جرثقیل یدک کش طبس

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09974.html

چهارشنبه گذشته روپرت استدلر مدیرعامل آئودی در کنگره‌ سازمان ملل در ژنو سوئیس با عنوان «نشست هوش مصنوعی برای جهانی خوب» سخنرانی کرد. موضوع این سخنرانی هوش مصنوعی و فناوری رانندگی اتومبیل‌های خودران بود.

۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

ایجاد گفتمان اخلاقی برای هوش مصنوعی خودران‌ها

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، به عقیده استدلر هوش مصنوعی در آینده نه‌چندان - جرثقیل یدک کش طبس - دور در تمام زوایای زندگی - جرثقیل یدک کش طبس - انسان نفوذ خواهد کرد، اما برای این که عموم مردم آن را قبول داشته باشند، ابتدا باید اعتماد آنها را جلب کرد. آئودی در رونمایی‌های پیشین خود از سیستم Q7 که در آینده - جرثقیل یدک کش طبس - وظیفه رانندگی خودروهای لوکس آئودی را خواهد داشت، رونمایی کرده بودند. این سیستم که با همکاری شرکت تکنولوژی - جرثقیل یدک کش طبس - انویدیا که به خاطر طراحی کارت‌های گرافیک معروف شده است، در فاز - جرثقیل یدک کش طبس - آزمایشی خود پنج مرحله خواهد داشت و در مرحله پنجم به حدی از هوشمندی خواهد رسید که برای خودرو نیازی به وجود راننده نباشد. در حال حاضر آئودی - جرثقیل یدک کش طبس - قول استفاده از سطح سه این سیستم در مدل آتی A8 را که تابستان امسال معرفی خواهند شد داده است. اما به عقیده استدلر پروژه - جرثقیل یدک کش طبس - Q7 فاصله زیادی تا آخرین مراحل خود ندارد و درصورتی‌که مردم به این سیستم‌ها اعتماد کنند، می‌توان انتظار داشت که تا سال ۲۰۲۰ به آخرین درجه از این - جرثقیل یدک کش طبس - تکنولوژی برسد. آئودی در دو سال گذشته در مورد فلسفه وجودی و قوانین موردنیاز برای خودروهای بدون راننده پژوهش‌های متعددی انجام داده است. هدف اصلی آئودی در این تحقیقات رسیدن به چارچوبی اخلاقی است که هوش مصنوعی خودروهای بدون راننده حتما باید از آن برخوردار باشند تا درنهایت از - جرثقیل یدک کش طبس - تصمیمات اخذ شده توسط این - جرثقیل یدک کش طبس - سیستم‌ها اطمینان کافی به‌دست آید یا به قول استدلر «مطمئن شویم - جرثقیل یدک کش طبس - که هوش مصنوعی با تحلیل ارزش‌های ما تصمیم‌گیری کند». به‌عنوان ‌مثال فرض کنید که این هوش مصنوعی در شرایطی مجبور باشد که از بین زنده ماندن یک فرد سالمند، یک خانم باردار و - جرثقیل یدک کش طبس - سرنشینان خودروی مالک یکی را - جرثقیل یدک کش طبس - انتخاب کند. استدلر دراین‌باره می‌گوید: «در چنین شرایط سختی، انسان‌هایی چون شما و من زمان کافی برای فکر کردن به بهترین گزینه را نداریم و واکنش ما در چنین شرایطی با درصد خطای بسیار بالا رخ می‌دهد. اما در مورد سیستم‌های کامپیوتری وضع فرق می‌کند، چراکه توانایی تصمیم گرفتن در کسری از ثانیه را دارا هستند. نکته مهم اینجاست که تصمیم اتخاذ شده در چنین سیستمی هرگز احساسی نخواهد بود و همه‌ انتخاب‌ها بر اساس عقل و منطق صورت خواهد گرفت. مدیرعامل آئودی در این سخنرانی - جرثقیل یدک کش طبس - گفت: «وقتی یک خودرو بتواند خودش - جرثقیل یدک کش طبس - در انواع شرایط ترافیکی تصمیم‌گیری انجام دهد، برای هر حرکت بعدی خود سناریویی را درست می‌کند و تئوری انجام عمل خود و بازخورد محیط را تحلیل می‌کند. اما خودروی بدون راننده چگونه می‌تواند تصمیم قطعی خود را - جرثقیل یدک کش طبس - راجع به شرایط غیرقابل‌تحلیل اتخاذ کند؟ آیا تصمیم از روی ناآگاهی گرفته خواهد شد؟ در آئودی، ما به‌عنوان بخشی از جامعه سعی داریم که راه‌حلی برای این مشکل پیدا کنیم. ما نیاز به ایجاد گفتمانی داریم که در آن راجع به - جرثقیل یدک کش طبس - بحث‌های اخلاقی این فناوری صبحت شود.» اما چگونه می‌توان این شرایط سخت را برای کامپیوترها تشریح کرد؟ ایزاک آسیموف در رمان علمی تخیلی خود از سه قانون مربوط به ربات‌ها گفته بود. این سه قانون شامل این بود که به‌عنوان مهم‌ترین قانون هوش مصنوعی اجازه - جرثقیل یدک کش طبس - آسیب رساندن به - جرثقیل یدک کش طبس - انسان‌ها را ندارد و در قانون دوم آنها باید از دستورات انسان‌ها پیروی کنند، حتی اگر منجر به نابودی خود ربات - جرثقیل یدک کش طبس - شود و - جرثقیل یدک کش طبس - در دستور سوم و پایانی آورده شده که در صورت - جرثقیل یدک کش طبس - اتفاق نیفتادن دستورات اول و دوم، ربات باید از موجودیت خود دفاع کند. در شرایطی ممکن است قانون اول و دوم در تناقض با هم عمل کنند. به همین علت، مدیرعامل آئودی معتقد است که این سه قانون باید به - جرثقیل یدک کش طبس - شکل ذیل تغییر کنند. وی سه نکته را به این شکل برشمرد: یک «ما در اکثر مواقع رفتار هوش مصنوعی را همانند هوش انسانی شبیه‌سازی خواهیم کرد»، دوم «ربات‌ها و انسان‌ها حق ندارند به یکدیگر آسیب برسانند یا حتی در صورت وجود خطر آسیب هیچ کاری انجام دهند» و قانون سوم «این دو موجودیت باید هرکدام در جهت قابلیت‌شان یکدیگر را پشتیبانی کنند». مورد بعدی که استدلر به آن اشاره کرد، ارتباط زیادی با زمان دارد و خود او به آن «ساعت ۲۵» را لقب داده است. این بدان معنی است که در صورت استفاده از تکنولوژی اتومبیل‌های خودران می‌توان وقت بیشتری برای انجام کارهای مهم زندگی و روزمره خود داشته باشیم. در ادامه سخنان استدلر او در مورد روش‌های - جرثقیل یدک کش طبس - دیگر استفاده از هوش مصنوعی در خودروها صحبت کرد که البته شباهت خاصی - جرثقیل یدک کش طبس - با - جرثقیل یدک کش طبس - چیزی دارد که اکنون در دستیارهای صوتی مثل کورتانا مایکروسافت و سیری اپل موجود است. استدلر در این مورد - جرثقیل یدک کش طبس - می‌گوید: «در - جرثقیل یدک کش طبس - آینده خودروها می‌توانند مثل منشی شخصی یا همدم هر فرد عمل و کارهای او را برنامه‌ریزی و حتی به‌ سلامت او و مواد غذایی مصرفی او نظارت کنند. هوش مصنوعی حتی توانایی بازیابی روحیه به‌ وسیله گفت‌وگوی منطقی با مخاطب خود را دارد.» مدیرعامل آئودی در پایان سخنرانی خود در مورد شرایط ایجاد شغل باوجود اجرایی شدن هوش مصنوعی و کارهایی که در آینده‌ای جایگزین این شغل‌ها می‌شوند، سخن گفت. «ما باید مطمئن شویم که فناوری در خدمت جامعه باشد. ماشین‌ها پا در جا پای انسان‌ها خواهند گذاشت. دلیل استفاده ما از هوش مصنوعی امنیت شغلی و بالا بردن استاندارد زندگی - جرثقیل یدک کش طبس - است. در آئودی ما معتقدیم که ربات‌ها هیچ‌وقت خودروهای ما را نمی‌خرند! ما باید - جرثقیل یدک کش طبس - اطمینان حاصل کنیم که توازن در سیستم - جرثقیل یدک کش طبس - اقتصادی حفظ خواهد شد. ما می‌خواهیم که استخدام‌ها و مناقصه‌های خوبی انجام دهیم تا برای کل اقتصادمان ثروت‌اندوزی کنیم» منبع: wired.co.uk
- جرثقیل یدک کش طبس -
اولين صفحه   -  جرثقیل خودروبر طالقان   -   نیسان خودروبر طالقان   -   نیسان یدک کش طالقان   -   ماشین بر طالقان   -   خودرو سوار طالقان   -   جرثقیل یدک کش طالقان   -   چرخگیر طالقان   -   امداد خودرو طبس   -   امداد خودرو سیار طبس   -   خودروبر طبس   -   یدک کش طبس   -   حمل خودرو طبس   -   حمل ماشین طبس   -   کفی طبس   -   کفی خودروبر طبس   -   جرثقیل خودروبر طبس   -   نیسان خودروبر طبس   -   نیسان یدک کش طبس   -   ماشین بر طبس   -   خودرو سوار طبس   -   جرثقیل یدک کش طبس   -   چرخگیر طبس   -   امداد خودرو طرقبه   -   امداد خودرو سیار طرقبه   -   خودروبر طرقبه   -   یدک کش طرقبه   -   حمل خودرو طرقبه   -   حمل ماشین طرقبه   -   کفی طرقبه   -   کفی خودروبر طرقبه   -   جرثقیل خودروبر طرقبه   -   نیسان خودروبر طرقبه   -   نیسان یدک کش طرقبه   -   ماشین بر طرقبه   -   خودرو سوار طرقبه   -   جرثقیل یدک کش طرقبه   -   چرخگیر طرقبه   -   امداد خودرو عباس آباد شمال   -   امداد خودرو سیار عباس آباد شمال   -   خودروبر عباس آباد شمال   -   یدک کش عباس آباد شمال   -  آخرين صفحه