مبلغ یدک کش زعفرانیه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05275.html

بی‌ثباتی باعث می‌شود با تغییر مدیران به‌ طور طبیعی سیاست‌ گذاری، نگرش و نحوه حرکت متفاوت شود

۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

هر دولتی برنامه‌های خودش را در صنعت خودرو دنبال می‌کند

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » - مبلغ یدک کش زعفرانیه - ، صنعت خودروی - مبلغ یدک کش زعفرانیه - کشور به‌رغم تمام - مبلغ یدک کش زعفرانیه - گشایش‌های صورت‌گرفته و حرکت‌های انجام شده بازهم با چالش‌هایی در این زمینه مواجه است. هرکدام از این عوامل در جای خود باعث خواهند شد از سرعت رشد این صنعت کاسته شود. این موضوع در کنار سرعت روزافزون این صنعت در سطح جهان با وجود رقبای بسیار قدرتمند می‌تواند چشم‌انداز این صنعت را تا اندازه‌ای مخدوش کند و به نوبه خود باعث بروز برخی نگرانی‌ها نیز شود.

این موضوعات را با دکتر عبدالله بابایی از کارشناسان صنعت خودرو در میان گذاشتیم. وی با‌توجه به سابقه حضور در سایپا، پارس خودرو و ایران‌خودرو از نزدیک تمام این چالش ها را تجربه کرده است. آنچه - مبلغ یدک کش زعفرانیه - در ادامه می‌آید، متن گفت‌وگوی «دنیای‌خودرو» با او است.

[caption id="attachment_203188" align="aligncenter" width="485"]مبلغ یدک کش زعفرانیه عبدالله بابایی[/caption]

صنعت خودروی کشور درحال‌حاضر با برخی مسائل دست‌به گریبان است که به‌صورت مجزا هر یک از آنها درست به نظر می‌رسند اما در کلیت چندان باعث تسریع روند حرکت نمی‌شوند. از یک سو با افزایش نهاده‌های تولید مواجه هستیم و طبیعی است که خودروسازان میل به افزایش قیمت داشته باشند، از سوی دیگر باتوجه به وضعیت اقتصادی بازار کشش افزایش قیمت‌ها را ندارد. ضمن اینکه در - مبلغ یدک کش زعفرانیه - این میان بحث قیمت‌گذاری دستوری بر برخی محصولات همچنان پابرجاست. از نظر شما این وضعیت صنعت خودرو - مبلغ یدک کش زعفرانیه - را با چه شرایطی مواجه خواهد کرد؟

اگر قیمت‌گذاری براساس منطق مولفه‌های موجود ازجمله افزایش هزینه‌های تولید - مبلغ یدک کش زعفرانیه - باشد، می‌تواند کمک کند. در این میان برخی مولفه‌ها مستقیم و غیرمستقیم بر این صنعت اثرگذار هستند ازجمله افزایش نرخ دلار. زیرا افزایش بر تمام اقلام بورسی نیز اثرگذار خواهد بود و باعث رشد قیمت آنها نیز خواهد شد.

به‌عنوان‌مثال اگر شاخص‌های سال گذشته را نسبت‌به - مبلغ یدک کش زعفرانیه - سال جاری بررسی کنید مشاهده خواهید کرد تمام شاخص‌ها مانند پتروشیمی و فولاد با رشدهای ۳۰تا۴۰درصدی همراه شده‌اند. این شاخص‌ها به‌تبع رشد ارزی بوده است نه روش دیگر. این مقوله صددرصد بر صنعت خودرو تاثیرگذار است.

چراکه برای تولید باید از مواد استفاده کرد، اقلامی مانند فلز، محصولات پتروشیمی و برخی محصولات دیگر در صنعت خودرو - مبلغ یدک کش زعفرانیه - مصرف بالایی دارند. ضمن اینکه این افزایش قیمت نه‌تنها در محصولات مصرفی بورسی رخ داد، در سایر محصولات موردنیاز این صنعت که از خارج کشور تهیه می‌شود نیز در شش ماهه - مبلغ یدک کش زعفرانیه - گذشته - مبلغ یدک کش زعفرانیه - به‌تبع افزایش نرخ ارز افزایش پیدا کرده است.

این مواد عملابر خودروسازی اثر مستقیم دارد.۷۵تا ۸۰ درصد یک خودرو را - مبلغ یدک کش زعفرانیه - مواداولیه تشکیل می‌دهند و سایر هزینه نیز شامل دستمزدها و هزینه‌های مالی امثال آنهاست.

در این میان افزایش ۳۰ تا ۴۰درصدی مواد‌اولیه اعم‌از بورسی و غیربورسی حداقل ۲۶تا۳۰درصد افزایش هزینه را به خودروساز و قطعه‌ساز تحمیل کرده است. اگر این مولفه‌ها در قیمت‌گذاری توسط شورای رقابت دیده شوند که امیدوارم این اتفاق بیفتد، در روند تولید اثرگذار نخواهند بود واین امر به روال گذشته پیش خواهد رفت.

از سوی دیگر قشر حقوق‌بگیر تاحدودی قدرت خرید خود را از دست داده و دولت برای جبران این مساله نزدیک به ۲۰درصد به میزان حقوق اضافه کرده است. افرادی هم که حقوق‌بگیر نیستند، با افزایش قیمت براساس - مبلغ یدک کش زعفرانیه - شرایط بازار هزینه‌های خود را تنظیم می‌کنند. عمدتا حقوق‌بگیران زیان می‌کنند و با یک مابه‌التفاوت افزایشی روبه‌رو می‌شوند.

به‌نظر من ارائه تسهیلات مناسب می‌تواند جایگزین ناتوانی در خرید و چالش‌های افزایشی شود یعنی بتوانند وام‌های بهتری عرضه کنند. هرچند معتقد هستم ارائه وام وظیفه خودروساز نیست بلکه بانک‌ها باید برای این کار اقدام کنند. چراکه وظیفه خودروساز - مبلغ یدک کش زعفرانیه - تولید است. در این میان دولت باید به کمک بانک‌ها بیاید تا آنها بتوانند برای مردم تسهیلات بلند‌مدت - مبلغ یدک کش زعفرانیه - ایجاد کنند.

براساس سند چشم‌انداز در سال ۱۴۰۴ باید تولید به سه‌میلیون دستگاه برسد و یک‌سوم آن نیز - مبلغ یدک کش زعفرانیه - راهی بازارهای صادراتی - مبلغ یدک کش زعفرانیه - شود. پرسش این است باتوجه به سرعت رشد جهانی این صنعت، در این مدت مقرر می‌توانیم محصولاتی برای - مبلغ یدک کش زعفرانیه - رقابت با رقبای جهانی و منطقه‌ای تولید کنیم؟ همچنین باتوجه به قیمت‌گذاری که یکی از اصلی‌ترین ابزار رقابت به شمار می‌رود، آیا این ابزار به کمک صنعت خودرو می‌آید یا ناخواسته به نفع رقبا عمل خواهد کرد؟

ابزار قیمت‌گذاری برای دفاع از مصرف‌کننده داخلی تعریف می‌شود و برای مصرف‌کننده خارجی اثر چندانی ندارد. ضمن اینکه قیمت‌گذاری برای بازارهای صادراتی براساس مولفه‌های دیگر انجام می‌شود. ولی اگر بتوانند قیمت‌گذاری را آزاد کنند، خودروساز آزادانه کارهایش را براساس - مبلغ یدک کش زعفرانیه - مکانیزم عرضه وتقاضا انجام خواهد داد. ولی اگر بخواهند براساس همان مدل قدیمی رفتار کنند، بهترین مدل این است به خودروساز در حوزه‌های مختلف کمک شود تا بتواند سرعت پیشرفت خود را بیشتر - مبلغ یدک کش زعفرانیه - کند.

مانندمدلی که درحال‌حاضر ایران‌خودرو در بحث توسعه محصول پیش‌گرفته است. اگر بتوانند این موضوع را سریع‌تر ‌به نتیجه برسانند، مطمئنا اثرات بسیار خوبی خواهد گرفت. همین موضوع می‌تواند بازارهای آتی را - مبلغ یدک کش زعفرانیه - گسترش دهد. ولی اگر کمک نشود یا ناخواسته خودروساز را با چالش مواجه کنند، نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت.

البته منظور من این نیست به‌صورت تعمدی زیرپای خودروساز را خالی کنند بلکه منظور این است رفتاری داشته باشند که کشورهای دیگر با خودروسازان خود دارند. مانند هزینه‌های مالی، زیرا رشد و توسعه نیاز به پول، سرمایه و به نقدینگی نیاز دارد. اگر بتوانند سرمایه ارزان در - مبلغ یدک کش زعفرانیه - اختیار خودروساز قرار دهند، نتیجه کار متفاوت خواهد شد.

چون اگر خودروساز پول گران بگیرد، مجبور است این هزینه اضافه را روی محصولات خود سرشکن کند تا هزینه‌هایش جبران شود. این هزینه‌های مالی - مبلغ یدک کش زعفرانیه - برای بسیاری از کشورها پایین است و چندان چشمگیر نیست و با سودی که از محصول دریافت می‌کنند، پوشش داده می‌شود. ولی برای ایران هزینه‌های مالی ۳۰درصد به بالاست و عملا هزینه مالی بسیار سنگین - مبلغ یدک کش زعفرانیه - هستند.

بنابراین باید پول ارزان به‌خصوص در بحث تحقیق و توسعه در اختیار خودروساز قراربگیرد تا بتواند سریع به سمت بازارهای صادراتی حرکت کند. همچنین باید در بحث‌های مالیاتی نیز به خودروساز کمک شود. این بحث کمک به یک مساله کلیدی مورد نزاع میان کارشناسان بدل - مبلغ یدک کش زعفرانیه - شده است. برخی - مبلغ یدک کش زعفرانیه - معتقد هستند طی بیش‌از نیم‌قرن به اندازه کافی به این صنعت کمک شده است.

آیا می‌توانند برای این ادعا مثالی مطرح کنند؟ حرف - مبلغ یدک کش زعفرانیه - زدن بسیار راحت است. باید - مبلغ یدک کش زعفرانیه - بگویند در کجا به این صنعت - مبلغ یدک کش زعفرانیه - کمک شده است.

اما کمک‌های مالی و مسائلی - مبلغ یدک کش زعفرانیه - مانند آن - مبلغ یدک کش زعفرانیه - برای این صنعت همواره مطرح است و برخی حتی به خودروسازی لقب سوگلی دولت را داده‌اند. تسهیلات مورد استفاده تمام شرکت‌های بزرگ بوده و هست. ضمن اینکه خودروساز با سود - مبلغ یدک کش زعفرانیه - بیشتری آن را - مبلغ یدک کش زعفرانیه - برمی‌گرداند. به‌عبارت ساده‌تر تسهیلات مجانی یا حتی ارزان در اختیار خودروساز قرار نگرفته است.

آیا تا‌به‌حال تسهیلات مجانی به خودروساز داده‌اند یا تسهیلات ارزان مثلا با نرخ سود ۴درصد در اختیار خودروساز قرار گرفته است؟ قرارگرفتن تسهیلات در اختیار آنها دلیل‌بر کمک و حمایت نمی‌شود.

از تسهیلات همه استفاده می‌کنند اما نرخ تسهیلات مورد‌استفاده خودروساز بالاست. درواقع این تسهیلات باید در اختیار خودروساز قرار بگیرد اما نه با نرخ‌های بالا .باید این تسهیلات مانند کشورهای دیگر باشد تا بتوانیم شبیه آنها رفتار کنیم. به‌‌عنوان‌مثال وقتی قرار است خودروساز داخلی با هیوندای، کیا یا هر تولیدکننده دیگرمقایسه - مبلغ یدک کش زعفرانیه - شود، شرایط محیطی نیز باید بررسی شوند، فقط صرف مقیاس تولید، فاقد منطق - مبلغ یدک کش زعفرانیه - است.

باید تمام شرایط و جوانب مانند آنها مورد قیاس واقع شود. این شرایط می‌تواند اعم‌از ارتباطات خارجی، محیطی، شرایط تولید و عواملی مانند این‌ها باشد. هرکدام از آنها اگر درست انجام نشوند، خودروساز را با چالش هزینه‌ها مواجه می‌کنند. البته این موضوع برای تمام صنایع قابل‌تسری است اما در خودرو بیشتر نمایان است.

منتقدان بگویند در این موارد چه کمکی به خودروساز شده است. به نظرم تنها پاسخی که دارند، - مبلغ یدک کش زعفرانیه - بحث تعرفه‌هاست. این در حالی است که تعرفه، کمک به خودروساز محسوب نمی‌شود، بلکه ابزاری است که اصولا دولت‌ها برای کسب درآمد بیشتر برای افزایش درآمدهای مالی خود از آن استفاده می‌کنند.

به‌عنوان‌مثال چه اقدامی برای از میان برداشتن چالش‌هایی مانند هزینه‌های مالی، محیط کسب‌وکار ومالیاتی شده است؟ در این میان اگر - مبلغ یدک کش زعفرانیه - اقدامی صورت گرفته است، عنوان شود تا دیگر برخی از ما نتوانیم در باره چنین مسائلی موضع‌گیری داشته باشیم و سکوت اختیار کنیم.

به خودروسازانی مانند کیا و هیوندای اشاره کردید. - مبلغ یدک کش زعفرانیه - این دو خودروساز خصوصی ضریب نفوذ بالایی در بازارهای - مبلغ یدک کش زعفرانیه - جهانی دارند. با - مبلغ یدک کش زعفرانیه - چه الگویی می‌توانیم به خودروسازی در حد و - مبلغ یدک کش زعفرانیه - اندازه آنها بدل شویم؟

درخصوص خودروساز شدن نیاز به مدیران متبحر داریم. مدیرانی که قابلیت این کار را داشته باشند. بازهم به ایران‌خودرو اشاره می‌کنم زیرا با‌توجه به روند و شاخص‌هایی که وجود دارند، - مبلغ یدک کش زعفرانیه - خوب پیش می‌رود. این یک روند مثبت و منطقی است هر‌چند فعلا - مبلغ یدک کش زعفرانیه - از سرعت لازم - مبلغ یدک کش زعفرانیه - برخوردار نیست اما از پایه بحث شروع شده و در - مبلغ یدک کش زعفرانیه - حال - مبلغ یدک کش زعفرانیه - طی کردن سلسله مراتب خود است.

ولی اگر بخواهیم خودمان را با کیا و امثال آن مقایسه کنیم و بگوییم چرا هنوز خودروساز به‌معنای واقعی نشدیم، بحث دیگری است. به‌عنوان مثال اگر خودروسازی - مبلغ یدک کش زعفرانیه - کیا از سال ۵۰ شروع - مبلغ یدک کش زعفرانیه - به کار کرد، ما از دهه ۷۰ آغاز کردیم. در نظر داشته باشید زمانی که دانش‌فنی در اختیار کیا قرار می‌گرفت، ما در محاصره بودیم و - مبلغ یدک کش زعفرانیه - این دانش به ایران داده نمی‌شد.

متاسفانه این تاریخ‌ها درنظر گرفته نمی‌شود و فقط عنوان می‌شود هر دو خودروساز از دهه ۵۰آغاز به ‌کار کرده‌اند. پس چطور کیا توانسته است و ما نتوانستیم. برای این موضوع شاخص‌های متفاوتی را باید مد‌نظر قرار داد که ازجمله آنها می‌توان به شاخص‌های شروع فعالیت، نحوه همکاری و نظیر این‌ها اشاره کرد.

باید در نظر داشت چه کسانی به شرکتی مانند کیا کمک کردند چه کسانی پشت ما بودند. از سوی دیگر باید این به نکته هم توجه کرد ما همچنان خودمان تنها هستیم و در ارائه دانش‌فنی به کشور خساست به خرج می‌دهند. همچنان این صنعت با چالش ‌ای بیرونی مواجه است. می‌خواهم بگویم صنعت خودرو تلاش خود را کرده و در برخی حوزه‌ها پیشرفت‌های خوبی هم داشته است.

اما با توجه به چالش‌هایی که وجود دارند، زمان رسیدن و محقق شدن اهداف طولانی‌تر - مبلغ یدک کش زعفرانیه - خواهد - مبلغ یدک کش زعفرانیه - شد. البته قصد دفاع صددرصدی از صنعت خودرو را ندارم بلکه معتقدم برای بررسی عملکرد این صنعت باید تمام شرایط و عوامل را مدنظر قرار داد و سپس - مبلغ یدک کش زعفرانیه - نتیجه‌گیری و موضع‌گیری کرد.

اینکه هنوز خودروساز نشدیم، تاثیر کدام عوامل را بیشترمی دانید، داخلی یا خارجی؟

مجموعه‌ای از این دو موجب شده‌اند همچنان به جایگاهی که شایسته‌اش هستیم، نرسیم.

غیر از هزینه‌های مالی در عوامل داخلی، کدام مولفه دیگر تاثیر بیشتری داشته است؟

بحث‌های مدیریتی و ثبات آن تاثیر بسیار بالایی بر این صنعت دارند. چراکه هر دولتی که عهده‌دار مسئولیت اجرایی - مبلغ یدک کش زعفرانیه - کشور می‌شود، به‌طور طبیعی دنبال اجرای سیاست‌های خود می‌رود و به‌تبع آن با تغییر مدیریت و نحوه نگاه وعملکرد روبه‌رو می‌شویم. زیرا هر دولت برنامه و اهداف خود را برای رسیدن به رشد اقتصادی و تکامل کاری دنبال می‌کند.

درواقع بی‌ثباتی باعث می‌شود با تغییر مدیران به‌طور طبیعی سیاست‌گذاری، نگرش و نحوه حرکت متفاوت شود. چنانچه سیاست‌های کلان کشور در صنعت خودرو در دوره‌های مختلف در یک مسیر - مبلغ یدک کش زعفرانیه - قرار گیرد، مطمئنا مدیر روند بهتری جهت ارتقای صنعت خودرو ایجاد می‌کند.

البته هر دولت حق دارد با مدیران مد‌نظر و همراه با سیاست‌هایش کار کند - مبلغ یدک کش زعفرانیه - و نمی‌گویم که تغییر تحول بد است ولی اگر نگاه سیاست کلان در یک راستا استوار باشد، نتیجه بهتری به همراه خواهد داشت.

اولين صفحه   -  تعرفه امداد خودرو زعفرانیه   -   شماره تماس امداد خودرو زعفرانیه   -   خدمات امداد خودرو زعفرانیه   -   امداد خودرو سیار زعفرانیه   -   کرایه امداد خودرو سیار زعفرانیه   -   قیمت امداد خودرو سیار زعفرانیه   -   مبلغ امداد خودرو سیار زعفرانیه   -   تعرفه امداد خودرو سیار زعفرانیه   -   شماره تماس امداد خودرو سیار زعفرانیه   -   خدمات امداد خودرو سیار زعفرانیه   -   خودروبر زعفرانیه   -   کرایه خودروبر زعفرانیه   -   قیمت خودروبر زعفرانیه   -   مبلغ خودروبر زعفرانیه   -   تعرفه خودروبر زعفرانیه   -   شماره تماس خودروبر زعفرانیه   -   خدمات خودروبر زعفرانیه   -   یدک کش زعفرانیه   -   کرایه یدک کش زعفرانیه   -   قیمت یدک کش زعفرانیه   -   مبلغ یدک کش زعفرانیه   -   تعرفه یدک کش زعفرانیه   -   شماره تماس یدک کش زعفرانیه   -   خدمات یدک کش زعفرانیه   -   حمل خودرو زعفرانیه   -   کرایه حمل خودرو زعفرانیه   -   قیمت حمل خودرو زعفرانیه   -   مبلغ حمل خودرو زعفرانیه   -   تعرفه حمل خودرو زعفرانیه   -   شماره تماس حمل خودرو زعفرانیه   -   خدمات حمل خودرو زعفرانیه   -   حمل ماشین زعفرانیه   -   کرایه حمل ماشین زعفرانیه   -   قیمت حمل ماشین زعفرانیه   -   مبلغ حمل ماشین زعفرانیه   -   تعرفه حمل ماشین زعفرانیه   -   شماره تماس حمل ماشین زعفرانیه   -   خدمات حمل ماشین زعفرانیه   -   کفی زعفرانیه   -   کرایه کفی زعفرانیه   -   قیمت کفی زعفرانیه   -  آخرين صفحه