امداد خودرو آذربایجان شرقی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08806.html

اندی پالمر، رئیس AM (آستون‌مارتین)، در گفت‌وگو با خبرنگار تایمز به شدت به دولت منصوب شده توسط ملکه انگلستان تاخت و گفت ابتکارهای دولت بریتانیا که به دنبال هوای پاک است، صنعت خودروی بریتانیا را در باتلاق فرو خواهد برد و به مرگ آن در مواجهه با فناوری باتری رقبای خارجی منجر خواهد شد.

۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

صنعت خودروی بریتانیا در آستانه سقوط به «دره مرگ»

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو،پس از آنکه دولت بریتانیا هفته گذشته اعلام کرد فروش بنزین و خودروهای دیزلی تا سال ۲۰۴۰ میلادی به کلی ممنوع و غیرقانونی خواهد شد، می‌توان حدس زد مدیرعامل شرکت آستون‌مارتین، تولیدکننده سوپرکارهایی که برای موتورهای V-12 با نفس آتشین چون اژدها شهرت دارد، چه حالی پیدا کرده است. اصلا عجیب نیست اندی پالمر را تا این اندازه ناخشنود می‌یابیم. اندی پالمر، رئیس AM (آستون‌مارتین)، در گفت‌وگو با خبرنگار تایمز به شدت - امداد خودرو آذربایجان شرقی - به دولت منصوب - امداد خودرو آذربایجان شرقی - شده توسط ملکه انگلستان تاخت و گفت ابتکارهای دولت بریتانیا که به دنبال هوای پاک است، صنعت خودروی بریتانیا را در باتلاق فرو خواهد برد و به مرگ آن در مواجهه با فناوری باتری رقبای خارجی منجر خواهد شد. او به وجود «دره مرگ» بین پیشرفت فناوری خودروهای برقی در دانشگاه‌های بریتانیا و اجرای آن (یا در واقع وجود نداشتن چنین چیزی) در خودروسازان بریتانیایی و صنعت آن کشور اشاره می‌کند. پالمر می‌گوید: «اگر قصد رقابت داریم، باید مرکز تولید باتری داشته باشیم. اما اگر شما - امداد خودرو آذربایجان شرقی - پا به هر کارخانه تولید باتری در چین بگذارید، به چشم خودتان می‌بینید ده سال از آنها عقب هستیم.» او سپس از قانون‌گذاران بریتانیایی می‌خواهد به کمک تولیدکنندگان خودرو در بریتانیا بشتابند تا این صنعت بتواند از - امداد خودرو آذربایجان شرقی - قوانین جدیدی که - امداد خودرو آذربایجان شرقی - وضع - امداد خودرو آذربایجان شرقی - کرده‌اند، جان سالم به‌در ببرد. «اگر می‌خواهیم کارمان پیشرفت کند، - امداد خودرو آذربایجان شرقی - باید اطمینان - امداد خودرو آذربایجان شرقی - حاصل کنیم در حوزه خودروهای الکتریکی رهبری جهان را در دست خواهیم گرفت. اگر دولت قصد دارد قانون‌گذاری کند، باید (به صنعت و خودروسازان) کمک کند، در غیر این صورت بخشی از - امداد خودرو آذربایجان شرقی - صنعت کشور را از بین خواهد برد.» مدیرعامل آستون‌مارتین قبلا در مصاحبه‌ای جداگانه با Autocar گفته بود اگر ممنوعیت‌ها باز هم بیشتر شود، در نبود کمک‌های دولتی، شرکت‌های خودروسازی بریتانیا مجبور می‌شوند از ساختن پیشرانه - امداد خودرو آذربایجان شرقی - دست بردارند و موتور خودروهای‌شان را از کارخانه‌های کشورهایی مانند ژاپن، چین و کره‌جنوبی که در آنها «فناوری باتری برای سال‌ها با کمک دولت آن کشورها پیشرفت کرده است» وارد کنند. «آستون‌مارتین با باتری چینی؟ وقتی بچه بودم، مطمئن بودم - امداد خودرو آذربایجان شرقی - چنین خودرویی را به عنوان هدیه کریسمس می‌گیرم.» از سوی دیگر، به اعتقاد پالمر اگر شایعات در مورد ممنوعیت فروش و استفاده از خودروهای بنزین‌سوز خودروهای هیبریدی را شامل نشود، کل این طرح بی‌معنی و صرفا یک حرکت در شطرنج سیاسی است. پالمر می‌گوید: «در سال ۲۰۴۰ خودرویی که فقط درون‌سوز باشد، وجود نخواهد داشت زیرا هیبریدیزاسیون و پلاگین هیبریدیزاسیون وجود خواهد داشت که جایگزین این خودروها می‌شود. واقعا معتقد هستم تا سال ۲۰۳۰ هیبریدهای پلاگین ۴۰ درصد از کل تعداد خودروها را تشکیل خواهند داد بنابراین این ممنوعیت - امداد خودرو آذربایجان شرقی - سال۲۰۴۰ اساسا دیرهنگام خواهد بود.» پالمر می‌گوید «مهلت سال ۲۰۴۰ برای تمیز کردن هوا و محیط‌زیست «عجیب و غریب» و «پوچ» است به این دلیل که برخی به طور منظم مجبورند در فاصله‌های طولانی سفر کنند.» کل صنعت خودرو در بریتانیا عمیقا ریشه در بنزین ودیزل دارد. بریتانیا در حوزه خودروهای تجملی و لوکس از بنتلی و رولزرویس گرفته تا آستون‌مارتین و مک‌لارن حرف اول را می‌زند و در این حوزه پیشرفت می‌کند اما خریداران خودروهای لوکس در سراسر جهان در سال ۲۰۴۰ هنوز به موتورهای بنزینی نیاز دارند. اگر در بازار آن کشور بنزین به طور ناگهانی ممنوع شود، پس - امداد خودرو آذربایجان شرقی - واقعا و در عمل، کجا امکان تست خودروها و فناوری‌ها وجود خواهد - امداد خودرو آذربایجان شرقی - داشت؟ آستون‌مارتین قرار است نخستین EV (خودروی تمام برقی) خود را به نام Rapide E در سال ۲۰۱۹ به بازار بفرستد. این خودرو یک نسخه الکتریکی از کراس‌اوور DBX است که قرار است در سال‌های بعد عرضه شود. آستون‌مارتین قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ یک چهارم خودروهای تولیدی‌اش برقی باشد. منبع: thedrive.com
اولين صفحه   -  نیسان یدک کش اهواز   -   ماشین بر اهواز   -   خودرو سوار اهواز   -   جرثقیل یدک کش اهواز   -   چرخگیر اهواز   -   امداد خودرو ایوانکی   -   امداد خودرو سیار ایوانکی   -   خودروبر ایوانکی   -   یدک کش ایوانکی   -   حمل خودرو ایوانکی   -   حمل ماشین ایوانکی   -   کفی ایوانکی   -   کفی خودروبر ایوانکی   -   جرثقیل خودروبر ایوانکی   -   نیسان خودروبر ایوانکی   -   نیسان یدک کش ایوانکی   -   ماشین بر ایوانکی   -   خودرو سوار ایوانکی   -   جرثقیل یدک کش ایوانکی   -   چرخگیر ایوانکی   -   امداد خودرو آذربایجان شرقی   -   امداد خودرو سیار آذربایجان شرقی   -   خودروبر آذربایجان شرقی   -   یدک کش آذربایجان شرقی   -   حمل خودرو آذربایجان شرقی   -   حمل ماشین آذربایجان شرقی   -   کفی آذربایجان شرقی   -   کفی خودروبر آذربایجان شرقی   -   جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی   -   نیسان خودروبر آذربایجان شرقی   -   نیسان یدک کش آذربایجان شرقی   -   ماشین بر آذربایجان شرقی   -   خودرو سوار آذربایجان شرقی   -   جرثقیل یدک کش آذربایجان شرقی   -   چرخگیر آذربایجان شرقی   -   امداد خودرو آذربایجان غربی   -   امداد خودرو سیار آذربایجان غربی   -   خودروبر آذربایجان غربی   -   یدک کش آذربایجان غربی   -   حمل خودرو آذربایجان غربی   -   حمل ماشین آذربایجان غربی   -  آخرين صفحه