خدمات نیسان خودروبر غرب تهران

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در تهران تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06895.html

گزارش‌های بانک‌مرکزی نشان می‌دهد بخش قابل‌توجهی از خروج ارز مربوط به واردات خودروهای سواری است. این روند منجر به صدور مصوبه‌ای در دی‌ماه ۹۵ توسط معاون‌اول رئیس‌جمهور شد که بر اساس آن ثبت‌سفارش فقط می‌توانست از طریق نمایندگان رسمی و مجاز انجام شود

۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

سیاست‌گذار هزینه تصمیم در مورد واردات را برای ارتقای صنعت می‌پذیرد

توافق برجام و عقد قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها میان شرکت‌های داخل و خودروسازان خارجی، آغازی بود بر اتخاذ تصمیمات سختگیرانه دولتی برای عرضه‌کنندگان خودروهای وارداتی.

ضرورت اخذ گواهی معتبر از شرکت مادر توسط نمایندگی‌ها به‌عنوان اصلی‌ترین شرط واردات خودرو به کشور را می‌توان یکی از اولین تصمیم‌گیری‌ها در این حوزه به‌شمار آورد. با این حال مدت زیادی از این تصمیم و اقدامات انجام‌شده در راستای آن نگذشته بود که خبر رسید ثبت‌سفارش واردات خودرو برای شرکت‌های نماینده نیز معلق شده است. این فرایند تا امروز ادامه یافت و به بحث افزایش تعرفه - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - واردات رسید.

به‌گفته بسیاری از کارشناسان این بخش، مجموعه این تصمیم‌گیری‌های یک‌شبه و ناگهانی می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری برای بازار خودروهای خارجی باشد. در این رابطه امیرحسین قناتی ، مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت در گفت‌وگوی اختصاصی با «دنیای خودرو» به ارائه توضیحاتی پرداخت.

[caption id="attachment_207623" align="aligncenter" width="551"]خدمات نیسان خودروبر غرب تهران امیرحسین قناتی[/caption]

به‌نظر می‌رسد موانعی که پس از قراردادهای پسابرجامی توسط دولت در مقابل واردکنندگان - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - خودرو ایجاد شد، از روی عمد و برای متوقف کردن فعالیت در این بخش است. شاید بتوان این مجموعه اقدامات را به‌نوعی حمایت غیرمنطقی دولت از خودروسازان داخل دانست. این فرایند قرار است به - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - چه سرانجامی برسد؟

بحث واردات و اخذ گواهی رسمی از شرکت مادر توسط نمایندگی‌ها موضوعی است که از ابتدا هم وجود داشته، طبق ماده چهار قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، عرضه‌کننده خودرو موظف است با اخذ گواهینامه از شرکت مادر، به‌عنوان نماینده رسمی و در ارتباط با برند اصلی اقدام به ارائه خدمات کند. اگر واردکننده، هر محصولی را - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - وارد کشور کند اما نتواند با برند اصلی ارتباط منطقی و حقوقی درستی - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - داشته باشد، مسلما در ارائه خدمات پس‌از فروش با مشکل مواجه خواهد شد.

با این حال طی مدت‌زمانی که کشور با تحریم‌های بین‌المللی - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - اقتصادی مواجه بود، به این دلیل که - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - شرکت‌ها و برندهای اصلی جهانی با ایران همکاری نمی‌کردند، وزارت صنعت با تصمیماتی که در آن برهه از زمان گرفت، مجوزی را صادر کرد که اگر شرکتی نتوانست از طریق - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - نمایندگی رسمی اقدام کند یا از طریق نمایندگی‌های منطقه‌ای یا از طریق شرکت‌های - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - واسطه اقدام به واردات کند. این یک دستورالعمل خاص برای یک زمان خاص محسوب می‌شود و روال طبیعی نبوده است.

بعد از توافق برجام و اعلام آمادگی برندهای مختلف برای همکاری و حضور در بازار ایران، یک فرصت زمانی از طرف وزارتخانه به شرکت‌ها داده شد که طبق روال قانونی گذشته با شرکت‌های - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - مادر مذاکره کنند و نمایندگی رسمی اخذ کنند. اما با توجه به تازه بودن توافق برجام این فرایند تا حدی طولانی شد که بر این اساس مدت اجرای این قانون - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - تا ۳ یا ۶ ماه و حتی یک‌سال نیز تمدید شد. اما عملا پس از یک‌سال کاملا مشخص بود فقط شرکت‌هایی می‌توانند در زمینه واردات خودرو فعالیت کنند که با شرکت اصلی در ارتباط بوده و مجوز داشته باشند.

آیا واردکنندگان با اجرای این قانون موافق بودند و همکاری لازم را در این زمینه داشتند؟

بله. در این دوره شرکت‌های گوناگونی اقدام کردند و با برندهای مختلف مذاکره کردند. برخی برندها - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - اعلام کردند مستقیما به ما نمایندگی نمی‌دهند. این فرایند را از طریق نماینده این برندها که اختیارنامه داشتند و می‌توانستند به کشورهای دیگر نمایندگی بدهند، پیگیری کردند و نمایندگی رسمی بعضی برندهای دیگر نیز با مجوز مستقیم شرکت اصلی در کشور ایجاد شد.

موضوع مهم دیگر در این زمینه این بود برخی واردکنندگان که واردات خودرو را از طریق نمایندگی‌های رسمی انجام نمی‌دادند، در - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - گری‌مارکت خودروهایی را وارد کشور می‌کردند.

ضمن اینکه گفته می‌شود مثلا برندهایی مانند تویوتا یا ب‌ام‌و در تمام دنیا به همه محصولات خود خدمات پس‌از فروش ارائه می‌دهند اما این برندها محصولات خود را برای تمام دنیا به‌یک شکل و - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - با یک کیفیت طراحی نمی‌کنند. یعنی - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - محصولات خود را برای مناطق سرد، - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - کشورهای گرم، خشک، مرطوب و... به‌شکل‌های مختلف طراحی می‌کنند.

بنابراین به خودروهایی مجوز صادرات به این مناطق داده می‌شود که محدوده طراحی را از پیش در - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - نظر داشته باشند. بنابراین نمی‌توان گفت حتی این برندها به همه محصولات خود در تمام دنیا خدمات پس‌از فروش ارائه می‌دهند. اینجاست که دلیل تاکید ما بر ارتباط مستقیم نمایندگی‌ها با شرکت مادر مشخص می‌شود.

در واقع برند اصلی به خودروهایی اجازه ورود به مناطق جغرافیایی مختلف را می‌دهد که برای - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - همان محدوده طراحی شده باشند. بنابراین این‌طور نیست که این شرکت‌ها به هر خودرویی خدمات پس از فروش ارائه دهد. به‌همین دلیل نمایندگی‌ها باید با شرکت مادر ارتباط مستقیم داشته باشند. چون وقتی - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - VIN یک خودرو توسط نماینده رسمی ثبت شد، باید دارای گارانتی باشد.

بر این اساس، پیشنهاد اول ما این بود که نمایندگان رسمی - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - با عقد قرارداد با نمایندگان رسمی و شرکت اصلی متصل - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - شوند، به این دلیل که اگر یک واردکننده در گری‌مارکت - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - ثبت‌سفارش انجام داد و قصد داشت خودرویی را وارد کند، این کار بر اساس مشخصاتی که به تایید برند اصلی رسیده است، انجام و خودرو نیز از خدمات پس از فروش بهره‌مند شود.

در این راستا دوستان توافق کردند عرفی مشخص شود که براساس آن ۳درصد ارزش - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - CIF برای انجام کارهای اداری، - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - ارائه خدمات و... را به نمایندگان رسمی پرداخت کنند.

اما مجددا ازسوی واردکنندگان مطرح شد این بررسی‌ها و تاییدیه‌ها در مواردی با مشکلات قانونی - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - و کارهای خلاف همراه می‌شود. این امر باعث شد این مساله باقی بماند تا سرانجام در آذرماه سال ۹۵ ثبت‌سفارش خودرو به شدت افزایش پیدا کرد. به این دلیل که شایعه‌ای مطرح شده بود وزارت صنعت قرار است واردات را محدود کند. در صورتی که چنین موضوعی نبود.

در هیات دولت پیشنهادی مطرح شد مبنی‌بر اینکه برندهای مختلف که سال‌هاست محصولات خود را به کشور عرضه می‌کنند و بازار ایران را به‌راحتی در اختیار گرفته‌اند، دیگر نتوانند بدون آنکه هیچگونه سرمایه‌گذاری داشته - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - باشند، از بازار کشور سود ببرند.

در‌حالی‌که ما عملا فضا را برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های مختلف، ازجمله شرکت‌های اروپایی باز کرده‌ایم، برخی از آنها آمده‌اند و سرمایه‌گذاری کرده‌اند اما برخی شرکت‌ها هم سرمایه‌گذاری نکردند. سال‌هاست برندهایی مثل تویوتا، کیا، هیوندای - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - و... یا اصلا - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - سرمایه‌گذاری نکرده‌اند یا اگر هم سرمایه‌ای به کشور آورده باشند، بسیار محدود و کوچک بوده است.

درواقع دولت برای جذب سرمایه خارجی به چنین روشی متوسل شد؟

این یک راهکار بود که شرکت‌ها بدانند - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - به راحتی نمی‌توانند از بازار جذاب ایران استفاده کنند و برای بهره‌مندی از این بازار قابل‌توجه در منطقه و - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - در دنیا، حداقل باید در کشور سرمایه‌گذاری داشته باشند.

این سرمایه‌گذاری دو مزیت دارد، اول اینکه باعث توسعه صنعت و فناوری می‌شود و دوم آنکه به هر ترتیب و تحت هر شرایطی ازجمله اتفاقات سیاسی و بین‌المللی، این شرکت‌ها به‌راحتی نمی‌توانند کشور را ترک کنند.

مثل اتفاقی که در مورد پژو در زمان تحریم افتاد. تولیدات ما تحت‌لیسانس بود و پس از تحریم پژو به‌راحتی ایران را ترک کرد و دست تولیدکننده را خالی گذاشت. اما اگر شرکت‌ها - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - سرمایه‌گذاری کنند، دیگر برای دفاع از منافع خودشان زیر بار هر اجباری نخواهند رفت.

آیا چنین مسائلی باعث به‌وجود آمدن شایعه در مورد محدود کردن واردات توسط دولت - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - در سال گذشته شد؟

بله. این تصمیمات به صلاح کشور بود. اما به‌وجود آمدن همین زمزمه‌ها بود که باعث شد برخی واردکنندگان ناگهان شروع به ثبت‌سفارش‌های عظیم کردند. از آنجا که ثبت‌سفارش هزینه - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - زیادی ندارد و در ازای هر خودرو رقمی را واریز می‌کنند بنابراین این ثبت‌سفارش‌ها را نگه می‌دارند و بعد یا از آنها استفاده می‌کنند یا - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - نه.

افزایش ناگهانی حجم ثبت‌سفارش‌ها و جذب ارز در بازار، مشکلاتی را در بازار ارز به‌وجود آورد. - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - گزارش‌های بانک‌مرکزی نشان می‌دهد بخش قابل‌توجهی از خروج ارز مربوط به واردات خودروهای سواری است. این روند منجر به صدور مصوبه‌ای در دی‌ماه ۹۵ توسط معاون‌اول رئیس‌جمهور شد که - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - بر اساس آن ثبت‌سفارش فقط می‌توانست از طریق نمایندگان رسمی و مجاز انجام شود.

چه بسا آمار آن زمان نشان می‌دهد حدود ۶۰ درصد ثبت‌سفارش‌ها توسط نمایندگان غیررسمی انجام شده است. این موضوع یکی از محدودیت‌هایی بود که می‌توانست خروج ارز را - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - کنترل کند - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - و به‌دنبال آن ابلاغ شد که حتما باید دستورالعمل جامع‌تر در زمینه واردات صادر شود.

بنابراین همه این اتفاقات برای محدود کردن شرکت‌ها در زمینه واردات - خدمات نیسان خودروبر غرب تهران - نبود. بلکه دو هدف کنترل خروج ارز و نظام‌مند کردن فرایند واردات را دنبال می‌کرد.

اولين صفحه   -  کفی خودروبر غرب تهران   -   کرایه کفی خودروبر غرب تهران   -   قیمت کفی خودروبر غرب تهران   -   مبلغ کفی خودروبر غرب تهران   -   تعرفه کفی خودروبر غرب تهران   -   شماره تماس کفی خودروبر غرب تهران   -   خدمات کفی خودروبر غرب تهران   -   جرثقیل خودروبر غرب تهران   -   کرایه جرثقیل خودروبر غرب تهران   -   قیمت جرثقیل خودروبر غرب تهران   -   مبلغ جرثقیل خودروبر غرب تهران   -   تعرفه جرثقیل خودروبر غرب تهران   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر غرب تهران   -   خدمات جرثقیل خودروبر غرب تهران   -   نیسان خودروبر غرب تهران   -   کرایه نیسان خودروبر غرب تهران   -   قیمت نیسان خودروبر غرب تهران   -   مبلغ نیسان خودروبر غرب تهران   -   تعرفه نیسان خودروبر غرب تهران   -   شماره تماس نیسان خودروبر غرب تهران   -   خدمات نیسان خودروبر غرب تهران   -   نیسان یدک کش غرب تهران   -   کرایه نیسان یدک کش غرب تهران   -   قیمت نیسان یدک کش غرب تهران   -   مبلغ نیسان یدک کش غرب تهران   -   تعرفه نیسان یدک کش غرب تهران   -   شماره تماس نیسان یدک کش غرب تهران   -   خدمات نیسان یدک کش غرب تهران   -   ماشین بر غرب تهران   -   کرایه ماشین بر غرب تهران   -   قیمت ماشین بر غرب تهران   -   مبلغ ماشین بر غرب تهران   -   تعرفه ماشین بر غرب تهران   -   شماره تماس ماشین بر غرب تهران   -   خدمات ماشین بر غرب تهران   -   خودرو سوار غرب تهران   -   کرایه خودرو سوار غرب تهران   -   قیمت خودرو سوار غرب تهران   -   مبلغ خودرو سوار غرب تهران   -   تعرفه خودرو سوار غرب تهران   -   شماره تماس خودرو سوار غرب تهران   -  آخرين صفحه