شماره تماس خودرو سوار صادقیه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06495.html

ادغام قطعه‌سازان راهکاری است که بسیاری از فعالان این بخش نیز در گفت‌وگوی خود با «دنیای خودرو»، بر تاثیر مثبت آن در عملکرد تولیدکنندگان باور دارند.

۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

منافع اکثریت نباید فدای نفع چند تولیدکننده خاص شود

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، ضرورت تجمیع قطعه‌سازان برای رسیدن به استانداردهای جهانی موضوعی است که رئیس هیات‌عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور - شماره تماس خودرو سوار صادقیه - حدود دو ماه‌قبل در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی قطعات، ‌لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران به آن اشاره کرد.

منصور معظمی پس از آن هم بارها بر این مساله تاکید کرد که قطعه‌سازان برای افزایش قدرت رقابت‌پذیری و صادرات باید تجمیع شوند و وزارتخانه نیز طرحی را در این زمینه شروع کرده است که در مرحله ابتدایی قرار دارد.

[caption id="attachment_204004" align="aligncenter" width="700"]شماره تماس خودرو سوار صادقیه قطعه‌سازان[/caption]

پیگیری‌های مدیرعامل ایدرو تا - شماره تماس خودرو سوار صادقیه - آنجا ادامه یافته است که در گزارش اخیر ۱۰۰‌روز عملکرد این سازمان در دولت دوازدهم، بار دیگر به این موضوع اشاره کرد و اظهار کرد: «قطعه‌سازان ایرانی اگر بخواهند در صحنه جهانی حرفی برای گفتن داشته باشند، - شماره تماس خودرو سوار صادقیه - چاره‌ای جز تجمیع ندارند، زیرا مقیاس و اندازه آن‌ها در حد صادراتی شدن نیست و باید با هم - شماره تماس خودرو سوار صادقیه - ادغام شوند تا قدرت رقابتشان افزایش - شماره تماس خودرو سوار صادقیه - یابد.»

وی با تاکید مجدد بر قدرتمند شدن قطعه‌سازان از‌طریق ادغام، این موضوع را نیز مد‌نظر قرار داد که - شماره تماس خودرو سوار صادقیه - قطعه‌سازان در سال‌های اخیر به دلایل تحریم و کمبود نقدینگی، در زمینه ارتقای تکنولوژی - شماره تماس خودرو سوار صادقیه - و نیروی انسانی - شماره تماس خودرو سوار صادقیه - سرمایه‌گذاری لازم را نداشته‌اند و - شماره تماس خودرو سوار صادقیه - به همین دلیل هم ضرورت دارد ارتقا پیدا کنند تا بتوانند به قدرت رقابت دست یابند.»

ادغام قطعه‌سازان راهکاری است که بسیاری از - شماره تماس خودرو سوار صادقیه - فعالان این بخش نیز در گفت‌وگوی خود با «دنیای خودرو»، بر تاثیر مثبت آن در عملکرد تولیدکنندگان باور دارند.

بهرام شهریاری ، یکی از این فعالان است که معتقد است: «قطعه‌سازان کوچک و متوسط باید با یکدیگر ادغام شوند و شرکت‌های بزرگتر را تشکیل دهند. این ادغام باعث می‌شود هزینه‌های بالای قطعه‌سازان کاهش یابد و به‌دنبال آن هزینه تولید قطعه نیز کم شود. بر این اساس هزینه تحقیق و توسعه برای افزایش کیفیت و بازاریابی میان اعضای شرکت بزرگ‌تر تقسیم می‌شود و این موضوع به‌نفع قطعه‌سازان تمام خواهد شد.»

همچنین ابوالقاسم آروند، از دیگر فعالان این حوزه نیز می‌گوید: «قطعه‌سازان کوچک باید ادغام شده - شماره تماس خودرو سوار صادقیه - و تشکیل مجموعه‌های بزرگ قطعه‌سازی دهند. مسلما ادغام قطعه‌سازان کوچک، ضمن کاهش هزینه تولید، ورود به بازارهای رقابتی را برای قطعه‌سازان، سهل‌الوصول می‌سازد.»

اما از سوی دیگر برخی از کارشناسان و - شماره تماس خودرو سوار صادقیه - فعالان این صنعت، اگرچه تجمیع و ادغام را - شماره تماس خودرو سوار صادقیه - راه‌حل مناسبی - شماره تماس خودرو سوار صادقیه - برای قدرت یافتن و ارتقای واحدهای کوچک و متوسط قطعه‌ساز می‌دانند، اما به موانعی که در - شماره تماس خودرو سوار صادقیه - مسیر تحقق این امر وجود دارد نیز اشاره می‌کنند.

بر این اساس آرش محبی‌نژاد به‌عنوان دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان کشور با اشاره به اینکه در کشور ما هنوز فرهنگ اینگونه مشارکت‌های درونی وجود ندارد، بر این مساله تاکید دارد: «غیر از - شماره تماس خودرو سوار صادقیه - این مساله، وقتی حرف از ادغام، مشارکت یا تجمیع در میان قطعه‌سازان به میان می‌آید، باید توجه داشت اگر سازوکار قانونی و جلوگیری از انحصار وجود نداشته باشد، کم‌کم شاهد این خواهیم بود که - شماره تماس خودرو سوار صادقیه - یک تعداد قطعه‌ساز مشخص و بزرگ، فعالیت - شماره تماس خودرو سوار صادقیه - سایر قطعه‌سازان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند که به این ترتیب منافع جمع زیادی فدای تامین منافع جامعه محدودی می‌شود و در این شرایط ممکن - شماره تماس خودرو سوار صادقیه - است حتی مساله اشتغال نیز به مخاطره بیفتد.»

اولين صفحه   -  خدمات نیسان خودروبر صادقیه   -   نیسان یدک کش صادقیه   -   کرایه نیسان یدک کش صادقیه   -   قیمت نیسان یدک کش صادقیه   -   مبلغ نیسان یدک کش صادقیه   -   تعرفه نیسان یدک کش صادقیه   -   شماره تماس نیسان یدک کش صادقیه   -   خدمات نیسان یدک کش صادقیه   -   ماشین بر صادقیه   -   کرایه ماشین بر صادقیه   -   قیمت ماشین بر صادقیه   -   مبلغ ماشین بر صادقیه   -   تعرفه ماشین بر صادقیه   -   شماره تماس ماشین بر صادقیه   -   خدمات ماشین بر صادقیه   -   خودرو سوار صادقیه   -   کرایه خودرو سوار صادقیه   -   قیمت خودرو سوار صادقیه   -   مبلغ خودرو سوار صادقیه   -   تعرفه خودرو سوار صادقیه   -   شماره تماس خودرو سوار صادقیه   -   خدمات خودرو سوار صادقیه   -   جرثقیل یدک کش صادقیه   -   کرایه جرثقیل یدک کش صادقیه   -   قیمت جرثقیل یدک کش صادقیه   -   مبلغ جرثقیل یدک کش صادقیه   -   تعرفه جرثقیل یدک کش صادقیه   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش صادقیه   -   خدمات جرثقیل یدک کش صادقیه   -   چرخگیر صادقیه   -   کرایه چرخگیر صادقیه   -   قیمت چرخگیر صادقیه   -   مبلغ چرخگیر صادقیه   -   تعرفه چرخگیر صادقیه   -   شماره تماس چرخگیر صادقیه   -   خدمات چرخگیر صادقیه   -   امداد خودرو صفادشت   -   کرایه امداد خودرو صفادشت   -   قیمت امداد خودرو صفادشت   -   مبلغ امداد خودرو صفادشت   -   تعرفه امداد خودرو صفادشت   -  آخرين صفحه