تعرفه ماشین بر شهر قدس

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05857.html

شاید اصلی‌ترین نکته این گونه همایش‌ها این است که چرا همچنان بار اصلی برگزاری آن باید بر دوش نهادهای دولتی این صنعت باشد؟

۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۶

همایش بین‌ المللی صنعت خودرو در ایستگاه پنجم

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، علی طجوزی در سرمقاله امروز (چهارشنبه - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶) روزنامه دنیای خودرو، به موضوع « پنجمین همایش بین‌ المللی صنعت خودرو » پرداخت.

دبیر گروه خبر روزنامه دنیای خودرو در این باره نوشت :

همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران در حالی به ایستگاه - تعرفه ماشین بر شهر قدس - پنجم خود رسیده است که به‌رغم تمام تلاش‌ها و حرکت‌ها، همچنان با سطح اول این صنعت در - تعرفه ماشین بر شهر قدس - عرصه جهانی فاصله داریم، فاصله‌ای که به شکل‌های مختلف - تعرفه ماشین بر شهر قدس - از سوی بسیاری از - تعرفه ماشین بر شهر قدس - متولیان، دست‌اندرکاران وکارشناسان این صنعت مورد اشاره قرار گرفته است و هر کدام نیز بنا بر جایگاه و موقعیت خود نسخه‌های متفاوتی برای این مهم، پیچیده و تجویز کرده‌اند.

[caption id="attachment_211334" align="aligncenter" width="1000"]تعرفه ماشین بر شهر قدس پنجمین همایش بین‌ المللی صنعت خودرو[/caption]

تا به این جای کار از نظر کمی در حال - تعرفه ماشین بر شهر قدس - رشد هستیم و از نظر کیفی به آن جایگاهی که باید بنابر سن و سال این صنعت سال‌ها پیش می‌رسیدیم، دست نیافته‌ایم. با این حال به‌نظر می‌رسد گام‌های اول درست برداشته شده‌اند.

به بیان دیگر طی سال‌های اخیر متولیان این صنعت به صراحت اعلام و عنوان کرده‌اند صنعت خودروی کشور بنابر دلایلی تاکنون نتوانسته است در سطح اول حرفی برای گفتن داشته باشد.

آن‌ها درباره چرایی این مساله تحقیق کرده - تعرفه ماشین بر شهر قدس - و به این نتیجه - تعرفه ماشین بر شهر قدس - رسیده‌اند که برای عبور از وضعیت فعلی چاره‌ای جز مشارکت با تولیدکنندگان برتر این صنعت و انتقال تکنولوژی تولید به داخل و بومی‌سازی آن‌ها نداریم.

این مساله همانطور که اشاره شد یک گام بلند رو به جلو است. این که واقعیت‌ها را - تعرفه ماشین بر شهر قدس - بپذیریم و برای رفع کاستی‌ها نیازها را اعلام کنیم، طبیعتا می‌تواند در هموار کردن مسیر پیشرفت کمک شایانی کند.

اما نکته این است که برای درمان این بیمار نسخه‌های بسیاری پیچیده شده است. به‌نظر می‌رسد تجویز انواع داروها اگر باعث تحلیل‌رفتن بنیه این صنعت نشود، حداقل روند درمان را طولانی‌تر می‌کند.

اینکه طی همایش‌های سال‌های گذشته و همچنین همایش اخیر، شاهد حضور مهمان توانمند و متعدد خارجی باشیم، نکته بسیار خوب و مثبتی تلقی می‌شود اما اینکه الگوبرداری از چگونگی تبدیل‌شدن آنان به یک برند مطرح و بین‌المللی را همچنان در دستور کار - تعرفه ماشین بر شهر قدس - قرار نداده‌ایم، خود نکته بسیار قابل‌تاملی است که به‌نظر می‌رسد در این گونه همایش‌ها باید ازسوی متولیان این صنعت پاسخی صریح و روشن بدان داده شود.

شاید اصلی‌ترین نکته این گونه همایش‌ها این است که چرا همچنان بار اصلی برگزاری آن باید - تعرفه ماشین بر شهر قدس - بر دوش نهادهای دولتی این صنعت باشد؟ این در حالی است که در - تعرفه ماشین بر شهر قدس - بسیاری از برندهای برتر خودروساز جهان هیچ اثری از حضور دولتی‌ها مشاهده نمی‌شود.

هرچند دولت‌های یازدهم و دوازدهم بر اهمیت - تعرفه ماشین بر شهر قدس - خصوصی‌سازی تاکید شده است اما کماکان حرکتی در - تعرفه ماشین بر شهر قدس - راستای رسیدن به آن مشاهده نمی‌شود.

به بیان دیگر در بسیاری از اقتصادهای توسعه‌یافته و یا در حال توسعه شاهد این هستیم که دولت دست از بازی کردن کشیده است و به مثابه یک داور نظاره‌گر تلاش فعالان اقتصادی -صنعتی است و از سوی دیگر مراقب رعایت قوانینی است که از پیش تسهیل شده‌اند.

در همین حال دولت یک نقش دیگر نیز ایفا می‌کند و آن تسهیل‌کردن فعالیت بین‌المللی بازیگران اقتصادی است تا بتوانند با کم‌ترین هزینه و بیشترین امکان وارد بازارهای سایر کشورها شوند؛ امری که در بازار خودروی - تعرفه ماشین بر شهر قدس - کشور شاهد آن هستیم.

بنابراین امیدواریم خروجی این نهادها باعث شود عمق خصوصی‌سازی در ایران هرچه زودتر افزایش یابد و خود فعالان این صنعت مجری برگزاری این گونه همایش‌ها شوند.

دولت نیز مانند پدری که فرزندانش به عرصه رسیده‌اند، از این موهبت بهره‌ها خواهد برد و می‌تواند سبک‌بال‌تر به سایر امور محوله بپردازد.

اولين صفحه   -  شماره تماس جرثقیل خودروبر شهر قدس   -   خدمات جرثقیل خودروبر شهر قدس   -   نیسان خودروبر شهر قدس   -   کرایه نیسان خودروبر شهر قدس   -   قیمت نیسان خودروبر شهر قدس   -   مبلغ نیسان خودروبر شهر قدس   -   تعرفه نیسان خودروبر شهر قدس   -   شماره تماس نیسان خودروبر شهر قدس   -   خدمات نیسان خودروبر شهر قدس   -   نیسان یدک کش شهر قدس   -   کرایه نیسان یدک کش شهر قدس   -   قیمت نیسان یدک کش شهر قدس   -   مبلغ نیسان یدک کش شهر قدس   -   تعرفه نیسان یدک کش شهر قدس   -   شماره تماس نیسان یدک کش شهر قدس   -   خدمات نیسان یدک کش شهر قدس   -   ماشین بر شهر قدس   -   کرایه ماشین بر شهر قدس   -   قیمت ماشین بر شهر قدس   -   مبلغ ماشین بر شهر قدس   -   تعرفه ماشین بر شهر قدس   -   شماره تماس ماشین بر شهر قدس   -   خدمات ماشین بر شهر قدس   -   خودرو سوار شهر قدس   -   کرایه خودرو سوار شهر قدس   -   قیمت خودرو سوار شهر قدس   -   مبلغ خودرو سوار شهر قدس   -   تعرفه خودرو سوار شهر قدس   -   شماره تماس خودرو سوار شهر قدس   -   خدمات خودرو سوار شهر قدس   -   جرثقیل یدک کش شهر قدس   -   کرایه جرثقیل یدک کش شهر قدس   -   قیمت جرثقیل یدک کش شهر قدس   -   مبلغ جرثقیل یدک کش شهر قدس   -   تعرفه جرثقیل یدک کش شهر قدس   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش شهر قدس   -   خدمات جرثقیل یدک کش شهر قدس   -   چرخگیر شهر قدس   -   کرایه چرخگیر شهر قدس   -   قیمت چرخگیر شهر قدس   -   مبلغ چرخگیر شهر قدس   -  آخرين صفحه