خدمات نیسان یدک کش شرق تهران

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در تهران تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05537.html

معظمی با اشاره به اینکه واگذاری سهام ۲۰درصدی دولت در خودروسازان به صلاح نیست، اظهار داشت: «برای اعمال حاکمیت دولت در خودروسازان، به صلاح است سهم ۲۰درصدی همچنان در دستان دولت بماند.»

۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

کلاف پیچیده خصوصی‌ سازی جاده مخصوصی‌ ها

یکی از اصولی که در قانون اساسی آمده و طی یک دهه اخیر در اقتصاد ایران بسیار روی آن تاکید شده، اصل ۴۴ قانون اساسی است که بر خصوصی‌سازی بنگاه‌های تولیدی و واحدهای صنعتی کشورمان تاکید دارد.

در چنین شرایطی صنعت خودرو به‌عنوان یکی‌از صنایع پیشران ایران که ارزش افزوده بسیاری برای اقتصاد کشورمان به بار آورده نیز در شمول خصوصی‌سازی - خدمات نیسان یدک کش شرق تهران - قرار گرفت و دو خودروساز بزرگ کشورمان به اصطلاح خصوصی شدند.

این امر در دولت‌های نهم و دهم شکل گرفت، اما موردانتقاد جدی کارشناسان واقع شد و برخی نیز اذعان داشتند، بعد از خصوصی‌سازی نیز همچنان دولت سکان مدیریت ایران‌خودرو و سایپا را بر عهده - خدمات نیسان یدک کش شرق تهران - دارد، چیزی که در عمل نیز اتفاق افتاده و با گذشت چند سال از خصوصی‌سازی ایران‌خودرو سایپا، دولت همچنان مدیر این دو شرکت را منصوب می‌کند.

[caption id="attachment_211634" align="aligncenter" width="449"]خدمات نیسان یدک کش شرق تهران صنعت خودرو[/caption]

در همین زمینه منصور معظمی رئیس هیا‌ت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) در گفت‌وگو با - خدمات نیسان یدک کش شرق تهران - «دنیای خودرو» با بیان این که در کشور ما بخش خصوصی از نظر ابعاد کوچک است، اظهار داشت: «من از شما سوال می‌کنم؛ کدام خودروساز بخش خصوصی واقعی است که می‌تواند - خدمات نیسان یدک کش شرق تهران - یک‌میلیون‌دستگاه خودرو تولید کرده و کدام خودروساز خصوصی است - خدمات نیسان یدک کش شرق تهران - که می‌تواند مثلا در سال ۲۰۰هزاردستگاه صادر کند؟ کدام قطعه‌ساز ماهر است که در سال ۵۰۰میلیون‌دلار صادرات دارد؟ هیچ کدام. چون توان این مجموعه‌ها در حدی است که قدرت رقابت ندارند.»

وی افزود: «بنابراین ما نباید نگران بزرگ‌شدن مجموعه‌هایمان باشیم و اتفاقا باید به این سمت حرکت - خدمات نیسان یدک کش شرق تهران - کنیم. در دنیا بنگاه‌ها درحال حرکت به سمت بزرگ‌شدن هستند و ادغام می‌شوند. ما ۳۰مجوز خودروسازی داریم. کدام کشور ۳۰خودروساز دارد؟ اگر این روند را در دنیا مشاهده کنید می‌بینید که در ۷۰-۶۰سال اخیر، تعداد خودروسازان دائم درحال کاهش است چراکه با هم ادغام - خدمات نیسان یدک کش شرق تهران - می‌شوند.»

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: «مثلا رنو با سه‌میلیون‌دستگاه تولید، با ادغام ‌شدن به تولید - خدمات نیسان یدک کش شرق تهران - ۱۰میلیون‌دستگاه در سال رسید و قدرت رقابتی‌اش را افزایش داد. این درحالی است که با تولید ۱۰۰ ،۱۵۰ و ۲۰۰هزاردستگاه کسی خودروساز نمی‌شود.»

معظمی با اشاره به اینکه خصوصی‌سازی‌های صنعت خودرو - خدمات نیسان یدک کش شرق تهران - در دولت‌های نهم و دهم مطلوب نبوده است، افزود: «به‌نظرم چیزی که تحت‌عنوان خصوصی‌سازی در - خدمات نیسان یدک کش شرق تهران - کشور صورت گرفته است، با فلسفه اصلی خصوصی‌سازی کاملا مغایر است.»

رئیس هیات‌عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در پاسخ به این سوال که آیا دولت با واگذاری سهام دولتی خودروسازان مخالف است، یا خیر می‌گوید: «خیر، قانون گفته است دولت می‌تواند ۲۰درصد سهم شرکت‌هایی را که جزو گروه دو هستند، داشته باشد برای اینکه بتواند اعمال حاکمیت کند. بهتر است در خودروسازی هم همین روند اعمال شود.»

وی افزود: «در سال ۸۴، هفت‌میلیون‌خودرو در کشور بود، امروز - خدمات نیسان یدک کش شرق تهران - این آمار به ۱۹میلیون‌دستگاه رسیده است. این نشان می‌دهد که نقش خودرو در زندگی شخصی ‌ما چقدر پررنگ شده است. پس خودرو امروز دیگر کالای تجملی و لوکس و سرمایه نیست، بلکه جزو نیازهای ضروری است. بنابراین این - خدمات نیسان یدک کش شرق تهران - نیاز ضروری باید کیفیت، خدمات پس‌از فروش مناسب و قیمت درست و منطقی داشته باشد.»

[caption id="attachment_212566" align="alignleft" width="324"]خدمات نیسان یدک کش شرق تهران منصور معظمی[/caption]

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه سهام خودروسازان و خصوصی‌سازی آن‌ها بسیار پیچیده‌شده است، گفت: «بنده اعتقاد دارم هرچه صنعت خودروی کشور رقابتی‌تر باشد، نفع مصرف‌کننده بیشتر خواهد بود.»

معظمی با اشاره به اینکه واگذاری سهام ۲۰درصدی دولت در خودروسازان به صلاح نیست، اظهار داشت: «برای اعمال حاکمیت دولت در خودروسازان، به صلاح است سهم ۲۰درصدی همچنان در دستان دولت بماند.»

براساس این گزارش، برخی از کارشناسان معتقدند سیاست‌های دولت‌های قبلی در خصوصی‌سازی خودروسازان اشتباه بوده و خصوصی‌سازی - خدمات نیسان یدک کش شرق تهران - واقعی صورت نگرفته است. این شرکت‌ها باید - خدمات نیسان یدک کش شرق تهران - به بخش خصوصی واقعی واگذار شوند که اهلیت آن را داشته باشند و تخصص آن‌ها در حوزه خودرو باشد. متاسفانه در روند خصوصی‌سازی، شرکت‌های زیرمجموعه ایران‌خودرو و سایپا اقدام به خرید سهام این دو شرکت کرده‌اند، لذا به‌نحوی اکثریت هیات‌مدیره این دو شرکت در اختیار مدیران دولتی است.

اولين صفحه   -  جرثقیل خودروبر شرق تهران   -   کرایه جرثقیل خودروبر شرق تهران   -   قیمت جرثقیل خودروبر شرق تهران   -   مبلغ جرثقیل خودروبر شرق تهران   -   تعرفه جرثقیل خودروبر شرق تهران   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر شرق تهران   -   خدمات جرثقیل خودروبر شرق تهران   -   نیسان خودروبر شرق تهران   -   کرایه نیسان خودروبر شرق تهران   -   قیمت نیسان خودروبر شرق تهران   -   مبلغ نیسان خودروبر شرق تهران   -   تعرفه نیسان خودروبر شرق تهران   -   شماره تماس نیسان خودروبر شرق تهران   -   خدمات نیسان خودروبر شرق تهران   -   نیسان یدک کش شرق تهران   -   کرایه نیسان یدک کش شرق تهران   -   قیمت نیسان یدک کش شرق تهران   -   مبلغ نیسان یدک کش شرق تهران   -   تعرفه نیسان یدک کش شرق تهران   -   شماره تماس نیسان یدک کش شرق تهران   -   خدمات نیسان یدک کش شرق تهران   -   ماشین بر شرق تهران   -   کرایه ماشین بر شرق تهران   -   قیمت ماشین بر شرق تهران   -   مبلغ ماشین بر شرق تهران   -   تعرفه ماشین بر شرق تهران   -   شماره تماس ماشین بر شرق تهران   -   خدمات ماشین بر شرق تهران   -   خودرو سوار شرق تهران   -   کرایه خودرو سوار شرق تهران   -   قیمت خودرو سوار شرق تهران   -   مبلغ خودرو سوار شرق تهران   -   تعرفه خودرو سوار شرق تهران   -   شماره تماس خودرو سوار شرق تهران   -   خدمات خودرو سوار شرق تهران   -   جرثقیل یدک کش شرق تهران   -   کرایه جرثقیل یدک کش شرق تهران   -   قیمت جرثقیل یدک کش شرق تهران   -   مبلغ جرثقیل یدک کش شرق تهران   -   تعرفه جرثقیل یدک کش شرق تهران   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش شرق تهران   -  آخرين صفحه