چرخگیر فارس

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10065.html

اگر فرض بر این باشد که مشارکت شرکت‌های جهانی با شرکت‌های چینی یک بازی برد-برد برای طرفین بوده است اما به طور قطع، در فروش قطعات این شرکت‌های چینی هستند که برنده نهایی بازارها خواهند بود و در آینده نه‌چندان دور هیچ شرکتی نمی‌تواند با صنعت قطعه‌سازی چین رقابت کند.

۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۵

ارقام جدید صنعت و بازار خودرو

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، بررسی پیش‌بینی چالش‌های صنعت خودرو تا سال ۲۰۲۰ یکی از موضوعات مهمی است که در سال گذشته بسیار مورد تو جه قرار گرفت. بر این اساس بررسی مجدد این مساله می‌تواند به مشخص شدن میزان انحراف پیش‌بینی‌های انجام‌شده کمک کند و وضعیت خدمات پس از فروش را تا سال ۲۰۲۲ مورد بررسی قرار دهد.

تولید خودرو پیش‌بینی می‌شد در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ به ترتیب ۸۸.۶ و ۹۱.۴ میلیون دستگاه خودرو تولید شود. - چرخگیر فارس - اما با - چرخگیر فارس - پایان این سال‌ها مشخص شد تعداد خودروهای تولیدی این دو سال مجموعا بیش از ۵ دستگاه بیشتر از میزان پیش‌بینی شده بوده است.

به همین جهت موسسات آماری به اصلاح اعداد پیش‌بینی شده خود پرداختند و به‌همین دلیل برآورد می‌شود در ۶ سال آینده مجموعا ۲۳‌میلیون دستگاه خودرو بیشتر نسبت به پیش‌بینی قبلی تولید شود و به این ترتیب در سال ۲۰۲۲ جهان با تولید ۱۱۱ میلیون دستگاه خودرو مواجه خواهد شد، یعنی تولید حدود ۱۵ میلیون دستگاه خودرو بیشتر از سال گذشته.

در نمودار زیر پیش‌بینی دو سال گذشته را به‌رنگ سبز و پیش‌بینی اصلاح‌شده را به رنگ قرمز مشاهده خواهید کرد. رنگ آبی نیز میزان تولید هر سال را برآورد می‌کند. رنگ بنفش نیز میزان رشد تولید هر سال نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد.

[caption id="attachment_197215" align="aligncenter" width="700"]چرخگیر فارس پیش‌بینی تولید خودرو تا سال ۲۰۲۲[/caption]

این اعداد برای سازمان‌های خدماتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. سازمان‌ها می‌توانند نیاز بازار خود را برآورده و بر همان مبنا نسبت به سفارش‌گذاری دقیق قطعات موردنیاز خود از هم - چرخگیر فارس - اکنون اقدام کنند.

نکته قابل‌توجه در این برآوردها این است که تمام - چرخگیر فارس - محققان اذعان دارند بازار آتی در اختیار - چرخگیر فارس - سازمان‌هایی است که در چین تولید دارند و این کشور یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان خودرویی جهان خواهد بود. این امر به این معنا نیست که در آینده شاهد خودروهای چینی خواهیم بود، بلکه از این پس شاهد مشارکت بیشتر تکنولوژی تولید و طراحی شرکت‌های معظم خودرویی - چرخگیر فارس - با نیرو و امکانات تولید شرکت‌های چینی خواهیم بود.

تجربه‌ای که شرکت‌های چینی در سال‌های اخیر از صادرات خودروها به‌دست آورده‌اند، این فرصت را در اختیار تیم خودرویی این کشور قرار داده است تا بتوانند - چرخگیر فارس - بازارهای جهانی را راحت‌تر شناسایی کنند و سریع‌تر وارد آن بازار شوند.

اگر فرض بر این باشد که مشارکت - چرخگیر فارس - شرکت‌های جهانی با شرکت‌های چینی یک بازی برد-برد برای طرفین بوده است اما به طور قطع، در فروش قطعات این شرکت‌های چینی - چرخگیر فارس - هستند که برنده نهایی بازارها خواهند بود و در آینده نه‌چندان دور هیچ شرکتی نمی‌تواند با صنعت قطعه‌سازی چین رقابت کند.

رشد تولید جهانی خودرو تا سال ۲۰۲۳ به بیش از ۱۰۸ میلیون دستگاه خودرو بالغ خواهد شد که در مقایسه با تولید ۸۸ میلیون خودرو در - چرخگیر فارس - سال ۲۰۱۵، حدود ۲۲درصد - چرخگیر فارس - رشد را شاهد خواهیم بود. این رشد تولید که از جهاتی همراه با مزایایی برای کشورهای تولیدکننده خواهد بود، - چرخگیر فارس - برای تمام کشورهای جهان مشکلاتی به همراه دارد که مهم‌ترین آنها در حوزه خدمات پس از فروش بروز خواهد کرد.

بدین‌منظور لازم است برای امکان رقابت، در ابتدا به شناسایی وضعیت موجود و آتی، اقدام و چالش‌هایی را که در این - چرخگیر فارس - راه وجود دارند، به دقت در نظر داشت تا امکان تحلیل و ارائه راه‌حل مناسب به‌وجود آید. این مقاله سعی دارد با پیش‌بینی وضعیت پیش رو، امکان ارائه راه‌حل مناسب را در اختیار عرضه‌کنندگان خودرو قرار دهد.

فروش خودرو افزایش فروش ۲۲درصد در ۱۰ سال که معادل ۲۰ میلیون دستگاه خودرو خواهد شد، سهم قابل‌توجهی از بازار را در اختیار هر یک از عرضه‌کنندگان قرار می‌دهد و این موضوع نویدبخش است. اما حضور و بقا در چنین بازارهایی نیاز به دقت و شایستگی فراوان دارد؛ دقت در شناخت پیشاپیش نیاز مشتریان و برآورده‌سازی آن نیازها. اینگونه است که با شناسایی نیاز مشتریان، سازمان‌ها می‌توانند از این افزایش سهم تولید بهره‌ ببرند.

نمایندگی‌ها در تحلیل قبلی برآورد شده بود که ۴۰درصد از مشتریان در ۸ سال آینده تمایلی به حضور در تعمیرگاه‌ها نخواهند داشت. با گسترش نرم‌افزارهای موبایلی در دو سال گذشته و کاربرد روزافزون آن در صنعت خودرو مانند اوبر در کشور آمریکا و اسنپ و تپسی، به‌نظر می‌آید این پیش‌بینی در مسیر درست خود باشد.

استفاده روز‌افزون - چرخگیر فارس - مشتریان از موبایل‌ها و همچنین شرکت‌های خودرویی در تولید نرم‌افزارهای موبایلی، به نظر می‌رسد بسیاری از خدمات خودرویی از طریق موبایل‌ها انجام شوند.

هم‌اکنون مشاهده می‌شود‌ بسیاری از درخواست‌های خرید و فروش از طریق این نرم‌افزارها و بدون نیاز - چرخگیر فارس - به حضور مشتری در محل فروشنده انجام می‌شوند.

به همین ترتیب شاهد حضور پررنگ‌تر و مستمری از خدمات سرویس و نگهداری در محل مشتریان خواهیم بود. از طرفی نمایندگی‌های خودرویی با ابعاد و متراژ کمتری به نمایش در خواهند آمد و همچنین نمایشگاه‌های مجازی از طریق نرم‌افزارهای موبایلی همان کاری را انجام می‌دهند - چرخگیر فارس - که نمایشگاه‌های واقعی و در مواقعی حتی بدون دخالت فروشنده می‌توانند وفاداری - چرخگیر فارس - و اعتماد - چرخگیر فارس - بیشتری را برای مشتری به ارمغان بیاورند.

اگر همین رویه در تعمیرگاه‌ها و - چرخگیر فارس - مراکز خدمات‌رسانی نیز اتفاق - چرخگیر فارس - بیفتد و نرم‌افزارهای ارائه خدمات و امداد سیار فعال شوند، دیگر شاهد مراکز فروش و تعمیراتی به این شکل نخواهیم بود.

اینترنت، موبایل و خدمات ارتباطی در - چرخگیر فارس - گزارش قبلی برآورد شده بود تا سال ۲۰۲۰ - چرخگیر فارس - حدود ۲۲۰ میلیون خودرو به اینترنت و ۴۵درصد از خودروهای تولیدی هر شرکتی - چرخگیر فارس - نیز به این سیستم متصل باشند. - چرخگیر فارس - اما به‌ - چرخگیر فارس - نظر - چرخگیر فارس - می‌رسد در برآورد جدید، این اعداد دستخوش تغییرات عمده خواهد بود.

اگر در سال ۲۰۱۶ ماهانه ۱.۶ میلیون دستگاه - چرخگیر فارس - خودرو در جهان به اینترنت وصل بوده‌اند اما در سال ۲۰۲۲ این میزان به عدد ۸.۲ میلیون دستگاه خودرو در ماه بالغ خواهد شد.

این فرصت در اختیار شرکت‌های خدماتی خواهد بود تا با امکاناتی که در خودروها قرار خواهد داد، - چرخگیر فارس - بتوانند سرویس‌ها و خدمات مختلفی را - چرخگیر فارس - به مشتریان خود ارائه دهند.

خودروهای برقی پیش‌بینی می‌شد در سال ۲۰۲۰ حدود ۶ میلیون خودروی برقی توسط شرکت‌های خودرویی - چرخگیر فارس - به بازار عرضه شود. این پیش‌بینی کماکان با کمی تغییر قابل‌استناد است.

تا سال ۲۰۴۰ حدود ۶۰۰ میلیون خودروی برقی در جهان تردد خواهند کرد. بدیهی است این تعداد خودرو به قطعات مکانیکی کمتری احتیاج خواهند داشت. استفاده از سیستم خودران نیز اطمینان از کاهش تصادفات را خواهد داد و همه این موارد برای کسانی که در حوزه خدمات فعال هستند، می‌تواند موجب نگرانی شود.

خودروهای برقی مانند خودروهای فسیل‌سوز، نیاز به تعمیرگاه مجهز ندارند در نتیجه نیاز به سرمایه‌گذاری کمتری در حوزه خدمات پس از فروش شاهد خواهیم بود. از آنجایی‌که تمرکز شرکت‌ها نیز به فروش آنلاین معطوف خواهد شد، لذا بدیهی است سیستم سنتی نمایندگی‌ها برچیده شود.

نیروی انسانی کاهش زاد‌و‌ولد و بالا رفتن سطح بهداشت در جوامع که منجر به کاهش مرگ‌و‌میر شده است، زنگ خطری بود که در گذشته به‌آن اشاره شد. در تمام سازمان‌ها در هر سطحی که شاهد کاهش نیروی کار فعال و جوان باشند، این روند با شدت بیشتری در حال همه‌گیری است.

برخی جوامع و سازمان‌ها در سطح تولیدکننده دانش خواهند بود و بقیه سازمان‌ها و جوامع فقط مصرف‌کننده هستند. به این ترتیب شاهد اختلاف سطح زیادی بین سازمان‌های پیشرو و خلاق در - چرخگیر فارس - مقابل سازمان‌ها مصرف‌کننده خواهیم بود.

شاید تا زمان باقی است، بهتر باشد سازمان‌ها به فکر پرورش و توسعه نیروی انسانی خود در ازای وفادار کردن آنها باشند چراکه در آینده نه‌چندان دور یافتن نیروی متخصص، هزینه‌بر و مشکل‌ساز خواهد بود.

مدیریت هزینه ارائه روش‌های نوین خدمات - چرخگیر فارس - به مشتری در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، الزاما برای جلب رضایت‌مندی مشتریان محسوب نمی‌شود. هدف پنهان آن نیز افزایش میزان رقابت و تولیدگنندگان را به سطح انتظار حداقلی از سود رسانده است و در عین حال با ارائه خدمات متفاوت در تلاش برای جذب بیشتر مشتریان خود - چرخگیر فارس - هستند.

ارائه هر‌چه بیشتر این‌گونه خدمات، چنانچه مورد دقت قرار نگیرد، می‌تواند پاشنه آشیل سازمان‌ها - چرخگیر فارس - در سقوط و نابودی آنها شود. می‌توان شرکت‌های بسیاری - چرخگیر فارس - ازجمله شرکت‌های داخلی و خارجی را نام برد که بدون توجه به این موضوع فعالیت‌های خود را تا سطح نابودی خود پیش برده‌اند.

ارائه خدمات در مقابل کنترل و مدیریت هزینه، - چرخگیر فارس - دو مقوله متفاوت در دو کفه ترازو هستند که کنترل یکی منجر به - چرخگیر فارس - افزایش یا کاهش دیگری می‌شود. سازمان‌ها باید فراگیرند تا در تعادل بخشی این دو به گونه مناسب رفتار کنند.

مدیریت مشتریان با گذشت زمان مشخص می‌شود که شاخص‌های ارزیابی مشتریان باید تغییر کند. دیگر مفاهیم رضایت‌مندی مشتریان کاربردی ندارد. به‌دلیل بالا رفتن سطح توقعات مشتریان و مشاهده تجربه بقیه عرضه‌کنندگان محصولات، دیگر مشتریان به - چرخگیر فارس - هر خدمتی راضی نمی‌شوند.

سازمان‌هایی که در سطوح - چرخگیر فارس - پایین خدمت‌رسانی هستند، فقط به فکر رضایت‌مندی مشتریان خود خواهند بود، در صورتی‌که سازمان‌های پیشرو مدت‌هاست شاخص وفاداری را در مشتریان خود جست‌وجو می‌کنند. باشگاه‌های مشتریان که بر این اساس توسعه یافته‌اند، برای وفادارسازی مشتریان خود به انحای مختلف - چرخگیر فارس - عمل می‌کنند.

تجارت الکترونیکی پیش‌بینی - چرخگیر فارس - شده بود - چرخگیر فارس - تا سال ۲۰۲۰ تعداد فروشگاه‌های عرضه قطعه کاهش یابد و فروش قطعات نیز مانند بقیه مشاغل از روند سنتی خود یعنی عرضه در فروشگاه به عرضه - چرخگیر فارس - اینترنتی مبدل شود. علی‌بابا نمونه - چرخگیر فارس - مشهور آن در سطح جهان است و از دیجی‌کالا به‌عنوان نمونه موفق داخلی می‌توان نام برد.

هنوز سازمان‌های بزرگ عرضه‌کننده - چرخگیر فارس - قطعه که فعالیت اصلی آنها عرضه و توزیع قطعات است، وارد این حوزه نشده‌اند که این موضوع باعث نگرانی خواهد بود که آیا به بقای خویش - چرخگیر فارس - فکر کرده‌اند؟

نتیجه‌گیری از جمیع موارد فوق مشخص می‌شود سازمان‌های - چرخگیر فارس - فروش و خدمات پس از فروش در آینده نزدیک به کوچک‌ترین بعد سازمانی خود در ۱۰۰ سال اخیر خواهند رسید.

سازمان‌های زنده، سازمان‌هایی خواهند بود که بدون محدود کردن خود به چارچوب‌های گذشته و سنتی، خود را همگام با تکنولوژی پیش ببرند.

همان‌طور که گفته شد، با وجود عرضه ۶ میلیون خودروی برقی در سطح جهان اما کشور ما در - چرخگیر فارس - این حوزه هیچ اقدام عملی در سطح زیرساخت‌ها انجام نداده است.

از هم‌اکنون قوانین باید مطابق پیش‌بینی‌ها در مسیر تغییر و اصلاح - چرخگیر فارس - قرار گیرند تا در زمان مناسب از - چرخگیر فارس - آنها استفاده شود. شرکت‌های خودرویی باید خود را مجهز به واحدهای انفورماتیکی کنند تا همگام با تکنولوژی جهان به روز باشند.

از طرفی وجود اتاق فکر برای طراحی خدمات جدید از نیازمندی‌های سازمان‌هاست تا با ایجاد - چرخگیر فارس - نوآوری شاهد خدمات خلاقانه در حوزه فروش و خدمات باشیم.

اولين صفحه   -  نیسان خودروبر علی آباد کتول   -   نیسان یدک کش علی آباد کتول   -   ماشین بر علی آباد کتول   -   خودرو سوار علی آباد کتول   -   جرثقیل یدک کش علی آباد کتول   -   چرخگیر علی آباد کتول   -   امداد خودرو فارس   -   امداد خودرو سیار فارس   -   خودروبر فارس   -   یدک کش فارس   -   حمل خودرو فارس   -   حمل ماشین فارس   -   کفی فارس   -   کفی خودروبر فارس   -   جرثقیل خودروبر فارس   -   نیسان خودروبر فارس   -   نیسان یدک کش فارس   -   ماشین بر فارس   -   خودرو سوار فارس   -   جرثقیل یدک کش فارس   -   چرخگیر فارس   -   امداد خودرو فردیس   -   امداد خودرو سیار فردیس   -   خودروبر فردیس   -   یدک کش فردیس   -   حمل خودرو فردیس   -   حمل ماشین فردیس   -   کفی فردیس   -   کفی خودروبر فردیس   -   جرثقیل خودروبر فردیس   -   نیسان خودروبر فردیس   -   نیسان یدک کش فردیس   -   ماشین بر فردیس   -   خودرو سوار فردیس   -   جرثقیل یدک کش فردیس   -   چرخگیر فردیس   -   امداد خودرو فریدون کنار   -   امداد خودرو سیار فریدون کنار   -   خودروبر فریدون کنار   -   یدک کش فریدون کنار   -   حمل خودرو فریدون کنار   -  آخرين صفحه