تعرفه یدک کش شهر قدس

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05801.html

خودروسازان داخلی در شرایطی به ارتقای استاندارد محصولات خود ملزم شده‌اند که با توجه به اعتراضات اخیر آنها و همچنین عدم ارائه برنامه‌ای مدون برای اجرای الزامات و معرفی محصولات جایگزین، به‌نظر می‌رسد اجرای استانداردهای جدید در خودروهای داخلی عملا به محاق رفته است.

۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹

سیاه و سفید استاندارد‌های جدید خودرو

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » به نقل از دنیای اقتصاد، طبق اعلام سازمان - تعرفه یدک کش شهر قدس - ملی استاندارد، تعداد استانداردهای مربوط به خودروهای داخلی، باید از ۵۵ به ۸۵ مورد افزایش یابد و خودروسازان کشور برای پیاده‌سازی آنها تنها تا دی ماه سال آینده فرصت دارند. بر این اساس، خودروسازان ملزم شده‌اند تعداد استانداردهای خودرویی را تا تیر ماه ۹۷ به ۶۱ مورد رسانده و - تعرفه یدک کش شهر قدس - ۶ ماه بعد نیز ۶۱ مورد را به ۸۵ استاندارد ارتقا دهند. بنا به گفته مدیران سازمان ملی استاندارد، خودروسازان اگر استانداردهای موردنظر را پاس نکنند، با توقف شماره‌گذاری محصولاتشان مواجه خواهند شد. این - تعرفه یدک کش شهر قدس - قید اجرایی - تعرفه یدک کش شهر قدس - در شرایطی است که خودروسازان در چند نوبت و به‌خصوص - تعرفه یدک کش شهر قدس - هفته گذشته مراتب اعتراض خود را به الزام استانداردها اعلام کرده و به‌نظر می‌رسد اصلا برنامه‌ای برای اجرای استانداردهای جدید ندارند. آنها همچنین تا به امروز برنامه مشخص و مدونی بابت ارائه محصولات جایگزین (در صورت پاس - تعرفه یدک کش شهر قدس - کردن استانداردهای جدید توسط خودروهای فعلی) ارائه نداده‌اند.  اصل حرف خودروسازان داخلی این است که استانداردهای جدید چندان قابل‌اجرا نبوده و باید اولا محتوای آنها تغییر کند و ثانیا مدت زمان بیشتری برای اجرایشان لحاظ شود. بنا به گفته مدیران خودروساز، برخی از استانداردهای ۸۵‌گانه را حتی بزرگان صنعت خودرو نیز پاس نمی‌کنند و - تعرفه یدک کش شهر قدس - از همین‌رو بهتر است سازمان ملی استاندارد در این ماجرا تجدیدنظر کرده و منطقی‌تر تصمیم بگیرد. این اعتراضات در شرایطی است که پیش‌تر نیز مسوولان انجمن خودروسازان ایران نسبت به بروز بحران تولید خودرو در یکی، دو سال آینده و در اثر - تعرفه یدک کش شهر قدس - اجرای استانداردهای جدید، هشدار داده‌اند. به گفته آنها، بیشتر خودروهای داخلی توان پاس کردن استانداردهای جدید را - تعرفه یدک کش شهر قدس - ندارند، بنابراین اگر سازمان ملی استاندارد روی اجرای آنها مصر باشد، حدود ۸۰۰ هزار خودرو داخلی عملا با توقف تولید مواجه خواهند شد. از مجموع این اظهارات و اعتراضات در کنار بی‌برنامگی و بی‌میلی خودروسازان به اجرای استانداردهای جدید، این پیام روشن قابل دریافت - تعرفه یدک کش شهر قدس - است که استانداردهای الزامی موردنظر، در خودروهای داخلی - تعرفه یدک کش شهر قدس - پیاده نخواهند شد. طبعا اگر قرار بود این استانداردها در وقت مقرر اجرایی شوند، - تعرفه یدک کش شهر قدس - خودروسازان داخلی این همه اعتراض و انتقاد به این ماجرا نداشته و از طرفی، مقدمات اجرایی شدن آنها را فراهم می‌آوردند، حال آنکه شرایط کاملا برعکس است. اما پرسش مهمی که در این - تعرفه یدک کش شهر قدس - ماجرا وجود دارد، این است - تعرفه یدک کش شهر قدس - که بالاخره سازمان ملی استاندارد - تعرفه یدک کش شهر قدس - حق دارد یا خودروسازان؟ به عبارت بهتر، باید حق را به این سازمان که می‌خواهد استاندارد خودروهای داخلی را به اروپا نزدیک کند، داد یا خودروسازان - تعرفه یدک کش شهر قدس - که می‌گویند استانداردهای موردنظر (با توجه به اثر افزایشی بر قیمت و همچنین آپشنیزه بودن آنها) قابلیت اجرایی ندارند؟ برای پاسخ به این پرسش باید از دو منظر «اثرگذاری استانداردهای جدید بر کیفیت خودروها» و «تاثیر قیمتی استانداردها» به ماجرا پرداخت. در باب موضوع اول (اثرگذاری استانداردهای جدید بر کیفیت خودروها)، می‌طلبد که با نگاهی به الزامات و - تعرفه یدک کش شهر قدس - دستورالعمل‌های قبلی - تعرفه یدک کش شهر قدس - سازمان ملی استاندارد، اثر آنها را - تعرفه یدک کش شهر قدس - بر بهبود کیفی خودروهای داخلی بررسی کرد. دو مورد از معروف‌ترین استانداردهای موردنظر که پیش‌تر اجرایی شده‌اند، نصب سیستم ترمز ضدقفل و کیسه هوا در خودروهای داخلی است. اگرچه اثر این دو مورد بر افزایش ایمنی خودروها قابل‌انکار نیست، با این حال نمی‌توان ادعا کرد در مجموع سطح کیفی خودروهای داخلی در نتیجه الزامات لحاظ شده، چندان بالا رفته باشد. مشکل اصلی در سطح کیفی پایین خودروهای داخلی، کیفیت نامناسب و نامرغوب قطعات به‌کار رفته در آنهاست، موضوعی که بارها مورد تایید خودروسازان و حتی قطعه‌سازان نیز قرار گرفته است. قطعه‌سازان - تعرفه یدک کش شهر قدس - داخلی پیش‌تر بر این موضوع صحه گذاشته‌اند که سطح کیفی محصولاتشان متناسب با قیمت در نظر گرفته شده برای - تعرفه یدک کش شهر قدس - آنها از سوی خودروسازان است. در واقع ازآنجاکه قیمت‌گذاری خودرو در ایران آزاد نبوده و خودروسازان متهم به گرانفروشی هستند، معمولا از سطح کیفی قطعات (در راستای کاهش هزینه‌ها)، کاسته می‌شود و از همین‌رو کیفیت خودروها - تعرفه یدک کش شهر قدس - متاثر از این ماجرا بهبود چندانی نمی‌یابد. این در شرایطی - تعرفه یدک کش شهر قدس - است که نگاهی به - تعرفه یدک کش شهر قدس - استانداردهای جدید خودرویی نشان می‌دهد سازمان ملی استاندارد هنوز هم از اصل ماجرا (توجه به کیفیت قطعات) دور مانده و به این - تعرفه یدک کش شهر قدس - موضوع که ریشه کیفیت پایین خودروها از کجا آب - تعرفه یدک کش شهر قدس - می‌خورد، توجهی نکرده است. البته در اینجا نیز با دو چالش بزرگ مواجه هستیم که اولی بالا - تعرفه یدک کش شهر قدس - رفتن قیمت خودروها در صورت بهبود کیفی قطعات است و دومی نیز به خطر ادامه تولید خودروهای قدیمی مربوط می‌شود. واضح‌تر اینکه اگر ارتقای استاندارد قطعات نیز الزامی شود، انتهای ماجرا - تعرفه یدک کش شهر قدس - افزایش قیمت و ادامه تولید خودروهای قدیمی است که به‌نظر نمی‌رسد به صلاح خودروسازی و مشتریان ایرانی باشد. هرچه هست، ظاهرا استانداردهایی که این سازمان الزامی کرده، به نوعی بیشتر به آپشن شبیه هستند و بعید به‌نظر می‌رسد کمک چندانی به بهبود کیفیت خودروهای داخلی کنند، هرچند البته نمی‌توان تاثیر آنها را بر افزایش ایمنی منکر شد. حال اما از منظر دوم یعنی اثر افزایشی استانداردهای جدید بر هزینه تولید و قیمت - تعرفه یدک کش شهر قدس - تمام‌شده خودروها به این ماجرا نگاه کنیم. تردیدی وجود - تعرفه یدک کش شهر قدس - ندارد که اجرای استانداردهای جدید (جدای از اثربخش بودن یا نبودن آنها بر سطح کیفی خودروهای داخلی)، هزینه تولید را افزایش خواهد داد. بالا رفتن هزینه تولید، به افزایش قیمت تمام‌شده می‌انجامد و بنابراین مشتریان باید پول بیشتری برای خرید خودروها بپردازند، آن‌هم در شرایطی که همین حالا نیز خیلی‌ها توان خرید با قیمت‌های فعلی را ندارند. هرچند با توجه به موارد مطروح اعتراض خودروسازان به استانداردهای جدید، تا حدی قابل‌پذیرش به‌نظر می‌رسد، با این حال این موضوع چیزی - تعرفه یدک کش شهر قدس - از قصور آنها - تعرفه یدک کش شهر قدس - در کیفیت پایین محصولاتشان کم نمی‌کند. شرکت‌های خودروساز داخلی در بیشتر موارد روی خوش به ارتقای استانداردها و بهبود کیفیت و ایمنی محصولات خود نشان نمی‌دهند و بهانه‌های مختلفی نیز بابت توجیه رفتار خود می‌تراشند و نتیجه‌اش این شده که بعد از این همه سال - تعرفه یدک کش شهر قدس - تجربه، هنوز هم کمتر کسی از سطح کیفی خودروهای تولید داخل رضایت دارد. این نارضایتی‌ها نیز بیش از آنکه به آپشن‌ها و امکانات ظاهری خودروهای داخلی مربوط باشد، مسائل و موارد عمیق‌تری را شامل می‌شود، - تعرفه یدک کش شهر قدس - از جمله کیفیت پایین قطعات و مونتاژ نامناسب و بروز ایرادهایی عجیب و غریب در خودروهای صفر کیلومتر. در - تعرفه یدک کش شهر قدس - چنین شرایطی، به‌نظر می‌رسد در مجموع آنچه به خیر و - تعرفه یدک کش شهر قدس - صلاح خودروسازی و مشتریان ایرانی است، - تعرفه یدک کش شهر قدس - خروج خودروهای قدیمی از خطوط تولید و جایگزینی آنها با محصولاتی به‌روزتر است. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد هم خودروسازان و هم قطعه‌سازان داخلی بدشان نمی‌آید تولید محصولات قدیمی ادامه یابد، زیرا سودی که اینها به دنبال دارند، شاید در محصولات جدید نباشد و صدالبته که دردسرشان نیز از جهات مختلف (تولید، تامین قطعه و قیمت‌گذاری و...) کمتر است.
اولين صفحه   -  شماره تماس امداد خودرو شهر قدس   -   خدمات امداد خودرو شهر قدس   -   امداد خودرو سیار شهر قدس   -   کرایه امداد خودرو سیار شهر قدس   -   قیمت امداد خودرو سیار شهر قدس   -   مبلغ امداد خودرو سیار شهر قدس   -   تعرفه امداد خودرو سیار شهر قدس   -   شماره تماس امداد خودرو سیار شهر قدس   -   خدمات امداد خودرو سیار شهر قدس   -   خودروبر شهر قدس   -   کرایه خودروبر شهر قدس   -   قیمت خودروبر شهر قدس   -   مبلغ خودروبر شهر قدس   -   تعرفه خودروبر شهر قدس   -   شماره تماس خودروبر شهر قدس   -   خدمات خودروبر شهر قدس   -   یدک کش شهر قدس   -   کرایه یدک کش شهر قدس   -   قیمت یدک کش شهر قدس   -   مبلغ یدک کش شهر قدس   -   تعرفه یدک کش شهر قدس   -   شماره تماس یدک کش شهر قدس   -   خدمات یدک کش شهر قدس   -   حمل خودرو شهر قدس   -   کرایه حمل خودرو شهر قدس   -   قیمت حمل خودرو شهر قدس   -   مبلغ حمل خودرو شهر قدس   -   تعرفه حمل خودرو شهر قدس   -   شماره تماس حمل خودرو شهر قدس   -   خدمات حمل خودرو شهر قدس   -   حمل ماشین شهر قدس   -   کرایه حمل ماشین شهر قدس   -   قیمت حمل ماشین شهر قدس   -   مبلغ حمل ماشین شهر قدس   -   تعرفه حمل ماشین شهر قدس   -   شماره تماس حمل ماشین شهر قدس   -   خدمات حمل ماشین شهر قدس   -   کفی شهر قدس   -   کرایه کفی شهر قدس   -   قیمت کفی شهر قدس   -   مبلغ کفی شهر قدس   -  آخرين صفحه