   خودرو سوار سولقان   -   جرثقیل یدک کش سولقان   -   چرخگیر سولقان   -   امداد خودرو سیرجان   -   امداد خودرو سیار سیرجان   -   خودروبر سیرجان   -   یدک کش سیرجان   -  آخرين صفحه