شماره تماس نیسان یدک کش جویبار

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04381.html

توليد خودرو در ايران بيش‌از آن‎كه صادرات داشته باشد، نيازمند واردات است

۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

چگونه می‎توان در فضای ایزوله تحریم‎ها به خودروسازی ادامه داد؟

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، تحریم‌های صنعت خودرو دوباره در‌حال شکل گرفتن است. این‌بار البته خودروسازان آماده‌تر هستند و از آن طرف، تحریم‌کنندگان هم تجربه بیشتری کسب کرده‌ است و منافذی را که - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - در دوره قبل وجود داشت، به‌طور‌کامل پوشش داده‎اند.

در این شرایط، این‎که صنعت خودرو چه وضعیتی پیدا خواهد کرد و بدون همکاری با خودروسازان دنیا می‌توانیم به ادامه مسیر امیدوار باشیم یا صرفا در جا خواهیم زد، - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - موضوعی است که با شدت گرفتن تحریم‌ها مشخص خواهد شد. در این میان خودروسازان بزرگی مانند پژو و رنو در گیرودار - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - رفتن یا ماندن از صنعت خودرو ایران هستند و - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - مشخص نیست در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

[caption id="attachment_215981" align="aligncenter" width="700"]شماره تماس نیسان یدک کش جویبار خودروسازی[/caption]

این مسائل و همچنین بحث ممنوعیت واردات خودرو موضوعاتی بود - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - که با حسن‌کریمی‌سنجری، کارشناس صنعت خودرو در میان گذاشتیم.

وی معتقد است همان‎طوركه در تجربه‌ای‌ مشابه براي باخت يك بر صفر تيم ملي فوتبالمان در مقابل اسپانيا جشن شادماني - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - مي‌گيريم و به بدتر نباختن افتخار - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - مي‌كنيم، در - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - شرایط تحریم هم باید صنعت خودرو به ادامه فعالیت خود در محیطی ایزوله ادامه دهد.

وضعیت صنعت خودرو را باتوجه به وضعیت نرخ ارز، تورم و تحریم‌ها چگونه ارزیابی می‌کنید‌؟

خودروسازي ايران در شرايطي است كه بيش‌از هر چيزي براي توسعه، نياز به مشاركت شركت‎هاي صاحب برند و صاحب بازار دنيا دارد. ضمن آن‎كه اين صنعت اصولا - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - ارزبر است، يعني اين‎كه توليد خودرو در ايران بيش‌از آن‎كه صادرات داشته باشد، نيازمند واردات است. به‌همين دليل تحريم و نوسان نرخ ارز دو عامل كندكننده جريان توسعه خودروسازي ايران خواهند بود. بنابراين شرايط فعلي نمي‌تواند براي اين صنعت شرايط خوشايندي باشد.

با توجه به تحریم‌های پیش‌رو، صنعت خودرو چگونه می‌تواند همچنان - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - سرپا بماند و حتی پیشرفت کند؟

امروزه پيشرفت در صنعت بيش‌از آن‎كه در رشد اعداد توليد و فروش جست‌وجو شود، در مفاهيم توسعه و پايداري در نرخ رقابت‌پذيري خود را نشان مي‎دهد. به‌عبارت بهتر، اين‎كه خودروسازي ايران بتواند اعداد رشد خود را چه در ابعاد كمي و چه در ابعاد كيفي همچنان پايدار حفظ کند و سهم بازار خود را افزايش دهد، مي‌توان اميدوار بود مسير توسعه را يافته است.

توسعه از كسب دانش‌فني و وجود نقدينگي لازم شروع و نهايتا با دستيابي به بازارهاي پايدار به‎ويژه بازارهاي صادراتي به مرحله - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - تكامل مي‎رسد. تحريم، ورود دانش فني و دستيابي به بازارهاي پايدار صادراتي را عقيم مي‎کند و باعث مي‎شود سيكل كامل خودروساز بودن ايجاد نشود.

اصولا امروزه در دنيا بازارهاي پايدار در تجارت خودرو با تركيبي از مهم‎ترين توليدكنندگان و مونتاژكنندگان زير پرچم يك برند قابل اعتماد نظم مي‌يابد.

تحريم، برهم‎زننده چنين نظمي است و خودروسازي - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - ايران را از زنجيره ارزش‌جهاني خودرو دور مي‌كند. در چنين شرايطي بايد تا آن‎جا كه ممكن است به زيرساخت‌هاي داخلي از يك‌سو و هرم بازار داخلي از سوي ديگر توجه كنيم تا - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - بتوانيم در يك فضاي ايزوله به خودروساز بودنمان در شرايط فعلي ادامه دهيم.

البته بسیاری از اوقات سطح دانش‌فني در شرايط - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - محدوديت نظير تحريم رشد مي‌كند اما نياز ثانويه رشد يعني دستيابي به يك بازار رقابتي پايدار اين صنعت - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - را به يك موسيقي تك‌مضراب تبديل مي‌كند - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - كه هرچند گوش‎نواز نيست اما - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - براي داشتن همان هم بايد شكرگذار باشيم. همان‌طور‌كه در تجربه مشابه براي باخت يك بر صفر تيم ملي فوتبالمان در مقابل اسپانيا جشن شادماني مي‌گيريم و به بدتر نباختن افتخار مي‌كنيم.

با توجه به سابقه تحریم‌ها و همکاری‌هایی که رنو با ایران داشت، آیا در این دوره - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - از تحریم‌ها رنو باز هم به‌همکاری خود ادامه می‌دهد؟ وضعیت پژو را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

به‌نظر مي‌رسد شرايط در تحريم‌هاي فعلي دشوارتر از گذشته است و با‌وجود اين‎كه خودروسازي ايران تجربه - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - قابل‌توجهي از تحريم گذشته كسب كرده اما از آن‎جايي‌كه همين تجربه در - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - بستن منافذ و دور زدن تحريم‌ها در طرف مقابل نيز ايجاد - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - شده، بنابراين شرايط - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - پيچيده‎تر از گذشته است. آمريكايي‌ها سخت‌گيري‌هاي فراواني را براي كشورها و شركت‌هايي كه خواهان ادامه تجارت با ايران هستند، در نظرگرفته‌اند.

موضوع وضع تعرفه 20درصد بر ورود خودروهاي - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - اروپايي به آمريكا اتفاق كاملا جديدي است و لااقل - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - چنين تهديد اقتصادي بين آمريكا و اروپا در دو، سه‌دهه اخير وجود نداشته است. حتي پيچيده تر از آن، برهم زدن ائتلاف نفتا توسط آمريكا - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - و تهديد به خروج از - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - WTO بوده و همه اين‎ها بيانگر آن است كه آمريكايي‌ها در شرايطی كاملا متفاوت با دنيا قرار دارند. لذا به نظر مي‌رسد خودروسازي ما در شرايط جديد با وضعيت پيچيده‌تري مواجه خواهد بود. بنابراين رفتن پژو يا رنو چندان نمي‌تواند دور از انتظار باشد.

به نظر من، رنویي‌ها در ماندن مُصر هستند ولي شرايط ماندن براي پژو به‌دليل آن‎كه در يك‌دهه آینده بخشي از توسعه بازار و محصول خود را به‌ويژه در سگمنت‌هاي جديد (برقي و هيبريد) بر بازار ايالات‌متحده برنامه‌ريزي كرده، (همان‎گونه كه آقاي تاوارس در كنفرانس ديترويت اعلام كرد) دشوارتر است.

بايد منتظر - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - ماند تا نتيجه رايزني اروپايي‌ها با آمريكايي‌ها بيشتر مشخص - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - شود. - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - نكته مهم اين‎جاست حتي اگر شركتي هم - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - تمايل به ماندن داشته باشد اما - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - به‌دليل تحريم شدید نظام بانكي عملا امكان تبادل مالي با ايران را نخواهد داشت كه اين - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - نكته شايد بسياري از شركت‌ها را به نماندن در شراكت با ايران ترغيب کند.

با توجه به - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - خروج اکثر شرکت‌های اروپایی و آسیایی از کشور، وضعیت چینی‌ها چگونه خواهد بود؟ آیا - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - چینی‌ها می‌توانند سهم بیشتری از بازار کسب کنند؟

در شرايط پيش‌ رو چيني‌ها از - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - جايگاه مهم‌تري در بازار ايران برخوردار خواهند شد. البته برخي شركت‌هاي بزرگ اين كشور نيز به‌دليل حجم - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - قابل‌توجه تجارت با آمريكايي‌ها ممكن است رفتن را بر ماندن ترجيح دهند اما به‌هر صورت در شرايط دشوار تحريم‌هاي جديد چيني‌هايي كه مي‎مانند، در واردات خودرو، قطعه و حتي دانش‌فني تنها مسير باز اتصال صنعت خودرو ايران به‌دنيا خواهند بود.

تقريبا اكثر شركت‌هاي چيني با شركت‌هاي صاحب برند دنيا شريك هستند كه اين مي‌تواند به انتقال تكنولوژي به خودروسازي ايران به صورت واسطه‌اي كمك كند. فراموش نكنيم حتي درصدي از قطعات خودروهاي داخلي از طريق واردات تامين مي‌شوند. بنابراين چيني‎ها نقش مهمي در وضعيت - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - جديد به‌عنوان شريك تجاري خودروسازي ايران بازي خواهند كرد.

البته اين امر بستگي به ما هم دارد كه چگونه بتوانيم از ظرفيت چيني‌ها به صورت استراتژيك استفاده كنيم و همکاری ما با آن‎ها با برنامه و هدفمند باشد.

دربازار فعلی به نظر می‌رسد از یک سو خودروسازان داخلی و از سوی دیگر - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - حضور پررنگ شرکت‌های چینی را شاهد خواهیم بود. آیا این امر باعث نمی‌شود در بازه قیمتی زیر ۶۰‌میلیون‌تومان انحصار داخلی‌ها و بالاتر از آن انحصار چینی‌ها شاهد انحصار باشیم؟

بازار ايران حتي در شرايط غيرتحريم هم از نشانه‌هاي يك بازار - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - رقابتي برخوردار نبوده است. وقتي - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - بازار، اجازه قيمت‎گذاري ندارد، اين يعني انحصار. وقتي براي واردات تعرفه مي‌گذاريم، آن‌هم با وجود اختلاف نرخ برابري ارز - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - و وقتي نمره كسب‎وكار اقتصاد ايران 124 است، همه اين‎ها يعني فضا براي جولان توليدكننده خصوصي فراهم نيست.

اين بخش خصوصي، چه داخلي باشد - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - و چه سرمايه گذار خارجي، در هر صورت - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - از توان رقابتي يكساني در مقايسه با ساير فعالان اين - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - حوزه برخوردار نيست. بنابراين به لحاظ انحصاري‎شدن بازار، شرايط ويژه‎تري نسبت‌به الان ايجاد نخواهد شد اما در اين‎كه حق انتخاب مشتري محدودتر مي‎شود، با شما موافقم.

درخصوص ممنوعیت واردات خودرو این - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - اقدام صحیح بوده است و چرا؟

موضوع ممنوعيت واردات يك تصميم در حوزه كارشناسي صنعت خودرو نبوده است كه بتوان با تحليل از آن دفاع يا برعكس، آن را نقد کرد. دولت براي نظارت بيشتر بر مصرف ارز - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - و كنترل قيمت آن - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - واردات بيش ا‌ز 1400 كالا را ممنوع كرده و از قضا خودرو نیز يكي از اين كالاهاست. اما در اين قضيه نكته‎اي وجود دارد. فراموش نكنيم حتي در شرايط سخت تحريم‌های گذشته، هيچ‌گاه واردات خودروي كامل به ايران محدود نشد.

دليل آن‎هم كاملا مشخص است، واردات خودروي كامل هيچ ارزش افزوده‌اي براي اقتصاد و صنعت ايران ندارد، ضمن آن‎كه باعث خروج ارز از كشور هرچند به‎صورت محدود مي‎شود. اما به لحاظ قوانين كسب‎وكار - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - و جلوگيري از انحصاري‎بودن بازار خودرو در كشور ممنوعيت واردات خودرو را نمي‌توان يك اقدام كارشناسي - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - درست دانست.

به‌هر‌حال بخشي‌از نياز بازار در حدود 5 يا 6درصد - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - از طريق واردات تامين مي‎شود، ضمن آن‎كه چندهزار شغل در اين حوزه فعال هستند. بنابراين نه از نظر ارزش‌افزوده اقتصادي بلكه - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - در راستای توسعه فضاي كسب‎و‎كار، ممنوعيت واردات خودرو را منطقي نمي‌دانم.

با ممنوعیت واردات خودرو شاهد عدم خروج ارز و ذخیره آن خواهیم بود. به‌طورکلی ارز حاصل از ممنوعیت واردات کالا چگونه - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - می‌تواند به بخش تولید کمک کند؟ به‌طورکلی برنامه بعد از ممنوعیت واردات خودرو چیست؟

بيشتر از آن‎كه ارز حاصل از ممنوعيت واردات مهم باشد، دخالت شركت‌هايي كه صرفا از طريق واردات، بدون پرداخت هزينه، بدون هرگونه دخالتي در امر توسعه و بدون نقش دادن به خودروسازي ايران - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - در افزايش سهم رشد توليد داخلي و حتي ايجاد اشتغال ناشي از انتقال ارزش افزوده مونتاژ به داخل كشور، به بازار 20ميليارددلاري ايران دست پيدا مي‌كنند، از اهميت برخوردار است.

چرا در شرايط تحريم، واردات خودرو به‎صورت CKD ممنوع - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - مي‌شود اما واردات خودروي كامل براي تحريم‎كنندگان اهميتي ندارد؟ چون در خودرويي كه به‎صورت CKD وارد مي‌شود، سهم ارزش افزوده و اشتغال براي - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - خودروسازي ايران وجود دارد، درحالي‌كه در واردات خودروي كامل، تنها خروج ارز دیده می‌شود.

شايد يكي از اقدامات موثر نعمت‌زاده (وزیر پیشین صنعت، معدن و تجارت) وضع قانوني بود كه واردكنندگان را مشروط به دخالت در توليد مي‌كرد كه متاسفانه نكته‌مثبت اقدام - شماره تماس نیسان یدک کش جویبار - ايشان در اين دوره وزارت ناديده انگاشته شد.

اولين صفحه   -  خدمات کفی خودروبر جویبار   -   جرثقیل خودروبر جویبار   -   کرایه جرثقیل خودروبر جویبار   -   قیمت جرثقیل خودروبر جویبار   -   مبلغ جرثقیل خودروبر جویبار   -   تعرفه جرثقیل خودروبر جویبار   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر جویبار   -   خدمات جرثقیل خودروبر جویبار   -   نیسان خودروبر جویبار   -   کرایه نیسان خودروبر جویبار   -   قیمت نیسان خودروبر جویبار   -   مبلغ نیسان خودروبر جویبار   -   تعرفه نیسان خودروبر جویبار   -   شماره تماس نیسان خودروبر جویبار   -   خدمات نیسان خودروبر جویبار   -   نیسان یدک کش جویبار   -   کرایه نیسان یدک کش جویبار   -   قیمت نیسان یدک کش جویبار   -   مبلغ نیسان یدک کش جویبار   -   تعرفه نیسان یدک کش جویبار   -   شماره تماس نیسان یدک کش جویبار   -   خدمات نیسان یدک کش جویبار   -   ماشین بر جویبار   -   کرایه ماشین بر جویبار   -   قیمت ماشین بر جویبار   -   مبلغ ماشین بر جویبار   -   تعرفه ماشین بر جویبار   -   شماره تماس ماشین بر جویبار   -   خدمات ماشین بر جویبار   -   خودرو سوار جویبار   -   کرایه خودرو سوار جویبار   -   قیمت خودرو سوار جویبار   -   مبلغ خودرو سوار جویبار   -   تعرفه خودرو سوار جویبار   -   شماره تماس خودرو سوار جویبار   -   خدمات خودرو سوار جویبار   -   جرثقیل یدک کش جویبار   -   کرایه جرثقیل یدک کش جویبار   -   قیمت جرثقیل یدک کش جویبار   -   مبلغ جرثقیل یدک کش جویبار   -   تعرفه جرثقیل یدک کش جویبار   -  آخرين صفحه