قیمت نیسان یدک کش شهر قدس

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05848.html

شما صادرات زیادی ندارید چون بنگاه‌های اقتصادی کوچک دارید و هزینه‌های تولیدتان بالا است. ضمن اینکه برای پیشرفت در این صنعت، ایران نباید با چند ملیت کار کند، بلکه باید کل بازار جهان را مد نظر داشته باشد و از فرصت‌هایی که پیش می‌آید بهره ببرد

۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴

تلفیق شرکت‌ های کوچک ، گردش مالی قطعه‌ سازی را افزایش می‌دهد

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، تلاش قطعه‌ سازان برای یافتن مسیر درست توسعه و پیشرفت و به‌دست آوردن مجدد جایگاهی که در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ در آن قرار داشتند، باعث حضور فعالان و صاحب‌نظران داخلی و خارجی این صنعت شده است. به گونه‌ای که تعدادی از کارشناسان و فعالان جهانی قطعه‌سازی با حضور در همایش - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - بین‌ المللی اخیر صنعت خودرو که با موضوع قطعه‌سازی و زنجیره تامین برگزار شد، درباره چالش‌ها و مشکلات پیش روی قطعه‌سازان و راه‌های رهایی و رفع موانع موجود اظهارنظر کردند.

رئیس کمیته ایران در انجمن قطعه‌ سازان فرانسه (FIEV) نیز با اشاره به مزایای کار تولید قطعه‌ سازان در ایران، گفت: «برخورداری از نیروی کار - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - جوان و تحصیلکرده، بزرگ‌ترین سرمایه ایران و شرکت‌های فعال در این کشور است.»

[caption id="attachment_208820" align="aligncenter" width="627"]قیمت نیسان یدک کش شهر قدس اگر می‌خواهید به تی‌یر۱، تی‌یر۲ و تی‌یر۳ برسید باید تولید را به حجم اقتصادی برسانید.[/caption]

هزینه پایین انرژی، مزیت تولید ایرانی

دیدیر هدین (Didier Hedin) - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - با بیان اینکه ذهنیت کارآفرینان و بازرگانان ایرانی بسیار قابل‌توجه است، اظهار کرد: «به این - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - ترتیب اگر بتوان منابع انسانی را با کارآفرینی تلفیق کرد، منافع زیادی تامین می‌شود و آینده - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - خوبی در صنعت خودرو رقم می‌خورد.»

وی با توضیح اینکه در - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - ایران به کارخانه‌های زیادی سر زده است، افزود: «سیستم‌ها و فرایند تولید و اطلاعات موجود درمورد آن نشان می‌دهد در ایران هزینه - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - انرژی پایین است که این موضوع برای تولید، یک مزیت به شمار می‌رود. در عین حال وقتی ماشین‌آلات وضعیت - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - خوبی داشته باشند، امکان تولید محصولات خوب و با کیفیت فراهم می‌شود.»

هدین با اشاره به اینکه امروز بیشتر شرکت‌ها و قطعه‌سازان ایرانی به فکر مدیریت چابک افتاده‌اند، بیان کرد: «در این زمینه افزایش کارایی - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - نیز موردنیاز است. منظور از کارایی، استفاده بهتر از ماشین‌آلات است. - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - ضمن اینکه انعطاف را هم نباید از قلم انداخت. در واقع باید این عامل را در نظر داشت که تولید باید براساس افت و خیزهای بازار انجام شود.»

وی با توضیح اینکه وقتی صحبت از تولید است، بحث هزینه‌های پنهان و البته کارخانه‌های - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - پنهان نیز - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - مطرح - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - می‌شود، تاکید کرد: «مفهوم کارخانه‌های پنهان یعنی واحدهای تولید که هزینه یا سرمایه‌گذاری خاصی برای آن‌ها نشده است.» (تولیدکنندگان غیررسمی یا اصطلاحا قطعه‌سازان زیرپله‌ای)

به گفته رئیس کمیته ایران در انجمن - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - قطعه‌سازان فرانسه، همه این عوامل بر کیفیت و سرمایه‌گذاری تاثیر می‌گذارد. همچنین نباید فراموش کرد تاب‌آوری این صنعت، موضوعی است که باعث دوام و ماندگاری آن شده است.

هدین با بیان اینکه گفته می‌شود امسال تولید خودرو در ایران - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - به یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه رسیده است که این اتفاق بسیار خوبی است، افزود: «در حالی که اگر مشکلات سال‌های گذشته صنعت خودروی ایران، در فرانسه اتفاق افتاده بود، همه گریه می‌کردند و صنعت نمی‌توانست پیشرفت کند.»

لزوم صرف هزینه در تحقیق و توسعه

این فعال صنعت قطعه‌سازی فرانسوی در ادامه با اشاره به اینکه با وجود برداشته شدن تحریم‌های اقتصادی علیه ایران، هنوز سیستم بانکی - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - از دسترس خارج - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - است، خاطرنشان کرد: «قطعه‌سازی ایران باید مد نظر داشته باشد که آنچه اینجا ضعف محسوب می‌شود این است که قطعه‌سازان به جای اینکه تامین‌کننده باشند، طرف قرارداد فرعی(subcontractor) هستند. در حالی که در دنیا تامین‌کنندگان همه چیز را از صفر تا صد خود تولید می‌کنند.»

وی با اشاره به اینکه اگر می‌خواهید در بازار موفق باشید، باید در تمام این فناوری‌ها حرف اول را بزنید، گفت: - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - «در قطعه‌سازی ایران پول کمی خرج تحقیق و توسعه می‌شود که این مشکل‌ساز خواهد بود. در حالی که در دنیا، شرکت‌های اروپایی به‌طور معمول بین ۶ تا - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - ۱۰درصد درآمد خود را صرف تحقیق و - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - توسعه می‌کنند.»

دیدیر هدین با تاکید بر اینکه در ایران تعداد زیادی بنگاه کوچک وجود دارد که به نظر می‌رسد - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - هیچگاه بزرگ نخواهند شد، اظهار کرد: «آیا بهتر نیست - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - همه این‌ها تلفیق شوند و یک هویت بزرگ بسازند؟ چراکه گردش مالی با اندازه شرکت‌ها ارتباط مستقیم دارد. به این ترتیب است که در آلمان و فرانسه وسعت این شرکت‌ها خیلی بزرگ است.»

کل بازار جهان باید مد - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - نظر باشد

هدین با اشاره به دو مقوله صادرات و رقابت‌پذیری در صنعت خودرو و قطعه‌سازی ایران، تاکید کرد: «شما صادرات زیادی ندارید چون بنگاه‌های اقتصادی کوچک دارید و هزینه‌های تولیدتان بالا است.»

وی در ادامه با بیان اینکه صنعت خودرو در ایران بسیار - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - مهم است و چشم‌اندازی برای سال ۱۴۰۴ در آن وجود دارد که قرار است ۳میلیون‌خودرو تولید شود، افزود: «اگر می‌خواهید به تی‌یر۱، تی‌یر۲ و تی‌یر۳ برسید باید تولید را به حجم اقتصادی برسانید. ضمن اینکه برای پیشرفت در این صنعت، ایران نباید با چند ملیت کار کند، بلکه باید - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - کل بازار جهان را مد نظر داشته باشد و از فرصت‌هایی که پیش می‌آید بهره ببرد.»

به گفته هدین، در حال حاضر فرصت‌های خوبی - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - برای قطعه‌سازان وجود دارد تا با تولیدکنندگان جهانی ارتباط داشته باشند. بنابراین باید از پتانسیل - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - انرژی و مواد اولیه ارزان به درستی استفاده شود.

وی در پایان تاکید کرد: «شاید زیاد بودن - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - تعداد قطعه‌سازان در ایران، در ایجاد بخشی از مشکلات فعلی - قیمت نیسان یدک کش شهر قدس - تاثیر زیادی داشته باشد. اگرچه در این سال‌ها قطعه‌سازی در ایران با سرعت زیادی به سوی جلو در حال حرکت است. برای پیشرفت بیشتر دولت و خودروسازان باید دنبال مابقی حلقه‌ها باشند تا به هدف خود در سند چشم‌انداز، برسند.»

اولين صفحه   -  مبلغ کفی خودروبر شهر قدس   -   تعرفه کفی خودروبر شهر قدس   -   شماره تماس کفی خودروبر شهر قدس   -   خدمات کفی خودروبر شهر قدس   -   جرثقیل خودروبر شهر قدس   -   کرایه جرثقیل خودروبر شهر قدس   -   قیمت جرثقیل خودروبر شهر قدس   -   مبلغ جرثقیل خودروبر شهر قدس   -   تعرفه جرثقیل خودروبر شهر قدس   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر شهر قدس   -   خدمات جرثقیل خودروبر شهر قدس   -   نیسان خودروبر شهر قدس   -   کرایه نیسان خودروبر شهر قدس   -   قیمت نیسان خودروبر شهر قدس   -   مبلغ نیسان خودروبر شهر قدس   -   تعرفه نیسان خودروبر شهر قدس   -   شماره تماس نیسان خودروبر شهر قدس   -   خدمات نیسان خودروبر شهر قدس   -   نیسان یدک کش شهر قدس   -   کرایه نیسان یدک کش شهر قدس   -   قیمت نیسان یدک کش شهر قدس   -   مبلغ نیسان یدک کش شهر قدس   -   تعرفه نیسان یدک کش شهر قدس   -   شماره تماس نیسان یدک کش شهر قدس   -   خدمات نیسان یدک کش شهر قدس   -   ماشین بر شهر قدس   -   کرایه ماشین بر شهر قدس   -   قیمت ماشین بر شهر قدس   -   مبلغ ماشین بر شهر قدس   -   تعرفه ماشین بر شهر قدس   -   شماره تماس ماشین بر شهر قدس   -   خدمات ماشین بر شهر قدس   -   خودرو سوار شهر قدس   -   کرایه خودرو سوار شهر قدس   -   قیمت خودرو سوار شهر قدس   -   مبلغ خودرو سوار شهر قدس   -   تعرفه خودرو سوار شهر قدس   -   شماره تماس خودرو سوار شهر قدس   -   خدمات خودرو سوار شهر قدس   -   جرثقیل یدک کش شهر قدس   -   کرایه جرثقیل یدک کش شهر قدس   -  آخرين صفحه