جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08814.html

در برنامه راهبردی صنعت خودرو به افزایش سهم ارزش افزوده صنعت خودرو از تولید ناخالص داخلی در سال ۱۴۰۰ اشاره و روی صنعت خودرو برای این افزایش حساب شده است. طبق هدف‌گذاری صورت‌گرفته در این سند در سال ۱۴۰۰ سهم ارزش افزوده صنعت خودرو از تولید ناخالص داخلی باید به ۳.۵ درصد افزایش یابد.

۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

افزایش استانداردهای خودرویی مهم‌ترین چالش خودروسازان است؟

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو،صنعت خودرو در کشور یکی از صنایع بسیار مهم است و به دلیل گردش مالی بالا، نیاز مردم به خودرو و نقشی که در بهبود آمار و ارقام اقتصادی دارد، همواره موردتوجه دولت‌هاست. ضمن اینکه به این موارد باید درآمدهایی را که دولت از راه‌های مختلف از این صنعت کسب می‌کند، نیز افزود. دولت به صورت مستقیم و غیرمستقیم از خودرو درآمدزایی می‌کند و همین باعث شده است این صنعت مورد توجه باشد. در - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - برنامه راهبردی صنعت خودرو به افزایش سهم ارزش افزوده صنعت خودرو از تولید ناخالص داخلی در سال ۱۴۰۰ اشاره و روی صنعت خودرو برای این افزایش حساب شده است. طبق هدف‌گذاری صورت‌گرفته در این سند در سال ۱۴۰۰ سهم ارزش افزوده صنعت خودرو از تولید ناخالص داخلی باید - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - به ۳.۵ درصد افزایش یابد. با توجه به رشد فروش و رونق در سال گذشته و همچنین افزایش تولید و فروش - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - در ماه‌های ابتدایی سال - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - جاری، شاهد سهم ۳درصدی صنعت خودرو از تولید ناخالص داخلی در سال ۹۶ بوده‌ایم بنابراین می‌توان گفت صنعت خودرو می‌تواند سهم خود را بیشتر از این هم افزایش دهد و یکه‌تاز کل صنعت کشور باشد. البته برای ثبات در این راه خودروسازان باید شرایط تولید و کیفیت محصولاتشان را افزایش دهند، به سمت استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها بروند و همچنین بتوانند هزینه‌های تولید خود را کاهش دهند. تولید خودروهای جدید، باکیفیت و همچنین افزایش - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - استانداردها که موجب افزایش قیمت خودروها خواهند شد از اصلی‌ترین چالش‌های خودروسازان برای حفظ وضعیت فعلی است. خودروسازان در سال گذشته رشد تولید ۴۰درصدی داشتند و در سه ماه ابتدایی امسال نیز - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - رشدی معادل ۱۵درصد را تجربه کردند. بنابراین ضروری است برای سال آینده و با توجه به افزایش میزان استانداردها، به فکر محصولات جایگزین و بالا بردن سطح کیفی خودروهای خود باشند. از این نظر می‌توان انتظار داشت که سال آینده - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - سال پرچالش برای صنعت خودروی کشور به لحاظ افزایش استانداردهای خودرویی باشد. در همین زمینه حمید گرمابی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - با بیان اینکه صنعت خودرو به‌عنوان دومین صنعت بزرگ کشور - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - بعد از پتروشیمی است، به روزنامه «دنیای خودرو» می‌گوید: «تاثیرگذاری این صنعت در رکود و رونق می‌تواند بسیار زیاد باشد. اگر روندی که از سال گذشته در این - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - صنعت آغاز شده است، امسال نیز ادامه پیدا کند می‌توان بسیار امیدوار بود در سال جاری نیز شاهد رونق، تولید و فروش خودروها باشیم.» قرار است دی‌ماه امسال - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - استانداردهای جدید خودرویی از ۵۵ مورد فعلی به ۸۳ مورد ارتقا پیدا کند. با افزایش این استانداردها بسیاری از خودروهای پرفروش خودروسازان که در این سال‌ها دست آن‌ها را در مواقع حساس گرفته‌اند با مشکل جدی در تولید مواجه خواهند شد. برای زمستان امسال و اوایل سال آینده خودروهایی که همواره یک‌ستاره در آسمان داشته‌اند باید به فکر کسب ستاره‌های جدید باشند و همچنین بتوانند استانداردهای جدید را پاس کنند. اعمال استانداردهای جدید و تلاش خودروسازان برای جواب دادن به این استانداردها قطعا باعث افزایش قیمت خودروها خواهد شد. به‌عقیده کارشناسان، بازار خودرو، - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - مخصوصا خودروهای زیر ۴۵میلیون تومان بیش‌از این برای افزایش قیمت کشش ندارند. سعید موتمنی، کارشناس بازار خودرو و رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه بازار - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - کشش افزایش قیمت ندارد، به روزنامه «دنیای خودرو» می‌گوید: «به عقیده من بازار دیگر - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - کشش قیمت - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - بالاتر را ندارد. درواقع بازار خودرو کشور انحصاری است. - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - خودروسازان معتقد هستند اگر قیمت‌گذاری از حالت دستوری خارج و قیمت توسط آنها تعیین شود، وضعیت بازار بهتر خواهد شد اما این حرف صحیح نیست. متاسفانه - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - شرکت‌ها به‌شکلی با هم حرکت می‌کنند که منافعشان تامین شود تا بازار را در اختیار داشته باشند. تا زمانی‌که انحصار در صنعت خودرو وجود داشته باشد، نمی‌توان - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - صحبتی از کیفیت و تحول در آن کرد.» صنعت خودرو برای ثبات وضعیت فعلی که به - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - عقیده وزیر صنعت و همچنین مدیران‌عامل دو خودروساز بزرگ کشور در بهترین حالت در چند سال گذشته است، نیاز به سرمایه‌گذاری وتغییر و تحول در جریان تولید دارد. علی جزایری، کارشناس صنعت خودرو تغییر در - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - جریان تولید خودروسازان را بسیار ضروری می‌داند و معتقد است: «مشکلات و موانع موجود بر سر راه تولید خودروسازان و از سویی عدم سرمایه‌گذاری در این حوزه باعث تداوم تولید محصولاتی با پلت‌فرم‌های قدیمی در این سال‌ها شده است. به شکلی که این جریان مانع ارتقای کیفیت و استانداردها در تولید برخی از خودروها در کشور شده است.» وی با بیان اینکه امروز باید خودروهایی جدید و متناسب با نیاز - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - جایگزین محصولات قدیمی شوند تا بازار خودروی ایران با تحولی در زمینه تولید و تقاضا و از سویی رشد بازار صادرات همراه شود، می‌افزاید: «متاسفانه عدم سرمایه‌گذاری درباره تولید و تحقیق‌و‌توسعه در صنعت خودرو موجب شده است جریان کیفیت و رقابت‌پذیری در خودروسازی کشور روند قابل‌قبولی نداشته باشد.» همکاری با خودروسازان و شرکت‌های طراح خودرو، راهکاری است که خودروسازان داخلی برای حفظ و افزایش سهم خود از بازار انتخاب کرده‌اند. در این زمینه نیز خودروسازان باید به فکر صادرات باشند. - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - زیرا با افزایش میزان تولید و اشباع - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - بازار داخلی راهی جز صادرات برای خودروسازان باقی نخواهد ماند. در سال‌های اخیر برخی بازارهای سنتی صادرات خودرو از کشور مانند سوریه و عراق به سبب مسائل سیاسی و امنیتی دچار مشکل شده‌اند و این موضوع در روند صادرات تاثیر گذاشته است. عضوکمیسیون صنایع مجلس در این خصوص می‌گوید: « باید به فکر صادرات محصولات و یافتن بازارهای جدید باشیم.» حمیدگرمابی معتقد است: «در اطراف کشور جمعیت ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیونی وجود دارد که به‌راحتی - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - می‌توان در آنجا نفوذ کرد. لازمه این کار بازاریابی و روش‌های مناسب برای جذب بازارهای خارجی است.» با قراردادهای خودرویی که امضا شده‌اند، راه برای صادرات بیشتر فراهم خواهد شد. در شرایط پسابرجام خودروسازان داخلی می‌توانند در همکاری مشترک با خودروسازان مطرح خارجی به این بازارها راه پیدا کنند. به عقیده بسیاری از کارشناسان - جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی - خودروسازان باید از ظرفیت برند خودروسازان خارجی برای صادرات استفاده کنند تا بازارهای منطقه را در دست بگیرند.
اولين صفحه   -  یدک کش ایوانکی   -   حمل خودرو ایوانکی   -   حمل ماشین ایوانکی   -   کفی ایوانکی   -   کفی خودروبر ایوانکی   -   جرثقیل خودروبر ایوانکی   -   نیسان خودروبر ایوانکی   -   نیسان یدک کش ایوانکی   -   ماشین بر ایوانکی   -   خودرو سوار ایوانکی   -   جرثقیل یدک کش ایوانکی   -   چرخگیر ایوانکی   -   امداد خودرو آذربایجان شرقی   -   امداد خودرو سیار آذربایجان شرقی   -   خودروبر آذربایجان شرقی   -   یدک کش آذربایجان شرقی   -   حمل خودرو آذربایجان شرقی   -   حمل ماشین آذربایجان شرقی   -   کفی آذربایجان شرقی   -   کفی خودروبر آذربایجان شرقی   -   جرثقیل خودروبر آذربایجان شرقی   -   نیسان خودروبر آذربایجان شرقی   -   نیسان یدک کش آذربایجان شرقی   -   ماشین بر آذربایجان شرقی   -   خودرو سوار آذربایجان شرقی   -   جرثقیل یدک کش آذربایجان شرقی   -   چرخگیر آذربایجان شرقی   -   امداد خودرو آذربایجان غربی   -   امداد خودرو سیار آذربایجان غربی   -   خودروبر آذربایجان غربی   -   یدک کش آذربایجان غربی   -   حمل خودرو آذربایجان غربی   -   حمل ماشین آذربایجان غربی   -   کفی آذربایجان غربی   -   کفی خودروبر آذربایجان غربی   -   جرثقیل خودروبر آذربایجان غربی   -   نیسان خودروبر آذربایجان غربی   -   نیسان یدک کش آذربایجان غربی   -   ماشین بر آذربایجان غربی   -   خودرو سوار آذربایجان غربی   -   جرثقیل یدک کش آذربایجان غربی   -  آخرين صفحه