جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020
جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398
نوع خودرو امداد | توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان) | ||
---|---|---|---|
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار |
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانیحمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان |
||
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو |
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانیحمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان |
||
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید. |
کد مطلب: 08795.html
دو سال پیش از این در همین ایام بحث ورود خودروهای جدید اروپایی به ایران بالا گرفت و تا جایی پیش رفت که برخی مشتریان بازار خودرو تصور کردند میتوانند خریدشان را به زمان ورود این خودروها موکول کنند.
۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
اجرای پلن B چینیها همزمان با تولید خودروهای اروپایی در ایران
به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو،دو سال پیش از این در همین ایام بحث ورود خودروهای جدید اروپایی به ایران بالا گرفت و تا جایی پیش رفت که برخی مشتریان بازار خودرو - حمل خودرو ایوانکی - تصور کردند میتوانند خریدشان را به - حمل خودرو ایوانکی - زمان ورود این - حمل خودرو ایوانکی - خودروها موکول کنند. دیرزمانی نگذشت که بر همگان آشکار شد ورود اولین تولیدات مشترک خودروسازان ایرانی با اروپاییها و دیگر خودروسازان معتبر جهانی دو، سه سالی زمان میبرد و بهواقع - حمل خودرو ایوانکی - نیز چنین شد. نمونه حاضر آن خودروی پژو۲۰۰۸ است - حمل خودرو ایوانکی - که صحبتش از مردادماه ۹۴ بر سر زبانها افتاد و درست یکسال بعد گمانهزنی برای قیمت - حمل خودرو ایوانکی - و تعیین زمان دقیقتری برای عرضه آن آغاز شد. - حمل خودرو ایوانکی - اما از همان دو سال پیش، چینیها خبردار شدند بازار ایران دیگر آن بازار بسته زمان تحریمها نخواهد بود زیرا از یکسو بیاثر شدن تحریمها، واردات مستقیم و حذف واسطهها را میسر میکرد که از هزینهها میکاست و به رقابتی شدن قیمت کمک میکرد و از سوی دیگر برنامه تولید محصولات اروپایی در ایران با پیشبینی رقابتیتر شدن قیمت آنها همراه بود. این بود که خودروسازان چینی استراتژی جدیدی برای بازار ایران در دوران پساتحریم تدوین کردند. چندی نگذشت هم تولید و هم - حمل خودرو ایوانکی - واردات برخی خودروهای چینی به دلایلی چون کیفیت - حمل خودرو ایوانکی - نامناسب یا قیمت غیررقابتی متوقف شد. مدیر کمپانی چری در آن زمان گفته بود: «به دلیل روند تاثیرگذار مذاکرات هستهای، - حمل خودرو ایوانکی - شاهد کاهش تمایل ایرانیان - حمل خودرو ایوانکی - به این محصولات هستیم.» برند لیفان هم از این - حمل خودرو ایوانکی - کاهش فروش در امان نماند و برخی خودروهای چینی تماما وارداتی چون جیلی نیز بهناچار قیمتشکنی کردند، هرچند اینکار در حفظ بازار آنها اثربخش نبود. واردات برخی خودروهای باکیفیت چینی چون امجی نیز به دلیل نداشتن قیمت نامناسب برای رقابت با کرهایها - حمل خودرو ایوانکی - در بازار ایران کمرنگ شد. باید در نظر داشت با توجه به ذهنیت قبلی مشتریان در بازار ایران، هنوز هم کالای - حمل خودرو ایوانکی - چینی - حمل خودرو ایوانکی - هر اندازه هم که کیفیت بالایی داشته باشد، بدون برخورداری از مزیت قیمت مورد استقبال چشمگیر قرار نمیگیرند. در این میان، برخی خودروسازان چینی چون جیایسی (جک) از همان ابتدا با عرضه محصولات کیفیتر - حمل خودرو ایوانکی - توانسته بودند نمره قبولی از مصرفکننده ایرانی بگیرند و جایگاهشان در - حمل خودرو ایوانکی - بازار ایران محفوظ تلقی میشد. اما آنچه - حمل خودرو ایوانکی - از همه اینها جالبتر به نظر میرسد، برنامهریزی دقیق برخی برندهای چینی چون چری برای عرضه بهموقع محصول در ایران است؛ این خودروساز چینی تلاش کرد مانند خودروی پژو۲۰۰۸ که به فاصله کمی از عرضه در اروپا در ایران هم پیشفروش شد، از فاصله معرفی بهروزترین محصولاتش در چین و بازار ایران تا حداکثر ممکن بکاهد و مشتریان ایرانی را در صف نخست کشورهایی قرار دهد که آخرین دستاوردهایش را همزمان با بازار داخلی چین تجربه میکنند. آغاز فروش خودروی تیگو۷ در ایران از روز گذشته شاهدی بر این مدعاست. این خودرو که بهعنوان پرچمدار محصولات این کمپانی در جهان شناخته میشود، بر اساس برنامه وزارت صنعت و مطابق با - حمل خودرو ایوانکی - توجیه اقتصادی منبعث از تیراژش در مسیر داخلیسازی و امکانسنجی برای صادرات نیز قرار دارد و به - حمل خودرو ایوانکی - سیاق دیگر تولیدات مشترک صنعت خودروی ایران با خودروسازان خارجی، علاوه - حمل خودرو ایوانکی - بر ایجاد امکان دسترسی مصرفکنندگان ایرانی به تکنولوژیهای روز دنیا، زمینه انتقال دانش فنی آنها به کشور را - حمل خودرو ایوانکی - نیز فراهم خواهد آورد. در گفتوگوهایی که نگارنده با فعالان صنعت خودروی چین داشته است، مدیران چینی همواره تصریح کردهاند برای انتقال آن دسته از تکنولوژیهایی که در چین بومیسازی شدهاند، محدودیتی ندارند و اگر هم مانعی بر سر راه انتقال تکنولوژی باشد، منحصر به فناوریهایی است که - حمل خودرو ایوانکی - کشورهای دیگر با قید و شرطهایی در اختیار آنها گذاشتهاند. در چنین فرصتهایی، علاوه بر پیگیری مباحث داخلیسازی، صادرات محصول و انتقال فناوری، باید راه و رسم - حمل خودرو ایوانکی - خودروساز شدن در کوتاهمدت را هم از خودروسازان چینی آموخت و گام برداشتن در مسیرهایی چون قرارداد دهجانبه ایرانخودرو با دانشگاهها و شرکتهای خارجی مطرح، قرارداد ایدرو و رنو و نیز طراحی و ساخت مگاپلتفرم سایپا با بهکارگیری مهندسان و طراحان خارجی را تسریع کرد.
- چرخگیر اهر - امداد خودرو اهواز - امداد خودرو سیار اهواز - خودروبر اهواز - یدک کش اهواز - حمل خودرو اهواز - حمل ماشین اهواز - کفی اهواز - کفی خودروبر اهواز - جرثقیل خودروبر اهواز - نیسان خودروبر اهواز - نیسان یدک کش اهواز - ماشین بر اهواز - خودرو سوار اهواز - جرثقیل یدک کش اهواز - چرخگیر اهواز - امداد خودرو ایوانکی - امداد خودرو سیار ایوانکی - خودروبر ایوانکی - یدک کش ایوانکی - حمل خودرو ایوانکی - حمل ماشین ایوانکی - کفی ایوانکی - کفی خودروبر ایوانکی - جرثقیل خودروبر ایوانکی - نیسان خودروبر ایوانکی - نیسان یدک کش ایوانکی - ماشین بر ایوانکی - خودرو سوار ایوانکی - جرثقیل یدک کش ایوانکی - چرخگیر ایوانکی - امداد خودرو آذربایجان شرقی - امداد خودرو سیار آذربایجان شرقی - خودروبر آذربایجان شرقی - یدک کش آذربایجان شرقی - حمل خودرو آذربایجان شرقی - حمل ماشین آذربایجان شرقی - کفی آذربایجان شرقی - کفی خودروبر آذربایجان شرقی - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - نیسان خودروبر آذربایجان شرقی -