ماشین بر طالقان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09957.html

به‌طور سنتی اصل فروش خودرو در کشور ما در ماه‌های پایانی سال و همچنین در تابستان انجام می‌شود. در سال گذشته شاهد فروش‌های ویژه خودروسازان به‌خصوص ایرا‌ن‌خودرو در ماه‌های پایانی سال بودیم. با طرحی که از سوی ایران‌خودرو و چند خودروساز دیگر پیگیری شد، خودروهایی که در ماه‌های پایانی سال به مشتریان تحویل داده می‌شدند، پلاک سال ۹۶ دریافت می‌کردند.

۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

بازاریابی ضعیف، انتظار برای افزایش قیمت و انتخابات ریاست‌جمهوری

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،وضعیت فروش خودرو در کشور ما تابع شرایط مختلفی است. گاهی خرید خودرو با هیجان رو‌به‌رو و گاهی هم نخریدن خودرو همگانی می‌شود. در این بین البته خودروسازان - ماشین بر طالقان - نیز منفعل عمل می‌کنند، یعنی به‌جای اینکه مردم را همراه خود و بازار را برای فروش بیشتر تحریک کنند، به نظر می‌رسد با مردم همراه می‌شوند و عملا فروش خودرو را به دست فراموشی می‌سپارند. به‌طور سنتی اصل فروش خودرو در کشور ما در ماه‌های - ماشین بر طالقان - پایانی سال و همچنین در - ماشین بر طالقان - تابستان انجام می‌شود. در سال گذشته شاهد فروش‌های ویژه خودروسازان به‌خصوص ایرا‌ن‌خودرو - ماشین بر طالقان - در ماه‌های پایانی سال بودیم. با طرحی که از سوی ایران‌خودرو و چند خودروساز دیگر پیگیری شد، خودروهایی - ماشین بر طالقان - که در ماه‌های پایانی سال به مشتریان تحویل داده می‌شدند، پلاک سال ۹۶ دریافت می‌کردند. همین موضوع باعث علاقه‌مندی - ماشین بر طالقان - مردم به خرید از خودروسازان - ماشین بر طالقان - شد و شاهد بودیم فروش خودرو افزایش یافت. اما ماه‌های ابتدایی سال همواره با کمترین میزان فروش همراه است. هرچند مطابق آخرین گزارش‌ها از وضعیت میزان تیراژ خودروسازان، شاهد - ماشین بر طالقان - تولید بیش از ۲۰۰ هزار خودرو از ابتدای سال تا نیمه‌ نخست خرداد‌ماه بوده‌ایم که این امر نشان از افزایش تولید نسبت به سال گذشته دارد. - ماشین بر طالقان - اما به گفته برخی کارشناسان و البته مسئولان فروش خودرو همچنان در ماه‌های ابتدایی با تعداد کمی همراه است. یکی از دلایل آن، مساله قیمت‌گذاری از سوی شورای رقابت باشد. با وجود افزایش قیمت خودرو به‌دلیل - ماشین بر طالقان - افزایش نرخ بیمه در ابتدای سال، قرار است تا ماه آینده افزایش قیمت دیگری - ماشین بر طالقان - از سوی شورای رقابت اعلام شود. همین موضوع باعث می‌شود خودروسازان نیز - ماشین بر طالقان - چندان طرح و برنامه‌ای مانند ماه گذشته برای سه‌ماه ابتدایی - ماشین بر طالقان - نداشته باشند و در انتظار تابستان و شروع مسافرت‌ها هستند تا بتوانند میزان فروش خود را بالا ببرند و مانند سال گذشته، - ماشین بر طالقان - امسال را نیز با موفقیت طی کنند. البته - ماشین بر طالقان - در این میان طرح‌هایی مانند طرح مناسبتی (ماه رمضان) وجود دارد که به - ماشین بر طالقان - نظر نمی‌رسد نسبت به طرح و شیوه‌های فروش مانند اواخر سال گذشته بتواند میزان قابل‌توجهی رشد فروش به همراه داشته باشد. سال گذشته شاهد رونمایی از چند خودروی جدید از - ماشین بر طالقان - سوی خودروسازان بودیم اما همچنان برخی از این خودروها - ماشین بر طالقان - به بازار عرضه نشده‌اند. به عقیده بسیاری از کارشناسان با عرضه این خودروها تغییر و تنوع مطلوبی را در بازار خواهیم داشت که موجب افزایش فروش و رونق هرچه بیشتر خواهد شد. از سوی دیگر برخی کارشناسان عقیده دارند که در - ماشین بر طالقان - این زمینه ضعف عملکرد در بازاریابی نیز بی‌تاثیر نیست. در همین زمینه حسین شاکری، - ماشین بر طالقان - کارشناس بازاریابی با بیان اینکه صنعت خودروی ایران در حوزه بازاریابی بسیار تازه‌کار است - ماشین بر طالقان - و هنوز برای آن‌که بتواند به اهداف خود برسد، راه بسیاری باید بپیماید، می‌گوید: «بزرگ‌ترین چالش این روزهای صنعت خودروی کشور مساله برندینگ است.» وی با عنوان این مطلب که در - ماشین بر طالقان - تمام برندهای معروف جهانی ابتدا برای محصول جدید خود - ماشین بر طالقان - بازاریابی می‌کنند و سپس دست به فروش می‌زنند، گفت: «در ایران می‌خواهند محصول‌شان را بفروشند. اگر در سازمان‌ها و صنایع ما بازاریابی به معنای واقعی شکل گیرد، فروش خود‌به‌خود به وجود خواهد آمد اما مشکل فعلی ما این است که ابتدا محصول را می‌فروشیم و سپس بازاریابی انجام می‌دهیم. این روند در دنیا برعکس اتفاق می‌افتد. وقتی ابتدا برای محصول بازاریابی مناسب رخ دهد، این روند، فروش و توسعه حضور در بازار را به‌همراه خواهد داشت.» اما فروش کم در ماه‌های ابتدایی سال دلایل دیگری نیز دارد. امسال علاوه‌بر سنت هر ساله که در این ماه‌ها فروش خودرو - ماشین بر طالقان - کم می‌شود، - ماشین بر طالقان - مساله انتخابات ریاست‌جمهوری و تشکیل دولت دوازدهم بود که احتمالا منجر به تغییر - ماشین بر طالقان - در برخی سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت با آمدن - ماشین بر طالقان - تیم جدید می‌شود. حمیدرضا فولادگر، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به نظر می‌رسد با تثبیت شرایط سیاسی کشور و استقرار دولت دوازدهم، به مرور بازار خودرو از رکود خارج و آثار رونق این بازار از نیمه‌دوم سال جاری نمایان خواهد شد، در خصوص علل کاهش فروش خودروسازان می‌گوید: « طبق معمول بازار در ماه‌های ابتدایی سال بیشتر حالت صبر و انتظار به - ماشین بر طالقان - خود - ماشین بر طالقان - می‌گیرد و خریداران و مصرف‌کنندگان خودرو منتظر می‌مانند تا وضعیت قیمت‌گذاری‌ها، حجم تولید و مواردی از این دست مشخص شود». وی همچنین انتخابات را در رکود بازار - ماشین بر طالقان - خودرو بی‌تاثیر ندانست و اظهار کرد: «امسال این بازار به‌دلیل اثرات روانی ناشی از انتخابات با کاهش جدی معاملات مواجه شده است.» این عضو کمیسیون صنابع مجلس با اشاره به این موضوع که صنعت خودرو در سال‌های ۹۴ و ۹۵ توانست تا حدودی از رکود خارج شود، افزود: «رکود بازار خودرو ریشه در سال‌های ۹۰ و ۹۱ - ماشین بر طالقان - دارد. سال گذشته ۱,۵ میلیون دستگاه خودروی سواری در کشور تولید شد که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.» فولادگر با بیان اینکه برای خروج از رکود بازار خودرو علاوه‌بر موارد مزبور باید به مولفه‌های اساسی دیگری نیز توجه شود، می‌افزاید: «از جمله باید به رقابت‌پذیری، - ماشین بر طالقان - کیفیت، ایمنی، قیمت و خدمات - ماشین بر طالقان - پس از فروش توجه ویژه شود.»
- ماشین بر طالقان -
اولين صفحه   -  کفی صفاشهر   -   کفی خودروبر صفاشهر   -   جرثقیل خودروبر صفاشهر   -   نیسان خودروبر صفاشهر   -   نیسان یدک کش صفاشهر   -   ماشین بر صفاشهر   -   خودرو سوار صفاشهر   -   جرثقیل یدک کش صفاشهر   -   چرخگیر صفاشهر   -   امداد خودرو طالقان   -   امداد خودرو سیار طالقان   -   خودروبر طالقان   -   یدک کش طالقان   -   حمل خودرو طالقان   -   حمل ماشین طالقان   -   کفی طالقان   -   کفی خودروبر طالقان   -   جرثقیل خودروبر طالقان   -   نیسان خودروبر طالقان   -   نیسان یدک کش طالقان   -   ماشین بر طالقان   -   خودرو سوار طالقان   -   جرثقیل یدک کش طالقان   -   چرخگیر طالقان   -   امداد خودرو طبس   -   امداد خودرو سیار طبس   -   خودروبر طبس   -   یدک کش طبس   -   حمل خودرو طبس   -   حمل ماشین طبس   -   کفی طبس   -   کفی خودروبر طبس   -   جرثقیل خودروبر طبس   -   نیسان خودروبر طبس   -   نیسان یدک کش طبس   -   ماشین بر طبس   -   خودرو سوار طبس   -   جرثقیل یدک کش طبس   -   چرخگیر طبس   -   امداد خودرو طرقبه   -   امداد خودرو سیار طرقبه   -  آخرين صفحه