تعرفه خودروبر شهر قدس

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05794.html

حدود یک سال تمام وقت گذاشتیم تا بهترین قطعه‌سازان ایرانی را انتخاب کنیم. خوشبختانه در ایران قطعه‌سازان زیادی داریم که در حال حاضر اطلاعات حداقل ۲۵۰قطعه‌ساز جمع آوری شده است و از بین آنها ۱۶۰قطعه‌ساز برای همکاری انتخاب شده‌اند.

۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳

مدل‌های برقی سیتروئن را هم به بازار ایران می‌آوریم

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ،تاریخ کمپانی سایپا را که ورق - تعرفه خودروبر شهر قدس - می‌زنیم، در اولین صفحه - تعرفه خودروبر شهر قدس - آن همکاری با کمپانی فرانسوی سیتروئن ثبت شده است که نتیجه آن - تعرفه خودروبر شهر قدس - تولید مشترک خودروی اقتصادی ۲CV به‌نام ژیان در انواع هاچ‌بک و وانت در ایران بود. حال پس از ۴۰‌سال سایپا و سیتروئن رابطه خوبی را با یکدیگر شروع کرده‌اند که نتایج نهایی آن می‌تواند برای مردم ایران بسیار مثبت باشد.

یان مارتین قائم‌مقام شرکت مشترک سایپا-سیتروئن در همایش بین‌المللی صنعت خودرو در غرفه این شرکت حضور داشت و فرصت مغتنمی بود تا با برنامه‌های این شرکت برای بازار ایران بیشتر آشنا شویم.

[caption id="attachment_211526" align="aligncenter" width="471"]تعرفه خودروبر شهر قدس یان مارتین قائم‌مقام شرکت مشترک سایپا-سیتروئن[/caption]

راهبرد آتی سیتروئن برای بازار ایران چیست؟

برای شرکت سیتروئن استراتژی که برای بازار ایران در نظر گرفته‌ است، بسیار مهم بوده و در راستای اجرایی کردن آن در نظر داریم طی سال‌های آتی سه خودروی متفاوت و یک - تعرفه خودروبر شهر قدس - پیشرانه را در - تعرفه خودروبر شهر قدس - بازار ایران تولید کنیم.

مسلما اولین این خودروها، C3 خواهد بود که در حال حاضر در نمایشگاه‌های خودروی ایران حاضر شده است. همچنین با وجود اینکه در ابتدا قطعات خارجی محصولاتمان در ایران - تعرفه خودروبر شهر قدس - مونتاژ خواهد شد ولی پس از - تعرفه خودروبر شهر قدس - مدتی برخی از قطعات محصولات‌مان را در ایران خواهیم ساخت.

چند درصد داخلی‌سازی را برای محصولات در ایران در نظر گرفته‌اید؟

همانطور که اشاره - تعرفه خودروبر شهر قدس - شد ابتدا قطعات خارجی به ایران ارسال خواهد شد اما پس از - تعرفه خودروبر شهر قدس - آن ۲۵درصد از قطعات مورد نیاز در - تعرفه خودروبر شهر قدس - ایران تولید و از محصولات ایرانی در ساخت خودرو استفاده خواهد شد. اما در مورد خودروی C3 xr که یک شاسی‌بلند است، قصد داریم بیش از ۶۰ درصد از قطعات آن را در ایران بسازیم.

حدود یک سال تمام وقت گذاشتیم تا بهترین قطعه‌سازان ایرانی را انتخاب کنیم. خوشبختانه در ایران قطعه‌سازان زیادی داریم که در حال حاضر اطلاعات حداقل ۲۵۰قطعه‌ساز جمع آوری شده است و - تعرفه خودروبر شهر قدس - از بین آنها ۱۶۰قطعه‌ساز برای همکاری انتخاب شده‌اند. این خبر بسیار خوبی برای قطعه‌سازان ایرانی بوده و البته بخش مهمی از قرارداد بین سایپا و سیتروئن را تشکیل داده است.

بنابراین اولین خودروی ما C3 خواهد بود، سپس سراغ نسخه شاسی‌بلند - تعرفه خودروبر شهر قدس - آن - تعرفه خودروبر شهر قدس - خواهیم رفت و در انتها یک خودروی سدان را برای بازار ایران در نظر گرفته‌ایم. این خودروی سدان برای اولین‌بار و به‌طور اختصاصی به بازار عرضه خواهد شد.

پس از این سه خودرو نیز تولید یک پیشرانه را در ایران در نظر داریم چرا‌که تولید موتور بسیار مهم است و برای این کار قصد داریم تولید موتور C5 را در کاشان انجام دهیم.

البته تولید خودروهای ما نیز در - تعرفه خودروبر شهر قدس - کاشان اتفاق خواهد افتاد. سایت تولیدی کاشان بسیار بزرگ است و با وجود اینکه ۱۰سال پیش احداث شده، اما به‌خاطر تعداد زیادی از افراد که در این سایت فعالیت کردند - تعرفه خودروبر شهر قدس - و انگیزه‌ بالایی که برای پیشرفت در آنجا وجود دارد، درنهایت به وضعیت مطلوب فعلی رسیده است.

چرا سایت کاشان گزینه سیتروئن برای تولید در ایران بوده است؟

در حقیقت انتخاب این سایت بر اساس توافقی بود که بین سایپا و سیتروئن انجام شد و به نظر - تعرفه خودروبر شهر قدس - من بهترین انتخاب بوده - تعرفه خودروبر شهر قدس - چرا‌که فکر می‌کنیم بهترین سایت تولید خودرو در ایران سایت کاشان است.

مردم اروپا علاقه زیادی به میکروکارها نشان داده‌اند. برنامه شما برای تولید این خودروها در اروپا و ایران چیست؟

همانطور که گفتید این نوع خودروها مورد توجه مردم اروپا هستند، اما در حال حاضر محصولی در این سگمنت نداریم، البته تولید - تعرفه خودروبر شهر قدس - این خودروها در - تعرفه خودروبر شهر قدس - برنامه میان‌مدت ما قرار دارد.

واضح است که در ابتدا این محصولات - تعرفه خودروبر شهر قدس - برای بازار اروپا در نظر گرفته خواهند شد چرا‌که به‌خاطر قوانین نظارتی و توجه کردن به مسائل ترافیکی که در شهرهای بزرگ ایجاد شده، مالیات‌ها و... بازار اروپا تشنه این خودروهاست.

البته سیتروئن در این سگــــمنت خودروهای C Zero و E-MEHARI را دارد - تعرفه خودروبر شهر قدس - که برقی هستند، با وجود - تعرفه خودروبر شهر قدس - این، برنامه‌ای برای حضور خودروهای برقی در بازار ایران دارید؟

در برنامه‌ریزی استراتژیکی که گروه PSA در نظر گرفته، قرار است در آینده از سه نوع انرژی مختلف برای پیشرانه این خودروها استفاده شود و شامل کلاسیک، هیدروژنی، تمام‌برقی و البته مدل‌های میانی آنها که به نام هیبرید شناخته می‌شوند، خواهد بود.

به‌طور معمول خودروهای برقی در سگمنت‌های کوچک تولید می‌شوند و هیبریدها در سگمنت‌های بزرگ‌تر به‌کار برده خواهند شد. قصد نداریم در اولین قدم این خودروها را وارد بازار ایران کنیم، در واقع اولین قدم ارائه محصولاتی با پیشرانه‌های کم‌مصرف است و - تعرفه خودروبر شهر قدس - بر اساس توافق‌های انجام‌شده قصد داریم این پیشرانه‌ها را در ایران نیز تولید کنیم و مدل‌های برقی سیتروئن نیز به بازار ایران راه پیدا کنند.

برای کنترل بازار ایران در آینده چه برنامه‌ای دارید؟

استراتژی ما ارائه خودروهای بسیار جدید سیتروئن شامل دو نوع از C3 که اولین نسخه آن را در نمایشگاه‌ها مشاهده کردید، نسخه شاسی‌بلند آن و در - تعرفه خودروبر شهر قدس - نهایت سدان جدیدی است که می‌دانیم برای بازار ایران بسیار مفید - تعرفه خودروبر شهر قدس - بوده و قطعا استقبال بسیار - تعرفه خودروبر شهر قدس - خوبی از آن خواهد شد.

همچنین این خودروی سدان کمک خواهد کرد که از لحاظ کیفیت و هزینه تولید، صنعت خودروی ایران در سطح اروپا قرار گیرد. - تعرفه خودروبر شهر قدس - در نهایت نیز به نظرات مشتریان ایرانی احترام گذاشته خواهد شد.

اولين صفحه   -  شماره تماس چرخگیر شهر زیبا   -   خدمات چرخگیر شهر زیبا   -   امداد خودرو شهر قدس   -   کرایه امداد خودرو شهر قدس   -   قیمت امداد خودرو شهر قدس   -   مبلغ امداد خودرو شهر قدس   -   تعرفه امداد خودرو شهر قدس   -   شماره تماس امداد خودرو شهر قدس   -   خدمات امداد خودرو شهر قدس   -   امداد خودرو سیار شهر قدس   -   کرایه امداد خودرو سیار شهر قدس   -   قیمت امداد خودرو سیار شهر قدس   -   مبلغ امداد خودرو سیار شهر قدس   -   تعرفه امداد خودرو سیار شهر قدس   -   شماره تماس امداد خودرو سیار شهر قدس   -   خدمات امداد خودرو سیار شهر قدس   -   خودروبر شهر قدس   -   کرایه خودروبر شهر قدس   -   قیمت خودروبر شهر قدس   -   مبلغ خودروبر شهر قدس   -   تعرفه خودروبر شهر قدس   -   شماره تماس خودروبر شهر قدس   -   خدمات خودروبر شهر قدس   -   یدک کش شهر قدس   -   کرایه یدک کش شهر قدس   -   قیمت یدک کش شهر قدس   -   مبلغ یدک کش شهر قدس   -   تعرفه یدک کش شهر قدس   -   شماره تماس یدک کش شهر قدس   -   خدمات یدک کش شهر قدس   -   حمل خودرو شهر قدس   -   کرایه حمل خودرو شهر قدس   -   قیمت حمل خودرو شهر قدس   -   مبلغ حمل خودرو شهر قدس   -   تعرفه حمل خودرو شهر قدس   -   شماره تماس حمل خودرو شهر قدس   -   خدمات حمل خودرو شهر قدس   -   حمل ماشین شهر قدس   -   کرایه حمل ماشین شهر قدس   -   قیمت حمل ماشین شهر قدس   -   مبلغ حمل ماشین شهر قدس   -  آخرين صفحه