جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020
جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398
نوع خودرو امداد | توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان) | ||
---|---|---|---|
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار |
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانیحمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان |
||
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو |
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانیحمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان |
||
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید. |
کد مطلب: 09084.html
سیاستگذاریهای صحیح، هدف راه مشخص، مدیرانی باتدبیر، زیرساختهای مناسب و... از دیگر عوامل تعیینکننده برای توسعه این صنعت است که نمایندگان مجلس و کارشناسان خودرو بر آن تاکید دارند.
۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
زمان بازنگری جدی در صنعت خودرو فرا رسیده است
به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،توسعه صنعت خودرو به عوامل مختلفی بستگی دارد. از همکاری با خودروسازان برتر خارجی و ایجاد قراردادهای جوینتونچر و انتقال فناوری به داخل کشور گرفته، تا تولید و طراحی محصولات جدید و بهروز نگه داشتن خودروسازیها با صرف بودجه در تحقیق و توسعه.
در کنار این مباحث باید رویکرد خودروسازان و دولت به سمت خصوصیسازی واقعی باشد. باید دو استراتژی برای صنعت خودرو وجود داشته باشد؛ یکی اینکه بخش خصوصی، فعال - جرثقیل خودروبر پل سفید - و همچنین شرکتهای خصولتی بهصورت کامل توسط بخش خصوصی اداره شوند، بهگونهای که - جرثقیل خودروبر پل سفید - مدیریت خودروسازان را بخش خصوصی به دست بگیرد و تعیینکننده باشد. دوم همان بحث رقابتی شدن - جرثقیل خودروبر پل سفید - و بهرهوری در این صنعت است. رقابتی شدن یکی از اصول اساسی برای توسعه صنعت خودرو است. تا وقتیکه بین خودروسازان رقابت واقعی وجود نداشته باشد، آنها دلیلی - جرثقیل خودروبر پل سفید - بر توسعه - جرثقیل خودروبر پل سفید - کمی و کیفی محصولات خود نمیبینند و خودروهایی در کشور تولید میشوند که مدتهاست در کشورهای سازنده آنها از خط تولید خارج شدهاند. توسعه صنعت مهم خودرو، به عوامل مختلف و متعددی بستگی دارد.
سیاستگذاریهای صحیح، هدف راه مشخص، مدیرانی باتدبیر، زیرساختهای مناسب و... از دیگر عوامل تعیینکننده برای توسعه این صنعت است که نمایندگان مجلس و کارشناسان خودرو بر آن تاکید دارند.
انحصار؛ مانع توسعه کمی و کیفی در - جرثقیل خودروبر پل سفید - شرکتهای خودروسازی-سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس
تغییر نگاه خودروسازان مهمترین عامل در بهبود و توسعه صنعت خودروی ایران است. در صورتی که نگاه خودروسازان تغییر کند و بر تولید متنوع، کیفیت و توسعه بازار صادراتی متمرکز شود، بیتردید شاهد توسعه کمی و کیفی و رقابتپذیری - جرثقیل خودروبر پل سفید - این صنعت در بازار جهانی خواهیم بود. در شرایط کنونی، خودروسازی باید تکلیفش را درخصوص توسعه و تدوین سیاست کلی این صنعت مشخص کند ضمن اینکه با آغاز دولت جدید نیز باید بخشی از سیاستگذاریهای دولت دوازدهم در حوزه خودروسازی تغییر یابد. در سالهای اخیر وجود انحصار، مانع توسعه کمی و کیفی تولیدات شرکتهای خودروسازی شده است. در شرایط ایجاد شده باید نگاه شرکتها تغییر کند، همچنین در جریان قراردادها و همکاریهای خودرویی، نگاه صادراتی داشته باشند و بر اساس توسعه سهم داخلیسازی و استفاده از توانمندی قطعهسازان داخلی - جرثقیل خودروبر پل سفید - به تولید مشترک بپردازند. باید تبدیل به خودروساز شویم، نه اینکه صرفا واردکننده تکنولوژی باشیم. - جرثقیل خودروبر پل سفید - امروز در جریان سرمایهگذاریهای جدیدی که در این صنعت صورت گرفته، سیاستگذاریهای - جرثقیل خودروبر پل سفید - خودرویی نیز باید - جرثقیل خودروبر پل سفید - به سمتی حرکت کند که صنعت خودروی ایران در رتبه اول عرضه خودرو - جرثقیل خودروبر پل سفید - در بازار منطقه قرار گیرد. باید به دنبال افزایش تنوع و کیفیت باشیم. همچنین دولت - جرثقیل خودروبر پل سفید - دوازدهم بهعنوان وظیفهای مهم باید خطوط تولید خودروهای بیکیفیت را متوقف کند و نسبت به اجرای قانون خروج خودروهای بیکیفیت از خط تولید اهتمام بورزد. از سوی دیگر هرگونه سرمایهگذاری - جرثقیل خودروبر پل سفید - جدید در صنعت خودرو باید با رویکرد - جرثقیل خودروبر پل سفید - صادراتی صورت گیرد. بیشک حضور سرمایهگذار خارجی بر روند فعالیت خودروسازان و رشد و توسعه این حوزه تاثیر خواهد گذاشت اما آنچه بیش از همه به این صنعت کمک میکند، تغییر نگاه خودروسازان به حوزههای تحقیقاتی است.
البته چنانچه امروز خودروسازان برای اجرای سیاستها و برنامههای جدید، نیازمند تغییر در برخی قوانین تعرفهای و صادراتی هستند، باید پیشنهادهای خود را به مجلس و دولت ارائه کنند.
رقابتپذیری - جرثقیل خودروبر پل سفید - باید در سطح جهانی باشد، نه صرف بازار داخلی-محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس
امروز شرکتهایی در بازار خودروی کشور فعالیت دارند که رقم تولیدات آنها به میزانی نیست که بازار خودروی داخل را رقابتی کند. صنعت خودرو برای دستیابی به توسعه و رشد کیفیت باید ضمن رقابت در داخل با بازار جهانی رقابت - جرثقیل خودروبر پل سفید - کند در حالی که ایجاد رقابتپذیری در کشور مشکلی از این - جرثقیل خودروبر پل سفید - صنعت حل نخواهد کرد. باید تناسب کیفیت خودروهای - جرثقیل خودروبر پل سفید - موجود با قیمت آنها توجیهپذیر باشد. این در حالی است که خودروهایی در بازار داخل عرضه میشوند که هیچ توجیه منطقی در بازار و نرم قیمتهای جهانی ندارند. امروز به نظر میرسد تنها دو خودروساز در بازار خودروی ایران فعالیت دارد و همچنان سهم خوبی از بازار داخل را نیز در اختیار دارند، در حالی که خودروسازان دیگر به دلیل تیراژ و قیمت تولیدات، سهم - جرثقیل خودروبر پل سفید - کمی از بازار خودروی ایران به خود اختصاص دادهاند. تا زمانیکه خودروهای تولیدی در کشور به لحاظ کیفیت و قیمت قابل رقابت در بازارهای جهانی نباشند مسلما صادرات خودرو نیز هر روز با افت بیشتر همراه خواهد شد. نقاط ضعف زیادی - جرثقیل خودروبر پل سفید - در صنعت خودرو وجود دارد که باید رفع شود. در این صورت امکان حضور در بازار رقابتی فراهم میشود و میتوان به توسعه صادرات خودرو دست یافت.
ایجاد مزیت رقابتی در صنعت خودرو؛ رویکرد دولت جدید-رضا انصاری - جرثقیل خودروبر پل سفید - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس
تفکر حاکم بر صنعت خودروی کشور باید تولید به اضافه تکنولوژی باشد. دولت جدید باید در حوزه سیاستگذاری و بومیسازی تکنولوژی و ارتقای توانمندیهای صنعت خودرو سیاست منسجمی را تدوین کند. در صورتی که در حوزه سیاستهای کلان تجاری، صنعتی، پولی و تحقیق و توسعه، سیاست منسجمی در کشور تدوین و دنبال شود بیشک میتوان به شرایط خوبی در توسعه صنعت خودروی کشور دست یافت. این نکته را نیز باید اضافه - جرثقیل خودروبر پل سفید - کرد که برای توسعه صنعت خودرو، وزارت صنعت و معدن در دولت دوازدهم باید تلاش کند تا در صنعت خودرو، تکنولوژیهای کلیدی و اساسی که به نوعی در ایجاد مزیت - جرثقیل خودروبر پل سفید - رقابتی در صنعت خودرو موثر هستند، بومیسازی - جرثقیل خودروبر پل سفید - شوند تا توانمندیها در حوزه خودروسازی - جرثقیل خودروبر پل سفید - ایران - جرثقیل خودروبر پل سفید - گسترش - جرثقیل خودروبر پل سفید - یابد. در این راستا همکاریهای مشترک خودروسازان با شرکتهای خارجی در یک سال اخیر مفید خواهد بود. بیتردید - جرثقیل خودروبر پل سفید - نگاهی که یکسوی آن توانمندیهای داخلی و سوی دیگر تجربه کشورهای موفق جهانی در صنعت خودرو باشد خودروسازی - جرثقیل خودروبر پل سفید - ایران را به سمت توسعه و پیشرفت هدایت خواهد کرد.
قوانین کشور؛ تعیینکننده فعالیت خودروسازان خارجی-سیدجواد حسینیکیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس
قطعا یکی از موضوعات مهم بهروز شدن تکنولوژی صنعت خودرو است که باید از طریق قراردادهای مشترک با خارجیها صورت گیرد. این - جرثقیل خودروبر پل سفید - قوانین و سیاستهای کشور ماست که مشخص میکند خودروساز خارجی چگونه در ایران فعالیت کند تا قراردادها به
ثمر بنشیند.
ضمن - جرثقیل خودروبر پل سفید - اینکه خصوصیسازی و رقابتی شدن دو اصل اساسی است که خودروسازی کشور باید بتواند به آنها دست پیدا کند - جرثقیل خودروبر پل سفید - تا بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد. تولید خودروی باکیفیت و مدرن در سطح جهانی از طریق رقابتی شدن بازار صورت میگیرد که این موضوع نیز نیازمند خصوصیشدن این صنعت است. هرچند در شرایط فعلی، دولت بهصورت دستوری قیمت را تعیین میکند و اثرات منفی آن نیز دیده میشود اما باید بازار آزاد قیمتها را تعیین کند و این رویکرد مدنظر باشد.
مدیریت جدی همه حوزههای مرتبط با خودرو-محسن کوهکن عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس
صنعت خودرو باید همزمان با نظارت جدی، تقویت نیز شود هرچند مهمتر از همه این موارد ایجاد فرصتی برای خودروسازان است تا در مسیر رشد و توسعه حرکت کنند. برای اینکه صنعت خودرو رقابتی باشد، باید از ساختار دولتی خارج شود البته در این بین باید فرصتی به دو کارخانه خودروسازی در کشور داده شود تا بتوانند - جرثقیل خودروبر پل سفید - امکانات بالقوهشان را مورد بازنگری قرار دهند. قطعا خودروسازان باید از نظر کیفیت، محصولات خود را در سطح بالا عرضه کنند. به نظر میرسد زمان آن رسیده است که هر دو خودروساز بزرگ کشور در تولید محصولات خود بازنگری جدی کنند البته پیشبینی میشود در جریان این اقدام حدود ۳۵ درصد از نیروهای - جرثقیل خودروبر پل سفید - انسانی در این شرکتها تعدیل شود. مسلما با کاهش هزینههای سربار و توجه به حوزه تحقیق و توسعه در صنعت خودرو، - جرثقیل خودروبر پل سفید - تولیدات مرغوبی به دست مشتریان خواهد رسید. امروز صنعت خودروی کشور نیازمند مدیریتی جدی در تمام حوزههای مرتبط با این صنعت است. در صورتی که کیفیت خودروهای داخلی به حدی - جرثقیل خودروبر پل سفید - برسد که رضایت مشتریان جلب شود و همزمان قیمت تمامشده خودروها نیز کاهش یابد مسلما خودروسازان مجددا بازار را به دست میگیرند و شاهد بازاری رقابتی در این صنعت خواهیم بود.
- جرثقیل خودروبر پل سفید -
- یدک کش بیرجند - حمل خودرو بیرجند - حمل ماشین بیرجند - کفی بیرجند - کفی خودروبر بیرجند - جرثقیل خودروبر بیرجند - نیسان خودروبر بیرجند - نیسان یدک کش بیرجند - ماشین بر بیرجند - خودرو سوار بیرجند - جرثقیل یدک کش بیرجند - چرخگیر بیرجند - امداد خودرو پل سفید - امداد خودرو سیار پل سفید - خودروبر پل سفید - یدک کش پل سفید - حمل خودرو پل سفید - حمل ماشین پل سفید - کفی پل سفید - کفی خودروبر پل سفید - جرثقیل خودروبر پل سفید - نیسان خودروبر پل سفید - نیسان یدک کش پل سفید - ماشین بر پل سفید - خودرو سوار پل سفید - جرثقیل یدک کش پل سفید - چرخگیر پل سفید - امداد خودرو تاکستان - امداد خودرو سیار تاکستان - خودروبر تاکستان - یدک کش تاکستان - حمل خودرو تاکستان - حمل ماشین تاکستان - کفی تاکستان - کفی خودروبر تاکستان - جرثقیل خودروبر تاکستان - نیسان خودروبر تاکستان - نیسان یدک کش تاکستان - ماشین بر تاکستان - خودرو سوار تاکستان - جرثقیل یدک کش تاکستان -