یدک کش فارس

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10054.html

پس از رونمایی از مدل C-HR در اوایل سال جاری میلادی، برندتویوتا توانست لقب سومین فروشنده بزرگ ژاپنی در اروپا را کسب کند و به هماوردطلبی جدی در حوزه‌ رو به رشد خودروهای کلاس کراس‌اوور یا شاسی‌بلند جمع‌وجور بدل شود

۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

میانگین سن مشتریان تویوتا ۵۷ سال است

فاطمه طاهری نظام‌آباد: با توجه به آمار ارائه شده توسط JATO - یدک کش فارس - Dynamics، نیسان قشقایی با - یدک کش فارس - فروش ۷۵۱۱۴ دستگاه در اروپا طی سه ماهه اول سال در صدر فروش - یدک کش فارس - این کلاس قرار دارد. C-HR با فروش ۳۱۸۸۸ دستگاه در این مدت، بدون شک هم‌رده خودروهایی همچون فورد کوگا (۴۰۰۳۳)، پژو ۳۰۰۸ (۳۷۱۶۳)، رنو قاجار (۲۹۴۷۴) و سئات آتیکا (۲۱۷۰۷) به شمار می‌آید. متیو هریسن، معاون فروش و بازاریابی تویوتا موتورز اروپا، واقع در بروکسل، می‌گوید: «طبق پیش‌بینی‌های شرکت تویوتا، سالانه ۱۰۰ - یدک کش فارس - هزار خودروC-HR  در اروپا - یدک کش فارس - به فروش خواهد - یدک کش فارس - رسید و بزودی حجم تقاضا از میزان تولید - یدک کش فارس - کارخانه تویوتا در ساکاریای ترکیه فراتر خواهد رفت.» به - یدک کش فارس - گفته او، تویوتا تا پایان ماه آوریل ۸۰ هزار قرارداد فروش منعقد کرده است. وی می‌افزاید: «امسال، شرکت تویوتا به راحتی می‌تواند بیش از ۱۰۰ هزار و احتمالاً تا حدود ۱۱۰ هزار - یدک کش فارس - خودرو از این مدل در - یدک کش فارس - اروپا فروش داشته باشد. برحسب مدت انتظار مصرف‌کننده، ما بیش از ارزش - یدک کش فارس - دو ماه (تولید) دستور پرداخت بانکی داریم و به منظور جلوگیری از نارضایتی مشتریان یا افزایش غیرضروری زمان انتظار، مجبور به - یدک کش فارس - تخصیص دوباره منابع هستیم.» هریسن می‌گوید: «در طرح اولیه تولید C-HR، ما درباره ظرفیت‌های کمتری نسبت به آنچه هم اکنون وجود دارد، بحث می‌کردیم. اما وقتی طرح نهایی، شیوه اجرا و قیمت محصول - یدک کش فارس - به مردم ارائه شد، موجی از اطمینان و اعتماد شکل گرفت، به طوری که همزمان با رونق کلاس کراس‌اوورها، ۱۲ ماه پیش از ارائه محصول به بازار می‌دانستیم میزان تقاضا به طور بالقوه بیش از توان تولیدمان خواهد بود.» هدف: خریداران جوان‌ حروف  C-HR مخفف Coupe High Rider یا کوپه شاسی‌بلند است که کانسپت آن اولین بار در سال ۲۰۱۴ در نمایشگاه اتومبیل پاریس ارائه شد و سپس در نمایشگاه ۲۰۱۶ ژنو - یدک کش فارس - به صورت محصول تولید شده به نمایش در آمد. این خودرو با بهره‌گیری از طراحی نوین و جهانی شرکت تویوتا و همچنین بر مبنای آخرین پلت‌فرم تویوتاپریوس  تولید شده است. تولید این خودرو به منظور عرضه - یدک کش فارس - در اروپا - یدک کش فارس - از نوامبر گذشته در ترکیه، بر مبنای همان خطوط تولید دو مدل کرولا  و ورسو  آغاز شده و ظرفیت تولید کارخانه سالانه از ۱۵۰ هزار به ۲۸۰ هزار خودرو در حال افزایش است. تویوتا C-HR های تولید شده - یدک کش فارس - در ترکیه به ایالات متحده آمریکا صادر می‌شود و فروش آنها از بهار امسال آغاز شده است. طراحی منحصر به فرد C-HR باعث شده است تویوتا از آن به عنوان محصولی برای جذب خریداران جوان‌تر در اروپا بهره بگیرد. هریسن می‌گوید: «متوسط سن مشتریان تویوتا - یدک کش فارس - ۵۶ یا ۵۷ سال است، یعنی چندین سال بالاتر از میانگین سن خریداران این صنعت.» وی اضافه می‌کند: «نام تجاری تویوتا به دلیل کیفیت، دوام و اطمینان، یکی از معتبرترین نام‌های تجاری به شمار می‌آید و احتمالاً محصولی است که خریداران، اغلب نه به خاطر جذابیت و جوان‌پسندی، بلکه به دلایل - یدک کش فارس - منطقی دیگری، آن را انتخاب می‌کنند. البته یکی از رؤیاهای ما در تویوتا، خلق کمی هیجان و جذابیت بیشتر در محصولات است.» هریسن معتقد است: «تویوتا در ایجاد طیف کاملی از انواع کراس‌اوور و شاسی‌بلند از برخی رقبای اروپایی خود عقب‌تر است. تویوتا شرکت قوی و توانمندی است که طی دهه گذشته، - یدک کش فارس - بر تولید خودروهایی با پلت‌فرم‌های سنتی و اصلی - یدک کش فارس - متمرکز بوده است. اما ناگهان کلاس کراس‌اوورها - یدک کش فارس - به سرعت رشد کرد، به طوری که سرعت شکوفایی‌اش  - یدک کش فارس - ما را هم یک‌مقدار شگفت زده کرد.» به گفته هریسن در مجموعه خودروهای تولیدی تویوتا، فضا برای طراحی کراس‌اوور‌ها و شاسی بلند‌های بیشتری وجود دارد. - یدک کش فارس - شرکت در حال حاضر فقط سه مدل از این کلاس در اروپا عرضه می کند؛ یعنی C-HR،  RAV4 که خودرویی در اندازه متوسط است و لندکروز فول سایز.» او می‌افزاید: «بین C-HR - یدک کش فارس - و لندکروز فرصت‌های بسیار زیادی برای ما وجود دارد و تنها یک محصول، یعنی RAV4، برای پوشش دادن این قلمرو کافی نیست.» دیزلی در کار نیست موتور دیزل برای C-HR طراحی نشده است و هریسن می‌گوید: «حدود ۸۰ درصد از خریداران، پیشرانه‌ هیبریدی - یدک کش فارس - را انتخاب کرده‌اند.» اگر چه عرضه C-HR افزایش ناگهانی فروش تویوتا در اروپا را در پی داشته، عملکرد شرکت در منطقه‌ی اروپا که شامل بیش از ۵۰ کشور از جمله ترکیه و روسیه می‌‌شود، دچار آشفتگی شده است. در - یدک کش فارس - سال مالی ۲۰۱۷ ( منتهی به روز ۳۱ مارس) میزان فروش - یدک کش فارس - تویوتا تا ۹۲۴۶۵۰ دستگاه افزایش یافت. مسئولان شرکت معتقدند تمرکز روی پیشرانه‌های هیبریدی بنزینی به جای دیزل این مزیت را - یدک کش فارس - به آنها بخشیده است که استانداردهای مرتبط با آلودگی را سخت‌گیرانه‌تر اعمال کنند. البته رسوایی تقلب در گزارش آلایندگی خودرو‌های تولید شده در شرکت فولکس واگن هم در عدم استقبال خریداران از پیشرانه‌های دیزل بی‌تأثیر نبود. با وجود فروش بالای خودرو، عملکرد نمایندگی‌های اروپایی تویوتا از ۷۲٫۴ میلیارد ین (۵۸۳ میلیون یورو) سود عملیاتی در سال گذشته میلادی به ۱۲٫۲ میلیارد ین ( ۹۸٫۳ میلیون یورو) زیان عملیاتی در سال جاری تغییر یافته است. اثرات منفی نوسانات ارز خارجی و فراخوان‌های بازگرداندن خودروهای دارای نقص فنی تویوتا به کارخانه در سراسر جهان در پایان سال نیز از عوامل این زیان بوده‌اند. شعبه اروپایی تویوتا اعلام کرده که تلاش بیشتر در حوزه بازاریابی، افزایش حجم تولید و تسریع در کاهش هزینه، باعث افزایش درآمد عملیاتی شرکت در مقایسه با شرایط مشابه شده است.» هریسن می‌گوید: «ما - یدک کش فارس - سهم خود را در بازار در حال ترمیم حفظ کرده‌ایم و رشد داشته‌ایم. معتقدم ما با معرفی C-HR در حال ورود به مرحله‌ای هستیم که در آن، با رشد واقعی سهام محصول‌محور روبرو خواهیم بود.» باتوجه به اطلاعات ارائه شده توسط انجمن تولیدکننده - یدک کش فارس - خودروی اروپا (ACEA) و بر اساس ثبت‌نام‌های صورت گرفته برای خرید خودروی جدید، در ماه آوریل نام تجاری تویوتا از سهم ۴٫۵درصدی در بازارهای اتحادیه اروپا و انجمن تجارت آزاد اروپا برخوردار بوده است. این در حالی است که در سال ۲۰۱۶ و در مدت مشابه، این سهم ۴ درصد بوده است. - یدک کش فارس - فروش این شرکت در این دوره با رشد ۱۷ درصدی به ۲۴۵۰۷۲ رسید. بر اساس آمار ارائه شده از ACEA، تویوتا به - یدک کش فارس - نسبت دیگر برند های آسیایی، بالاترین سهم از بازار - یدک کش فارس - اروپا را در دست دارد - یعنی بیشتر از نیسان با ۹/۳ درصد، هیوندا با ۲/۳ درصد و کیا با ۳ درصد.
اولين صفحه   -  جرثقیل یدک کش عظیمیه کرج   -   چرخگیر عظیمیه کرج   -   امداد خودرو علی آباد کتول   -   امداد خودرو سیار علی آباد کتول   -   خودروبر علی آباد کتول   -   یدک کش علی آباد کتول   -   حمل خودرو علی آباد کتول   -   حمل ماشین علی آباد کتول   -   کفی علی آباد کتول   -   کفی خودروبر علی آباد کتول   -   جرثقیل خودروبر علی آباد کتول   -   نیسان خودروبر علی آباد کتول   -   نیسان یدک کش علی آباد کتول   -   ماشین بر علی آباد کتول   -   خودرو سوار علی آباد کتول   -   جرثقیل یدک کش علی آباد کتول   -   چرخگیر علی آباد کتول   -   امداد خودرو فارس   -   امداد خودرو سیار فارس   -   خودروبر فارس   -   یدک کش فارس   -   حمل خودرو فارس   -   حمل ماشین فارس   -   کفی فارس   -   کفی خودروبر فارس   -   جرثقیل خودروبر فارس   -   نیسان خودروبر فارس   -   نیسان یدک کش فارس   -   ماشین بر فارس   -   خودرو سوار فارس   -   جرثقیل یدک کش فارس   -   چرخگیر فارس   -   امداد خودرو فردیس   -   امداد خودرو سیار فردیس   -   خودروبر فردیس   -   یدک کش فردیس   -   حمل خودرو فردیس   -   حمل ماشین فردیس   -   کفی فردیس   -   کفی خودروبر فردیس   -   جرثقیل خودروبر فردیس   -  آخرين صفحه