خودروبر فارس

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10053.html

چینی‌ها نیز حضورشان قوی‌تر شد و شاهد بودیم که برندهای مطرح چینی چون بی‌وای‌دی و جیلی سرانجام به فکر احداث خط مونتاژ در کرمان افتادند و امروز فعالیت خط تولید آن‌ها آغاز شده است. از طرفی سایک- ام‌جی هم به‌عنوان یکی از ۱۰ کمپانی برتر دنیا در تیراژ تولید خودرو به تبریز رفته است و روند تولید آزمایشی خودروهای خود را در ایران می‌پیماید.

۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

با بودجه زیر ۷۰ میلیون تومان منتظر برندهای غیرچینی نباشید

به - خودروبر فارس - گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،بعد از برجام، دوره جدیدی در صنعت خودروی ایران آغاز شد و برندهای آشنا و ناآشنای جدیدی برای حضور در کشور اعلام آمادگی کردند. در میان صف ورود به بازار ایران، از همان ابتدا معلوم بود آلمانی‌ها به‌سختی برای راه‌اندازی خط تولید به کشور می‌آیند و معمولا - خودروبر فارس - قصد دارند محصولات خود را - خودروبر فارس - به صورت وارداتی در بازار ایران بفروشند. با گذشت ماه‌ها هنوز تکلیف عرضه فولکس‌واگن‌های مونتاژی در ایران مشخص نیست و خبر دقیقی از پیشرفت روند فعالیت احداث خط تولید این برند در ایران شنیده نمی‌شود. چینی‌ها نیز حضورشان قوی‌تر - خودروبر فارس - شد و شاهد بودیم که برندهای - خودروبر فارس - مطرح چینی چون بی‌وای‌دی و جیلی سرانجام به فکر احداث خط مونتاژ در کرمان افتادند و امروز - خودروبر فارس - فعالیت خط تولید آن‌ها آغاز شده است. از طرفی سایک- ام‌جی هم به‌عنوان یکی از ۱۰ کمپانی برتر دنیا در تیراژ تولید خودرو به تبریز رفته است و روند تولید آزمایشی خودروهای خود را در ایران - خودروبر فارس - می‌پیماید. در این میان برندهای غیرچینی دوباره به بازار ایران برگشته‌اند. - خودروبر فارس - هیوندای، پژو، سیتروئن و رنو جزو برندهای نام‌آشنا در بازار دنیا هستند که امروز پا به صنعت خودروی کشور گذاشته - خودروبر فارس - و با شرکت‌های قوی داخلی کار - خودروبر فارس - خود را آغاز کرده‌اند. طبق قراردادهای امضا‌شده با این برندها، قرار است خودروهای روز آنها در ایران مونتاژ و تولید شوند تا دیگر خبری از ورود خودروی جدید ولی از رده خارج و قدیمی به ایران نباشد. پژو موظف شده است مدل‌های ۲۰۰۸، ۲۰۸ و ۳۰۱ را به خط تولید ایران‌‌خودرو بیاورد و به صورت تولید داخل آنها را عرضه کند. سیتروئن هم قرار است که با خودروهای C4 و کراس‌اوور به خط تولید سایپای کاشان برود و احتمالا از - خودروبر فارس - اواخر سال ۹۶ نخستین دستاوردهای این برند در ایران رویت می‌شوند. از سوی دیگر رنو با قرارداد متفاوت خود قصد دارد داستر و سیمبل جدید - خودروبر فارس - را در ایران مونتاژ کند و حضورش را در بازار خودروهای تولید داخل ایران بالا ببرد. امروز این برند در بازار خودروهای وارداتی خوش درخشیده و صعود چشمگیری را پیش چشم - خودروبر فارس - رقبا داشته است. همچنین محصولاتی که امروز رنو در خط تولید پارس‌خودرو و ایران‌ خودرو تولید می‌کند، به مراتب از سایر رقبای فرانسوی خود به‌روزتر و توانسته است استقبال خوبی را از جانب مصرف کننده برای خود تدارک ببیند. هیوندای هم چند ماهی است کار خود را در کرمان‌موتور آغاز کرده و - خودروبر فارس - فعلا i10 و i20 را در آنجا مونتاژ می‌کند. نوع فعالیت این برند کره‌ای در ارگ جدید بم نشان می‌دهد ماهانه رشد خوبی برای تولیدات هیوندای در ایران اتفاق می‌افتد و از طرفی با عرضه محصولات جدیدی مانند النترا AD و اکسنت می‌تواند سهم بازار خود را افزایش دهد. با اینکه حضور این برندها در ایران نگاه مثبت کارشناسان را به دنبال داشته است، ولی برخی افراد که تعداد آن ها هم کم نیست، مساله جدیدی را مطرح کرده‌اند. به این ترتیب، خودروهای جدید و نام‌آشنایی که به بازار ایران معرفی شده‌اند، همگی قیمتی بیش از ۶۰ میلیون تومان دارند و - خودروبر فارس - این سبک فعالیت - خودروبر فارس - عملا قشر کم‌درآمد - خودروبر فارس - را از خودروهای روز دنیا دور کرده است. به‌عنوان مثال خودرویی مانند رنو سیمبل، پژو۳۰۱ و حتی i10 با قیمتی بیش از ۶۰ میلیون تومان در - خودروبر فارس - بازار کشور عرضه شده‌اند. - خودروبر فارس - البته پژو ۳۰۱ سال ۹۴ قیمتی کمتر از ۶۰ میلیون تومان را برای خود انتخاب کرده بود ولی با توجه به اینکه ۲۰۰۸، قیمتی حدود ۹۸ تا ۹۹ میلیون تومان را به - خودروبر فارس - دست - خودروبر فارس - آورده است، بعید نیست ۳۰۱ هم قیمتی حدود ۷۰ میلیون تومان را برای خود جایگزین کند. با توجه به قیمت - خودروبر فارس - جهانی رنو سیمبل نمی‌توان احتمال داد این خودرو قیمتی کمتر از ۵۰ میلیون تومان را در خطوط مونتاژ به خود اختصاص دهد و احتمالا این خودرو قیمتی بیش از ۵۰ و حتی شاید ۶۰ میلیون تومان خواهد داشت. با نگاه کلی می‌توان فهمید - خودروبر فارس - اگر خودروسازان ایرانی، محصولات دهه - خودروبر فارس - ۹۰ - خودروبر فارس - پژو، کیا و... را در ایران مونتاژ - خودروبر فارس - نکنند، عملا بازار خودروهای کمتر از ۵۰ میلیون تومان در ایران از بین می‌رود. برخی معتقدند سمند، سورن، دنا، تیبا، ساینا و کوییک می‌توانند بازار این بخش را به خوبی کنترل کنند. ولی در جواب باید گفت تمام خودروهای نام‌برده بر مبنای محصولات قدیمی برندهای نام‌آشنا در ایران هستند و در عمل شاهد خواهیم بود که برخی نتوانند یک خودروی به‌روز را با قیمت کمتر از ۵۰ میلیون تومان خریداری کنند. - خودروبر فارس - اگر به مبنای مهندسی خودروهای ملی نگاه کنیم، در اصل - خودروبر فارس - آن‌ها همان خودروهای پژو و کیای قبل از قرن ۲۱ هستند که تنها به‌روز شده‌اند و این به‌روزرسانی شرایط رقابت آن‌ها را با محصولات جدید بازار جهانی فراهم نکرده است. در این بازار که رنو محصولات به‌نسبت به‌روزتری را در خطوط مونتاژ ایران دارد، هم‌چنان فناوری قبل از ۲۰۱۰ میلادی را در ایران راه‌اندازی کرده است و به همین دلیل خودروهایش قیمتی کمتر از ۵۰ میلیون تومان در ایران دارند. البته ساندرو استپ‌وی قیمتی بیش از ۵۰ میلیون تومان در پارس‌خودرو دارد که شاید کمی عجیب باشد. به این ترتیب می‌توان به این نتیجه رسید - خودروبر فارس - که پژو، سیتروئن، هیوندای و... محصولاتی را در سبد خود ندارند که بتوانند با توجه به سبک قیمت‌گذاری خودروسازان داخلی بهایی کمتر - خودروبر فارس - از ۵۰ یا ۶۰ میلیون تومان را در ایران به دست آورند. تنها رنو با خودروی کویید می‌تواند با یک محصول به‌روز در بازار جهانی با قیمتی - خودروبر فارس - کمتر از ۴۰‌میلیون تومان در ایران حضور داشته باشد و همچنان کویید تنها یک خودرو است و خبری از رقبای بنام برای آن در صنعت خودروی کشور دیده نمی‌شود. پس اگر دنبال راه‌ چاره برای احیای - خودروبر فارس - بازار خودروهای کمتر از ۵۰ میلیون تومان در ایران باشیم، به ناچار باید محصولات به‌روز - خودروبر فارس - خودروسازان چینی را در ایران بپذیریم. با این کار می‌توان حداقل - خودروبر فارس - بخشی - خودروبر فارس - از عقب‌ماندگی صنعت خودرو - خودروبر فارس - را در بازار خودروهای ارزان‌قیمت جبران کرد تا حداقل خریداران خودرو بتوانند خودروهایی با ظاهر، امکانات، ایمنی و آلایندگی بهتر خریداری کنند. ولی برای جایگزینی خودروهای چینی به جای محصولات قدیمی خودروسازان فرانسوی، ابتدا باید اعتماد مردم را نسبت به محصولات چینی بالا برد و بیش از هر چیز خدمات و کیفیت آنها را - خودروبر فارس - ارتقا داد. در صورت قدم برداشتن در راه این فرایند می‌توان امیدوار بود بازار خودروهای ارزان در آینده نزدیک با خودروهای چری، لیفان، ام‌جی، بی‌وای‌دی، جک، جیلی و... قوت بگیرد. با اینکه باید صنعت - خودروبر فارس - داخلی و ملی‌سازی خودرو را در ایران جدی بگیریم، ولی تا امروز نتیجه شگفت‌انگیزی در این زمینه ندیده‌ایم. طرح‌های خودروسازان ایرانی با شرکای خارجی برای تولید خودروهای ملی جدید هم چیزی نیست که - خودروبر فارس - در یک یا دو سال آینده نتیجه آن برای خریداران خودروهای داخلی مشهود باشد و باید از ۳ تا ۵ سال آینده منتظر نتیجه همکاری با صنایع مطرح خودرویی جهان باشیم. در آخر نظر شما را به جدولی جلب می‌کنیم که نام خودروسازان جهانی و پسابرجامی در آن آمده است و اینکه احتمالا محصولات آن‌ها با چه قیمتی در بازار کشور به‌صورت مونتاژ داخل عرضه می‌شوند. در این فهرست نام خودروها و شرکت‌هایی آمده است که احتمال عرضه آن به - خودروبر فارس - صورت تولید و مونتاژ - خودروبر فارس - داخل تا دو سال آینده در کشور داده می‌شود.

خودروهای  آینده که قیمتی بیش - خودروبر فارس - از ۷۰ میلیون تومان دارند مدل بهای تخمین‌زده (میلیون تومان) شریک ایرانی
پژو ۲۰۰۸ ۹۹ ایران‌خودرو
پژو ۳۰۱ ۷۰ ایران‌خودرو
پژو ۲۰۸ ۷۵-۹۰ ایران‌خودرو
سیتروئن C4L ۹۵-۱۲۰ سایپا
سیتروئن C3 XR ۷۵-۱۰۰ سایپا
سیتروئن C4 - خودروبر فارس - Aircross ۱۵۰ سایپا
رنو داستر جدید ۷۵-۱۰۰ رنوپارس- ایدرو
مزدا ۳ ۱۳۰-۱۵۰ گروه بهمن
فاو B30 ۷۰ گروه بهمن
فاو B50 جدید ۸۰-۹۰ گروه بهمن
هیوندای اکسنت جدید ۷۵-۸۵ کرمان‌موتور
هیوندای النترا AD ۹۵-۱۱۰ کرمان‌موتور
هیوندای i20 ۸۷ کرمان‌موتور
هیوندای i10 ۷۲ کرمان‌موتور
فیات تیپو ۷۰ ایران‌خودرو
فولکس واگن پولو ۸۰ - ۱۰۰ ماموت
 
خودروهای  آینده که قیمتی کمتر از ۷۰ میلیون تومان دارند مدل بهای - خودروبر فارس - تخمین‌زده (میلیون تومان) شریک ایرانی
رنو سیمبل جدید ۵۵-۶۵ رنوپارس- ایدرو
رنو کویید ۳۰-۴۰ رنوپارس- سایپا یا ایران‌خودرو
سایپا کوییک ۳۲-۳۷ -
سایپا ساینا اتوماتیک ۳۰-۳۴ -
ام جی ۳۶۰ ۵۳-۶۳ ام‌جی پارس موتور
بی‌وای‌دی F3 جدید ۵۳-۵۸ کارمانیا
بی‌وای‌دی F0 ۳۰-۴۰ کارمانیا
لیفان ۶۵۰ ۴۰-۵۰ کرمان‌موتور
لیفان X60 جدید ۶۸ کرمان‌موتور
جک S3 ۶۸ کرمان‌موتور
جک J5 جدید ۵۰-۶۵ کرمان‌موتور
جیلی GC6 ۴۰-۵۰ خودروسازان بم
ایران‌خودرو دنا پلاس ۴۶ -
ایران‌خودرو دنا پلاس اتوماتیک ۵۰-۵۵ -
برلیانس C3 ۵۷ - ۶۳ پارس‌خودرو
چانگان ایدو ۵۵ - ۶۲   سایپا
اولين صفحه   -  خودرو سوار عظیمیه کرج   -   جرثقیل یدک کش عظیمیه کرج   -   چرخگیر عظیمیه کرج   -   امداد خودرو علی آباد کتول   -   امداد خودرو سیار علی آباد کتول   -   خودروبر علی آباد کتول   -   یدک کش علی آباد کتول   -   حمل خودرو علی آباد کتول   -   حمل ماشین علی آباد کتول   -   کفی علی آباد کتول   -   کفی خودروبر علی آباد کتول   -   جرثقیل خودروبر علی آباد کتول   -   نیسان خودروبر علی آباد کتول   -   نیسان یدک کش علی آباد کتول   -   ماشین بر علی آباد کتول   -   خودرو سوار علی آباد کتول   -   جرثقیل یدک کش علی آباد کتول   -   چرخگیر علی آباد کتول   -   امداد خودرو فارس   -   امداد خودرو سیار فارس   -   خودروبر فارس   -   یدک کش فارس   -   حمل خودرو فارس   -   حمل ماشین فارس   -   کفی فارس   -   کفی خودروبر فارس   -   جرثقیل خودروبر فارس   -   نیسان خودروبر فارس   -   نیسان یدک کش فارس   -   ماشین بر فارس   -   خودرو سوار فارس   -   جرثقیل یدک کش فارس   -   چرخگیر فارس   -   امداد خودرو فردیس   -   امداد خودرو سیار فردیس   -   خودروبر فردیس   -   یدک کش فردیس   -   حمل خودرو فردیس   -   حمل ماشین فردیس   -   کفی فردیس   -   کفی خودروبر فردیس   -  آخرين صفحه