شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05284.html

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: متاسفانه واژه خودروی ملی را یک فردی بر سر زبان انداخت و مدتهاست که استفاده می شود، ما مگر یخچال ملی ، تلویزیون ملی و گچ و سیمان ملی داریم که خودروی ملی داشته باشیم.

۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

افزایش تعرفه واردات دستاوردی برای صنعت خودرو ندارد

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » به نقل از فارس،ولی ملکی در استودیوی گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما افزود: حدود یک میلیون نفر در صنعت خودروسازی و قطعه سازی بطور - شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه - مستقیم و پنج میلیون نفر غیر مستقیم از این صنعت نان می خورند. هر چند حمایتهای درستی از این - شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه - صنعت نمی شود.

او ادامه داد: پس از خارج شدن پیکان از چرخه تولید و جایگزینی خانواده پژو رشد خوبی را در صنعت خودرو شاهد بودیم اما با شروع تحریمها­ دوباره با رکود تحمیلی مواجه - شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه - شدیم، زیرا افزایش نرخ ارز از هزار به بالا، سه هزار خطوط تولید را با مشکل مواجه کرد.

احمدی نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در سوی دیگر استودیو به عنوان مخالف طرح افزایش نرخ تعرفه های واردات خودرو گفت: موافق طرح هستم اما نه به این - شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه - شکل.

او ادامه داد: ملاک قرار - شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه - دادن میزان حجم موتور خودروهای وارداتی برای تنظیم تعرفه واردات، یک اشتباه است. این رفتار یعنی ما هنوز به تولید نگاهی سنتی داریم دریغ که مفهوم تولید تغییر کرده است.

احمدی گفت: متاسفانه مسئولان ما حاضر نیستند به خودشان زحمت بدهند و مفاهیم جدید تولید - شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه - را درک کنند. مسئولان می خواهند مردم را متقاعد کنند که خودروهای بی کیفیت تر اما نرخ برابر با خودروهای وارداتی را خریداری کنند.

او با تاکید بر فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید ملی، تصریح کرد: تولید علاوه بر کالا به خدمات هم اطلاق می شود، خدماتی مانند اسنپ.

احمدی برای غیربومی بودن تولیدات موفق به گوشی تلفن اپل اشاره کرد و گفت: این گوشی با طراحی امریکا، ساخت چین و بازار فروش در همه دنیاست، متاسفانه واژه خودروی ملی را یک فردی بر سر - شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه - زبان - شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه - انداخت و مدتهاست که استفاده می شود. ما مگر یخچال ملی داریم مگر تلویزیون ملی - شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه - داریم مگر گچ و سیمان ملی داریم که خودروی ملی داشته باشیم، ما باید در بخشی از زنجیره تولید بخشی از کالاها متمرکز شویم، مزیت ما همین است. انجام صفر تا صد تولید یک خودرو با مفاهیم امروزی تولید مغایر است.

ریاضت مصرف کننده، حاصل روش های سنتی تولید خودروست نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: - شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه - آنها که با مفهوم جدید تولید مخالفند، ریاضت را به مصرف کننده تحمیل می کنند.

احمدی افزود: افزایش تعرفه واردات خودرو یک طرح ریاضتی است و حاصلی برای پیشرفت صنعت خودرو کشور ندارد.

ملکی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز گفت: در حال حاضر به ازای هر دستگاه خودروی تولید داخل، دو هزار و پانصد دلار قطعه وارد کشور می شود خودرو در هیچ جای دنیا صد در صد تولید ملی نیست.

او ادامه داد: هر گونه افزایش قیمت که - شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه - به تورم در جامعه بزند بصورت مستقیم به اقشار پایین جامعه آسیب می رساند.

امیر حسین کاکایی عضو هیات علمی دانشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت در ارتباط تصویری با این برنامه گفت: لزوما تعرفه واردات به معنی حمایت از تولید داخل نیست، - شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه - برای سرمایه گذاری باید فضای امن ایجاد کرد نه اینکه تعرفه افزایش یابد. در حال - شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه - حاضر صنعت خودروسازی و قطعه سازی حدود پنج میلیارد دلار سرمایه خارجی نیاز دارد که در شرایط فعلی، اعتماد خارجی ها به راحتی جلب نمی شود.

فرهاد احتشام زاد رئیس انجمن واردکنندگان خودرو در ارتباط تلفنی با این برنامه گفت: از آنجا که فقط پنج درصد بازار داخلی خودرو از طریق واردات تامین می شود، هیچ تهدیدی برای بازار - شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه - خودرو و تولید داخل وجود ندارد. تلاطم های شدید ماه‌های اخیر بازار خودرو حاصل دخالتهای دولت در این صنعت - شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه - است، زیرا دو - شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه - سوم هیات مدیره های تولیدکنندگان خودروی داخلی از بدنه دولت هستند که تصمیماتشان بصورت مستقیم بر بازار اثر می گذارد و معمولا این تصمیمات در فضای منصفانه گرفته - شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه - نمی شود. متاسفانه با طرحی که در مجلس برای تعرفه واردات تدوین شده، خودروی خارجی با ۱۳۵ درصد بالاتر از قیمت واقعی بدست مصرف کننده می رسد. کاهش تعرفه واردات بطور قطع ضامن حقوق مصرف کننده است.

او در خصوص تخلفات شرکتهای عظیم خودرو و نگین­ خودرو و عدم تعهد این دو شرکت در قبال تامین خودروی مشتریان - شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه - گفت: - شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه - طبق قوانین مکتوب، وزارت صنعت، معدن و تجارت وظیفه - شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه - برخورد با متخلفین را عهده دار است.

امیر حسین قناتی مدیر کل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت در دیگر ارتباط تلفنی با این برنامه گفت: رشد صنعت خودرو نیاز به همکاری اقتصادی - شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه - و فناوری دارد، ما نمی توانیم تولیدکننده صد در صد خودرو باشیم.

او با بیان اینکه افزایش تعرفه یکی از ابزارهای حمایتی است ادامه داد: افزایش قیمت برخی خودروها متاثر از افزایش تعرفه واردات ایرادی به بازار تولید داخلی وارد نمی کند.

کاکایی در ارتباط تصویری با این برنامه پاسخ داد: افزایش تعرفه واردات فقط یکی از موانع است و دلایل گوناگون دیگری همچون بهره بانکی بالا وجود دارد.

احمدی نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: یکی از مشکلات بزرگ تولید - شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه - کشور، قفل و زنجیرهایی است - شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه - که با قوانین گوناگون به پای تولیدکننده بسته ایم. درآمد حاصل از تعرفه واردات، صرف حمایت از تولید داخل نمی شود.

ولی ملکی عضو کمیسیون - شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه - صنایع و معادن مجلس در سوی دیگر استودیو گفت: اگر خودروسازان داخل ادغام شوند هم هزینه ها پایین می آید هم بازدهی بالاتر می رود.

اولين صفحه   -  خدمات امداد خودرو سیار زعفرانیه   -   خودروبر زعفرانیه   -   کرایه خودروبر زعفرانیه   -   قیمت خودروبر زعفرانیه   -   مبلغ خودروبر زعفرانیه   -   تعرفه خودروبر زعفرانیه   -   شماره تماس خودروبر زعفرانیه   -   خدمات خودروبر زعفرانیه   -   یدک کش زعفرانیه   -   کرایه یدک کش زعفرانیه   -   قیمت یدک کش زعفرانیه   -   مبلغ یدک کش زعفرانیه   -   تعرفه یدک کش زعفرانیه   -   شماره تماس یدک کش زعفرانیه   -   خدمات یدک کش زعفرانیه   -   حمل خودرو زعفرانیه   -   کرایه حمل خودرو زعفرانیه   -   قیمت حمل خودرو زعفرانیه   -   مبلغ حمل خودرو زعفرانیه   -   تعرفه حمل خودرو زعفرانیه   -   شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه   -   خدمات حمل خودرو زعفرانیه   -   حمل ماشین زعفرانیه   -   کرایه حمل ماشین زعفرانیه   -   قیمت حمل ماشین زعفرانیه   -   مبلغ حمل ماشین زعفرانیه   -   تعرفه حمل ماشین زعفرانیه   -   شماره تماس حمل ماشین زعفرانیه   -   خدمات حمل ماشین زعفرانیه   -   کفی زعفرانیه   -   کرایه کفی زعفرانیه   -   قیمت کفی زعفرانیه   -   مبلغ کفی زعفرانیه   -   تعرفه کفی زعفرانیه   -   شماره تماس کفی زعفرانیه   -   خدمات کفی زعفرانیه   -   کفی خودروبر زعفرانیه   -   کرایه کفی خودروبر زعفرانیه   -   قیمت کفی خودروبر زعفرانیه   -   مبلغ کفی خودروبر زعفرانیه   -   تعرفه کفی خودروبر زعفرانیه   -  آخرين صفحه