به گزارش «اخبار - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - خودرو»، همچنین واحد کروز اتومیشن که در سال 2016 توسط این خودروساز آمریکایی خریداری شده تنه به تنه ویمو (پروژه سابق گوگل در زمینه عرضه فناوری خودران) میزند و بعد از سرمایهگذاری سافتبنک و - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - هوندا ارزشی معادل 14.6میلیارددلار پیدا کرده است. به علاوه نباید از «ماون» غافل شد که به مدد آن جنرالموتورز میتواند از ارائه خدمات همسفری و سفرهای اشتراکی در آینده مطمئن باشد. سرمایهگذاریهای دیگری هم هست که نشان میدهد جنرالموتورز در مسیر درست و معقولی قرار - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - دارد، اما مساله این است که از نظر سرمایهگذاران اوضاع اصلا خوب نیست. ارزش سهام جنرالموتورز در سال - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - جاری 26درصد کاهش پیدا کرده است. قیمت سهام میتواند انعکاس درستی از شرایط مالی آتی این خودروساز ارائه دهد که هشتسال پیش از ورشکستگی نجات پیدا کرد و برای بازگشت به دوران طلایی - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - خود به فروش مدلهای شاسی بلند و پیکاپها تکیه کرد. در - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - سال جاری پیکاپها و مدلهای شاسی بلند - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - 80درصد کل فروش این شرکت، یعنی معادل 2.2میلیون دستگاه خودرو را تشکیل میدهند. جنرالموتورز تحت مدیریت مری بارا - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - از سال 2014 تا نیمه اول سال 2018 به مجموع سود - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - 21.5میلیارد دلار دست پیدا کرد و بدین ترتیب توانست سرمایهگذاریهای کلانی را در زمینه فناوریهای جدید انجام دهد. در حال حاضر هم این - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - شرکت تا حد زیادی به فروش پیکاپهای سیلورادو و سیرا متکی است که فروش آنها در سهماهه چهارم نیز صعودی خواهد بود. اخیرا نشریه فوربس برای درک بهتر اهداف آتی و مسیری که پیش روی جنرالموتورز قرار دارد با مری بارا، مدیرعامل این شرکت گفتوگویی را ترتیب داده و در قالب پرسشهایی منتشر کرده است.
اطلاعات بیشتر در مورد قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی اینجا است
جنرالموتورز در دوران تصدی شما سودآوری - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - کلانی را گزارش داده - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - و همچنین سرمایهگذاری قابلملاحظهای را در فناوریهای نوظهور انجام داده است. با وجود این، - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - تسلا - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - بیشتر در زمینه جلب توجه افکار عمومی بهعنوان خودروساز آینده موفق بوده است. به نظر شما جنرالموتورز برای دیده شدن توسط مشتریان و البته سرمایهگذاران وال استریت چه - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - باید بکند؟
ما سابقه و پسزمینههای متفاوتی داریم، از دل بازسازی به این تغییرات رسیدهایم و هنوز باید کارهای - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - زیادی انجام دهیم تا بتوانیم کار اصلیمان (تولید خودروهای سنتی) را تقویت کنیم و تا زمانی که این سرمایهگذاریهای هوشمندانه در این فناوریهای نوین را انجام میدهیم، به این کار ادامه خواهیم داد. تصورم این - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - است در حالی که ما به دنبال کردن اهداف فعلیمان ادامه میدهیم، در میان مردم از اعتبار و احترام مورداشاره شما برخوردار خواهیم شد.
قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی با تنوع بسیار
الکتریکیسازی کلید اساسی برای رسیدن شما به استراتژی «بدون تصادف، بدون آلایندگی و بدون ترافیک» است. جنرالموتورز با خودرو EV1 (یک خودرو الکتریکی - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - که بینسالهای 1996 تا 1999 تولید میشد) نام خود را به عنوان پیشتاز عرضه خودروهای الکتریکی ثبت کرد، اما بعد از سال 2000 این بازار - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - را رها کرد و راه را برای رقبایی مانند تسلا باز کرد. سال گذشته با عرضه شورولت بولت 35هزاردلاری (با گستره قابلپیمایش 386کیلومتر) از تسلا پیشی گرفتید، اما چطور میخواهید - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - در آینده خودروهای الکتریکی پیشتاز باشید؟
جنرالموتورز هرگز از تلاش برای - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - توسعه الکتریکیسازی و خودروهای الکتریکی دست برنداشت. برخی از فناوریها هستند که برای تکمیل شدن به مدت زمانی طولانیتر احتیاج دارند. درحالحاضر پیشرفتهای - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - زیادی در رابطه با باتریها صورت میگیرد تا قیمت آنها هرچه کمتر شود و تراکم نیروی آنها - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - افزایش پیدا کند. ما مسیرهای موازی متعددی را در این خصوص میپیماییم، زیرا به آینده خودروهای تمام - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - الکتریکی باور داریم. همچنین در حالیکه روی پلتفرم باتریهای آتی (EME1.0) کار میکنیم، گفتهایم که میخواهیم خودروهای الکتریکی سودآور، خواستنی و با قیمت ارزان تولید کنیم که هیچ نگرانیای در خصوص گستره قابل پیمایش آنها نیز وجود نداشته باشد. با پلتفرم آتی ما در مسیر رسیدن به خودروهای تمام الکتریکی سودآور قرار خواهیم گرفت.
نیاز به قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی دارید؟ کلیک کنید
باتوجهبه هزینه بالای باتریها و سایر فناوریها - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - چطور میتوانید خودروهای الکتریکی سودآوری را تولید کنید؟ آیا اینجاست که پای چین به میان میآید؟
در چین قوانین سختگیرانه زیستمحیطی بهطور مشخص - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - خودروسازی را به تولید خودروهایی با انرژی پاک سوق میدهد. - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - با در نظر گرفتن - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - این حقیقت که ما در چین دومین خودروساز بزرگ به شمار میرویم، میتوان گفت در این بازار به فروش انبوه دسترسی داریم. فروش انبوه یکی از چیزهایی است که میتواند خودروهای الکتریکی را که از باتری استفاده میکنند - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - به سودآوری برساند.
اگر ما در بازاری که در حال حاضر 28میلیون دستگاه خودرو در - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - آن به فروش میرسد، دوم هستیم، میتوانیم وضعیت فروشمان در سایر بازارها را به توازن برسانیم. این یکی از دلایلی است که فکر میکنیم میتوانیم با نسل آتی خودروهایمان و چیزهایی که از بولت و ولت فراگرفتهایم، به سودآوری دست پیدا کنیم.
جنرالموتورز چگونه مشکل زیرساختهای مربوط به شارژ را برطرف میکند تا مشتریان بیشتری را به خرید مدلهای الکتریکی جدید خود ترغیب - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - کند؟ آیا شما هم مانند تسلا باید شبکه شارژ مخصوص خود را داشته باشید؟
وقتی با مشتریانمان صحبت میکنیم، میبینیم نگرانیهای آنها در خصوص مسافت قابلپیمایش خودروهای الکتریکی بهتدریج جای خود را به نگرانی در خصوص ایستگاههای شارژ میدهد. اگر خودرو الکتریکی ماشینی باشد که شما در کنار سایر ماشینهایتان از آن استفاده میکنید، مساله یک چیز است. اما اگر یک خودرو الکتریکی تنها ماشینی باشد که سوار آن میشوید، آن وقت زیرساخت شارژ برایتان اهمیت فزاینده پیدا میکند.
ارزیابی ما - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - این است که در حال حاضر تعداد ایستگاههای شارژ بسیار بیشتر از چیزی است که اکثر مردم تصور میکنند و باز با اینحال تعداد این - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - مراکز رو به افزایش است. به همین خاطر ما در حال کار با استارتآپها و همچنین کمپانیهای تامین انرژی هستیم. اگر لازم باشد، در این خصوص سرمایهگذاریهای خاصی را نیز انجام خواهیم
داد.
به طور کلی فکر میکنم بیشترین کاری که باید انجام دهیم این است که به مشتریان اجازه دهیم تصویری کلی و درست از شرایط موجود پیدا کنند. - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - باید کاری کنیم که همه این فناوری را بشناسند و بدانند شارژ کردن چه مدت زمان میبرد و جلوی موانعی را بگیریم که بر سر پذیرش کلان این فناوری سنگاندازی میکنند. ما همچنین در حال کار روی فناوری شارژ سریع هستیم و - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - منظور نوعی از شارژ سریع است که به عمر و سلامت باتریها آسیب نمیرساند.
در مورد قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی بیشتر بدانیم
آیا میتوانید تا زمانی که فناوریهای آینده به طور عملی برای حمل و نقل قابل بهرهبرداری میشوند، همچنان روی سودآوری پیکاپها حساب کنید؟
احتمالا پیکاپهای فول سایز یکی از آخرین بخشهایی از بازار باشد که عرضه خودروهای خودکار روی آن تاثیر میگذارد. بازار پیکاپهای فول-سایز به طور عمده پیمانکاران مستقل ساختمانی و سایر حوزههای کاری را در بر میگیرد. پیکاپهای نسل بعدی بزرگتر، سبکتر، با مصرف بهینهتر و البته اتصالپذیری - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - بهتر هستند. در مجموع در حالی که ما یک جهش بزرگ در زمینه فناوری را دنبال میکنیم، تمام - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - محصولات ما همچنان باید به بهتر شدن خود ادامه دهند.
ارائه خدمات قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی با ارزانترین قیمت
اداره یک کمپانی خودروسازی بینالمللی کار بسیار دشوار و پرچالشی - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - است، اما وقتی با رئیس جمهوری طرف هستیم که به نظر میرسد از جهانی بودن و به هم مرتبط بودن مهرههای - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - مختلف - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - این صنعت بیخبر است، کار شما چهقدر دشوارتر میشود؟ - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - بالا گرفتن تنش تجاری ایالاتمتحده چه تاثیری روی فعالیتهای شما در چین گذاشته است؟ آیا تهیه مواد اولیه خود را از منابع محلی آن کشور متوقف میکنید؟
فلسفه عمومی ما در سراسر جهان این است که هرجا خودرو میفروشیم، همانجا تولید کنیم، زیرا لجستیک میتواند گاهی به بروز مشکلاتی بینجامد و - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - روی قیمت تمامشده خودرو تاثیر بگذارد. در برخی موارد در چین موقعیت تامین مواد اولیه وجود دارد و استفاده از این مواد اولیه با توجه به حجم فروش ما معقول به نظر میرسد. به طور کلی باید در نظر داشته باشیم این تنشها پیامدهایی ناخواسته - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - را به دنبال خواهد داشت.
مهمترین حرف ما این است که پیامدهای ناخواسته درک شوند و اگر این پیامدها به بالا رفتن قیمت خودروها منجر شود، روی تصمیم مشتریان برای خرید - قیمت خودروبر بزرگراه صیاد شیرازی - خودروهای جدید تاثیر خواهد گذاشت. پایین آمدن تولید خودروهای جدید هم به معنی از بین رفتن موقعیتهای شغلی متعدد است.