خدمات خودروبر رباط کریم

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05166.html

قائم مقام مديرعامل گروه خودروسازي سايپا گفت: شعار "اول مشتري"، به عنوان راه دستيابي به برتري رقابتي مدنظر سازمان خدمات پس از فروش سايپا قرار گرفته است؛ چراكه در هر كسب و كاري بايد مشتريان انتخاب نخست باشند.

۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

شعار "اول مشتري" راه دستيابي به برتري در رقابت است

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو» ، اردشير اميني با بيان اين مطلب تصريح كرد: فرهنگ خدمت رساني و تكريم مشتري در شبكه نمايندگي‌هاي سايپا جاري شده اما بايد از اين حد هم فراتر - خدمات خودروبر رباط کریم - برويم به طوري كه با تقويت اين فرهنگ، احترام به كرامت مشتريان و سليقه آنها مورد توجه ويژه - خدمات خودروبر رباط کریم - قرار گيرد. وي افزود: اين فرآيند از يك سو - خدمات خودروبر رباط کریم - به عنوان رفتار استراتژيك در شركت‌ها تلقي مي‌شود كه هدف - خدمات خودروبر رباط کریم - آن جذب و حفظ مشتريان سودآور است و از سوي ديگر، مبنايي براي استخراج هوشمند اطلاعات مشتريان و استفاده از آن براي بازاريابي، رشد و توسعه منافع شركت‌ها است. به همين منظور سازمان خدمات پس از فروش گروه سايپا با بهره‌گيري از روش‌هاي نوين، بر مبناي نيازهاي مشتريان خدمات متنوع ارائه مي‌دهد. اميني افزود: در برنامه‌ريزي‌هاي خود بايد همواره به - خدمات خودروبر رباط کریم - اين نكته توجه كنيم كه اگر در ارائه خدمات نوآوري نداشته باشيم و سليقه مشتري را در نظر - خدمات خودروبر رباط کریم - نگيريم، پيشرفت نخواهيم كرد. مديرعامل سايپايدك يادآور شد: سايپا همواره پرچمدار صنعت خودرو در كشور بوده و برخورداري از شبكه گسترده فروش - خدمات خودروبر رباط کریم - و خدمات پس از - خدمات خودروبر رباط کریم - فروش، - خدمات خودروبر رباط کریم - يك مزيت رقابتي براي گروه سايپا به شمار مي‌رود. وي با تاكيد بر توسعه كيفي شبكه نمايندگي‌ها، گفت: به منظور - خدمات خودروبر رباط کریم - توسعه كيفي سطح خدمات، با مشاركت نمايندگي‌هايي كه رتبه بالايي دارند برنامه‌هايي براي افزايش سطح خدمات با محوريت توجه به خواسته مشتري و توسعه كسب و كارهاي جديد تدوين مي‌شود كه اجراي اين برنامه‌ها افزايش رضايت مشتريان را به دنبال خواهد داشت. براي افزايش و توسعه كيفي سطح خدمات در كشور، بايد انرژي - خدمات خودروبر رباط کریم - و زمان بيشتري اختصاص دهيم. قائم مقام مديرعامل گروه سايپا اظهار كرد: درك انتظارات - خدمات خودروبر رباط کریم - مشتريان، مهمترين دغدغه و اولويت براي جلب و حفظ مشتري است. اميني با تاكيد بر نقش بهبود كسب و كار نمايندگي بر افزايش رضايت مشتري، گفت: زمينه‌هاي ورود به فضاي جديد رونق اقتصادي و توليد آماده شده و بايد در اين مسير، كسب و كارهاي جديد بيشتر مورد توجه قرار گيرند. وي افزود: براي دستيابي به تعالي، بايد از مشتريان بياموزيم كه چه كاري انجام دهيم. همچنين سطح دانش مديران حوزه امور - خدمات خودروبر رباط کریم - مشتريان بايد ارتقا پيدا - خدمات خودروبر رباط کریم - كند و براي - خدمات خودروبر رباط کریم - همه اجزاء برنامه‌هاي تدوين شده، استانداردهايي تدوين شود تا به ثبات در عملكرد برسيم. قائم - خدمات خودروبر رباط کریم - مقام مديرعامل گروه سايپا ادامه داد: ايجاد روابط مناسب مبتني بر خدمت بين گروه هاي كاري - خدمات خودروبر رباط کریم - در شركت و اندازه‌گيري شاخص‌هاي تعريف شده در اين زمينه و اعطاي پاداش به عملكردهاي مثبت، رشد فرهنگ سازماني در زمينه مشتري‌مداري را امكان پذير كرده و اين امر، ارائه - خدمات خودروبر رباط کریم - خدمات عالي به جامعه را براي سال هاي طولاني، تضمين و حفظ مي‌‌كند. اميني يادآور شد: مديريت ارتباط با مشتريان، روشي پيچيده و - خدمات خودروبر رباط کریم - مشكل براي توسعه كسب و كار است،  با اين وجود برخي معتقدند كه CRM فقط نصب نرم‌افزار يا مكانيزه نمودن نقاط تماس با مشتري - خدمات خودروبر رباط کریم - است. اين موارد،‌ در كنار مسائلي همچون بازآفريني كسب و كار با محوريت مشتري، "مشتري‌مدار شدن" و "مشتري‌مدار باقي ماندن" را نيز هدف قرار داده و موجب بهبود آن مي‌شود.
اولين صفحه   -  امداد خودرو رباط کریم   -   کرایه امداد خودرو رباط کریم   -   قیمت امداد خودرو رباط کریم   -   مبلغ امداد خودرو رباط کریم   -   تعرفه امداد خودرو رباط کریم   -   شماره تماس امداد خودرو رباط کریم   -   خدمات امداد خودرو رباط کریم   -   امداد خودرو سیار رباط کریم   -   کرایه امداد خودرو سیار رباط کریم   -   قیمت امداد خودرو سیار رباط کریم   -   مبلغ امداد خودرو سیار رباط کریم   -   تعرفه امداد خودرو سیار رباط کریم   -   شماره تماس امداد خودرو سیار رباط کریم   -   خدمات امداد خودرو سیار رباط کریم   -   خودروبر رباط کریم   -   کرایه خودروبر رباط کریم   -   قیمت خودروبر رباط کریم   -   مبلغ خودروبر رباط کریم   -   تعرفه خودروبر رباط کریم   -   شماره تماس خودروبر رباط کریم   -   خدمات خودروبر رباط کریم   -   یدک کش رباط کریم   -   کرایه یدک کش رباط کریم   -   قیمت یدک کش رباط کریم   -   مبلغ یدک کش رباط کریم   -   تعرفه یدک کش رباط کریم   -   شماره تماس یدک کش رباط کریم   -   خدمات یدک کش رباط کریم   -   حمل خودرو رباط کریم   -   کرایه حمل خودرو رباط کریم   -   قیمت حمل خودرو رباط کریم   -   مبلغ حمل خودرو رباط کریم   -   تعرفه حمل خودرو رباط کریم   -   شماره تماس حمل خودرو رباط کریم   -   خدمات حمل خودرو رباط کریم   -   حمل ماشین رباط کریم   -   کرایه حمل ماشین رباط کریم   -   قیمت حمل ماشین رباط کریم   -   مبلغ حمل ماشین رباط کریم   -   تعرفه حمل ماشین رباط کریم   -   شماره تماس حمل ماشین رباط کریم   -  آخرين صفحه