خودرو سوار قزوین

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در قزوین تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10213.html

آنوش رحام با بیان اینکه عمده قطعه‌سازان ما معمولا در کار کپی هستند، افزود: «تولیدکنندگان قطعات در کشور به روش ساده و از طریق مهندسی معکوس، قطعات را کپی و تولید می‌کنند. همین عامل باعث وابستگی تولیدکنندگان به واردات قطعه شده است.»

۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

مشکل اصلی نبود مراکز تحقیق و توسعه در واحدهای تولیدی است

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،بالا رفتن میزان تولید خودرو و تجربه رشد در این بخش تاثیر مستقیم بر صنعت و اقتصاد کشور دارد. در مقابل تجربه رشد تولید، نیازمند سرمایه‌گذاری در بخش‌های تحقیق و توسعه برای ارائه محصولات جدید و توسعه محصول مطابق نیاز - خودرو سوار قزوین - مشتریان است. اما بسیاری از کارشناسان معتقدند صنعت - خودرو سوار قزوین - خودرو امروز بیش از آنکه نیازمند افزایش تولید باشد، به توسعه محصول به معنی واقعی نیاز دارد که این اتفاق با ایجاد مراکز تحقیق و توسعه - خودرو سوار قزوین - در مراکز تولید قطعات و مجموعه‌ها و شرکت‌های خودروساز - خودرو سوار قزوین - رخ خواهد داد. به این ترتیب تا زمانی که مراکز پیشرفته - خودرو سوار قزوین - تحقیق و توسعه در واحدهای تولیدی ایجاد و فعال نباشد، کشور برای تامین نیاز خود به واردات قطعات و مجموعه‌ها وابسته خواهد بود. در این رابطه مشاور کمیسیون گمرک و لجستیک اتاق ایران در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای خودرو» گفت: «یکی از مشکلات مهم صنعت خودرو در کشور ما این است؛ تا زمانی که خود قطعه‌سازان طراحی و توسعه (R&D) نداشته باشند، خودروسازها نمی‌توانند با تکیه بر توانایی‌های آنها دست به تولید بزنند و اقدام به پیشرفت کنند.» آنوش رحام با بیان اینکه عمده قطعه‌سازان ما معمولا در کار کپی هستند، افزود: «تولیدکنندگان قطعات در کشور به روش ساده و از طریق مهندسی معکوس، قطعات را کپی و تولید می‌کنند. همین عامل باعث وابستگی تولیدکنندگان به واردات قطعه شده است.» وی با اشاره به اینکه دو کشور ترکیه و کره جزو بزرگ‌ترین تولیدکنندگان قطعه در دنیا به شمار می‌روند، اظهار کرد: «این اتفاق به این شکل رخ داد که این کشورها شرکت‌های بزرگ قطعه‌ساز را - خودرو سوار قزوین - مستقر - خودرو سوار قزوین - و مراکز تحقیق و توسعه پیشرفته‌ای ایجاد کردند و به این ترتیب به سمت تبدیل شدن به قطعه‌سازان بزرگ حرکت کردند.» رحام در ادامه با تاکید بر اینکه کشور ما به واردات قطعات نیازمند است، گفت: «این مساله به این دلیل است که ما یک خودروی ۱۰هزار دلاری به نام پراید تولید می‌کنیم که در بازار جهانی قطعات آن را فقط چینی‌ها تولید می‌کنند. چون مصرف‌کننده توانایی پرداخت هزینه قطعات گران‌تر را ندارد. بنابراین بازار مصرف، می‌طلبد که این کالا با حداقل قیمت عرضه شود.» به‌گفته این تحلیلگر ارشد امور گمرکی، وقتی شرایط به این شکل - خودرو سوار قزوین - باشد، واردکننده عمدتا از چین و در مواردی از هند، قطعات ارزان‌قیمت سفارش می‌دهد و وارد می‌کند. چون قیمت این کالاها پایین است و برایشان نمی‌صرفد هزینه گمرکی کالا را کامل پرداخت کنند. آنوش رحام همچنین با اشاره به اینکه بسیاری از کسبه بازار گاهی روی خود قطعه سود نمی‌کنند، گفت: «این گروه از - خودرو سوار قزوین - نپرداختن هزینه‌های گمرک و حمل سود می‌کنند. یعنی آنقدر آستانه سود در این صنف کاهش پیدا کرده است که در مورد بعضی قطعات، کالا با ۵ درصد سود به فروش می‌رود.» وی با توضیح این مطلب که تاجر سعی می‌کند از طریق حمل‌کنندگان واسطه که به صورت کم‌اظهاری یا از مبادی غیررسمی و از گمرکات - خودرو سوار قزوین - جنوب کالا به طور غیررسمی کالا وارد کند، اظهار کرد: «مقدار زیادی از قطعات یدکی کشور الان از گمرکات گناوه وارد می‌شود. علت این است که در این گمرک حدود ۷۰۰ لنج وجود دارد که هر کدام میزان مشخصی کالا به شکل تَه‌لنجی وارد می‌کند.» رحام با بیان اینکه قطعاتی مانند باتری، جلوبندی، لنت، روغن‌موتور و... نیز به این شکل که توضیح داده شد، وارد می‌شوند، تاکید کرد: «در واقع این قطعات در میان - خودرو سوار قزوین - کالاهای اظهارشده به شکل مویرگی تجمیع اما در سفرهای متعدد وارد می‌شود که حجم آنها بسیار هم زیاد است. بعد از ورود کالا به کشور هم چند نفر حمل‌کننده سرشاخه معتبر این کالاها را به بازار انتقال می‌دهند.»
اولين صفحه   -  کفی خودروبر قرچک   -   جرثقیل خودروبر قرچک   -   نیسان خودروبر قرچک   -   نیسان یدک کش قرچک   -   ماشین بر قرچک   -   خودرو سوار قرچک   -   جرثقیل یدک کش قرچک   -   چرخگیر قرچک   -   امداد خودرو قزوین   -   امداد خودرو سیار قزوین   -   خودروبر قزوین   -   یدک کش قزوین   -   حمل خودرو قزوین   -   حمل ماشین قزوین   -   کفی قزوین   -   کفی خودروبر قزوین   -   جرثقیل خودروبر قزوین   -   نیسان خودروبر قزوین   -   نیسان یدک کش قزوین   -   ماشین بر قزوین   -   خودرو سوار قزوین   -   جرثقیل یدک کش قزوین   -   چرخگیر قزوین   -   امداد خودرو قوچان   -   امداد خودرو سیار قوچان   -   خودروبر قوچان   -   یدک کش قوچان   -   حمل خودرو قوچان   -   حمل ماشین قوچان   -   کفی قوچان   -   کفی خودروبر قوچان   -   جرثقیل خودروبر قوچان   -   نیسان خودروبر قوچان   -   نیسان یدک کش قوچان   -   ماشین بر قوچان   -   خودرو سوار قوچان   -   جرثقیل یدک کش قوچان   -   چرخگیر قوچان   -   امداد خودرو کاشان   -   امداد خودرو سیار کاشان   -   خودروبر کاشان   -  آخرين صفحه