خدمات نیسان یدک کش گیشا

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07322.html

برنامه ارتقای استاندارد آلایندگی خودروهای داخلی با تاخیر در حال اجراست اما خودروسازان و وزارت نفت هیچ کدام مسوولیت عقب بودن از استانداردهای جهانی را قبول نکرده و تنها یکدیگر را متهم می‌کنند.

۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

خودروسازان وزارت نفت را متهم می‌کنند!

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از ایسنا، موضوع ارتقای استاندارد آلایندگی خودروهای سبک و سنگین تولید داخل به سطح یورو ۴ در اواخر دولت دهم مورد توجه قرار گرفت و برنامه زمان‌بندی برای این موضوع تدوین شد اما خودروسازان در موعد مقرر استاندارد آلایندگی محصولات خود را ارتقا نداده و تقصیر را به گردن وزارت نفت انداختند که توزیع سراسری سوخت - خدمات نیسان یدک کش گیشا - یورو ۴ را آغاز نکرده است.

با روی کار آمدن - خدمات نیسان یدک کش گیشا - دولت تدبیر و امید این موضوع مجددا در دستور کار قرار گرفته و مقرر شد از ابتدای شهریور ماه ۱۳۹۳ استاندارد آلایندگی تمام خودروهای - خدمات نیسان یدک کش گیشا - سبک - خدمات نیسان یدک کش گیشا - تولید داخل (شامل سواری و وانت) به یورو ۴ ارتقا یابد.

خودروسازان اگرچه در این موعد برخی خودروهای به‌روز خود مانند تندر ۹۰ را به یورو ۴ ارتقا دادند اما شش ماهی طول کشید تا همه خودروهای سبک تولید داخل به استاندارد آلایندگی یورو ۴ ارتقا یابند و سرانجام از ابتدای سال ۱۳۹۴ تمام خودروهای سبک به استاندارد یورو ۴ تجهیز شدند.

اما در حوزه خودروهای سنگین نیز خودروسازان در اواخر دولت دهم در ارتقای استاندارد آلایندگی به یورو ۴ تاخیر داشتند و سرانجام از ابتدای سال ۱۳۹۴ استاندارد آلایندگی تمام خودروهای سنگین - خدمات نیسان یدک کش گیشا - تولیدی به یورو ۴ با DPS(فیلتر دوده) ارتقا یافت.

در حال حاضر که به پایان سال ۱۳۹۶ نزدیک می‌شویم نیز خودروهای سبک و سنگین داخلی همچنان با استاندارد یورو ۴ تولید می‌شوند. این وضعیت در حالی است که در اروپا سال‌ها است که استاندارد - خدمات نیسان یدک کش گیشا - آلایندگی خودروها به یورو - خدمات نیسان یدک کش گیشا - ۵ و یورو ۶ ارتقا یافته اما - خدمات نیسان یدک کش گیشا - هنوز خودروسازان داخلی اقدامی برای ارتقای استاندارد آلایندگی محصولات خود انجام نداده‌اند.

با این حال طبق دستورالعمل تدوین شده، استاندارد آلایندگی خودروهای سبک از ابتدای سال ۱۳۹۸ باید به یورو ۵ ارتقا یابد. همچنین استاندارد آلایندگی خودروهای سنگین نیز از ابتدای سال ۱۳۹۸ باید برابر با استاندارد روز اروپا باشد که در حال حاضر یورو ۵ و ۶ است.

عقب بودن صنعت خودروی ایران از استانداردهای جهانی در زمینه استاندارد آلایندگی خودروها در حالی است - خدمات نیسان یدک کش گیشا - که خودروسازان مسبب این وضعیت را وزارت نفت می‌دانند که از توزیع سراسری سوخت مناسب برای ارتقای استاندارد آلایندگی خودروها خودداری کرده است.

در این زمینه دبیر انجمن خودروسازان ایران می‌گوید: - خدمات نیسان یدک کش گیشا - طبق مصوبه - خدمات نیسان یدک کش گیشا - دولت دهم شش ماه قبل از موعد ارتقای استاندارد آلایندگی خودروهای داخلی به یورو ۴، وزارت نفت - خدمات نیسان یدک کش گیشا - باید سوخت بنزین و گازوئیل یورو ۴ را به طور سراسری توزیع - خدمات نیسان یدک کش گیشا - می‌کرد که این اتفاق نیفتاد به همین دلیل خودروسازان - خدمات نیسان یدک کش گیشا - نیز در ارتقای استاندارد تاخیر داشتند.

احمد نعمت‌بخش با بیان اینکه حتی در حال حاضر نیز هنوز بنزین و گازوئیل یورو - خدمات نیسان یدک کش گیشا - ۴ به طور کامل و سراسری در کشور توزیع نمی‌شود، اظهار می‌کند: به عنوان مثال در گازوئیل یورو ۴ میزان سولفور باید کمتر از ۵۰ PPM باشد اما در حال حاضر در مواردی - خدمات نیسان یدک کش گیشا - میزان سولفور گازوئیل به ۵۰ هزار PPM نیز می‌رسد که باعث تخریب موتور خودرو و فیلتر آن می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا خودروسازان با وجود عقب بودن از استانداردهای جهانی در موعد تعیین شده از ابتدای سال ۱۳۹۸ استاندارد آلایندگی محصولات خود را به یورو ۵ ارتقا خواهند داد، می‌گوید: خودروسازان اقدامات لازم برای ارتقای استاندارد آلایندگی به یورو - خدمات نیسان یدک کش گیشا - ۵ را آغاز کرده‌اند و برخی نمونه‌های خودرو نیز با این استاندارد تولید شده است اما مشکل این است که اگر وزارت نفت در موعد مقرر استاندارد آلایندگی بنزین و گازوئیل را به یورو ۵ ارتقا ندهد ارتقای استاندارد خودروها تاثیری نداشته و حتی باعث تخریب خودرو و آلایندگی بیشتر هوا خواهد شد.

در این شرایط واقعیت این است که شهرهای کشور از آلودگی هوا رنج می‌برند و خودروسازان نیز از استانداردهای جهانی در این حوزه عقب هستند. - خدمات نیسان یدک کش گیشا - بنابراین برای شهروندان خسته از آلودگی هوا مهم نیست که مقصر عقب افتادن از استانداردهای جهانی خودروسازان یا وزارت نفت است بلکه مهم این است که حداقل در موعد تعیین شده برای سال ۱۳۹۸، استاندارد تمام خودروهای داخلی به یوور ۵ و استاندارد روز - خدمات نیسان یدک کش گیشا - اروپا ارتقا یابد.

در این زمینه یک کارشناس صنعت خودرو نیز می‌گوید: خودروهای قدیمی و بی‌کیفیت در حال تولید مهمترین عامل آلودگی هوای شهرها هستند.

ابوالفضل - خدمات نیسان یدک کش گیشا - خلخالی ادامه می‌دهد: در حال حاضر در صنعت خودروی اروپا استاندارد آلایندگی یورو ۵ و یورو ۶ اجرایی - خدمات نیسان یدک کش گیشا - شده اما در داخل خودروها همچنان با استاندارد آلایندگی یورو ۴ تولید می‌شوند؛ بنابراین استاندارد آلایندگی خودروهای تولیدی در ایران به‌روز نبوده و عقب‌تر از استانداردهای جهانی است و به همین دلیل خودروهای در حال تولید شرایط مناسبی از نظر میزان آلایندگی ندارند.

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ی با - خدمات نیسان یدک کش گیشا - بیان اینکه میزان‌ آلایندگی خودروهای یورو ۵ و ۶ در حد قابل توجهی کمتر از استاندارد یورو ۴ است، تصریح می‌کند: بنابراین دولت باید خودروسازان را ملزم کند هر چه زودتر استاندارد آلایندگی محصولات خود را به یورو ۵ و ۶ ارتقا - خدمات نیسان یدک کش گیشا - دهند.
اولين صفحه   -  جرثقیل خودروبر گیشا   -   کرایه جرثقیل خودروبر گیشا   -   قیمت جرثقیل خودروبر گیشا   -   مبلغ جرثقیل خودروبر گیشا   -   تعرفه جرثقیل خودروبر گیشا   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر گیشا   -   خدمات جرثقیل خودروبر گیشا   -   نیسان خودروبر گیشا   -   کرایه نیسان خودروبر گیشا   -   قیمت نیسان خودروبر گیشا   -   مبلغ نیسان خودروبر گیشا   -   تعرفه نیسان خودروبر گیشا   -   شماره تماس نیسان خودروبر گیشا   -   خدمات نیسان خودروبر گیشا   -   نیسان یدک کش گیشا   -   کرایه نیسان یدک کش گیشا   -   قیمت نیسان یدک کش گیشا   -   مبلغ نیسان یدک کش گیشا   -   تعرفه نیسان یدک کش گیشا   -   شماره تماس نیسان یدک کش گیشا   -   خدمات نیسان یدک کش گیشا   -   ماشین بر گیشا   -   کرایه ماشین بر گیشا   -   قیمت ماشین بر گیشا   -   مبلغ ماشین بر گیشا   -   تعرفه ماشین بر گیشا   -   شماره تماس ماشین بر گیشا   -   خدمات ماشین بر گیشا   -   خودرو سوار گیشا   -   کرایه خودرو سوار گیشا   -   قیمت خودرو سوار گیشا   -   مبلغ خودرو سوار گیشا   -   تعرفه خودرو سوار گیشا   -   شماره تماس خودرو سوار گیشا   -   خدمات خودرو سوار گیشا   -   جرثقیل یدک کش گیشا   -   کرایه جرثقیل یدک کش گیشا   -   قیمت جرثقیل یدک کش گیشا   -   مبلغ جرثقیل یدک کش گیشا   -   تعرفه جرثقیل یدک کش گیشا   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش گیشا   -  آخرين صفحه