جرثقیل خودروبر تجریش

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03627.html
صنعت خودرو

باید ستادی برای تسهیل فعالیت خودروسازان بخش خصوصی و آماده‎سازی آنان برای سکان‎داری صنعت خودرو کشور تشکیل شود

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

سهم‌خواهی بالا مانع از خروج دولت از خودروسازی

- جرثقیل خودروبر تجریش -

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، رئیس هیات عامل - جرثقیل خودروبر تجریش - سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در یکی از اظهارنظرهای اخیر خود با تاکید بر این‎که خصوصی‌سازی واقعی - جرثقیل خودروبر تجریش - در صنعت خودرو از اصلی‌ترین ضروریات است و باید هرچه سریع‎تر در دستور کار قرار گیرد، اعلام - جرثقیل خودروبر تجریش - کرد: «تعیین قیمت دستوری، بلای صنعت خودرو است.»

منصور معظمی با اشاره به این‎که شرایط کنونی - جرثقیل خودروبر تجریش - صنعت و بازار خودرو کمی ملتهب است، گفت: «اگرچه در - جرثقیل خودروبر تجریش - هفته‌های اخیر شرایط بهتر شده است، اما در چنین شرایطی هرگونه اظهار نظری ممکن است موجب التهاب مجدد شود. ضمن این‎که ریشه تمامی مشکلات به ویژه چالش میان قطعه‌سازان و خودروسازان، تعیین دستوری قیمت است.»

بخش خصوصی توان رقابت ندارد 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این‎که قیمت‌ها باید در بازار تعیین شود، اظهار کرد: «راه‌حل اصلی، منطقی - جرثقیل خودروبر تجریش - کردن قیمت است. در چنین شرایطی فعالیت خودروسازان و قطعه‌سازان رقابتی و اقتصادی خواهد شد.»

به گفته وی، آن‎چه درحال‎حاضر شاهد آن هستیم، خصوصی‌سازی نیست و باید تصمیم جدی در این زمینه گرفته شود و البته شرایط آن هم باید فراهم شود. - جرثقیل خودروبر تجریش - معظمی همچنین تاکید کرده است خصوصی‌سازی واقعی در صنعت خودرو جزو برنامه‌های اصلی - جرثقیل خودروبر تجریش - وزارت - جرثقیل خودروبر تجریش - صمت قرار - جرثقیل خودروبر تجریش - دارد. 

در همین زمینه رئیس هیات عامل ایدرو مدتی قبل نیز در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» با اشاره به این‎که در ایران بخش خصوصی از نظر ابعاد - جرثقیل خودروبر تجریش - کوچک است، گفت: «خودروسازان بخش خصوصی واقعی، نمی‌توانند مثلا در سال 500هزار دستگاه خودرو تولید کنند یا 200هزار دستگاه خودرو را صادر کنند. متاسفانه توان این مجموعه‌ها در حدی است که قدرت رقابت ندارند، بنابراین حرفی هم برای گفتن ندارند.»

 معظمی با بیان این‎که نباید نگران بزرگ‎شدن مجموعه‌ها بود، اظهار کرد: «اتفاقا باید به این سمت برویم. چراکه در دنیا بنگاه‌ها به سمت بزرگ‌شدن می‌روند و ادغام می‌شوند. این در حالی - جرثقیل خودروبر تجریش - است که در ایران حدود 30 مجوز خودروسازی وجود دارد. چیزی که در کشورهای دیگر رایج نیست.»

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت در ادامه با توضیح این مطلب که بخش خصوصی در کشور به ظرفیت‌های لازم نرسیده و برای پیشرفت نیاز به حمایت سازمان‌های توسعه‌ای دارد، تاکید کرد: «به این ترتیب آن‎چه تحت عنوان خصوصی‌سازی در کشور انجام شده، با فلسفه اصلی خصوصی‌سازی کاملا مغایر است.»

تزریق پول صنعت را ضعیف می‌کند

تلاطم‌های سیاسی و اقتصادی، انتصاب‌های جناحی مدیران، جابه‌جاشدن آن‎ها طی دوره‌های کوتاه و... از جمله اصلی‌ترین موانع - جرثقیل خودروبر تجریش - رشد - جرثقیل خودروبر تجریش - صنایع به‌شمار - جرثقیل خودروبر تجریش - می‌روند. اگرچه وجود حمایت می‌تواند به رونق گرفتن صنعت کمک کند، اما به‌نظر می‌رسد صنایع - جرثقیل خودروبر تجریش - نیز باید از فرصت حمایت، به درستی استفاده کنند. به گفته کارشناسان، با وجود حمایت قابل توجهی که طی سال‌های گذشته از صنعت خودرو - جرثقیل خودروبر تجریش - کشور صورت گرفته، نتیجه هیچگاه رضایت‌بخش نبوده است. 

اگرچه به نظر می‌رسد شکل و - جرثقیل خودروبر تجریش - چگونگی - جرثقیل خودروبر تجریش - حمایت در این زمینه تاثیر بسزایی دارد، تزریق بی‌حساب پول به‌عنوان یک روش حمایتی، به‌جای ارتقا و توسعه صنایع، می‌تواند صنعت را زمین بزند. چراکه ممکن است تورم تسهیلات اتفاق بیفتد. ضمن این‎که کسانی که به رانت بیشتر دسترسی دارند، راحت‌تر وام و تسهیلات دریافت می‌کنند. اما در مقابل، حمایت - جرثقیل خودروبر تجریش - از طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای به رشد - جرثقیل خودروبر تجریش - صنعت منجر می‌شود.

در یک نگاه، ثبات مدیریت از جمله عوامل دیگری است که می‌تواند به توسعه و پیشرفت در صنعت خودرو بینجامد. چراکه هر مدیر وقتی در این منصب قرار گرفت، این امکان را دارد که ایراد مشکلات امروز را به گردن مدیر گذشته بیندازد و در مقابل به شکلی پیش می‌روند که انگار الزام و مسئولیتی برای توسعه صنعت خودرو متوجه آن‎ها نیست. 

البته لازم به ذکر است دسترسی به تکنولوژی و فن‌آوری نوین و استفاده از نیروی انسانی و مدیران جوان از جمله عوامل دیگری است که در کنار شیوه‌های روز مدیریتی به جای استفاده از روش‌های سنتی گذشته، می‌تواند به افزایش بهره‌وری - جرثقیل خودروبر تجریش - در صنعت خودرو منتهی شود.

دولت باید حمایت کند، نه دخالت

صنعت خودرو در کشور ما ساختاری به شدت دولتی و انحصاری دارد. در چنین ساختاری - جرثقیل خودروبر تجریش - معمولا تولید محصول کیفی و رقابت‌پذیر در سطح جهانی اتفاق نمی‌افتد. این درحالی است که براساس اظهارنظرهای - جرثقیل خودروبر تجریش - مختلف، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی که مسئولیت حمایت از صنعت خودرو - جرثقیل خودروبر تجریش - را بر عهده دارند، باید در این زمینه صرفا نقش تسهیل‌گری برای شرکت‌های تولیدکننده در بخش خصوصی را ایفا کنند و به توسعه بازار این بخش کمک کنند. در این راستا - جرثقیل خودروبر تجریش - بخش‌های دولتی نباید به هیچ عنوان در بحث مدیریت و تعیین استراتژی این شرکت‌ها دخالت مستقیم یا غیرمستقیم داشته باشند.

 به گفته علی موسوی‌زاده، مدیر بخش نانو پوشش کارگروه صنعت و بازار ستاد توسعه فناوری نانو، برای خصوصی‌سازی واقعی خودروسازی به عنوان صنعتی که نسبت به سال‌های فعالیت خود در کشور، توسعه مناسبی نداشته است، بهتر است مانند آن‎چه در فناوری نانو به عنوان صنعتی نوپا اتفاق افتاده است، ستادی تشکیل شود با این تعریف عملکردی که فعالیت خودروسازان بخش خصوصی را تسهیل کرده و آنان را برای سکان‎داری صنعت - جرثقیل خودروبر تجریش - خودرو کشور آماده کند. در غیر این‌صورت تا زمانی که صنعت خودرو به شکل دولتی فعالیت خود را ادامه دهد، نباید انتظار تولید رقابت‌پذیر و افزایش کیفیت در این زمینه را داشت.

این اظهارنظر در حالی مطرح می‌شود که سهم‌خواهی قابل‌توجه دولت، مانع از خروج آن از خودروسازی می‌شود. با وجود این، اگر قرار به حمایت است، دولت باید در قالب ایجاد مشوق و سیاست‌گذاری درست، صنعت خودرو را صرفا - جرثقیل خودروبر تجریش - حمایت کرده و از دخالت در مدیریت صنعت، خودداری کند. 

- جرثقیل خودروبر تجریش -
اولين صفحه   -  کرایه حمل ماشین تجریش   -   قیمت حمل ماشین تجریش   -   مبلغ حمل ماشین تجریش   -   تعرفه حمل ماشین تجریش   -   شماره تماس حمل ماشین تجریش   -   خدمات حمل ماشین تجریش   -   کفی تجریش   -   کرایه کفی تجریش   -   قیمت کفی تجریش   -   مبلغ کفی تجریش   -   تعرفه کفی تجریش   -   شماره تماس کفی تجریش   -   خدمات کفی تجریش   -   کفی خودروبر تجریش   -   کرایه کفی خودروبر تجریش   -   قیمت کفی خودروبر تجریش   -   مبلغ کفی خودروبر تجریش   -   تعرفه کفی خودروبر تجریش   -   شماره تماس کفی خودروبر تجریش   -   خدمات کفی خودروبر تجریش   -   جرثقیل خودروبر تجریش   -   کرایه جرثقیل خودروبر تجریش   -   قیمت جرثقیل خودروبر تجریش   -   مبلغ جرثقیل خودروبر تجریش   -   تعرفه جرثقیل خودروبر تجریش   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر تجریش   -   خدمات جرثقیل خودروبر تجریش   -   نیسان خودروبر تجریش   -   کرایه نیسان خودروبر تجریش   -   قیمت نیسان خودروبر تجریش   -   مبلغ نیسان خودروبر تجریش   -   تعرفه نیسان خودروبر تجریش   -   شماره تماس نیسان خودروبر تجریش   -   خدمات نیسان خودروبر تجریش   -   نیسان یدک کش تجریش   -   کرایه نیسان یدک کش تجریش   -   قیمت نیسان یدک کش تجریش   -   مبلغ نیسان یدک کش تجریش   -   تعرفه نیسان یدک کش تجریش   -   شماره تماس نیسان یدک کش تجریش   -   خدمات نیسان یدک کش تجریش   -  آخرين صفحه