کرایه جرثقیل خودروبر تجریش

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03628.html
سواری

اگر خودروسازان فولاد را به‌نرخ صادراتی بخرند اما محصول خود را براساس قیمت‎گذاری شورای رقابت بفروشند، ضرر خواهند کرد

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

آیا آزادسازی قیمت فولاد به افزایش دوباره قیمت خودرو خواهد انجامید؟

  به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، پس از آن‎که وزارت صنعت، معدن‌وتجارت شرکت‎های فولادی را مجبور کرد فولاد را با نرخ دلار 4200تومانی در - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - بورس کالا عرضه کنند، فولادسازان بزرگ کشور معترض شدند انجام چنین کاری برای آن‎ها - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - چیزی جز ضرر به همراه ندارد و این کار موجب داغ - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - شدن - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - بازار خارج از بورس کالا و به میان آمدن پای دلالان و واسطه‌هاست. در همین راستا، مجلس نیز به این قضیه ورود کرده و رئیس کمیسیون اقتصادی از پیگیری این موضوع توسط مجلس خبر داده است.

در حالی که فولاد با سهم 60درصدی از وزن هر دستگاه خودرو، یکی از مواد اولیه اصلی در تولید خودرو به حساب می‎آید. خریداران فولاد، تاکنون این فلز را با ارز 4200تومانی از بورس کالا تهیه می‎کردند اما به‎تازگی شرکت‎های فولادی به خودروسازان اعلام کرده‎اند که باید فولاد را به نرخ صادراتی در بندرعباس از آنان خریداری کنند. این موضوع هزینه تمام‎شده خودروسازان را به شدت بالا - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - می‎برد.

اما درحالی‌که فولادی‎ها خواستار حذف قیمت‎های دستوری وزارت صنعت برای محصولات خود هستند، خودروسازان چند سال است که به‌دنبال قیمت‎گذاری خودرو درحاشیه بازارند. حال باید دید، اگر قیمت فولاد براساس عرضه‌وتقاضا در بورس کالا تعیین شود، آن زمان تکلیف خودروسازان چیست؟ بدیهی است اگر خودروسازان فولاد را به نرخ صادراتی بخرند - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - اما با قیمت‎گذاری شورای رقابت محصول خود را به فروش برسانند، دچار ضرر خواهند شد. حال باید دید نحوه قیمت‎گذاری فولاد در وهله نخست و پس از آن قیمت‎گذاری خودرو به چه سمت‌وسویی خواهد رفت.

محمدحسین بصیری،  عضو هیات‌علمی دانشگاه تربیت مدرس: 

سیکل قیمت‎گذاری دستوری معیوب است

به‌گفته بسیاری از کارشناسان اقتصادی، قیمت‌گذاری دستوری بزرگ‌ترین ضربه را به اقتصاد یک کشور وارد می‌کند؛ چراکه تولیدکننده باتوجه به هزینه‌های زیادی که پیش روی خود دارد، مجبور می‌شود با قیمتی کمتر - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - از واقعیت، محصول خود را عرضه کند. درنتیجه زیان‌های انباشته به تعطیلی واحدهای تولیدی می‌انجامد و از سوی - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - دیگر، راه‌ را - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - برای عده‌ای سودجو باز می‌کند. 

کرایه جرثقیل خودروبر تجریش

این در حالی است که در دنیا از نظام - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - دستوری - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - قیمت‌گذاری نتیجه‌ مثبتی گرفته نشده است و کشف قیمت به بازارهای رسمی و قانونمند مثل بورس‎های کالا سپرده می‌شود تا تقابل عرضه و تقاضا قیمت مناسب را - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - استخراج کند. تجربه قیمت‌گذاری‌های دستوری همواره با تلخی همراه بوده است؛ زمانی که سیمان در سبد حمایتی دولت قرار - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - گرفت و قیمت آن به‌صورت دستوری تعیین شد، بسیاری از دلال‌ها از این اختلاف نرخ سود بردند؛ به طوری که واسطه‌ها و رانت‌جویان طی - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - یک سال، میلیاردها تومان از اختلاف قیمت دولتی سیمان و نرخ آزاد آن، استفاده کردند. درحالی‌که این پول باید به تولیدکننده می‌رسید و - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - برای گسترش صنعت و واحد تولیدی آن‎ها استفاده می‌شد. تاکنون تجربه مفیدی در این زمینه وجود نداشته و تکرار اشتباهات، سیکل معیوبی است که به‌دلیل نبود مدیریت تخصصی تصمیم‌گیرنده ایجاد می‎شود. 

اگر تصمیمات کنونی دولت در شرایط بحرانی، مثل تمام تصمیمات دیگر اقتصادی مبتنی‌بر علم اقتصاد و دانش نباشد، راه به‌جایی نخواهیم برد و بار دیگر، شاهد افزایش رانت خواهیم بود. - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - این در حالی است که چنین تجربه‎ای در صنایعی مثل خودروسازی نیز تکرار شده است و - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - قیمت‎گذاری به وسیله شورای رقابت تعیین می‎شود. البته این موضوع مشکلات بسیاری به‌وجود آورده است و دولت باید برای حل آن‎ها باید سیاست‌گذاری مناسبی انجام ‌دهد. براساس اصول علمی و اقتصادی، در هر - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - بازاری که رقابت آزاد و شفاف وجود داشته باشد، کیفیت - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - کالاها افزایش خواهد یافت و قیمت‌ها نیز به تعادل خواهند رسید.

محمدرضا - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: 

شرایط به‌نفع واسطه‎هاست

در ابتدا می‌توان به این نکته اشاره کرد قیمت‎ها باید برای مصرف‎کننده نهایی متاثر از مکانیسم عرضه‌وتقاضا باشد، طوری که به مصرف‎کننده فشاری وارد - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - نشود و درعین‌حال تولیدکننده نیز از فروش محصول خود راضی باشد. متاسفانه باید گفت روند موجود به درد اقتصاد کشور نمی‎خورد. درچنین شرایطی، مهم‎ترین کمک به تولیدکنندگان کشور در شرایط - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - تحریم برای آنکه بتوانند تولید و صادرات بهتری داشته باشند، حذف هرگونه رانت و فساد اقتصادی است اما با شرایط اخیر بازار فولاد که قیمت‎های به صورت دستوری تعیین می‎شود، این کار دشوار است.

باتوجه به اصلاح قیمت ارز در بازار ثانویه و این‎که شرکت‌های تولیدی بخشی از محصول خود را صادر می‌کنند، باید به این موضوع توجه کرد زمانی قیمت دستوری در - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - داخل پذیرفته می‌شود که مصرف‌کننده نهایی از - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - نرخ دستوری محصولات منتفع شود. بر این اساس، هرگونه قیمت‎گذاری دستوری اشتباه است.

کرایه جرثقیل خودروبر تجریش

اگر تولیدکننده کالا را مجبور به فروش با ارز ۴۲۰۰تومانی می‎کنیم، باید مطئن باشیم کالا - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - با همین ارز به دست مصرف‎کننده نهایی می‎رسد. اما بررسی‎های اخیر نشان می‎دهد این اتفاق به‌طور کامل و دقیق رخ نداده و شرایط به گونه‎ای است که به‌دلیل رانت موجود، فشار به مصرف‎کننده نهایی تحمیل می‎شود و از این بابت سودی نیز عاید تولیدکننده هم نمی‎شود و در این میان تنها دلال سود می‎برد.

بنابراین، عرضه محصولات فولادی با قیمت دستوری، منوط به بهره‌مندی بخش خصوصی از قیمت‌هاست، چراکه در غیر این صورت رانت و فساد اقتصادی پدید می‎آید و این خود مانعی‌بر سر راه صادرات است. افزون بر این، - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - قیمت‎های دستوری و ایجاد رانت به افزایش هزینه شرکت‌ها نیز منجر - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - می‌شود، این در حالی است که در شرایط تحریم - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - نباید بخش تولید و صادرات با مانع روبه‎رو شوند.

برآوردها نشان می‌دهند حدود ۳۰هزارمیلیاردتومان از تفاوت قیمت دستوری با نرخ توافقی در حوزه محصولات فولادی حاصل می‌شود که اگر این ۳۰هزارمیلیاردتومان به دست مصرف‎کننده نهایی برسد، کمک شرکت‌های فولادی به مردم و رعایت حقوق دولتی محسوب می‎شود. برای - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - تحقق این مهم، باید به درستی این مسیر را ارزیابی کرد و مورد تحقیق قرار داد اما برمبنای گزارش‎ها فعلا بخشنامه اخیر وزارت صمت شرایط را به نفع واسطه‎ها رقم زده است.

بهادر احرامیان، عضو هیات‎مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد: 

کنترل قیمت‎‌ها، منشأ آشفتگی‌های موجود است

اگر - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - اجازه دهیم بازار کار خود یعنی کشف قیمت از محل عرضه‌وتقاضا را انجام دهد، بازار تنظیم می‌شود. قیمت‌گذاری دستوری به نوعی ایجاد اخلال در بازار است. کنترل قیمت‎‌ها، منشأ آشفتگی‌های موجود بود که همچنان ادامه دارد.

کرایه جرثقیل خودروبر تجریش

درحال‎حاضر، بزرگ‌ترین مشکل برای تولیدکنندگان فولاد کشور، شفاف نبودن قوانین و مقررات صادراتی است. اگر اجازه دهیم بازار کار خود، یعنی کشف قیمت از محل عرضه‌وتقاضا را انجام دهد، بازار تنظیم می‌شود. قیمت‌گذاری دستوری به نوعی ایجاد اخلال در بازار است و کنترل قیمت‎‌ها، منشأ آشفتگی‌های موجود بود که همچنان ادامه دارد.

میزان عرضه در بورس کالا، مشکل اساسی زنجیره تولید فولاد نیست بلکه قیمت‌گذاری دستوری و اصرار دولت بر - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - مداخله در بازار، بزرگ‌ترین چالش این صنعت به‌شمار می‌رود. اگر به بازار اجازه داده شود با تقابل عرضه‌وتقاضا قیمت را مشخص کند، بسیاری از چالش‌ها حل می‌شوند.

صنایع از این امر رضایت کامل دارند که قیمت محصولات تولیدی آن‎ها در بازاری شفاف، مانند بورس کالا به‌صورت آزاد و رقابتی کشف شود. این در حالی - کرایه جرثقیل خودروبر تجریش - است که اگر دولت بخواهد در قیمت‎‌گذاری در این بازار دخالت داشته باشد، بار دیگر تجربه تلخ چندسال گذشته تکرار خواهد شد.

اولين صفحه   -  قیمت حمل ماشین تجریش   -   مبلغ حمل ماشین تجریش   -   تعرفه حمل ماشین تجریش   -   شماره تماس حمل ماشین تجریش   -   خدمات حمل ماشین تجریش   -   کفی تجریش   -   کرایه کفی تجریش   -   قیمت کفی تجریش   -   مبلغ کفی تجریش   -   تعرفه کفی تجریش   -   شماره تماس کفی تجریش   -   خدمات کفی تجریش   -   کفی خودروبر تجریش   -   کرایه کفی خودروبر تجریش   -   قیمت کفی خودروبر تجریش   -   مبلغ کفی خودروبر تجریش   -   تعرفه کفی خودروبر تجریش   -   شماره تماس کفی خودروبر تجریش   -   خدمات کفی خودروبر تجریش   -   جرثقیل خودروبر تجریش   -   کرایه جرثقیل خودروبر تجریش   -   قیمت جرثقیل خودروبر تجریش   -   مبلغ جرثقیل خودروبر تجریش   -   تعرفه جرثقیل خودروبر تجریش   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر تجریش   -   خدمات جرثقیل خودروبر تجریش   -   نیسان خودروبر تجریش   -   کرایه نیسان خودروبر تجریش   -   قیمت نیسان خودروبر تجریش   -   مبلغ نیسان خودروبر تجریش   -   تعرفه نیسان خودروبر تجریش   -   شماره تماس نیسان خودروبر تجریش   -   خدمات نیسان خودروبر تجریش   -   نیسان یدک کش تجریش   -   کرایه نیسان یدک کش تجریش   -   قیمت نیسان یدک کش تجریش   -   مبلغ نیسان یدک کش تجریش   -   تعرفه نیسان یدک کش تجریش   -   شماره تماس نیسان یدک کش تجریش   -   خدمات نیسان یدک کش تجریش   -   ماشین بر تجریش   -  آخرين صفحه