خودرو سوار جویبار

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04390.html

اما این روز‌‌ها با بودجه 500 میلیون‌تومانی خبری از خودروهای سریع‌السیر، سوپر لوکس و امثال آن نیست. اکنون با بودجه نیم‌میلیارد تومانی تنها می‌توانید نسخه کارکرده و ‌تر و تمیز یک سدان معمولی کره‌ای را خریداری کنید.

۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

مقایسه کیا کادنزا و هیوندای آزرا در بازه زیر 500 میلیون‌تومان

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،پورشه - خودرو سوار جویبار - پانامرا توربو - خودرو سوار جویبار - به‌عنوان اولین خودرو نیم‌میلیارد‌تومانی بازار ایران، خود را در تاریخ خودرویی کشور ماندگار کرده است. حدود 6 سال پیش، این سوپر‌سدان لوکس آلمانی با حداکثر سرعت بالای 300 کیلومتربرساعت و امکانات مدرن فراوانی که داشت، با برچسب قیمت 500 میلیون‌تومانی به بازار عرضه شد. اما این روز‌‌ها با بودجه 500 میلیون‌تومانی خبری از خودروهای سریع‌السیر، سوپر لوکس و امثال آن نیست. اکنون با بودجه نیم‌میلیارد تومانی تنها می‌توانید نسخه کارکرده و ‌تر و تمیز یک سدان معمولی کره‌ای را خریداری کنید. خودرویی که صفر کیلومتر نبوده و پس از گذشت بیش از 5‌سال از تولید آن، - خودرو سوار جویبار - حتی گارانتی هم ندارد. این روز‌‌ها دو گزینه اصلی شما در این رنج قیمت هیوندای گرنجور و کیا کادنزا هستند؛ دو خودرو متعلق به سال 2013 که نسخه کارکرده آن‌‌ها را می‌توانید خریداری کنید. به همین بهانه امروز در شهر اردبیل سراغ یک دستگاه کیا کادنزا 2013 و هیوندای گرنجور 2013 - خودرو سوار جویبار - رفته‌ایم تا آن‌‌ها را در برابر هم قرار دهیم و مقایسه کنیم. - خودرو سوار جویبار - خودروهایی که قیمتشان در بازار از زیر 300 میلیون‌تومان آغاز شده و تا نزدیک 500میلیون‌تومان - خودرو سوار جویبار - ادامه دارد. در ادامه بیشتر با این دو سدان بزرگ کره‌ای آشنا خواهیم شد.

خودرو سوار جویبار

اختلاف سنی زیاد‌ شاید باورش سخت باشد اما بین این دو رقیب - خودرو سوار جویبار - از گروه خودرویی هیوندای، بیش از 20 سال اختلاف سنی وجود دارد. آزرا 23 سال از کیا کادنزا بزرگ‌تر بوده و برای اولین‌بار در سال 1986 توسط هیوندای تولید شده است. در ابتدا آزرا که به آن گرنجور نیز گفته می‌شود، بر پایه خودرو ژاپنی میتسوبیشی Debonair ساخته شد. پس از آن نسل دوم گرنجور نیز بر اساس همین خودرو طراحی و تولید و بالاخره - خودرو سوار جویبار - در سال 1998 تولید دبونیر از سوی میتسوبیشی متوقف شد، همزمان با آن نیز عمر نسل دوم گرنجور به پایان رسید. پس از آن هیوندای روی پاهای خود ایستاد و نسل سوم گرنجور را با تحولات اساسی تولید کرد. با فرا رسیدن سال 2005 گرنجور نیز وارد نسل چهارم خود شد. در این نسل ظاهر گرنجور متحول شده بود اما تحول اساسی در طراحی آن به سال 2011 و معرفی نسل پنجم مربوط می‌شود. در آن سال طراحی هیوندای با یک جهش چشمگیر معنی گنجور - خودرو سوار جویبار - را در بازار جهانی دگرگون کرد. در نهایت نیز در - خودرو سوار جویبار - سال 2016 شاهد معرفی جدیدترین - خودرو سوار جویبار - نسل از گرنجور به‌عنوان نسل - خودرو سوار جویبار - ششم بودیم که به‌عنوان یک خودرو مدرن، به‌تازگی وارد - خودرو سوار جویبار - بازار‌های جهانی شده است. با وجود این‌که گرنجور به‌عنوان یک خودرو 32‌ساله، یک محصول با‌تجربه به حساب می‌آید اما عمر آن در مقابل قدمت کادنزا به یک‌دهه هم نمی‌رسد. همچنان آپشنال در حالت کلی می‌توان گفت هر دو سدان بزرگ کره‌ای مورد نظر از نظر امکانات در زمان خود جزو بهترین‌های بازار جهانی بوده‌اند که با گذشت نزدیک به یک دهه - خودرو سوار جویبار - همچنان با متر و معیار‌های امروزی، یک خودرو پر‌آپشن به حساب می‌آیند. آزرا در کابین خود امکاناتی همچون بلوتوث، قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سقف پانوراما، پرده برقی شیشه عقب و پرده دستی شیشه‌های جانبی عقب، آینه میانی الکتروکرومیک، سنسور باران، کروز کنترل، نویگیشن، دوربین عقب، چراغ‌های جلو اتوماتیک، آینه‌های جانبی مجهز به گرمکن، کنترل آب‌و‌هوای - خودرو سوار جویبار - اتوماتیک 2‌نقطه‌‌ای، تودوزی چرم، صندلی‌های جلو برقی مجهز به گرمکن و تهویه با قابلیت تنظیم - خودرو سوار جویبار - در 8‌جهت، صندلی راننده دارای حافظه، فرمان تلسکوپی با قابلیت بالا و پایین شدن به‌صورت برقی، صندلی عقب مجهز به گرمکن، یخچال، نمایشگر لمسی 8 اینچی، سیستم صوتی Infinity با قابلیت پخش CD مجهز به 14 بلندگو و رادیو ماهواره‌ای، درگاه - خودرو سوار جویبار - iPod و USB، سنسورهای پارک عقب، نورپردازی داخلی و ... را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد و درون کابین کیا کادنزا نیز از امکاناتی نظیر بلوتوث، 8 گیگابایت حافظه فلش، درگاه iPod و USB، قابلیت پخش CD، تشخیص صدای راننده برای تماس تلفنی، سقف پانوراما، آینه الکتروکرومیک، پرده عقب - خودرو سوار جویبار - با موتور برقی و پرده‌ برای شیشه‌های جانبی به‌صورت دستی، صندلی‌های چرمی، تنظیم صندلی راننده در 10جهت و صندلی سرنشین جلو در 8 جهت، حافظه برای تنظیمات صندلی راننده، قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان، - خودرو سوار جویبار - گرمکن صندلی‌های جلو، تهویه - خودرو سوار جویبار - مطبوع برای صندلی‌های جلو، نویگیشن، دوربین عقب، چراغ‌های جلوی اتوماتیک، سنسور باران، آینه‌های جانبی برقی تاشونده، سیستم ورود بدون کلید، تهویه مطبوع اتوماتیک دونقطه‌ای، سانروف، فرمان تلسکوپی، سنسور پارک، صفحه نمایش 8اینچی لمسی، نویگیشن، سیستم صوتی Infinity به همراه 12 عدد بلندگو - خودرو سوار جویبار - و... می‌توان بهره‌مند شد. در مجموع می‌توان گفت - خودرو سوار جویبار - این دو رقیب هموطن، اختلاف چندانی - خودرو سوار جویبار - از نظر آپشن با هم ندارند. کره‌ای‌های بخت‌برگشته؟ از نظر زمان ورود به بازار ایران نیز گرنجور نسبت به کادنزا پیشگام بوده و برای اولین‌بار مدل 2006 آن پا به بازار - خودرو سوار جویبار - خودرویی کشور گذاشت. گرنجور از آن زمان تا سال 2014 به‌طور مداوم به مدت 8 سال در بازار حضور قابل توجهی داشت و با فرا رسیدن قانون ممنوعیت واردات خودروهای با حجم موتور بالای 2500 سی‌سی، واردات آن نیز متوقف شد. البته پس - خودرو سوار جویبار - از 4 سال فراق، با معرفی نسل ششم گرنجور شاهد بهره‌گیری از پیشرانه‌های با‌حجم زیر 2500‌سی‌سی مجهز به توربوشارژر در آن بودیم. این یعنی دوباره می‌توانستیم گرنجور را با پلاک ملی در خیابان‌های کشور رویت کنیم. تعداد اندکی از نسل جدید این خودرو وارد کشور شدند و پس از آن ممنوعیت واردات خودرو باز هم حضور - خودرو سوار جویبار - آن در بازار ایران را در هاله‌ای از ابهام قرار - خودرو سوار جویبار - داد. برخلاف گرنجور طول عمر کادنزا در ایران، محدود بود و ورود آن با مدل‌های 2011 آغاز شد و با مدل‌های 2013 پایان یافت. دلیل خروج کادنزا از بازار ایران نیز با دلیل خروج گرنجور مشترک بود. البته با وجود این‌که نسل جدید کادنزا نیز همچون گرنجور به پیشرانه زیر 2500 سی‌سی مجهز شد اما از سوی نمایندگی آن در ایران اقدامی برای ورود دوباره به بازار کشور انجام نگرفت. همچنان جذاب با وجود گذشت نزدیک به یک‌دهه از زمان طراحی گرنجور و کادنزا، این دو سدان بزرگ کره‌ای همچنان جزو جذاب‌ترین خودروهای موجود در بازار کشور به‌حساب می‌آیند. طراحی این دو خودرو به‌اندازه‌ای خوب انجام شده است که با وجود معرفی نسل جدید آن‌ها، همچنان کلاس کاری خود را به‌خوبی حفظ کرده‌اند. هرچند طراحی ظاهری گرنجور جذاب‌تر و حدود 2 سال مدرن‌تر از کادنزاست اما برای کلاس خودرویی سدان بزرگ خانوادگی، ظاهر کادنزا جا‌افتاده‌تر و مناسب‌تر به نظر می‌رسد. - خودرو سوار جویبار - پیش از این‌که وارد کابین دو خودرو شویم، با توجه به شخصیت آنها، هیوندای معمولا خانوادگی‌تر به‌نظر می‌رسد و کیا نقش اسپرت را ایفا می‌کند. انتظار داشتیم کابین آزرا بهتر از کادنزا باشد اما هنگام ورود - خودرو سوار جویبار - به کابین همه‌چیز با انتظارات ما متفاوت بود. با وجود این‌که طراحی داشبورد آزرا جذاب‌تر از کادنزاست اما دقیقا برخلاف شخصیت ظاهری هر دو - خودرو سوار جویبار - خودرو، طراحی کابین کادنزا بیشتر مناسب خانواده بوده و به اندازه هیوندای شلوغ کاری نکرده است. البته وقتی به ردیف عقب می‌رسیم، ورق کاملا به نفع کادنزا برمی‌گردد. ردیف عقب این سدان بزرگ کیا مزین به یک کنسول میانی متحرک بزرگ است - خودرو سوار جویبار - که کابین خودرو را به یک کابین چهار‌نفره بدل می‌کند. علاوه‌بر این، یک‌سری ادوات اختصاصی برای - خودرو سوار جویبار - سرنشینان عقب روی این کنسول در نظر گرفته شده است تا کمی فضا برای تمام سرنشینان شخصی‌سازی شود.

خودرو سوار جویبار

سخن آخر به‌جز اختلاف سنی این دو خودرو، تا اینجای کار اختلاف قابل توجهی بینشان وجود ندارد که دلیل - خودرو سوار جویبار - محکمی برای خرید باشد. اما وقتی به بخش فنی آن‌‌ها می‌رسیم، به اختلاف اصلی آن‌‌ها پی می‌بریم. هر دو خودرو دیفرانسیل‌جلو و به گیربکس 6‌سرعته اتوماتیک و پیشرانه 6‌سیلندر مزین هستند؛ با این تفاوت که حجم پیشرانه کادنزا نیم‌لیتر از گرنجور بیشتر است. همین حجم بیشتر باعث شده است قدرت و گشتاور تولیدی آن به ترتیب 36 اسب‌بخار و 56 نیوتون‌متر بیشتر از سدان بزرگ هیوندای باشد. با وجود این‌که گرنجور ظاهر - خودرو سوار جویبار - اسپرت‌تر و جذاب‌تری دارد اما پشت فرمان - خودرو سوار جویبار - کادنزا شتاب‌گیری شما 0.8‌ثانیه سریع‌تر خواهد بود. ماجرا زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید با وجود قدرت و سرعت بیشتر کادنزا مصرف سوخت ترکیبی آن 0.2‌لیتر کمتر از گرنجور است. در نهایت باید گفت اختلاف قیمت بین این دو خودرو - خودرو سوار جویبار - بسیار جزئی بوده و در زمان خرید چندان نمی‌تواند روی - خودرو سوار جویبار - انتخاب تاثیر‌گذار باشد.  
اولين صفحه   -  کرایه نیسان خودروبر جویبار   -   قیمت نیسان خودروبر جویبار   -   مبلغ نیسان خودروبر جویبار   -   تعرفه نیسان خودروبر جویبار   -   شماره تماس نیسان خودروبر جویبار   -   خدمات نیسان خودروبر جویبار   -   نیسان یدک کش جویبار   -   کرایه نیسان یدک کش جویبار   -   قیمت نیسان یدک کش جویبار   -   مبلغ نیسان یدک کش جویبار   -   تعرفه نیسان یدک کش جویبار   -   شماره تماس نیسان یدک کش جویبار   -   خدمات نیسان یدک کش جویبار   -   ماشین بر جویبار   -   کرایه ماشین بر جویبار   -   قیمت ماشین بر جویبار   -   مبلغ ماشین بر جویبار   -   تعرفه ماشین بر جویبار   -   شماره تماس ماشین بر جویبار   -   خدمات ماشین بر جویبار   -   خودرو سوار جویبار   -   کرایه خودرو سوار جویبار   -   قیمت خودرو سوار جویبار   -   مبلغ خودرو سوار جویبار   -   تعرفه خودرو سوار جویبار   -   شماره تماس خودرو سوار جویبار   -   خدمات خودرو سوار جویبار   -   جرثقیل یدک کش جویبار   -   کرایه جرثقیل یدک کش جویبار   -   قیمت جرثقیل یدک کش جویبار   -   مبلغ جرثقیل یدک کش جویبار   -   تعرفه جرثقیل یدک کش جویبار   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش جویبار   -   خدمات جرثقیل یدک کش جویبار   -   چرخگیر جویبار   -   کرایه چرخگیر جویبار   -   قیمت چرخگیر جویبار   -   مبلغ چرخگیر جویبار   -   تعرفه چرخگیر جویبار   -   شماره تماس چرخگیر جویبار   -   خدمات چرخگیر جویبار   -  آخرين صفحه