خدمات نیسان خودروبر صادقیه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06475.html

یک قطعه‌ساز حتی اگر مساله تامین منابع مالی برای توسعه و به‌روزکردن خط تولید خود را نداشته باشد، نیازمند این است که برای سرمایه‌گذاری و بازگشت سرمایه و سود حاصل از آن یک آینده روشن متصور باشد.

۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

مشکلات مالی مانعی در مسیر به‌روزآوری خطوط تولید

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، برخی فعالان صنعت قطعه‌سازی به دلایل مختلف و به‌خاطر وجود بعضی موانع، ناچار به واردات برخی از قطعات موردنیاز تولید خودرو می‌شوند و آن‌ها - خدمات نیسان خودروبر صادقیه - را بسته‌بندی کرده و - خدمات نیسان خودروبر صادقیه - در اختیار خودروسازان قرار می‌دهند. این موضوعی - خدمات نیسان خودروبر صادقیه - است که ازطرفی برخی قطعه‌سازان آن را تایید می‌کنند و از سوی دیگر قطعه‌سازانی به طور کلی آن را رد می‌کنند.

[caption id="attachment_200551" align="aligncenter" width="635"]خدمات نیسان خودروبر صادقیه طی چند سال اخیر وضعیت تامین مواد اولیه برای قطعه‌سازان - خدمات نیسان خودروبر صادقیه - نسبت‌به گذشته بهبود یافته است[/caption]

یکی از فعالان این صنعت با بیان اینکه این موضوع تا حدی - خدمات نیسان خودروبر صادقیه - درست است، در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» گفت: «اگر تولیدکنندگان ماشین‌آلات لازم برای تولید قطعات را دراختیار داشته باشند و شرایط مساعد تولید هم مهیا باشد، بی‌شک ترجیح می‌دهند خودشان تولید کنند. این فرایند درمورد قطعات ریخته‌گری معمولا روند تولید داخل را طی می‌کند. در مقابل، قطعات تکنولوژیک هستند که متاسفانه دانش، فن‌آوری و ماشین‌آلات مورد نیاز تولید آن‌ها در کشور وجود ندارد.»

سعید علیزاده ضمن توضیح این - خدمات نیسان خودروبر صادقیه - مطلب که برای تولید چنین قطعاتی به سرمایه‌گذاری‌های - خدمات نیسان خودروبر صادقیه - چندصدمیلیاردی نیاز است، اظهار کرد: «این درحالی است که - خدمات نیسان خودروبر صادقیه - اکثر قطعه‌سازان در شرایط فعلی توان چنین سرمایه‌گذاری‌هایی را ندارند. اکثر آن‌ها مطالبات پرداخت‌نشده دارند. البته نباید این نکته را نیز فراموش کرد که در سال جاری خودروسازان اقدامات قابل‌توجهی در زمینه پرداخت بدهی قطعه‌سازان داشته‌اند. با این وجود قطعه‌سازان برای - خدمات نیسان خودروبر صادقیه - بهبود شرایط خود نیاز به حمایت‌های مالی و در عین حال برنامه‌ریزی‌های مدون و دقیق دارند.»

وی در ادامه در رابطه با عوامل و - خدمات نیسان خودروبر صادقیه - موانع موجود در این صنعت مانند نبود تکنولوژی و فناوری تولید مناسب ضمن نبود منابع مالی کافی برای توسعه این تکنولوژی، افزود: «باید توجه داشت - خدمات نیسان خودروبر صادقیه - که همه این - خدمات نیسان خودروبر صادقیه - مباحث زنجیروار به یکدیگر متصل هستند. یک قطعه‌ساز حتی اگر - خدمات نیسان خودروبر صادقیه - مساله تامین منابع مالی برای توسعه و به‌روزکردن خط تولید خود را نداشته باشد، نیازمند این است - خدمات نیسان خودروبر صادقیه - که برای سرمایه‌گذاری و بازگشت سرمایه و سود حاصل از آن یک آینده روشن - خدمات نیسان خودروبر صادقیه - متصور باشد.»

علیزاده با اشاره به مشکل تامین مواد اولیه موردنیاز تولید در این صنعت، بیان کرد: «در این زمینه باید گفت طی چند سال اخیر وضعیت تامین مواد اولیه برای قطعه‌سازان نسبت‌به گذشته بهبود یافته است. در شرایط فعلی حتی کیفیت موادی که به دست تولیدکنندگان می‌رسد نیز نسبت به زمان تحریم، بهتر شده است. بر همین اساس کیفیت قطعات تولید داخل که مواد اولیه آن‌ها وارداتی است نیز بالا رفته است.»

این فعال صنعت خودرو همچنین در رابطه با - خدمات نیسان خودروبر صادقیه - کیفیت محصولات تولید داخل با بیان اینکه وقتی تولیدکننده به تکنولوژی روز و جدید دسترسی نداشته باشد، نباید انتظار تولید با کیفیت بالا داشت، تاکید کرد: «یکی از مشکلات قطعه‌سازان این است که توان خرید تکنولوژی روز را ندارند، اگر هم توان خرید وجود داشته باشد، این فن‌آوری و تکنولوژی بسیار سخت به ایران منتقل می‌شود.»

به گفته سعید علیزاده، بالا بودن قیمت تمام‌شده تولید قطعه‌سازان غیر از همه این موارد، به دلیل پایین بودن سرعت تولید است که این عامل به کوچک شدن حجم کارخانه‌ها منجر می‌شود. کم شدن تعداد ماشین‌آلات تولید باعث می‌شود قطعه‌سازان به جای ابزار - خدمات نیسان خودروبر صادقیه - روز تولید، ناچار از نیروی انسانی در تولید بهره‌مند شوند.

اولين صفحه   -  کفی خودروبر صادقیه   -   کرایه کفی خودروبر صادقیه   -   قیمت کفی خودروبر صادقیه   -   مبلغ کفی خودروبر صادقیه   -   تعرفه کفی خودروبر صادقیه   -   شماره تماس کفی خودروبر صادقیه   -   خدمات کفی خودروبر صادقیه   -   جرثقیل خودروبر صادقیه   -   کرایه جرثقیل خودروبر صادقیه   -   قیمت جرثقیل خودروبر صادقیه   -   مبلغ جرثقیل خودروبر صادقیه   -   تعرفه جرثقیل خودروبر صادقیه   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر صادقیه   -   خدمات جرثقیل خودروبر صادقیه   -   نیسان خودروبر صادقیه   -   کرایه نیسان خودروبر صادقیه   -   قیمت نیسان خودروبر صادقیه   -   مبلغ نیسان خودروبر صادقیه   -   تعرفه نیسان خودروبر صادقیه   -   شماره تماس نیسان خودروبر صادقیه   -   خدمات نیسان خودروبر صادقیه   -   نیسان یدک کش صادقیه   -   کرایه نیسان یدک کش صادقیه   -   قیمت نیسان یدک کش صادقیه   -   مبلغ نیسان یدک کش صادقیه   -   تعرفه نیسان یدک کش صادقیه   -   شماره تماس نیسان یدک کش صادقیه   -   خدمات نیسان یدک کش صادقیه   -   ماشین بر صادقیه   -   کرایه ماشین بر صادقیه   -   قیمت ماشین بر صادقیه   -   مبلغ ماشین بر صادقیه   -   تعرفه ماشین بر صادقیه   -   شماره تماس ماشین بر صادقیه   -   خدمات ماشین بر صادقیه   -   خودرو سوار صادقیه   -   کرایه خودرو سوار صادقیه   -   قیمت خودرو سوار صادقیه   -   مبلغ خودرو سوار صادقیه   -   تعرفه خودرو سوار صادقیه   -   شماره تماس خودرو سوار صادقیه   -  آخرين صفحه