تعرفه یدک کش غرب تهران

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در تهران تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06851.html

فضا دادن به قطعه‌سازان خارجی بیش‌از این جایز نیست و به ضرر صنعت و اقتصاد کشور خواهد بود

۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

برای احیای صنعت پشتیبان خودروسازی، برنامه‌ریزی شود

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، برخی‌از کارشناسان درباره شرایط صنعت خودرو طی یکی، دو سال اخیر معتقدند دولت بعداز برجام، به‌نوعی پیگیر این مساله بود که با سرعت مهارهایی را در این بخش ایجاد کند تا توافق‌های صورت‌گرفته در پسابرجام استحکام بیشتری بیابد. این مهارها به این صورت شکل می‌گرفت که یک‌سری شرکت‌های اروپایی و خارجی به کشور بیایند و با آن‌ها قراردادهای مشارکت و همکاری بسته شود و به مرحله اجرا برسد - تعرفه یدک کش غرب تهران - تا عملا این شرکای جدید - تعرفه یدک کش غرب تهران - با اقتصاد کشور درگیر شوند.

[caption id="attachment_200551" align="aligncenter" width="635"]تعرفه یدک کش غرب تهران قطعه‌سازان[/caption]

این اتفاق می‌توانست مثبت و پربار ارزیابی شود اگر با رونق و - تعرفه یدک کش غرب تهران - پیشرفت یک بخش، حوزه دیگری - تعرفه یدک کش غرب تهران - آسیب نمی‌دید. با این‌حال چنین اتفاقی رخ داد و می‌توان گفت به‌نوعی تحمل بار و فشار - تعرفه یدک کش غرب تهران - این قراردادها به دوش قطعه‌سازان افتاد. چون بنا بود - تعرفه یدک کش غرب تهران - این قراردادها با حداقل ۴۰درصد تولید داخل طی یک سال اول آغاز شود، اما آنچه در عمل اتفاق افتاد عرضه این محصولات با حدود ۲۰درصد تولید داخل بود.

این مشکلی بود که باعث می‌شد نقش و سهم قطعه‌سازان که در سال‌های تحریم از روزگار اوج خود فاصله گرفته بودند، مبهم و نامشخص باقی بماند. در این رابطه - تعرفه یدک کش غرب تهران - نایب‌رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازی در یکی از اظهارنظرهای خود به «دنیای خودرو» گفت: «این انتظار وجود داشت که با حضور قطعه‌سازان در فرایند عقد قراردادها و تفاهم‌نامه‌های خودرویی در پسابرجام، آماده‌سازی شرایط داخلی و تسهیل اوضاع به‌شکلی انجام می‌شد که هر دو طرف برای این شرایط - تعرفه یدک کش غرب تهران - آمادگی داشته باشند و هیچ بخشی از صنعت - تعرفه یدک کش غرب تهران - خودرو ضربه و آسیب نخورد.»

احمدرضا رعنایی در ادامه با بیان اینکه با وجود تمام اتفاقات، درحال‌حاضر به‌نظر می‌رسد تا حدی اهداف موردنظر محقق شده است، افزود: «نتیجه‌ای که باید ازنظر سیاسی - تعرفه یدک کش غرب تهران - از برجام و قراردادهای بعد آن گرفته می‌شد، - تعرفه یدک کش غرب تهران - حاصل شده است. بنابراین وقت آن رسیده است فکر تازه‌ای برای قطعه‌سازان شود و برای دادن فرصت دوباره - تعرفه یدک کش غرب تهران - به آن‌ها برنامه‌ریزی شود. فضا دادن به قطعه‌سازان خارجی بیش‌از - تعرفه یدک کش غرب تهران - این جایز نیست و به ضرر صنعت و اقتصاد کشور خواهد بود.»

وی همچنین - تعرفه یدک کش غرب تهران - با اشاره به اینکه بدون حضور قطعه‌سازان و توانمندسازی آن‌ها، در آینده درصورت بروز مشکلات بین‌المللی و اقتصادی ممکن است خودروسازی نابود - تعرفه یدک کش غرب تهران - شود، تاکید کرد: «همه این مسائل به هم متصل و مرتبط هستند و حتی در شرایطی که قطعه‌سازان برای ارتقا و توسعه خطوط تولید به منابع مالی نیاز نداشته باشند، باید برای سرمایه‌گذاری و بازگشت سرمایه و سود حاصل از آن برنامه‌ای واضح و مشخص وجود داشته باشد.»

رعنایی با توضیح این مطلب که اگر قرار باشد فقط به تعداد خاص و محدودی از قطعه‌سازان توجه شود و انحصار وجود داشته باشد، قطعه‌سازان کوچک آسیب جدی خواهند دید، اظهار کرد: «اگر چنین شرایطی حاکم باشد و ادامه هم پیدا کند، بازار کار و اشتغال موجود در قطعه‌سازان کوچک و متوسط به‌تدریج از بین - تعرفه یدک کش غرب تهران - خواهد رفت و این واحدها تعطیل خواهند شد.»

به‌گفته نایب‌رئیس - تعرفه یدک کش غرب تهران - انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازی، با تداوم - تعرفه یدک کش غرب تهران - این فضا و بی‌توجهی به قطعه‌سازان، حاصل ۳۰سال تجربه در این حوزه و سرمایه ملی کشور تا حدود دو سال آینده از میان می‌رود و امیدی به بقای آن وجود نخواهد داشت.

اولين صفحه   -  شماره تماس امداد خودرو غرب تهران   -   خدمات امداد خودرو غرب تهران   -   امداد خودرو سیار غرب تهران   -   کرایه امداد خودرو سیار غرب تهران   -   قیمت امداد خودرو سیار غرب تهران   -   مبلغ امداد خودرو سیار غرب تهران   -   تعرفه امداد خودرو سیار غرب تهران   -   شماره تماس امداد خودرو سیار غرب تهران   -   خدمات امداد خودرو سیار غرب تهران   -   خودروبر غرب تهران   -   کرایه خودروبر غرب تهران   -   قیمت خودروبر غرب تهران   -   مبلغ خودروبر غرب تهران   -   تعرفه خودروبر غرب تهران   -   شماره تماس خودروبر غرب تهران   -   خدمات خودروبر غرب تهران   -   یدک کش غرب تهران   -   کرایه یدک کش غرب تهران   -   قیمت یدک کش غرب تهران   -   مبلغ یدک کش غرب تهران   -   تعرفه یدک کش غرب تهران   -   شماره تماس یدک کش غرب تهران   -   خدمات یدک کش غرب تهران   -   حمل خودرو غرب تهران   -   کرایه حمل خودرو غرب تهران   -   قیمت حمل خودرو غرب تهران   -   مبلغ حمل خودرو غرب تهران   -   تعرفه حمل خودرو غرب تهران   -   شماره تماس حمل خودرو غرب تهران   -   خدمات حمل خودرو غرب تهران   -   حمل ماشین غرب تهران   -   کرایه حمل ماشین غرب تهران   -   قیمت حمل ماشین غرب تهران   -   مبلغ حمل ماشین غرب تهران   -   تعرفه حمل ماشین غرب تهران   -   شماره تماس حمل ماشین غرب تهران   -   خدمات حمل ماشین غرب تهران   -   کفی غرب تهران   -   کرایه کفی غرب تهران   -   قیمت کفی غرب تهران   -   مبلغ کفی غرب تهران   -  آخرين صفحه