خدمات جرثقیل خودروبر تجریش

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03633.html
تزانزیت ترکمنستان

محمدعلی‌بیک، کارشناس حمل‌ونقل جاده‌ای معتقد است اگر ایران می‌خواهد تقابلی داشته باشد، باید دور از احساسات و هیجان بوده و با اقتدار تصمیمات لازم را اتخاذ کند. چون نتیجه هر تصمیمی، متوجه شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی و راننده‌های ترانزیت فعال در این بخش خواهد بود و کوچک‌ترین اشتباه، به‌مثابه خودزنی است

۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴

راه‌حل مناقشه ترکمنستان چیست؟

به گزارش - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو​»، در شرایطی - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - که دست‌اندرکاران حمل‌و‌نقل بین‌المللی می‌گویند دریافت دلار برای تامین هزینه سفرهای ترانزیتی رانندگان هنوز عملیاتی نشده، کشور ترکمنستان اعلام کرد از ۱۱خرداد ماه هزینه تن - کیلومتر کامیون‌های عبوری از این کشور، از یک دلار به ۱/۵ دلار افزایش می‌یابد که به این ترتیب حدود ۷۰۰ دلار به هزینه‌های ترانزیت کالا، برای - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - هر - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - محموله ترانزیتی در این مسیر افزوده و مشکل دیگری به مشکلات ترانزیتی کشور افزوده خواهد شد.

در این زمینه با محمد علی‌بیک، کارشناس حمل‌ونقل جاده‌ای به بحث و گفت‌وگو نشسته‌ایم.

 دلیل اقدام ترکمنستان برای افزایش یک‌جانبه اخذ عوارض از ناوگان ترانزیتی ایرانی در خاک این کشور چیست؟

مشکل ما درخصوص کشور ترکمنستان از آنجا شروع شد که دولت این کشور با دادن وام‌های ارزان‌ به راننده‌هایش، چند صد دستگاه کامیون دست‌دوم اروپایی را با قیمت پایین خریداری کرد. عقل سلیم هم ایجاب می‌کرد که باید برای کامیون‌های خریداری شده، بازار کار پیدا کند، بنابراین آن‌ها درصدد برآمدند تا ایران را به‌عنوان تنها رقیب خود در منطقه که ناوگان بهتری نسبت به سایر کشورهای همسایه دارد، از طریق افزایش - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - هزینه ترانزیت محموله‌ها به کشورهای آسیای میانه از صحنه خارج کنند.

آن‌ها برای رسیدن به این هدف دو راه‌حل را اجرایی کردند. - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - در وهله اول تصمیم گرفتند بارهای داخلی را تنها با کامیون‌های خودشان جابه‌جا کنند. دوم با - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - مجهز کردن شهری به نام چارجو، درصدد برآمدند تا محمولات کشورهای دیگر (ازبکستان، قزاقستان، تاجیکستان و قرقیزستان) ابتدا در آنجا تخلیه و بارگیری و به نوعی دپو شده و سپس توسط ناوگان خودشان به آن کشورها حمل شود. به زبان ساده‌تر آنجا را بندر - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - خشک اعلام کردند تا با این کار استفاده - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - بهتری از ناوگانشان داشته باشند.

در - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - راستای این دو سیاست، اولین اقدامی که صورت گرفت این بود که از دو سال پیش با استناد به قانونی به نام تن-کیلومتر؛ به ازای هر کیلومتر، یک دلار از ناوگان ایرانی دریافت می‌کنند. این موضوع باعث شد تا ایران هم مقابله‌به‌مثل کرده و همین قانون را برای ناوگان ترکمن به اجرا درآورد. ولی به دلایلی این کار موثر نبود و نه تنها مشکل را برطرف نکرد، بلکه به آن اضافه هم شد. الان هم کشور ترکمنستان همان هزینه عوارض را از یک دلار به یک و نیم دلار آن هم برای جاده‌ای نه چندان استاندارد از مرز سرخس تا فاراب، افزایش داده است.

در مقابل، ما چه کرده‌ایم؟

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پرداخت عوارض ۱/۵ دلار را برای ناوگان ترکمنی به تصویب رسانده ولی این اقدام به تنهایی ثمربخش نیست.

 بهترین راه حلی که به نظر شما می‌رسد چیست؟

به - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - نظر من در وهله اول ایران و ترکمنستان باید با تعامل و گفت‌وگو گزینه‌های بهتری را انتخاب کنند. چرا که ارتباط بین دو کشور فقط در زمینه حمل‌ونقل نیست و مشترکات دیگری هم وجود دارد. در غیر این صورت به ضرر هر دو طرف خواهد بود. البته تجار ایرانی بیشتر ضرر می‌کنند، چون ما بیشتر صادرکننده هستیم و ترکمن‌ها مصرف‌کننده و فعلا بهترین مسیر برای - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - ترانزیت - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - محموله‌های ایران به کشورهای ازبکستان، تاجیکستان، قزاقستان و - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - قرقیزستان همین مسیر ترکمنستان است.

اگر هم - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - ایران می‌خواهد تقابلی داشته باشد، باید دور از احساسات و هیجان بوده و با اقتدار تصمیمات لازم را اتخاذ کند. چون نتیجه هر تصمیمی، متوجه شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی و راننده‌های ترانزیت فعال در این بخش خواهد بود و کوچک‌ترین اشتباه، به‌مثابه خود‌زنی است. ضمن اینکه ایجاد مشکلات به بهانه‌های مختلف از جمله بحث موادمخدر و مصادره کامیون‌های ایرانی نیز دور از انتظار نیست.

 آیا شرکت‌های حمل‌ونقل می‌توانند در - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - این زمینه یاری‌رسان باشند؟

شک نکنید که تصمیمات ترکمنستان برای بالا بردن هزینه ترانزیت از ایران سازماندهی شده است. با تشکیل کارگروه ترکمنستان و اتاق‌های فکر می‌توان بهترین راه‌حل‌ها را به‌ جای کوتاه‌ترین راه‌حل انتخاب کرد. از این رو برای روانسازی چرخ‌دنده‌های - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - ترانزیت و ایجاد انگیزه - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - در راننده‌‌ها و شرکت‌های ایرانی باید تلاش شود. برای مثال دولتمردان کشور می‌توانند در این باره نظرات شرکت‌های حمل‌ونقل - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - بین‌المللی - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - و انجمن‌های شرکت‌ها و رانندگان فعال در آن مسیر را جویا شده و بهترین راه‌حل را انتخاب کنند.

اتخاذ سیاست درست - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - در این زمینه، اول به نفع دولت و دوم به نفع راننده‌ها است. از آنجا که دولت ایران قصد نوسازی ناوگان جاده‌ای را دارد، وقتی بازار کار مناسبی برای راننده‌ها وجود نداشته - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - باشد‏، نمی‌توان انتظار موفقیتی داشت؛ چرا که این کامیون‌ها به‌صورت اقساطی به راننده‌ها فروخته می‌شوند و رانندگان کامیون باید فعالیت داشته باشند تا این - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - اقساط را پرداخت کنند.

از طرفی امرارمعاش و درآمد شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی از محل دریافت - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - کمیسیون از راننده‌های فعال در این مسیرهاست و اگر کامیون‌های ایرانی کار نکنند، در اصل شرکت‌های حمل‌ونقل نیز از دریافت کمیسیون بی‌بهره می‌مانند.

این اقدام ترکمنستان، آن هم - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - در این شرایط ارزی، چه - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - تبعاتی را برای صنعت حمل‌ونقل در پی خواهد داشت؟

- خدمات جرثقیل خودروبر تجریش -

امسال از طرف رهبر انقلاب سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده اما متاسفانه در شرایط حاضر که با بحران ارزی روبه‌رو هستیم، به دلیل سیاستی که ترکمنستان در - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - پیش گرفته یا تمام محموله‌ها توسط ناوگان سایر ملیت‌ها و ترکمنستان - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - حمل می‌شود یا کامیون‌ها و شرکت‌های ایرانی به دلیل اضافه شدن نیم دلار دیگر به هزینه‌ای که قبلا ۱۸۰۰دلار از مرز سرخس تا مرز ازبک بود؛ روزبه‌روز نسبت به این فعالیت بی‌انگیزه‌تر می‌شوند.

آیا - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - امکان دور زدن ترکمنستان وجود دارد؟

دور زدن ترکمنستان یکی - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - از راه‌حل‌هاست اما - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - فعلا نیازی به آن نیست. در حال حاضر به دلیل ناامنی و وجود جنگ‌های داخلی در افغانستان استفاده از این مسیر امکان‌پذیر نیست.

دومین راه‌حل مسیر دریایی و استفاده از کشتی‌های رو-رو در یکی از بنادر شمالی دریای خزر - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - مثل امیرآباد، انزلی یا آستارا است تا کامیون‌ها توسط این کشتی‌ها به - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - کشور قزاقستان و شهر آکتائو حمل شده و سپس - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - از آنجا به صورت زمینی به سمت گمرک نوکوس در مرز ازبکستان بروند.

البته، این راه‌حلی است که عزم ملی را می‌طلبد؛ چراکه خود سازمان راهداری باید کشتی‌های رو-رو را مهیا کرده و هزینه کشتی را هم به گونه‌ای از راننده‌ها دریافت کند که برای آنها مقرون‌به‌صرفه باشد. کاری که در حال حاضر کشور آذربایجان انجام داده است. البته ناوگان ازبک برای حمل محموله‌های صادراتی خود به کشور روسیه - خدمات جرثقیل خودروبر تجریش - از همین مسیر گمرک نوکوس استفاده می‌کند؛ اما این راه‌حل، آخرین راه‌حل است.

اولين صفحه   -  کفی تجریش   -   کرایه کفی تجریش   -   قیمت کفی تجریش   -   مبلغ کفی تجریش   -   تعرفه کفی تجریش   -   شماره تماس کفی تجریش   -   خدمات کفی تجریش   -   کفی خودروبر تجریش   -   کرایه کفی خودروبر تجریش   -   قیمت کفی خودروبر تجریش   -   مبلغ کفی خودروبر تجریش   -   تعرفه کفی خودروبر تجریش   -   شماره تماس کفی خودروبر تجریش   -   خدمات کفی خودروبر تجریش   -   جرثقیل خودروبر تجریش   -   کرایه جرثقیل خودروبر تجریش   -   قیمت جرثقیل خودروبر تجریش   -   مبلغ جرثقیل خودروبر تجریش   -   تعرفه جرثقیل خودروبر تجریش   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر تجریش   -   خدمات جرثقیل خودروبر تجریش   -   نیسان خودروبر تجریش   -   کرایه نیسان خودروبر تجریش   -   قیمت نیسان خودروبر تجریش   -   مبلغ نیسان خودروبر تجریش   -   تعرفه نیسان خودروبر تجریش   -   شماره تماس نیسان خودروبر تجریش   -   خدمات نیسان خودروبر تجریش   -   نیسان یدک کش تجریش   -   کرایه نیسان یدک کش تجریش   -   قیمت نیسان یدک کش تجریش   -   مبلغ نیسان یدک کش تجریش   -   تعرفه نیسان یدک کش تجریش   -   شماره تماس نیسان یدک کش تجریش   -   خدمات نیسان یدک کش تجریش   -   ماشین بر تجریش   -   کرایه ماشین بر تجریش   -   قیمت ماشین بر تجریش   -   مبلغ ماشین بر تجریش   -   تعرفه ماشین بر تجریش   -   شماره تماس ماشین بر تجریش   -  آخرين صفحه