خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در شیراز تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02240.html
شریعتمداری

بررسی کارنامه محمد شریعتمداری از مردادماه سال 96 تا آبان‎ماه سال جاری نشان می‌دهد وضعیت بسیاری از فعالیت‎های مرتبط با خودرو ازجمله واردات نیز مناسب نیست. اما کارنامه شریعتمداری در وزارت صمت، حاوی آموزه‎ها و اندرزهایی برای جانشین او در این وزارتخانه یعنی رضا رحمانی خواهد بود.

۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

آموزه‎ها و اندرزهای کارنامه خودرویی شریعتمداری برای رحمانی

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، بررسی وضعیت صنعت خودرو از اواسط دهه هشتاد تاکنون نشان می‌دهد دخالت‌های دولت - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - بیش‌از پیش افزایش یافته است، به‌گونه‌ای که صنعت خودرو نتوانسته است در مسیر واقعی خود قرار گیرد و البته خودروسازان همواره با زیان‌های سرسام‌آور روبه‌رو بوده‌اند. افزایش هزینه خودروسازان در سال‌های گذشته، نتیجه سیاست‌های تحمیلی دولتی‌ها و البته بهارستان‌نشین‌ها بر این صنعت بوده است. از تحمیل نیروهای مازاد و مدیرانی گرفته تا سفارش‌های سازمانی، کاری با صنعت خودرو کرده است که این روزها شاهد زیان‌ انباشته  خودروسازان هستیم. اما در یک سال گذشته وضعیت صنعت خودرو به مراتب آشفته‌حال‎تر بوده و به بسیاری از بخش‌های مربوط‌به خودرو نیز کشیده شده است. البته این مشکل در صنعت و اقتصاد کشور فراگیر بوده و صِرف صنعت خودرو نیست اما صنعت خودرو چنان گرفتار شده است که مشخص نیست بار دیگر سر پا خواهد ایستاد یا خیر. بررسی کارنامه محمد شریعتمداری از مردادماه سال 96 تا آبان‎ماه سال جاری نشان می‌دهد وضعیت بسیاری از فعالیت‎های مرتبط - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - با خودرو ازجمله واردات نیز مناسب نیست. اما کارنامه شریعتمداری در وزارت صمت، حاوی آموزه‎ها و اندرزهایی برای جانشین او در این وزارتخانه یعنی رضا رحمانی خواهد بود.

  توقف و ممنوعیت واردات خودرو
توقف واردات خودرو مساله‌ای بود که پیش از سکانداری حضور از شریعتمداری در وزارت صمت، به‎صورت موقتی کلید خورده بود و در ادامه حضور او به شکلی جدی‎تر و کلی‎تر مطرح شد و همچنان نیز ادامه دارد. خسارات بسیاری به واردکنندگان در - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - نتیجه سیاست‌ توقف واردات خودرو در سال گذشته و همچنین ممنوعیت واردات در سال جاری وارد شد؛ از نابودی سرمایه‎ها و ظرفیت‎ها گرفته تا بیکاری گسترده فعالان این بخش. این تصمیم شرکت‌های بسیاری را تعطیل کرده یا به مرز ورشکستگی کشانده است. حال وزیری که خود یکی از مسببین این شرایط بوده است، باید در سمت جدیدش (وزارت تعاون، کار و - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - رفاه اجتماعی) فکری به حال ایجاد شغل برای حدود 15هزار نفر داشته باشد که در سایه عملکرد وزارت قبلی‌اش بیکار شده‎اند. ممنوعیت واردات خودرو ضمن این‎که باعث افزایش سرسام‌آور - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - قیمت - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - این خودروها و خودروهای دست‌دوم خارجی شده و فرصت استفاده از خودروهای باکیفیت و ایمن را حداقل از یک بخش جامعه گرفته، تاثیر بسیاری روی افزایش قیمت خودروهای داخلی به‎ویژه خودروهای چینی داشته است که تا سال گذشته با بهترین شرایط فروش هم مانند امسال فروش نداشتند. 

  افزایش قیمت در بازار، تثبیت قیمت در کارخانه
- خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - قیمت خودرو در چند ماه گذشته تقریبا 50 - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - تا 100درصد رشد داشته است. فاصله بین قیمت کارخانه تا بازار هر روز افزایش پیدا می‌کند و البته وزارت صمت در همین چند ماه اخیر کمترین واکنش را به بازار و صنعت خودرو برای بهبود اوضاع داشت. یکی دیگر از مشکلاتی که در مدت تصدی شریعتمداری بر - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - وزارت صنعت، معدن و تجارت مشهود بوده، بی‎‎توجهی به مشکلات تولید خودرو بوده است. به واسطه همین مشکلات تولید خودرو طی ماه‌های گذشته تا 40درصد کاهش پیدا کرده است، موردی که قطعا بلای جان خودروسازان خواهد شد و قطعا آنها سال مالی مناسبی را پشت سر نخواهند گذاشت. قیمت‌ها در بازار به شکل سرسام‌آوری افزایش پیدا کرده و تولید کمتر شده است. وزارت صنعت اما هر روز با یک دستورالعمل جدید و - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - عدم‌هماهنگی با وزارت اقتصاد، راه را برای ادامه تولید خودروسازان سخت‌تر کرد. نتیجه این وضعیت را در تورم قیمت خودرو مشاهده کردیم. عدم نظارت بر خودروسازان و فشار بسیار زیاد برای انجام پیش‎فروش خودرو در شرایطی که تقریبا تمام نهاده‌های تولید خودرو افزایش داشته است، تنها زیان انباشته را برای خودروسازان افزایش می‌دهد. از سوی دیگر، به‎رغم آن‎که ماه‌هاست قطعه‌سازان و خودروسازان از افزایش قیمت مواداولیه و البته - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - ارز سخن می‌گویند و نیز با وجود تغییر مرجع قیمت‌گذاری از شورای رقابت به سازمان حمایت مصرف‌کننده و ستاد تنظیم بازار، باز هم قیمت‌های جدید اعلام نمی‌شود که برخی آن را به دلیل تهدید شکایت از سوی شورای رقابت می‎دانند. همین انفعال وزارت صمت باعث شد تا خودروهای تولید داخل بعضا تا 100 درصد در بازار افزایش قیمت پیدا کنند. شاید - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - اگر قیمت‌های جدید زودتر اعلام می‌شد و نظارت بر عرضه خودرو از سوی وزارت صمت افزایش پیدا می‌کرد، امروز شاهد شکسته‌شدن قیمت‌ها در بازار بودیم و این چنین قیمت خودرو به‌صورت سلیقه‌ای تعیین نمی‌شد.

   بی‎توجهی به وضعیت نامناسب قطعه‌سازان
در شرایطی که تولید خودرو به دلایل مختلف - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - از جمله کمبود قطعه روزبه‎روز کاهش پیدا می‌کند، بسیاری از قطعات نیمه‎ساخته و مواداولیه قطعه‌سازان در - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - گمرک ماند و - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - وزارت صمت شریعتمداری تقریبا هیچ برنامه‌ای برای بهبود اوضاع در این بخش ارائه نکرد. الزام خودروسازان و قطعه‌سازان به پرداخت مابه‌التفاوت ارزی در شرایطی از سوی بانک مرکزی و وزارت اقتصاد به - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - آن‌ها تحمیل می‌شود که وزارت صمت  هماهنگی و بعضا کار کارشناسی در راستای حمایت از بخش‌های مختلف صنعت از جمله این دو بخش انجام نداد. عملکرد شریعتمداری و معاونان او در یک سال اخیر  خساراتی را - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - بر پیکر صنعت وارد کرد، خساراتی بیش از تحریم‌های دور اول. تعطیلی قطعه‌سازان یکی از - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - مواردی است که در ماه‌های - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - گذشته از سوی فعالین - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - این صنعت بارها - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - اعلام شده است. بی‌توجهی به شرایط قطعه‌سازان، موج بیکاری 15هزار نفری را در این بخش به راه انداخته و احتمالا یکی از چالش‌های شریعتمداری در وزارت کار، ایجاد شغل برای حدود 450هزار نفری است که پیش‎بینی می‎شود به انبوه بیکاران بخش قطعه‎سازی افزوده شوند.

  عدم مدیریت، آشفتگی و التهاب بازار
خودتحریمی و به پیشواز تحریم‌ها رفتن، یکی از موارد تاکیدی و مشترک کارشناسان - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - صنعت خودرو در تعریف از عملکرد وزارت صنعت طی چندماه گذشته به‌منظور کاهش التهاب - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - بازار بوده است. در این بخش هم هیچ واکنش سریعی برای مهار قیمت افسارگسیخته کالاهایی مانند لوازم‌یدکی خودرو ازسوی وزارت تحت‌نظر شریعتمداری دیده نشد. چراکه همچنان با گذشت ماه‌ها از جهش قیمتی کالاها هیچ تغییری برای ثبات قیمتی و نه حتی کاهش قیمت به وجود نیامده است. عدم نظارت بر عرضه خودرو و البته عدم برنامه‌ریزی برای ثبات تولید نتیجه بی‌برنامگی وزارت صمت در یک‌سال اخیر بوده است.

  به - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - محاق رفتن اسقاط خودروهای فرسوده
توقف طولانی‎مدت واردات خودرو موجب توقف اسقاط حدود نیم‌میلیون خودرو در کشور شد. زیرا اسقاط خودرو از شروط اصلی واردات بود اما با اعلام ممنوعیت واردات در دو مقطع در سال گذشته و امسال، اسقاط خودرو نیز به حالت تعلیق درآمد. در این مدت، مراکز اسقاط خودرو بیکارتر از همیشه بوده‌اند و - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - هیچ طرح و برنامه‌ای از سوی دولت و وزارت صمت برای این بخش ارائه نشده است. این درحالی است که توقف اسقاط - خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی - خودروهای فرسوده معضل آلودگی هوا را که ارتباط مستقیم با سلامت مردم دارد، دوچندان خواهد کرد.

اولين صفحه   -  خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی   -   کرایه خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی   -   قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی   -   مبلغ خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی   -   تعرفه خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی   -   شماره تماس خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی   -   خدمات خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی   -   یدک کش بزرگراه صیاد شیرازی   -   کرایه یدک کش بزرگراه صیاد شیرازی   -   قیمت یدک کش بزرگراه صیاد شیرازی   -   مبلغ یدک کش بزرگراه صیاد شیرازی   -   تعرفه یدک کش بزرگراه صیاد شیرازی   -   شماره تماس یدک کش بزرگراه صیاد شیرازی   -   خدمات یدک کش بزرگراه صیاد شیرازی   -   حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی   -   کرایه حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی   -   قیمت حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی   -   مبلغ حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی   -   تعرفه حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی   -   شماره تماس حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی   -   خدمات حمل خودرو بزرگراه صیاد شیرازی   -   حمل ماشین بزرگراه صیاد شیرازی   -   کرایه حمل ماشین بزرگراه صیاد شیرازی   -   قیمت حمل ماشین بزرگراه صیاد شیرازی   -   مبلغ حمل ماشین بزرگراه صیاد شیرازی   -   تعرفه حمل ماشین بزرگراه صیاد شیرازی   -   شماره تماس حمل ماشین بزرگراه صیاد شیرازی   -   خدمات حمل ماشین بزرگراه صیاد شیرازی   -   کفی بزرگراه صیاد شیرازی   -   کرایه کفی بزرگراه صیاد شیرازی   -   قیمت کفی بزرگراه صیاد شیرازی   -   مبلغ کفی بزرگراه صیاد شیرازی   -   تعرفه کفی بزرگراه صیاد شیرازی   -   شماره تماس کفی بزرگراه صیاد شیرازی   -   خدمات کفی بزرگراه صیاد شیرازی   -   کفی خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی   -   کرایه کفی خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی   -   قیمت کفی خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی   -   مبلغ کفی خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی   -   تعرفه کفی خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی   -   شماره تماس کفی خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی   -  آخرين صفحه