به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، رئیس هیات عامل - جرثقیل خودروبر تجریش - سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در یکی از اظهارنظرهای اخیر خود با تاکید بر اینکه خصوصیسازی واقعی - جرثقیل خودروبر تجریش - در صنعت خودرو از اصلیترین ضروریات است و باید هرچه سریعتر در دستور کار قرار گیرد، اعلام - جرثقیل خودروبر تجریش - کرد: «تعیین قیمت دستوری، بلای صنعت خودرو است.»
آخرین قیمت های جرثقیل خودروبر تجریش
منصور معظمی با اشاره به اینکه شرایط کنونی - جرثقیل خودروبر تجریش - صنعت و بازار خودرو کمی ملتهب است، گفت: «اگرچه در - جرثقیل خودروبر تجریش - هفتههای اخیر شرایط بهتر شده است، اما در چنین شرایطی هرگونه اظهار نظری ممکن است موجب التهاب مجدد شود. ضمن اینکه ریشه تمامی مشکلات به ویژه چالش میان قطعهسازان و خودروسازان، تعیین دستوری قیمت است.»
آیا درباره جرثقیل خودروبر تجریش سوال دارید؟ از ما بپرسید
بخش خصوصی توان رقابت ندارد
مناسبترین خدمات جرثقیل خودروبر تجریش را از ما بخواهید
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه قیمتها باید در بازار تعیین شود، اظهار کرد: «راهحل اصلی، منطقی - جرثقیل خودروبر تجریش - کردن قیمت است. در چنین شرایطی فعالیت خودروسازان و قطعهسازان رقابتی و اقتصادی خواهد شد.»
ارائه خدمات جرثقیل خودروبر تجریش با ارزانترین قیمت
به گفته وی، آنچه درحالحاضر شاهد آن هستیم، خصوصیسازی نیست و باید تصمیم جدی در این زمینه گرفته شود و البته شرایط آن هم باید فراهم شود. - جرثقیل خودروبر تجریش - معظمی همچنین تاکید کرده است خصوصیسازی واقعی در صنعت خودرو جزو برنامههای اصلی - جرثقیل خودروبر تجریش - وزارت - جرثقیل خودروبر تجریش - صمت قرار - جرثقیل خودروبر تجریش - دارد.
نیاز به جرثقیل خودروبر تجریش دارید؟ کلیک کنید
در همین زمینه رئیس هیات عامل ایدرو مدتی قبل نیز در گفتوگو با «دنیای خودرو» با اشاره به اینکه در ایران بخش خصوصی از نظر ابعاد - جرثقیل خودروبر تجریش - کوچک است، گفت: «خودروسازان بخش خصوصی واقعی، نمیتوانند مثلا در سال 500هزار دستگاه خودرو تولید کنند یا 200هزار دستگاه خودرو را صادر کنند. متاسفانه توان این مجموعهها در حدی است که قدرت رقابت ندارند، بنابراین حرفی هم برای گفتن ندارند.»
جرثقیل خودروبر تجریش با تنوع بسیار
معظمی با بیان اینکه نباید نگران بزرگشدن مجموعهها بود، اظهار کرد: «اتفاقا باید به این سمت برویم. چراکه در دنیا بنگاهها به سمت بزرگشدن میروند و ادغام میشوند. این در حالی - جرثقیل خودروبر تجریش - است که در ایران حدود 30 مجوز خودروسازی وجود دارد. چیزی که در کشورهای دیگر رایج نیست.»
جرثقیل خودروبر تجریش
معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت در ادامه با توضیح این مطلب که بخش خصوصی در کشور به ظرفیتهای لازم نرسیده و برای پیشرفت نیاز به حمایت سازمانهای توسعهای دارد، تاکید کرد: «به این ترتیب آنچه تحت عنوان خصوصیسازی در کشور انجام شده، با فلسفه اصلی خصوصیسازی کاملا مغایر است.»
جرثقیل خودروبر تجریش برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
تزریق پول صنعت را ضعیف میکند
جرثقیل خودروبر تجریش مخصوص شما
تلاطمهای سیاسی و اقتصادی، انتصابهای جناحی مدیران، جابهجاشدن آنها طی دورههای کوتاه و... از جمله اصلیترین موانع - جرثقیل خودروبر تجریش - رشد - جرثقیل خودروبر تجریش - صنایع بهشمار - جرثقیل خودروبر تجریش - میروند. اگرچه وجود حمایت میتواند به رونق گرفتن صنعت کمک کند، اما بهنظر میرسد صنایع - جرثقیل خودروبر تجریش - نیز باید از فرصت حمایت، به درستی استفاده کنند. به گفته کارشناسان، با وجود حمایت قابل توجهی که طی سالهای گذشته از صنعت خودرو - جرثقیل خودروبر تجریش - کشور صورت گرفته، نتیجه هیچگاه رضایتبخش نبوده است.
اطلاعات جرثقیل خودروبر تجریش را از ما بخواهید
اگرچه به نظر میرسد شکل و - جرثقیل خودروبر تجریش - چگونگی - جرثقیل خودروبر تجریش - حمایت در این زمینه تاثیر بسزایی دارد، تزریق بیحساب پول بهعنوان یک روش حمایتی، بهجای ارتقا و توسعه صنایع، میتواند صنعت را زمین بزند. چراکه ممکن است تورم تسهیلات اتفاق بیفتد. ضمن اینکه کسانی که به رانت بیشتر دسترسی دارند، راحتتر وام و تسهیلات دریافت میکنند. اما در مقابل، حمایت - جرثقیل خودروبر تجریش - از طرحها و برنامههای توسعهای به رشد - جرثقیل خودروبر تجریش - صنعت منجر میشود.
بهترین ارائه کننده خدمات جرثقیل خودروبر تجریش
در یک نگاه، ثبات مدیریت از جمله عوامل دیگری است که میتواند به توسعه و پیشرفت در صنعت خودرو بینجامد. چراکه هر مدیر وقتی در این منصب قرار گرفت، این امکان را دارد که ایراد مشکلات امروز را به گردن مدیر گذشته بیندازد و در مقابل به شکلی پیش میروند که انگار الزام و مسئولیتی برای توسعه صنعت خودرو متوجه آنها نیست.
هم اکنون برای جرثقیل خودروبر تجریش اقدام کنید
البته لازم به ذکر است دسترسی به تکنولوژی و فنآوری نوین و استفاده از نیروی انسانی و مدیران جوان از جمله عوامل دیگری است که در کنار شیوههای روز مدیریتی به جای استفاده از روشهای سنتی گذشته، میتواند به افزایش بهرهوری - جرثقیل خودروبر تجریش - در صنعت خودرو منتهی شود.
در مورد جرثقیل خودروبر تجریش بیشتر بدانیم
دولت باید حمایت کند، نه دخالت
جرثقیل خودروبر تجریش برای شما در کمترین زمان
صنعت خودرو در کشور ما ساختاری به شدت دولتی و انحصاری دارد. در چنین ساختاری - جرثقیل خودروبر تجریش - معمولا تولید محصول کیفی و رقابتپذیر در سطح جهانی اتفاق نمیافتد. این درحالی است که براساس اظهارنظرهای - جرثقیل خودروبر تجریش - مختلف، سازمانها و ارگانهای دولتی که مسئولیت حمایت از صنعت خودرو - جرثقیل خودروبر تجریش - را بر عهده دارند، باید در این زمینه صرفا نقش تسهیلگری برای شرکتهای تولیدکننده در بخش خصوصی را ایفا کنند و به توسعه بازار این بخش کمک کنند. در این راستا - جرثقیل خودروبر تجریش - بخشهای دولتی نباید به هیچ عنوان در بحث مدیریت و تعیین استراتژی این شرکتها دخالت مستقیم یا غیرمستقیم داشته باشند.
اطلاعات بیشتر در مورد جرثقیل خودروبر تجریش اینجا است
به گفته علی موسویزاده، مدیر بخش نانو پوشش کارگروه صنعت و بازار ستاد توسعه فناوری نانو، برای خصوصیسازی واقعی خودروسازی به عنوان صنعتی که نسبت به سالهای فعالیت خود در کشور، توسعه مناسبی نداشته است، بهتر است مانند آنچه در فناوری نانو به عنوان صنعتی نوپا اتفاق افتاده است، ستادی تشکیل شود با این تعریف عملکردی که فعالیت خودروسازان بخش خصوصی را تسهیل کرده و آنان را برای سکانداری صنعت - جرثقیل خودروبر تجریش - خودرو کشور آماده کند. در غیر اینصورت تا زمانی که صنعت خودرو به شکل دولتی فعالیت خود را ادامه دهد، نباید انتظار تولید رقابتپذیر و افزایش کیفیت در این زمینه را داشت.
اطلاعات بیشتر در مورد جرثقیل خودروبر تجریش اینجا است
این اظهارنظر در حالی مطرح میشود که سهمخواهی قابلتوجه دولت، مانع از خروج آن از خودروسازی میشود. با وجود این، اگر قرار به حمایت است، دولت باید در قالب ایجاد مشوق و سیاستگذاری درست، صنعت خودرو را صرفا - جرثقیل خودروبر تجریش - حمایت کرده و از دخالت در مدیریت صنعت، خودداری کند.