امداد خودرو سیار هشتگرد

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10937.html

متاسفانه دولت در زمینه راهسازی در سال ۹۵ موفق عمل نکرده است. آنچه امروز ساخته‌ایم، بدون توجه رها می‌شود، نه هزینه نگهداری متناسب به این‌ها داده می‌شود و نه آنچه مورد نیاز است به آن‌ها ارائه می‌‌شود

۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

هزینه‌های جاری کشور تمام منابع راهسازی رامی‌بلعد!

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو - امداد خودرو سیار هشتگرد - ، صنعت - امداد خودرو سیار هشتگرد - حمل‌و‌نقل کشور در سال ۹۵ پستی و بلندی‌های بسیاری را پشت سر گذاشت تا در نهایت کارنامه وزارت راه و شهرسازی در این سال چه خوب، چه بد بسته شود. شاید بتوان از بزرگ‌ترین اقدامات دولت و وزارت راه در این سال به قراردادهای تاریخی - امداد خودرو سیار هشتگرد - ایرباس و بوئینگ اشاره کرد.

[caption id="attachment_193920" align="aligncenter" width="600"]امداد خودرو سیار هشتگرد هزینه‌های جاری کشور تمام منابع راهسازی رامی‌بلعد![/caption]

از طرف دیگر، سانحه هفت‌خوان یکی از اتفاقاتی بود که متاسفانه کام بسیاری از هموطنانمان را تلخ و دل بسیاری دیگر را آزرده کرد. عملکرد دولت در بخش راهسازی و راهداری اما با توجه به پیشبرد چشم‌گیر آزادراه تهران - شمال بسیار مورد توجه قرار گرفته، اما سوالی که در این میان مطرح می‌شود، این است که آیا راهداری و راهسازی در کشور صرفا محدود به یک آزادراه است یا باید دیدی وسیع و کلی‌تر در این زمینه به مسائل داشت.

در این زمینه با علی آزاد، دبیر انجمن راهسازی به گفت‌و‌گو نشسته‌ایم.

کارنامه دولت در حوزه راهسازی در سال ۹۵ را چطور ارزیابی می‌کنید؟ با توجه به برنامه‌هایی که دولت در این زمینه دارد، به‌خصوص در پروژه تهران - شمال آیا چشم‌انداز امیدوارکننده‌ای در این زمینه مشاهده می‌کنید؟

راه، نخستین زیرساخت توسعه و پیش نیاز گسترش اقتصاد کشور است و چیزی نیست که بتوان آن را به سادگی رها کرد.

سرمایه‌های عظیمی در - امداد خودرو سیار هشتگرد - راهسازی کشور صرف کرده‌ایم تا امروز ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزادراه، ۱۶ هزار کیلومتر بزرگراه، ۳۵ هزار کیلومتر راه اصلی، ۴۵ هزار کیلومتر راه فرعی، ۱۳۰ هزار کیلومتر راه روستایی و کمی راه مرزی، ۱۱ هزار کیلومتر راه‌آهن، ۷۰ کیلومتر فرودگاه، ۲۵۰ کیلومتر مترو، تونل‌های درون شهری، اسکله و بنادر پیش روی خود ببینیم.

این‌ها سرمایه‌های بسیار عظیم کشور هستند که شاید تنها مواردی باشند که بتوانیم آن را با افتخار در سطح استانداردهای بین‌المللی به دنیا معرفی کنیم. دولت‌ها وظیفه دارند از این سرمایه ملی نگهداری و متناسب با توسعه و پیشرفت کشور و افزایش جمعیت نسبت به احداث آنچه مورد نیاز کشور است، اقدام کنند.

متاسفانه دولت در زمینه - امداد خودرو سیار هشتگرد - راهسازی در سال ۹۵ موفق عمل نکرده است. آنچه امروز ساخته‌ایم، بدون توجه رها می‌شود، نه هزینه نگهداری متناسب به این‌ها داده می‌شود و نه آنچه مورد نیاز است به آن‌ها ارائه می‌‌شود.

دولت این تفکر - امداد خودرو سیار هشتگرد - را دارد که مردم باید سرمایه‌گذاری کنند، شرکت‌ها بیایند سرمایه‌گذاری کنند و پس از بهره‌برداری از عوارضی که دریافت می‌کنند، بتوانند سرمایه و سود خود را بازپس گیرند.

عملکرد - امداد خودرو سیار هشتگرد - دولت مشخصا در چه زمینه‌هایی دارای نقص بوده است؟ در کل توجه به راهسازی به هیچ عنوان راضی‌کننده نیست. مجلس بودجه‌های متناسب با راهداری تصویب نمی‌کند. - امداد خودرو سیار هشتگرد - به بیانی دیگر، هزینه‌های جاری کشور تمامی هزینه‌های عمرانی را می‌بلعند. در آینده افسوس این را خواهیم خورد که چرا به نگهداری راه‌های کشور توجه نکرده‌ایم.

این بی‌توجهی از طرف مسئولان وزارت راه نیست، زیرا انتظارات باید متناسب - امداد خودرو سیار هشتگرد - با امکانات باشد. مجلس و وکلایی که همواره گله می‌کنند لازم است نظارت هم - امداد خودرو سیار هشتگرد - داشته باشند و امکانات را در اختیار وزارت راه قرار دهند. مجلس - امداد خودرو سیار هشتگرد - باید توجه داشته باشد که نقش راه و راهسازی و راه‌آهن در کشور چیست و - امداد خودرو سیار هشتگرد - بودجه متناسب به آن بدهند.

بودجه عمرانی سال آینده را مناسب می‌دانید؟ بودجه متناسبی که مد نظر من است با آن بودجه تخصیص داده شده، بسیار تفاوت دارد. بودجه را - امداد خودرو سیار هشتگرد - اول - امداد خودرو سیار هشتگرد - رنگ و روغن می‌زنند، بزک می‌کنند، همه می‌گویند که بسیار عالی، بودجه - امداد خودرو سیار هشتگرد - عمرانی نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است، اما در نهایت این بودجه تخصیص داده نمی‌شود، یعنی خزانه پولی ندارد که - امداد خودرو سیار هشتگرد - آن را در اختیار بخش‌های مختلف قرار دهد. ما نیاز به توجهی ویژه به بخش راهداری و راهسازی داریم. با وجود تمام تلاش و همتی که به کار بسته‌ایم، همین امروز سالانه ۲۰ هزار نفر در جاده‌های ما جان خود را از دست می‌دهند، تنها در هفته اول نوروز امسال ۱۹۶ نفر در جاده‌های کشور کشته شده‌اند. اگر چه مقصر این - امداد خودرو سیار هشتگرد - تلفات تماما ریشه در نواقص جاده‌ای ندارد اما بخش مهمی از آن به کیفیت راهسازی مربوط می‌شود. - امداد خودرو سیار هشتگرد - هر چه بتوانیم راه‌های اصلی را به بزرگراه تبدیل کنیم، کمک شایسته‌ای در این مورد انجام داده‌ایم.

راهکار شما - امداد خودرو سیار هشتگرد - برای حل مشکل بودجه چیست؟ در جایگاهی نیستم که بتوانم راهکاری ارائه دهم. مجلس شورای اسلامی باید بودجه تخصیص و به دولت هم دستور دهد که بودجه‌های عمرانی نباید کمتر از مقداری که مشخص - امداد خودرو سیار هشتگرد - شده‌، به بخش‌های مختلف اختصاص یابد.

چیزی که از صحبت‌هایتان برداشت می‌کنم، این است که ساختار راهسازی باید به همین شکل بماند، یعنی خصوصی‌سازی انجام نشود، اما تخصیص بودجه رنگ و بوی جدی‌تری به خود بگیرد. درست است؟ مخالف خصوصی‌سازی نیستم، خصوصی‌سازی باید انجام شود اما بستر آن هم باید فراهم باشد. راه‌هایی هم که خصوصی‌سازی شده‌اند، سرمایه‌گذاران‌شان به شدت پشیمان هستند.

دلیل پشیمانی سرمایه‌گذاران چیست؟ در هر صورت طبیعی است که قدرت پرداخت عوارض متناسب با سرمایه‌گذاری در میان مردم وجود ندارد. دولت باید - امداد خودرو سیار هشتگرد - توجه ویژه‌ای به - امداد خودرو سیار هشتگرد - این مساله داشته - امداد خودرو سیار هشتگرد - باشد، وگرنه ده‌ها موافقت‌نامه با این که ساخت جاده‌های جدید عملیاتی شود امضا می‌شود اما به مرحله عمل که می‌رسد شاهد اتفاق خاصی نیستیم، به جز نهادهایی که در آن‌ها دخیل هستند و بودجه کافی برای پیش‌برد کار دارند.

اگر بخواهید به یکی از اقدامات برجسته دولت در زمینه راهسازی در سال ۹۵ اشاره کنید، آن مورد چیست؟ حقیقت این است که وزارت راه نهایت سعی و تلاش خود را به کار - امداد خودرو سیار هشتگرد - می‌گیرد و همه شاهد - امداد خودرو سیار هشتگرد - این موضوع هستیم. امروز این بحث مطرح نیست که کدام اقدام برجسته و مثبت است و کدام اقدام مضر و منفی. کشور به شدت به سرمایه‌گذاری در راه‌ها نیازمند است که مجلس و دولت باید توجه کافی را به این مساله داشته باشند.

اولين صفحه   -  ماشین بر نیشابور   -   خودرو سوار نیشابور   -   جرثقیل یدک کش نیشابور   -   چرخگیر نیشابور   -   امداد خودرو هشترود   -   امداد خودرو سیار هشترود   -   خودروبر هشترود   -   یدک کش هشترود   -   حمل خودرو هشترود   -   حمل ماشین هشترود   -   کفی هشترود   -   کفی خودروبر هشترود   -   جرثقیل خودروبر هشترود   -   نیسان خودروبر هشترود   -   نیسان یدک کش هشترود   -   ماشین بر هشترود   -   خودرو سوار هشترود   -   جرثقیل یدک کش هشترود   -   چرخگیر هشترود   -   امداد خودرو هشتگرد   -   امداد خودرو سیار هشتگرد   -   خودروبر هشتگرد   -   یدک کش هشتگرد   -   حمل خودرو هشتگرد   -   حمل ماشین هشتگرد   -   کفی هشتگرد   -   کفی خودروبر هشتگرد   -   جرثقیل خودروبر هشتگرد   -   نیسان خودروبر هشتگرد   -   نیسان یدک کش هشتگرد   -   ماشین بر هشتگرد   -   خودرو سوار هشتگرد   -   جرثقیل یدک کش هشتگرد   -   چرخگیر هشتگرد   -   امداد خودرو همدان   -   امداد خودرو سیار همدان   -   خودروبر همدان   -   یدک کش همدان   -   حمل خودرو همدان   -   حمل ماشین همدان   -   کفی همدان   -  آخرين صفحه