حمل ماشین نقده

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10836.html

امروز مکانیزم عرضه خودرو در کشور با سایر کالاها تا حدودی متفاوت است و مردم کشور با این شیوه تولید خودرو خو گرفته‌اند

۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

خودرو در بورس کالا عرضه نخواهد شد

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، همواره یکی از انتقادات جدی که به صنعت خودرو وارد می‌شود، عدم خصوصی‌سازی واقعی و اساسی در این صنعت است و بر همین اساس کارشناسان معتقدند تا زمانی‌که خصوصی‌سازی واقعی میسر نشود، - حمل ماشین نقده - نمی‌توان از صنعت خودرو انتظار موفقیت داشت.

این در حالی است که خودروسازان در چند سال گذشته اقدام به ایجاد سایت‌های تولیدی در شهرستان‌ها کردند، - حمل ماشین نقده - اما بعد از چند سال به - حمل ماشین نقده - دلیل اینکه کار کارشناسی دقیقی برای ایجاد چنین مجموعه‌هایی انجام نشده بود، برخی از این سایت‌ها از اهداف اولیه تشکیل خود فاصله گرفته‌اند و به یک واحد زیان‌ده برای خودروسازان مبدل شدند.

در همین زمینه کارشناسان اعتقاد دارند، اگر خودروسازان این واحد‌ها را به بخش خصوصی واگذار کنند، می‌توانند حیات دوباره‌ای بگیرند. بر همین مبنا ایران خودرو در این راستا اولین گام را برداشت و سایت تولیدی خود در سمنان را به بخش خصوصی واگذار کرد. حال قرار است در مورد برخی دیگر از سایت‌های استانی - حمل ماشین نقده - این شرکت چنین رویکردی دنبال شود. از سوی دیگر حدود دوسالی است که - حمل ماشین نقده - موضوع عرضه خودرو در بورس کالا مطرح شده، اما - حمل ماشین نقده - این موضوع هنوز در حد یک ایده مانده است، اما برخی خودروسازان مصر هستند برخی محصولات تولیدی خود را از مکانیزم بورس کالا عرضه کنند، حال باید دید سرانجام - حمل ماشین نقده - چنین طرحی چه خواهد شد و آیا اصولا با توجه به اینکه قیمت خودرو در کشورمان به وسیله شورای رقابت تعیین می‌شود، نرخ‌گذاری خودرو به صورت رقابتی در بورس کالا امکان‌پذیر است؟ برای بررسی دو موضوع خصوصی‌سازی صنعت خودرو و عرضه خودرو در بورس کالا سراغ حیدر مستخدمین حسینی، معاون مالی و اقتصادی پیشین ایدرو رفتیم و وی در گفت‌وگو با «دنیای - حمل ماشین نقده - خودرو» نظرات خود را در رابطه با موضوعات - حمل ماشین نقده - ذکر شده بیان کرده است.

[caption - حمل ماشین نقده - id="attachment_194441" align="alignleft" width="400"]حمل ماشین نقده حیدر مستخدمین حسینی[/caption]

طی دو هفته گذشته شاهد بودیم که خط تولید سمند در سمنان با حضور رئیس جمهوری افتتاح شد. این در حالی است که ایران خودرو این سایت تولیدی را به بخش خصوصی واگذار کرده و قرار است، سالانه ۵ هزار دستگاه سمند - حمل ماشین نقده - را به تولید برسانند و به ایران خودرو تحویل دهند، به‌کار گیری چنین رویکردی از طرف ایران خودرو را که گامی به سوی خصوصی‌سازی واقعی است چگونه ارزیابی می‌کنید؟ رویکردی که ایران خودرو در خصوصی‌سازی و واگذاری خطوط تولیدی شهرستان خود به بخش خصوصی در پیش گرفته، رویکرد جدیدی - حمل ماشین نقده - نیست و در جهان در زمان نخست وزیری مارگارت تاچر، نخست وزیر پیشین انگلستان در جهان برای - حمل ماشین نقده - خصوصی‌سازی مورد استفاده قرار گرفت و در برخی صنایع تولیدی این نوع و روش از خصوصی‌سازی به کار گرفته شد.

آیا - حمل ماشین نقده - اتخاذ چنین رویکردی از - حمل ماشین نقده - سوی ایران خودرو بدین - حمل ماشین نقده - معناست که می‌خواهد به عنوان یک سیاست‌گذار در صنعت خودرو عمل کند و از این طریق هزینه‌های تولید خود را کاهش دهد؟ ایران خودرو به عنوان مجموعه‌ای که از لحاظ بار - حمل ماشین نقده - دانش و تکنولوژی خودرو‌سازی و با توجه به سابقه‌ای که از لحاظ حضور در این صنعت دارد و به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز کشور شناخته می‌شود و از سوی دیگر با توجه - حمل ماشین نقده - به دراختیار داشتن شبکه بازاریابی و فروشی که در سراسر کشور داراست، می‌تواند به عنوان سیاستگذار در رابطه با تولید خودرو نقش ایفا کند و با توجه به امکانات و تجهیزاتی که در سایت‌های شهرستانی خود در اختیار دارد، می‌تواند - حمل ماشین نقده - آن‌ها را به بخش خصوصی واگذار و این بخش را نیز - حمل ماشین نقده - در چرخه تولید خود دخیل - حمل ماشین نقده - کند.

همچنین این شرکت می‌تواند برای خود یک نقش سیاست‌گذاری و نظارتی با توجه به پیشینه‌ای که در اختیار دارد، قائل شود و همزمان تولید را نیز پیگیری کند. یکی از مباحثی که در صنعت خودروی کشور مطرح می‌شود، موضوع ازدیاد هزینه‌های تولید است.

یعنی اگر - حمل ماشین نقده - قصد کاهش هزینه‌ها وجود داشته باشد، باید اقدامات موثر و مفیدی در این رابطه صورت گیرد و از لحاظ عملکردی شاهد تغییراتی در صنایع خودروی کشورمان باشیم.

به نظر می‌رسد در چنین فضایی کیفیت محصولات تولیدی نیز افزایش پیدا کند. این امر را چگونه ارزیابی - حمل ماشین نقده - می‌کنید؟ با ورود بخش خصوصی به بحث - حمل ماشین نقده - تولید، موضوع کیفیت می‌تواند در صنعت خودرو پیگیری شود و با توجه به پیوندی که بین بخش خصوصی و ایران خودرو و - حمل ماشین نقده - سایپا به عنوان دو خودرو‌ساز بزرگ کشور در حال رقم خوردن است، می‌توان به افزایش کیفیت محصولات خودرویی کشور بسیار امید داشت.

مخاطرات سپردن تولید به بخش خصوصی از سوی خودروسازان بزرگ کشور به بخش خصوصی چیست و در این زمینه آیا ممکن است افزایش قیمتی در رابطه با بهای تمام‌شده خودرو به وجود آید؟ مخاطرات انجام چنین سیاستی این است که وقتی خودرو در بخش خصوصی به تولید رسید، آن‌ها حاشیه سودی برای خودرو در نظر بگیرند و آن را به شرکت خودروساز بدهند و خودروسازان نیز - حمل ماشین نقده - دوباره عددی روی خودرو بکشند - حمل ماشین نقده - و آن را تحویل - حمل ماشین نقده - مشتری دهند. در - حمل ماشین نقده - چنین صورتی چه بسا ممکن است قیمت خودرو از زمان حال نیز گران‌تر شود. اگر قرار است چنین سیاستی در پیش گرفته شود، بهتر است بخش خصوصی با توجه به امکاناتی که در اختیار داشته و قاعدتا راندمان بالاتری نسبت به خودروسازان دولتی دارد، باید با افزایش بهره‌وری - حمل ماشین نقده - هزینه‌های تولید خود را کاهش دهد - حمل ماشین نقده - تا تولید از لحاظ اقتصادی دارای توجیه شود و به اصطلاح مقرون به‌صرفه باشد.

تجربه چنین سیاستی پیش از این در صنعت خودروی کشورمان وجود - حمل ماشین نقده - داشته است؟ درحال حاضر شرکت‌های خودروسازی، قطعات مورد نیاز خود را به شرکت‌های قطعه‌سازی سفارش می‌دهند و زمانی‌که قطعات - حمل ماشین نقده - را تحویل می‌گیرند، آن‌ها - حمل ماشین نقده - را سوار و بعد خودرو را به بازار عرضه می‌کنند، حال چنین سیاستی نیز قرار است در بخش خصوصی صورت گیرد.

حدود دو سالی است که زمزمه عرضه - حمل ماشین نقده - خودرو در بورس کالا شنیده می‌شود و در این رابطه سال گذشته این موضوع در نیمه اول سال، حالت جدی به - حمل ماشین نقده - خود گرفت - حمل ماشین نقده - و حتی مدیر عامل سایپا اعلام کرد توافقات لازم برای عرضه پراید در بورس کالا انجام شده است - حمل ماشین نقده - و این محصولات در بازار سرمایه ورود خواهند کرد، اما بعد از مدتی مدیرعامل بورس کالا اعلام کرد با توجه به اینکه قیمت خودرو توسط شورای رقابت تعیین می‌شود و این موضوع دستوری و تکلیفی است، تا زمانی‌که قیمت خودرو به صورت رقابتی تعیین نشود، امکان عرضه خودرو در بورس کالا وجود نخواهد داشت. نظر شما در این باره چیست؟ با توجه به اینکه صنعت خودروی کشور - حمل ماشین نقده - انحصاری است - حمل ماشین نقده - عرضه خودرو در بورس کالا می‌تواند به یک امر چند‌وجهی مبدل شود. در صورتی‌که این عرضه موجب شود انحصار در صنعت خودرو شکسته شود و هم در بخش کیفیت و هم در بخش کمیت در این صنعت شاهد رشد باشیم، این موضوع می‌تواند راهگشا شود، - حمل ماشین نقده - اما اگر همچنان با عرضه خودرو در بورس کالا صنعت خودرو انحصاری باقی بماند، این عرضه نمی‌تواند موثر واقع شود.

لطفا - حمل ماشین نقده - در این باره بیشتر توضیح دهید. امروز مکانیزم عرضه خودرو در کشور با سایر کالاها تا حدودی متفاوت است و مردم کشور با این شیوه تولید خودرو خو گرفته‌اند و به آن عادت کرده‌اند، به عبارت دیگر این سیستم جا افتاده است. حال اگر بخواهیم این مکانیزم توزیع و تولید خودرو را تغییر بدهیم، این کار موجب خواهد شد، مسائلی تغییر کند.

در حال حاضر کالایی مانند سکه در بورس کالا عرضه می‌شود و تقریبا موفق بوده است. آیا این موضوع در قبال خودرو نیز می‌تواند روی دهد؟ با توجه به اینکه سکه در بورس کالا عرضه می‌شود اما - حمل ماشین نقده - این موضوع در - حمل ماشین نقده - قبال خودرو تاحدودی متفاوت است. سکه به عنوان یک دارایی که می‌تواند - حمل ماشین نقده - با افزایش قیمت روبه‌رو شود، قلمداد می‌شود و عرضه آن با توجه به تقاضایی که برای آن وجود دارد، عرضه آن در بورس کالا موضوعیت پیدا می‌کند، اما با توجه به اینکه خودرو به عنوان یک کالای مصرفی قلمداد می‌شود و انتظار افزایش قیمت آن به عنوان یک دارای در یک اقتصاد سالم وجود - حمل ماشین نقده - ندارد، در نتیجه با توجه به - حمل ماشین نقده - مکانیزم‌هایی که در حال حاضر وجود دارد، عرضه خودرو در بورس کالا نمی‌تواند موفقیتی به دنبال داشته باشد.

از - حمل ماشین نقده - دیدگاه شما موضع وزیر صنعت در این باره چیست؟ با توجه به اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت با توجه به قضیه پتروشیمی‌ها در بورس کالا، با این نهاد بازار سرمایه ارتباط چندان مناسبی ندارد، خودرو در بورس کالا عرضه نخواهد شد.

اولين صفحه   -  امداد خودرو میبد   -   امداد خودرو سیار میبد   -   خودروبر میبد   -   یدک کش میبد   -   حمل خودرو میبد   -   حمل ماشین میبد   -   کفی میبد   -   کفی خودروبر میبد   -   جرثقیل خودروبر میبد   -   نیسان خودروبر میبد   -   نیسان یدک کش میبد   -   ماشین بر میبد   -   خودرو سوار میبد   -   جرثقیل یدک کش میبد   -   چرخگیر میبد   -   امداد خودرو نقده   -   امداد خودرو سیار نقده   -   خودروبر نقده   -   یدک کش نقده   -   حمل خودرو نقده   -   حمل ماشین نقده   -   کفی نقده   -   کفی خودروبر نقده   -   جرثقیل خودروبر نقده   -   نیسان خودروبر نقده   -   نیسان یدک کش نقده   -   ماشین بر نقده   -   خودرو سوار نقده   -   جرثقیل یدک کش نقده   -   چرخگیر نقده   -   امداد خودرو نکا   -   امداد خودرو سیار نکا   -   خودروبر نکا   -   یدک کش نکا   -   حمل خودرو نکا   -   حمل ماشین نکا   -   کفی نکا   -   کفی خودروبر نکا   -   جرثقیل خودروبر نکا   -   نیسان خودروبر نکا   -   نیسان یدک کش نکا   -  آخرين صفحه