جرثقیل خودروبر هشتگرد

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10944.html

شرایط پسابرجام موجب شد خودروسازان راحت‌تر بتوانند کار کنند و تولیدشان را افزایش دهند. ولی به‌نظر می‌رسد اگر بتوانند طرح و برنامه‌هایی را که برای سال ۹۶ دارند، به اجرا برسانند، باید تولیدشان را افزایش دهند

۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

عقب‌ماندگی‌های تولید امسال جبران می‌شود

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، نحوه فعالیت و دستاوردهای خودروسازی در سال گذشته، نشان‌دهنده برخی نقاط قوت در کنار نقاط ضعف این بخش از صنعت در کشور است.

در سال‌های تحریم به دلیل به حداقل رسیدن - جرثقیل خودروبر هشتگرد - روابط با شرکت‌های خارجی و محدودیت‌هایی که در تعاملات بین‌المللی به وجود آمد، خودروسازی کشور از لحاظ تکنولوژی تولید و فن‌آوری در رقابت با خارجی‌ها با مشکلاتی مواجه شد.

این در حالی است که در پسابرجام و با مذاکراتی که میان شرکت‌های داخل با تولیدکنندگان خارجی انجام شد، بار دیگر پتانسیل مناسبی برای افزایش فعالیت و بهبود کیفیت تولید ایجاد شد که اگر در سال‌جاری و - جرثقیل خودروبر هشتگرد - سال‌های پیش رو به درستی از آن استفاده شود، - جرثقیل خودروبر هشتگرد - خودروسازان داخل توان رقابت با - جرثقیل خودروبر هشتگرد - سایر خودروسازان - جرثقیل خودروبر هشتگرد - دنیا را کسب خواهند کرد.

در این رابطه امیرحسن کاکایی، عضو هیات علمی دانشگاه علم‌وصنعت در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» به بررسی و ارزیابی رویدادهای سال گذشته پرداخت و توضیحاتی نیز درباره اتفاقات پیش‌رو در سال جدید ارائه کرد.

[caption id="attachment_193878" align="aligncenter" width="437"]جرثقیل خودروبر هشتگرد امیرحسن کاکایی[/caption]

عملکرد خودروسازان را در سالی که گذشت، چگونه ارزیابی می‌کنید؟ می‌توان گفت در سال گذشته خودروسازان تا حد قابل‌توجهی به مسیر تولید بازگشتند. رسیدن به تیراژ - جرثقیل خودروبر هشتگرد - تولید نسبتا بالا باعث شد خودروسازان سالی همراه با موفقیت را پشت سر - جرثقیل خودروبر هشتگرد - بگذارند. این بخش از صنعت در کشور توانست بخش زیادی از ظرفیت خالی خود را به کار برد و عقب‌ماندگی تولیدی را جبران کند. همچنین در حوزه قراردادهای خودرویی باید گفت این صنعت، سال - جرثقیل خودروبر هشتگرد - پرمشغله‌ای را پشت سر گذاشته است. با این حال باید منتظر باشیم و ببینیم آیا این قراردادها همانگونه که وعده داده شده است، در آینده موفق خواهد بود یا خیر.

در - جرثقیل خودروبر هشتگرد - واقع می‌توان گفت احتمال موفقیت برخی از این قراردادها در حد بالایی وجود دارد و بعضی از این قراردادها می‌توانند نقطه‌عطف قابل توجهی در صنعت خودروی کشور به شمار روند.

در مقابل برخی قراردادها نیز هستند که ابهامات و برخی دیگر اما و اگرها در مورد آنها وجود دارد. اما در مجموع می‌توان گفت امضای این قراردادها تجمیعی از اتفاقات خوب و بد است که با همدیگر در حال رخ دادن هستند.

به نظر شما اوضاع کیفیت تولید خودروها در سال گذشته در چه شرایطی بود و در سال جدید چگونه خواهد شد و چه تغییری خواهد کرد؟ واقعیت این است که سال گذشته کیفیت تولید خودرو در کشور تا حدی - جرثقیل خودروبر هشتگرد - رشد داشت، اما این رشد به اندازه‌ای نبود که انتظار آن وجود داشت. شواهد و عملکرد شرکت‌ها در کشور نشان می‌دهد که پروژه‌های زیادی برای - جرثقیل خودروبر هشتگرد - بهبود کیفیت تولید محصولات داخلی تعریف شده است.

با این حال هنوز موضوع کیفیت بزرگ‌ترین معضل صنعت خودروی داخلی به شمار - جرثقیل خودروبر هشتگرد - می‌رود و مشتریان همچنان از کیفیت خودروها نسبت به هزینه‌ای که - جرثقیل خودروبر هشتگرد - برای خرید آنها می‌پردازند، ناراضی هستند. البته شاید همه برنامه‌ها و استراتژی‌هایی که - جرثقیل خودروبر هشتگرد - تولیدکنندگان برای بهبود کیفیت در نظر دارند در کوتاه‌مدت، یعنی حداقل تا دو، سه سال آینده به نتیجه مطلوب نرسد. - جرثقیل خودروبر هشتگرد - بنابراین در بخش خودروهای ارزان‌قیمت بازار احتمالا در این مدت شاهد عرضه خودروها - جرثقیل خودروبر هشتگرد - با شرایط فعلی باشیم.

اما بی‌شک پس از این زمان، کیفیت محصولات داخلی الزاما باید ارتقا پیدا کند. چون در غیر این‌صورت، خودروسازان باید نگران تداوم حضور خود - جرثقیل خودروبر هشتگرد - در بازار آینده کشور باشند.

در - جرثقیل خودروبر هشتگرد - یک نگاه کلی به جرات می‌توان گفت در سال جاری، شرایط متفاوتی نسبت به آنچه در این صنعت در سال گذشته رخ داد، - جرثقیل خودروبر هشتگرد - خواهیم بود. قطعا چند محصول جدید به بازار عرضه خواهند - جرثقیل خودروبر هشتگرد - شد.

اگرچه باید گفت اکثر خودروهایی که قرار است در سال جاری وارد بازار خودرو شوند، در کلاس - جرثقیل خودروبر هشتگرد - و رده‌ای قرار دارند - جرثقیل خودروبر هشتگرد - که معمولا متقاضیان متوسط قدرت خرید آنها را ندارند.

ارزیابی شما از عملکرد دولت و - جرثقیل خودروبر هشتگرد - به طور خاص وزارت صنعت، معدن و تجارت - جرثقیل خودروبر هشتگرد - به چه شکل است؟ فعالیت‌های دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت با وجود برخی نقصان‌ها، نتایج مثبتی نیز در پی داشت. بر این اساس با توجه به این‌که تا چند ماه دیگر شاهد برگزاری انتخابات - جرثقیل خودروبر هشتگرد - ریاست‌جمهوری در کشور هستیم - جرثقیل خودروبر هشتگرد - و ممکن است تغییراتی در مدیریت وزارتخانه رخ دهد. ممکن است صنعت خودرو و بازار مرتبط با آن - جرثقیل خودروبر هشتگرد - نیز - جرثقیل خودروبر هشتگرد - تحولاتی را تجربه کند.

البته نادیده گرفتن این مساله - جرثقیل خودروبر هشتگرد - که - جرثقیل خودروبر هشتگرد - وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال‌های فعالیت خود دخالت مستقیم زیادی در حوزه خودروسازی داشته، دشوار است. به همین دلیل باید - جرثقیل خودروبر هشتگرد - گفت مدیریت کلان در این حوزه پیشرفت کمی داشته و در واقع وزارتخانه عملا وارد بخش قابل توجهی از جزئیات شده و راسا به اجرای بسیاری از فعالیت‌ها پرداخته است. بنابراین در زمینه سیاست‌گذاری‌ها چندان مناسب عمل نکرد.

سالی که گذشت برای خودروسازان با توجه به برداشته شدن تحریم‌ها سال خوبی بود. بزرگ‌ترین اتفاقات خودرویی را که در سال ۹۵ رخ داد چگونه ارزیابی می‌کنید؟ خصوصی‌سازی در قالب انتقال سهام انجام شده است. یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات سال ۹۵ فروش گروه بهمن به کروز بود ولی علیرغم این اتفاق تغییری - جرثقیل خودروبر هشتگرد - در سیاست‌های گروه بهمن بعد از این اتفاق رخ نداد که شاید در سال ۹۶ شاهدش باشیم.

در حوزه واردات - جرثقیل خودروبر هشتگرد - خودرو سال سختی در این حوزه پشت سر گذاشته شد . اتفاقاتی که در این حوزه افتاد، واردکنندگان را در شرایط سختی قرار داد. عملکرد این - جرثقیل خودروبر هشتگرد - حوزه را به‌عنوان بخشی که در - جرثقیل خودروبر هشتگرد - بودجه دولت نیز سودآوری - جرثقیل خودروبر هشتگرد - دارد، چگونه می‌بینید؟ در حوزه واردات به شدت شاهد دخالت دولت بودیم. این اتفاق رقابت را در بازار کاهش داده است و اثراتش را در سال ۹۶ خواهیم دید. البته همین حالا هم وارداتی‌ها با افزایش بهای قیمت محصولات به‌واسطه کاهش عرضه مواجه شده است.

از سوی - جرثقیل خودروبر هشتگرد - دیگر، سال آینده با توجه به کم شدن - جرثقیل خودروبر هشتگرد - رقابت در حوزه خودروهای وارداتی شاهد اثرات منفی این تصمیمات دولتی در بازار خودرو خواهیم بود. از دیگر سو، واقعیت این است چون در حوزه قانون‌گذاری در صنعت خودرو بیشتر وزارت صنعت،معدن و تجارت سیاست‌گذار این موضوع است و در - جرثقیل خودروبر هشتگرد - اواخر سال ۹۵به طور کامل عنان این موضوع در اختیارش قرار گرفت معتقد هستیم، مشکلاتی که امسال ایجاد شد شاید سال آینده از - جرثقیل خودروبر هشتگرد - انتهای فصل اول به بعد اثراتش را بر بازار بگذارد.

این مشکلات در قالب بیکاری‌ که ناشی از تعطیل شدن بنگاه‌های فعال وارداتی که بیش از ۱۰۰ - جرثقیل خودروبر هشتگرد - بنگاه بودند که در این حوزه فعالیت داشتند، در قالب خروج سرمایه بخش خصوصی که در این حوزه درگیر و باعث رونق بازار شده - جرثقیل خودروبر هشتگرد - بود و در یک فرآیند کاملا هدف‌مند و تحت کنترل قرار داشت.

تمام این موارد متاسفانه از انتهای فصل اول سال آینده خود را در قالب افزایش قیمت خودروهای وارداتی نشان خواهد داد. فارغ از سیاست‌هایی که شاید حتی اگر آن زمان هم تغییراتی رخ بدهد، حداقل ۳ تا ۶ ماه طول خواهد کشید تا این بازار به روال جاری‌اش بازگردد.

نقش برجام را در صنعت خودرو در سال ۹۵ چگونه می‌بینید؟ صنعت خودرو در سال ۹۵ رشد خوبی نسبت به سال قبل داشته است. شرایط پسابرجام موجب شد تا خودروسازان راحت‌تر - جرثقیل خودروبر هشتگرد - بتوانند کار کنند و تولیدشان را افزایش بدهند. ولی به‌نظر می‌رسد اگر بتوانند طرح و برنامه‌هایی را که برای سال ۹۶ را دارند، به اجرا برسانند باید تولیدشان را افزایش دهند. به‌خصوص به نظر می‌رسد جوینت‌ونچرهایی که انجام شده‌اند، در سال ۹۶ جدی‌تر شود و بتوانند مدل‌های - جرثقیل خودروبر هشتگرد - جدیدی را با تیراژ بیشتر راهی بازار کنند.

بهترین اتفاقی که در حوزه‌های مختلف خودرویی - جرثقیل خودروبر هشتگرد - در سال جدید رخ خواهد داد، چیست؟ از نظر کارشناسی - جرثقیل خودروبر هشتگرد - بهترین حالت این است که در سال آینده به تدریج تعرفه واردات خودرو کاهش پیدا کند به هرحال به - جرثقیل خودروبر هشتگرد - خاطر تعرفه بالایی که واردات خودرو دارد به یک شکلی قیمت‌های خودروهای ساخت داخل هم برای مصرف‌کننده بالا - جرثقیل خودروبر هشتگرد - درمی‌آید.

بنابراین اگر به تدریج در بازه زمانی که باید برای آن فکر و برنامه‌ریزی شود ، روند کاهشی بر تعرفه واردات داشته باشیم تا به مصرف‌کننده کمتر فشار بیاید، قطعا بهتر - جرثقیل خودروبر هشتگرد - خواهد بود و هم افزایش کیفیت و رقابت برای خودروهای ساخت داخل ایجاد می‌شود.

به خصوص که در شرایط پس از برجام این امکان برای - جرثقیل خودروبر هشتگرد - خودروسازان وجود دارد که با - جرثقیل خودروبر هشتگرد - تولید مشترکی که با صاحبان - جرثقیل خودروبر هشتگرد - صنعت خودرو در جهان دارند در - جرثقیل خودروبر هشتگرد - این رقابت جدی‌تر ظاهر شوند و کیفیت را - جرثقیل خودروبر هشتگرد - افزایش بدهند.

امسال تغییر - جرثقیل خودروبر هشتگرد - و تحولات در صنعت خودرو به چه شکل خواهد بود؟ قطعا با شروع همکاری‌های مشترک - جرثقیل خودروبر هشتگرد - خودروسازی باید رو به پیشرفت باشد. ولی باز هم تاکید می‌کنم امیدوارم - جرثقیل خودروبر هشتگرد - خودروسازان به سمت بهبود کیفیت و کاهش قیمت پیش بروند تا شرایط آماده شود برای این که تعرفه واردات خودرو کاهش پیدا کند تا مردم بتوانند با هزینه معقول خودرویی با کیفیت مناسب سوار شوند.

فکر می‌کنید روند انتقال دانش و تکنولوژی که مدنظر قشر دانشگاهی در این - جرثقیل خودروبر هشتگرد - حوزه است، در سال جدید تحقق بیابد؟ آنچه در سال جاری مورد انتظار است، توجه به انتقال تکنولوژی و افزایش سهم تولیدات داخلی در صنعت خودرو - جرثقیل خودروبر هشتگرد - است. قراردادهایی که در سال ۹۵ در صنعت خودرو امضا شد، نسبت به سال‌های گذشته شرایط نسبتا بهتری را در این صنعت ایجاد کرد و خوشبختانه مسیر خوبی در سال گذشته طی شد. چنانچه بر اساس - جرثقیل خودروبر هشتگرد - قراردادهایی که در سال گذشته امضا شدند باید در ۳ سال، سهم - جرثقیل خودروبر هشتگرد - داخلی‌سازی تولیدات جدید به ۷۰ درصد برسد.

- جرثقیل خودروبر هشتگرد -
اولين صفحه   -  یدک کش هشترود   -   حمل خودرو هشترود   -   حمل ماشین هشترود   -   کفی هشترود   -   کفی خودروبر هشترود   -   جرثقیل خودروبر هشترود   -   نیسان خودروبر هشترود   -   نیسان یدک کش هشترود   -   ماشین بر هشترود   -   خودرو سوار هشترود   -   جرثقیل یدک کش هشترود   -   چرخگیر هشترود   -   امداد خودرو هشتگرد   -   امداد خودرو سیار هشتگرد   -   خودروبر هشتگرد   -   یدک کش هشتگرد   -   حمل خودرو هشتگرد   -   حمل ماشین هشتگرد   -   کفی هشتگرد   -   کفی خودروبر هشتگرد   -   جرثقیل خودروبر هشتگرد   -   نیسان خودروبر هشتگرد   -   نیسان یدک کش هشتگرد   -   ماشین بر هشتگرد   -   خودرو سوار هشتگرد   -   جرثقیل یدک کش هشتگرد   -   چرخگیر هشتگرد   -   امداد خودرو همدان   -   امداد خودرو سیار همدان   -   خودروبر همدان   -   یدک کش همدان   -   حمل خودرو همدان   -   حمل ماشین همدان   -   کفی همدان   -   کفی خودروبر همدان   -   جرثقیل خودروبر همدان   -   نیسان خودروبر همدان   -   نیسان یدک کش همدان   -   ماشین بر همدان   -   خودرو سوار همدان   -   جرثقیل یدک کش همدان   -  آخرين صفحه