تعرفه ماشین بر گیشا

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07327.html

بررسی موانع صادرات در‌واقع بررسی موانع خودروسازی کشور بوده و این کار از اهمیت بسزای برخوردار است، موانعی از قبیل بالا بودن هزینه تولید، کیفیت محصولات تولیدی و ...

۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۵

۸ مانع پیش‌روی صادرات خودرو

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، شاید بتوان گفت صادرات - تعرفه ماشین بر گیشا - مهم‌ترین موضوعی - تعرفه ماشین بر گیشا - است که در یک‌دهه اخیر - تعرفه ماشین بر گیشا - صنعت خودرو نتوانسته به آن - تعرفه ماشین بر گیشا - دست یابد. به بیان دیگر صادرات در صنعت خودرو اگر به‌صورت مستمر و پایدار انجام شود، می‌توان گفت خودروسازی ایران توانسته است در بازارهای جهانی حضور پیدا کند.

بررسی موانع صادرات در‌واقع بررسی موانع خودروسازی کشور بوده و این کار از اهمیت بسزای برخوردار است، موانعی از قبیل بالا بودن هزینه تولید، کیفیت محصولات تولیدی، عدم بهره‌وری مناسب، دخالت دولت در صنعت خودرو، نرخ بالای تسهیلات بانکی، نبود تنوع در محصولات، به‌روز نبودن خودروهای تولیدی در قیاس با رقبای خارجی و توجه اندک به مسائل - تعرفه ماشین بر گیشا - تحقیق و توسعه ازجمله موانع صادراتی در صنعت خودرو به‌شمار می‌روند در این زمینه سه تن از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به بیان نظرات خود پرداخته اند.

رامین نورقلی عضوکمیسیون صنایع ومعادن - تعرفه ماشین بر گیشا - مجلس :

خودروسازان برای افزایش صادرات باید به مساله تحقیق و توسعه توجه بیشتری داشته باشند

[caption id="attachment_205982" align="aligncenter" width="304"]تعرفه ماشین بر گیشا رامین نورقلی عضوکمیسیون صنایع ومعادن مجلس[/caption]

موانع صادرات خودرو در کشور چیست؟ یکی‌از موانع اصلی صادرات خودرو را می‌توان در حیطه داخلی و در زمینه گرانی نرخ خودرو برای ورود به بازار رقابتی جست‌وجو کرد. از سویی کیفیت خودروهای داخلی ما با محورهای صادراتی فاصله دارد، بنابراین خودروی داخلی نمی‌تواند به نحو مطلوب به بازار جهانی صادر شود. همچنین یکی از دلایل عدم موفقیت خودروهای ایرانی در بازار بین‌المللی را می‌توان در به‌روز نبودن این خودروهای برای ارائه در بازار صادراتی دانست.

مسائل بانکی و همچنین دخالت دولت در صنعت خودرو، چگونه می‌توانند برصادرات خودرو اثر بگذارد؟ یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در رابطه با صنعت خودرو وجود دارد، این است که این صنعت - تعرفه ماشین بر گیشا - با وجود بهره‌های بانکی بسیار بالا آن‌طور که - تعرفه ماشین بر گیشا - باید‌و‌شاید نمی‌تواند از تسهیلات بانکی استفاده کند که موجب شد خودروسازان به‌خصوص در ایام تحریم با مشکل تامین نقدینگی و سرمایه در گردش مواجه شوند، همین موضوع سبب شد با افت صادرات خودرو مواجه شویم، زیرا در مقطعی آمار تولید خودرو به‌شدت کاهش یافت و از سوی دیگر خودروسازان نتوانستند کیفیت و تنوع محصولات خود را افزایش دهند. مورد دیگر نیز مربوط به اجرای ناقص اصل۴۴ است، در‌حالی‌که به‌ظاهر صنعت خودروی کشور خصوصی شده است اما در باطن شاهد آن هستیم که دولت همچنان مدیریت - تعرفه ماشین بر گیشا - خودروسازان را تعیین می‌کند و این امر باعث می‌شود امکان برنامه‌ریزی بلندمدت از شرکت‌ها سلب شود و آن‌ها برای صادرات که کاری زمان‌بر و بلند‌مدت است، نتوانند برنامه‌ریزی کنند.

نقش کم‌رنگ تحقیق‌و‌توسعه در صنعت - تعرفه ماشین بر گیشا - خودرو چقدر بر صادرات خودرو تاثیرگذار - تعرفه ماشین بر گیشا - است؟ این دو موضوعی که شما به آن اشاره کردید، - تعرفه ماشین بر گیشا - رابطه مستقیمی با هم دارند، یعنی هرچه توجه به مسائل تحقیق و توسعه در خودروسازی کشور بیشتر باشد، درمقابل کیفیت خودروهای تولیدی و - تعرفه ماشین بر گیشا - تنوع آنها افزایش‌یافته همچنین هزینه تولید آن کاهش می‌یابد و در چنین شرایطی صادرات خودرو نیز افزایش خواهد یافت، این درحالی است که توجه جدی به بحث تحقیق‌و‌توسعه در خودروسازی کشور باید در اولویت قرار بگیرد، زیرا تحقیق‌و‌توسعه در این صنعت به‌طور مستقیم موجب نوآوری می‌شود. از سویی رمز موفقیت در صادرات کالاهای ایرانی به بازارهای بین‌المللی و هدف را باید در تولید صادرات‌محور جست‌وجو کرد.

 

سعید باستانی - سخنگوی - تعرفه ماشین بر گیشا - کمیسیون صنایع مجلس :

مسیر درست سیاست‌گذاری

[caption id="attachment_187261" align="aligncenter" width="247"]تعرفه ماشین بر گیشا سعید باستانی[/caption]

با توجه به اینکه - تعرفه ماشین بر گیشا - خودروسازی ایران، در شرایط متفاوتی از گذشته به‌سر می‌برد، - تعرفه ماشین بر گیشا - سیاست‌گذاری این صنعت باید به چه شکلی باشد؟ باید سیاست‌گذاری‌های صنعت خودرو به سمتی حرکت کند که شرکت‌های خودروساز ایرانی به‌عنوان تولیدکننده منطقه‌ای خودرو مطرح شوند و - تعرفه ماشین بر گیشا - ایران تبدیل به هاب توزیع خودرو در منطقه شود.

این رویکرد با محوریت چه مسائلی باید دنبال شود؟ هرگونه سرمایه‌گذاری جدید در صنعت خودرو باید با رویکرد صادرات انجام شود. با این رویکرد بحث کیفیت، خدمات پس از فروش، تنوع محصول و سایر مباحث با حوزه خودرو جدی خواهد شد.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که صنعت خودرو با آن دست‌به گریبان است، نبود تنوع در محصولات است، در این - تعرفه ماشین بر گیشا - حوزه چه باید کرد؟ یکی از مهم‌ترین اقداماتی که صنعت خودرو باید در پیش بگیرد، متنوع کردن سبد محصولات است، چراکه اگر امروزه خودروسازان داخلی قصد - تعرفه ماشین بر گیشا - حضور در بازارهای بین‌المللی و رقابت با خودروسازان به‌نام و معتبر جهانی را دارند، باید محصولات باکیفیت و متنوعی تولید کنند تا توان رقابت با رقبای خود در سطح جهانی را داشته باشند، در غیر این صورت خودروسازان داخلی نمی‌توانند در زمینه صادرات به توفیقی دست یابند.

 

ولی ملکی - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس :

کیفیت؛ برگ برنده در صادرات

[caption id="attachment_187253" align="aligncenter" width="267"]تعرفه ماشین بر گیشا - تعرفه ماشین بر گیشا - ولی ملکی[/caption]

به‌منظور اینکه صادرات پایدار در صنعت خودرو انجام شود، چه باید کرد؟ باید برای - تعرفه ماشین بر گیشا - صادرات خودرو به کشورهای دیگر به‌نکاتی چون کیفیت خودرو در بخش‌های مختلف ازجمله بدنه، موتور و - تعرفه ماشین بر گیشا - امکانات آن توجه شود. از سوی دیگر قیمت آن نیز باید به‌نحوی تعیین - تعرفه ماشین بر گیشا - شود تا توان حضور در بازار رقابتی بین‌المللی داشته باشد.

برجام و قراردادهایی که در این عصر بسته شده‌اند، از این لحاظ که شرکت‌های ایرانی - تعرفه ماشین بر گیشا - با شرکای خارجی اقدام به تولید مشترک خواهند کرد، آیا نام و برند آن خودروساز برای صادرات می‌تواند حائز اهمیت باشد؟ در این زمینه باید این نکته را بیان کرد که - تعرفه ماشین بر گیشا - برندهای معروف و شناخته‌شده نیاز به بازاریابی ندارند و وقتی برای برندهای معروف بازار وجود دارد، مصرف‌کننده دیگر به دنبال آن نیست که خودرو در کدام کشور تولید - تعرفه ماشین بر گیشا - شده است. ما نیز باید بتوانیم با برندسازی و همکاری با برند کشورهای دیگر در زمینه صادرات صنعت خودرو گام برداریم.

در زمینه به‌دست آوردن بازارهای صادرات پایدار در کشورهای منطقه، ایران‌خودرو اقدام به همکاری با کشور آذربایجان کرده است. این - تعرفه ماشین بر گیشا - همکاری را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ در این مورد می‌توان گفت این همکاری در‌نهایت منجربه توسعه صادرات و تولید خودرو با برند ایران در - تعرفه ماشین بر گیشا - کشور آذربایجان خواهد شد. همچنین درگذشته نیز شاهد صادرات پراید و سمند به سوریه، عراق و کشورهای آفریقایی بوده‌ایم. در‌حال‌حاضر می‌توان این تجربه را با‌توجه به اوضاع بهتر خودروسازان در زمان فعلی گسترش داد. این در - تعرفه ماشین بر گیشا - حالی است که خودروسازان باید در زمینه افزایش کیفیت گام‌های بسیار موثری را بردارند.

اولين صفحه   -  شماره تماس جرثقیل خودروبر گیشا   -   خدمات جرثقیل خودروبر گیشا   -   نیسان خودروبر گیشا   -   کرایه نیسان خودروبر گیشا   -   قیمت نیسان خودروبر گیشا   -   مبلغ نیسان خودروبر گیشا   -   تعرفه نیسان خودروبر گیشا   -   شماره تماس نیسان خودروبر گیشا   -   خدمات نیسان خودروبر گیشا   -   نیسان یدک کش گیشا   -   کرایه نیسان یدک کش گیشا   -   قیمت نیسان یدک کش گیشا   -   مبلغ نیسان یدک کش گیشا   -   تعرفه نیسان یدک کش گیشا   -   شماره تماس نیسان یدک کش گیشا   -   خدمات نیسان یدک کش گیشا   -   ماشین بر گیشا   -   کرایه ماشین بر گیشا   -   قیمت ماشین بر گیشا   -   مبلغ ماشین بر گیشا   -   تعرفه ماشین بر گیشا   -   شماره تماس ماشین بر گیشا   -   خدمات ماشین بر گیشا   -   خودرو سوار گیشا   -   کرایه خودرو سوار گیشا   -   قیمت خودرو سوار گیشا   -   مبلغ خودرو سوار گیشا   -   تعرفه خودرو سوار گیشا   -   شماره تماس خودرو سوار گیشا   -   خدمات خودرو سوار گیشا   -   جرثقیل یدک کش گیشا   -   کرایه جرثقیل یدک کش گیشا   -   قیمت جرثقیل یدک کش گیشا   -   مبلغ جرثقیل یدک کش گیشا   -   تعرفه جرثقیل یدک کش گیشا   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش گیشا   -   خدمات جرثقیل یدک کش گیشا   -   چرخگیر گیشا   -   کرایه چرخگیر گیشا   -   قیمت چرخگیر گیشا   -   مبلغ چرخگیر گیشا   -  آخرين صفحه