حمل خودرو نقده

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10835.html

اینکه صنعت خودروی کشور مونتاژکار است یا خیر و اینکه آیا لفظ مونتاژکار بودن به خودی‌خود بد است یا خیر، از مسائلی است که کارشناسان صنعت خودرو هرکدام از منظر خود می‌بینند و برخی موافق و برخی مخالف هستند.

۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

مونتاژکار هستیم یا تولیدکننده؟

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، صنعت خودروی کشور - حمل خودرو نقده - در سال‌های اخیر سعی - حمل خودرو نقده - کرده است ضمن - حمل خودرو نقده - اینکه محلی برای مونتاژ و تولید برخی از محصولات برندهای خارجی باشد، خود نیز در کنار آن‌ها به طراحی و تولید محصولات داخلی و بومی دست پیدا کند. شاید وضعیت صنعت خودروی کشور ما از این - حمل خودرو نقده - منظر کمی متفاوت باشد. خودروسازان داخلی همواره سعی کرده‌اند مونتاژ‌کننده صرف نباشند و بتوانند محصولی - حمل خودرو نقده - کاملا ایرانی و بومی را نیز تولید کنند.

اینکه صنعت خودروی کشور مونتاژکار است یا خیر و اینکه آیا لفظ مونتاژکار بودن به - حمل خودرو نقده - خودی‌خود بد است یا خیر، از مسائلی است که - حمل خودرو نقده - کارشناسان صنعت خودرو - حمل خودرو نقده - هرکدام از منظر خود می‌بینند و برخی موافق و برخی مخالف هستند. - حمل خودرو نقده - اما همه این مسائل به هدف غایی کشورها از این صنعت باز - حمل خودرو نقده - می‌گردد.

باید دید در - حمل خودرو نقده - دو دهه گذشته که تقریبا دیگر برند موفقی شکل نگرفته و رقابت بین برندهای مشخص و معروف بوده است، کشورهای مختلف چگونه توانسته‌اند از صنعت خودرو سود ببرند.

در میان کشورهایی - حمل خودرو نقده - که در چند سال اخیر در صنعت خودرو رشد قابل‌توجهی داشته‌اند، می‌توان به مکزیک، برزیل و ترکیه - حمل خودرو نقده - اشاره کرد. این کشورها به محلی برای مونتاژ خودروهای دیگر کشورها تبدیل شده‌اند. بخشی از - حمل خودرو نقده - درآمد و اشتغال این کشورها به‌دلیل حضور خودروسازان برتر خارجی در کشور آنها و صادرات محصولات تولید‌شده به کشورهای دیگر - حمل خودرو نقده - است.

کشورهای ترکیه و مکزیک در سال‌های اخیر - حمل خودرو نقده - از این طریق توانسته‌اند به رشد اقتصادی بالایی دست پیدا کنند. در واقع این - حمل خودرو نقده - کشورها خواهان مونتاژ خودرو هستند و چندان سعی نکرده‌اند به سمت ساخت خودروی ملی حرکت کنند.

مونتاژکار هستیم یا تولیدکننده؟ برخی کارشناسان تفاوتی بین تولید و مونتاژ نمی‌بینند. محمدرضا - حمل خودرو نقده - نجفی‌منش در این خصوص به «دنیای خودرو» می‌گوید: «مونتاژ، بخش نهایی تولید و هدف مونتاژ رسیدن به یک محصول کامل است.»

وی با اشاره به برخی کشورهای صاحب برند در حوزه خودرو گفت: «فرآیندی که در این کشورها برای تولید خودرو صورت می‌گیرد، مونتاژ مرحله نهایی است و کاری هم که در ایران انجام می‌دهیم، چه قطعه را خودمان بسازیم و چه وارد کنیم، مونتاژ مرحله نهایی است. همه قطعات یک خودرو در یک کشور تولید نمی‌شود. چین سالی ۷۸ میلیارد دلار واردات - حمل خودرو نقده - قطعه و ۷۲ میلیارد نیز صادرات قطعه دارد. مونتاژ فقط متعلق به خودرو نیست، بلکه همه وسایل حتی یک پنکه هم مونتاژ می‌شود.»

این در حالی است که مخالفان نظر دیگری دارند. سجاد خیرآبادی، دبیر انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو با بیان اینکه نمی‌توان در مونتاژ عنوان تولید را نیز به همراه آن آورد، می‌گوید: «در مونتاژ انتقال فناوری را به هیچ وجه - حمل خودرو نقده - نداریم، ولی در تولید قطعا انتقال فناوری صورت می‌گیرد، زیرا برای تولید یک محصول کامل نیاز به وجود فناوری است، - حمل خودرو نقده - بنابراین مونتاژ تولید محسوب نمی‌شود. این ادعا که وارد - حمل خودرو نقده - کردن قطعات یا ساخت قطعات در ایران برای مونتاژ تفاوتی ندارد، درست نیست.»

اما واقعا مشکل اصلی صنعت خودرو در کشور ما تولیدکننده بودن یا مونتاژکار بودن نیست. مشکل، نداشتن یک هدف مشخص است. اینکه ما قرار است از - حمل خودرو نقده - صنعت خودرو چه دستاوردی داشته باشیم، - حمل خودرو نقده - آیا قرار است برندسازی کنیم؟ یا اینکه قرار است از طریق این صنعت به رشد اقتصادی، درآمد ارزی و ایجاد اشتغال برای - حمل خودرو نقده - نیروی کار فراوانی که در کشور حضور دارند، برسیم؟ مانند کاری که کشورهای ترکیه، مکزیک و... - حمل خودرو نقده - انجام دادند و از این راه سالانه درآمد ارزی بسیار بالایی به‌دست آورده‌اند و البته نیروی کاری که دیگر بیکار نیست.

از مونتاژ به برند منطقه‌ای تبدیل شویم اینکه بهترین راه‌حل برای صنعت خودروی کشور چیست و چگونه می‌توان - حمل خودرو نقده - به درآمد ارزی و اشتغال دست پیدا کرد، از منظر کارشناسان متفاوت است. حسن کریمی‌سنجری، کارشناس صنعت خودرو در گفت‌و‌گو با روزنامه «دنیای خودرو» می‌گوید: «در ۵۰ سالی که از عمر صنعت خودروی ایران می‌گذرد، همیشه - حمل خودرو نقده - برای مصرف داخل مونتاژ انجام شده است و فضای مراقبتی برای خودروسازی ایجاد کرده‌ایم.»

وی می‌افزاید: «اگر راهبرد یک‌خطی - حمل خودرو نقده - صنعت خودروی ایران بر این منوال قرار گیرد که به‌عنوان اولین گام تبدیل به مونتاژکار خودرو به‌منظور صادرات شویم، هم اشتغال ایجاد می‌شود و هم درآمد ارزی افزایش پیدا می‌کند و کشور را به سمت توسعه صنعت خودرو می‌برد. بعد از طی این مراحل می‌توانیم به برخورداری از پلت‌فرم اختصاصی بیندیشیم و خودمان را به یک برند منطقه‌ای تبدیل کنیم. این بسیار - حمل خودرو نقده - مهم است که گام اول مسیر را بدانیم. به‌عنوان مثال مکزیک که در حال‌حاضر پنجمین صادرکننده خودرو در دنیاست، نه برند است و نه یک پلت‌فرم - حمل خودرو نقده - اختصاصی دارد و تنها مونتاژ خودرو و صادرات آن را انجام می‌دهد. این کشور تنها یک مزیت تحت‌عنوان حقوق و دستمزد پایین نیروی کار داشته است. نیروی کار در این کشور یک‌هفتم ایالات‌متحده درآمد دارند. بنابراین شرکت‌های آمریکایی خودروهایشان را در مکزیک تولید می‌کنند و در آمریکا با قیمت رقابتی به فروش می‌رسانند.»

سنجری معتقد است: «اگر برای سال ۹۶ این هدف‌گذاری را - حمل خودرو نقده - انجام دهیم که عوامل کاهش‌دهنده قیمت تمام‌شده خودروهای مونتاژی به‌عنوان یک مزیت در کشور مستقر شود، می‌توانیم کشور را به محلی تبدیل کنیم که در کاهش قیمت تمام‌شده خودرو موثر باشد.»

وی تاکید می‌کند: «برای رسیدن به این هدف، باید برخی مشکلات اساسی صنعت خودرو حل شود. یعنی ایران صاحب یک - حمل خودرو نقده - مزیت در صنعت خودروی دنیا شود و به‌عنوان کشوری مطرح شود که می‌تواند قیمت تمام‌شده خودرو را کاهش دهد و خودرو را با قیمت رقابتی مونتاژ کند. این موضوع باعث می‌شود سرمایه‌گذار خارجی ترغیب به سرمایه‌گذاری در ایران شود. - حمل خودرو نقده - تنها راه توسعه صنعت خودرو در - حمل خودرو نقده - ایران از طریق مشارکت - حمل خودرو نقده - با برندها و خودروسازان بزرگ دنیا اتفاق می‌افتد.»

اولين صفحه   -  چرخگیر نطنز   -   امداد خودرو میبد   -   امداد خودرو سیار میبد   -   خودروبر میبد   -   یدک کش میبد   -   حمل خودرو میبد   -   حمل ماشین میبد   -   کفی میبد   -   کفی خودروبر میبد   -   جرثقیل خودروبر میبد   -   نیسان خودروبر میبد   -   نیسان یدک کش میبد   -   ماشین بر میبد   -   خودرو سوار میبد   -   جرثقیل یدک کش میبد   -   چرخگیر میبد   -   امداد خودرو نقده   -   امداد خودرو سیار نقده   -   خودروبر نقده   -   یدک کش نقده   -   حمل خودرو نقده   -   حمل ماشین نقده   -   کفی نقده   -   کفی خودروبر نقده   -   جرثقیل خودروبر نقده   -   نیسان خودروبر نقده   -   نیسان یدک کش نقده   -   ماشین بر نقده   -   خودرو سوار نقده   -   جرثقیل یدک کش نقده   -   چرخگیر نقده   -   امداد خودرو نکا   -   امداد خودرو سیار نکا   -   خودروبر نکا   -   یدک کش نکا   -   حمل خودرو نکا   -   حمل ماشین نکا   -   کفی نکا   -   کفی خودروبر نکا   -   جرثقیل خودروبر نکا   -   نیسان خودروبر نکا   -  آخرين صفحه