کفی خودروبر نقده

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10838.html

رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو با تاکید بر اینکه دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی به دنبال منافع شخصی خود است، گفت: باید با تعیین سهمیه بندی واردات خودرو، به ایجاد رقابت در بازار اقدام کرد.

۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

لزوم سهمیه‌ بندی واردات خودرو برای تقابل باانحصار

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل - کفی خودروبر نقده - از مهر ،میثم رضایی گفت: تفسیر دولتمردان از اقتصاد مقاومتی تفسیری اشتباه و خودخواهانه است، به طوری که هر زمان محورهای اقتصاد - کفی خودروبر نقده - مقاومتی با منافع آقایان در تضاد باشد به راحتی از کنار - کفی خودروبر نقده - آن گذر می کنند. وی افزود: مقام معظم رهبری بارها مسئولان و دولتمردان را به استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصان جوان  توصیه کرده اند اما به طور مثال در صنعت خودرو شاهدیم که دولت به صورت تمام و کمال به دنبال منافع شخصی‌اش است و - کفی خودروبر نقده - هیچ دلسوزی برای صنعت خودروی کشور - کفی خودروبر نقده - و تجارت بهینه و منطقی ندارد. رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو، واردات خودرو توسط دولت و خودروسازان را مغایر منویات رهبری دانست و افزود: سیاست‌های دولت در صنعت خودرو فقط منافع جناحی و شخصی خودشان را تامین کرده و به منافع مردم و تولیدکنندگان هیچ اهمیتی نمی‌دهد. به طوری که مجموعه ای از بزرگترین تخلفات در خلال - کفی خودروبر نقده - واردات خودرو توسط وزارت صنعت، خودروسازان و شرکای پشت پرده شان رقم می‌خورد. وی با - کفی خودروبر نقده - اشاره به دستورالعمل اخیر دولت در مورد واردات کالاهای بادوام تاکید کرد: دولت با قوانین غیر علمی و پیچیده خود به انحصار بیشتر در بازار خودروهای خارجی دامن زده و این یکی دیگر از مستندات ما برای عدم پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی در کشور است، اتفاقی که به موجب آن با حذف واردکنندگان متفرقه از بازار شاهد برهم خوردن توازن در ورود این محصول و کمبود عرضه خواهیم بود، اتفاقی که مصداق وقوع انحصار در بازار خودروهای خارجی است. رضایی در ادامه خاطرنشان کرد: میانگین واردات خودرو در ۴ سال گذشته سالانه حدود ۷۳ هزار دستگاه بوده است؛ رقمی که در برابر میانگین تولید داخلی سالانه حدود ۱.۵ میلیون دستگاه خطر جدی و آسیبی برای تولید ملی محسوب نمی‌شود؛ اما - کفی خودروبر نقده - زمانی که دولت و خودروسازان داخلی به صورت خودجوش دست به واردات انبوه خودروهای خارجی - کفی خودروبر نقده - می‌زنند این یعنی که سیاست‌های اساسی نظام و اقتصاد - کفی خودروبر نقده - مقاومتی با منافع شان در تضاد است. ‌ وی با تشریح راهکار «سهمیه بندی واردات خودرو» میان دو دسته واردکنندگان رسمی و غیر رسمی از سوی این انجمن، یادآور شد: در همه جای دنیا شرکت‌های غیر رسمی عرضه کننده محصولات خارجی (گری مارکت) به عنوان اهرمی برای ایجاد رقابت در بازار فعالیت می کنند اما امروز توسط دولت ممنوع - کفی خودروبر نقده - الفعالیت شده‌اند؛ در همین راستا ما به صورت - کفی خودروبر نقده - مکتوب - کفی خودروبر نقده - به نهادهای اجرایی و نظارتی پیشنهاد دادیم تا با تعیین سهمیه بندی واردات برای نمایندگی‌های رسمی و غیر رسمی و نظارت انجمن واردکنندگان و انجمن صنفی نسبت به ایجاد رقابت در بازار اقدام کرد. رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو در خصوص اظهارات رئیس شورای ملی رقابت که به - کفی خودروبر نقده - وجود انحصار در صنعت خودروسازی ایران و همچنین واردات خودرو واکنش نشان داده بود، تاکید کرد: شورای ملی رقابت علیرغم جلسات متعددی که با ما داشت و وعده‌های بسیاری در مورد انحصار زدایی از بازار خودروهای - کفی خودروبر نقده - خارجی داده بود تا امروز هیچ حرکت عملی نکرده است. وی در این خصوص اضافه کرد: مگر جز این - کفی خودروبر نقده - است که این شورا وجود انحصار را از سال ٩٣ هشدار داده بود و رفتار خودروسازان - کفی خودروبر نقده - را مغایر اصول قانون - کفی خودروبر نقده - اساسی خوانده بود، حالا چه اتفاقی افتاده که هنوز اقدامی در این راستا انجام نداده، مگر قانون اساسی تغییری داشته که ما بی‌خبریم؟ رضایی در پایان گفت: مسئولان باید بدانند که توجه به اقتصاد مقاومتی و فرامین رهبری آن چیزی نیست که در باور آنها نهادینه شده، چرا که در کلام رهبری نیز استفاده از پتانسیل جوانان و افراد متخصص بارها تاکید - کفی خودروبر نقده - شده است و انتظار می‌رود - کفی خودروبر نقده - آنان که خود را دلسوز نظام می‌دانند پس از چند دهه حضور در راس کار و فعالیت‌های اقتصادی قدری به معنویت روی آورده و به پشت سر - کفی خودروبر نقده - خود نگاهی بیندازند.
- کفی خودروبر نقده -
اولين صفحه   -  خودروبر میبد   -   یدک کش میبد   -   حمل خودرو میبد   -   حمل ماشین میبد   -   کفی میبد   -   کفی خودروبر میبد   -   جرثقیل خودروبر میبد   -   نیسان خودروبر میبد   -   نیسان یدک کش میبد   -   ماشین بر میبد   -   خودرو سوار میبد   -   جرثقیل یدک کش میبد   -   چرخگیر میبد   -   امداد خودرو نقده   -   امداد خودرو سیار نقده   -   خودروبر نقده   -   یدک کش نقده   -   حمل خودرو نقده   -   حمل ماشین نقده   -   کفی نقده   -   کفی خودروبر نقده   -   جرثقیل خودروبر نقده   -   نیسان خودروبر نقده   -   نیسان یدک کش نقده   -   ماشین بر نقده   -   خودرو سوار نقده   -   جرثقیل یدک کش نقده   -   چرخگیر نقده   -   امداد خودرو نکا   -   امداد خودرو سیار نکا   -   خودروبر نکا   -   یدک کش نکا   -   حمل خودرو نکا   -   حمل ماشین نکا   -   کفی نکا   -   کفی خودروبر نکا   -   جرثقیل خودروبر نکا   -   نیسان خودروبر نکا   -   نیسان یدک کش نکا   -   ماشین بر نکا   -   خودرو سوار نکا   -  آخرين صفحه