شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06579.html

سوال این است که زیان این شرکت‌ها کجا به‌جز تراز مالی آخر‌سال شرکت‌های مادر و صنعت خودرو تاثیر می‌گذارد؟ پس تا زمانی که این ساختارها اصلاح نشود، امکان ندارد این صنعت رنگ پویایی به خود بگیرد

۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

خودروسازان باید بتوانند روی پای خود بایستند

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، از صنعت خودرو به‌عنوان لوکوموتیو صنعت در کشور یاد می‌شود. به همین دلیل با وجود حمایت‌های غیرقابل‌انکار و همیشگی نهادهای قانون‌گذار - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - و اجرایی از خودروسازان، این بخش - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - باز هم انتظار بیشتر شدن حمایت‌ها را دارد.

کنترل واردات، ارائه تسهیلات، نظارت بر بازار و... ازجمله مجموعه حمایت‌ها به‌شمار می‌روند؛ اگرچه در - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - مقابل همه این حمایت‌ها، - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - شاهد - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - نتیجه قابل‌قبول و تحول خاصی در - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - این صنعت نیستیم. بر این اساس لزوم وجود این حمایت‌ها، نحوه و شکل آن‌ها و کیفیت تاثیرگذاری‌شان بر خودروسازی، موضوعی است که نیاز به بررسی و ارزیابی دارد.

[caption id="attachment_208657" align="aligncenter" width="700"]شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت صنعت خودرو[/caption]

شکل حمایت‌ها باید اصلاح شود

یک کارشناس خودرو در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» با بیان اینکه حمایت از خودروساز داخلی نباید موردغفلت قرار بگیرد، گفت: «اما این حمایت نباید بیمار‌گونه باشد و این صنعت را لوس - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - و محتاج دولت بار بیاورد. حمایت‌به شکلی که امروز وجود دارد، درست نیست. به این شکل صنعت نمی‌تواند روی پای خود بایستد. آن حمایتی که مدنظر ماست باید بتواند صنعت - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - را به پویایی برساند. اینجاست که اقتصاد مقاومتی می‌تواند در صنعت خودرو محقق شود و خودرو می‌تواند - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - در بازار منطقه و - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - جهان جایگاه خود را بیابد و رقابت کند.»

علی علیلو با اشاره به مباحث مطرح در ساختار مالی، اظهار کرد: «تا زمانی که سیستم جدید در این بنگاه‌ها حاکم است، هرچقدر هم دولت حمایت کند، تسهیلات ارائه شود و خودروسازان کمک دریافت - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - کنند، خودروساز نخواهند شد.»

وی ادامه داد:«از بدهی‌های انباشته خودروسازان به بانک‌هاحدود۱۵سال گذشته که هنوز بر سیستم مالی خودروسازان سایه انداخته است. بعضی از وام‌های کلانی که با سود ۳۰درصد گرفته‌اند هنوز تسویه نشده است، چون سیستم مالی آن‌ها منطبق با اصول اقتصادی طراحی نشده است. حالا اینکه چه - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - اصراری است با همه این ضرر و زیان با همین روش کار را ادامه دهند، پرسشی است که باید پاسخ داده شود.»

علیلو با تاکید بر اینکه در ساختار تشکیلاتی این بنگاه‌ها شرکت‌هایی وجود - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - دارند که زیان‌ده هستند، افزود: «بنابراین سوال این است که زیان این شرکت‌ها کجا به‌جز تراز مالی - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - آخر سال شرکت‌های مادر و صنعت خودرو تاثیر می‌گذارد؟ پس تا زمانی که این ساختارها اصلاح نشود، - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - امکان ندارد - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - این - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - صنعت رنگ پویایی به خود بگیرد.»

این کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه گذشته از این، سیستم‌های پیچیده‌ای هم در این زمینه وجود دارد که مربوط به ساختار فنی است، توضیح داد: «نباید به مردم دروغ گفت. ما خودروساز نیستیم، مونتاژکار - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - هستیم. خودروسازان ما کدام پلت‌فرم - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - را طراحی کرده‌اند؟ اینکه SKD را - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - به CKD تبدیل کنیم یا برعکس، در واقع باعث - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - می‌شود - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - فقط واردات خودروی آماده، به واردات قطعات و مونتاژ تبدیل شود.»

شروط حمایت از خودروسازان

در طرف دیگر یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - اینکه دولت باید دست از تصدی‌گری صنعت خودروی کشور بردارد، گفت: «حمایت و پشتیبانی دولت از خودروسازان بحثی جداست و نمی‌توان صنعت خودرو و قطعه‌سازی کشور را رها کرد.»

ولی ملکی با اشاره به شروطی که برای حمایت از خودروسازان وجود دارد، اظهار کرد: «شرط اول این است که خودروسازان کیفیت را از نظر ایمنی بالا ببرند و خودروهای باکیفیت بالا تولید کنند. شرط دوم استفاده از نخبگان در حوزه تحقیق و توسعه - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - (R&D) صنعت خودروی کشور است. ضمن اینکه خودروسازی در کشور باید خصوصی‌سازی شود. یعنی سهامی که در دست شرکت‌های وابسته به دو خودروساز اصلی، - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - ایران‌خودرو و سایپا است، به بخش خصوصی واگذار شود. البته این فرایند نباید به فعالیت - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - این شرکت‌ها به‌صورت خصولتی یا شبه دولتی بینجامد.»

وی در ادامه به این موضوع اشاره کرد که البته مردم باید هزینه ارتقای - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - کیفیت را بپردازند و افزود: «خودروساز موظف است خودروی باکیفیت به بازار عرضه کند. درواقع می‌توان گفت شرط اول خصوصی‌سازی در این صنعت، رقابت‌پذیرشدن محصولات است که در این راستا بی‌شک ارتقای کیفیت حرف اول را می‌زند.»

ملکی در پاسخ به این سوال که درصورت خصوصی‌سازی شرکت‌های - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - خودروساز، آیا باز هم دولت از آن‌ها حمایت خواهد کرد، گفت: «خودروساز خصوصی نیز در شرایط بحرانی از حمایت‌های دولتی بهره‌مند خواهد شد. اگرچه در شرایط عادی خودروسازان باید خود را ارتقا دهند چراکه اگر غیر از این باشد و خودروهای خارجی به وفور وارد کشور شوند، خودروسازان داخلی - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - جا خواهند ماند.»

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: «دولت در دوشرکت بزرگ خودروساز کشور، سهم ۱۸درصدی دارد. اگر این میزان واگذار شود، اتفاق خاصی نخواهد افتاد. بنابراین - شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت - دولت باید دست از تصدی‌گری بر دارد. در عین حال حمایت از این بخش باید ادامه داشته باشد، چرا که نباید صنعت خودرو و قطعه‌سازی را رها کرد.»

اولين صفحه   -  خدمات کفی صفادشت   -   کفی خودروبر صفادشت   -   کرایه کفی خودروبر صفادشت   -   قیمت کفی خودروبر صفادشت   -   مبلغ کفی خودروبر صفادشت   -   تعرفه کفی خودروبر صفادشت   -   شماره تماس کفی خودروبر صفادشت   -   خدمات کفی خودروبر صفادشت   -   جرثقیل خودروبر صفادشت   -   کرایه جرثقیل خودروبر صفادشت   -   قیمت جرثقیل خودروبر صفادشت   -   مبلغ جرثقیل خودروبر صفادشت   -   تعرفه جرثقیل خودروبر صفادشت   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر صفادشت   -   خدمات جرثقیل خودروبر صفادشت   -   نیسان خودروبر صفادشت   -   کرایه نیسان خودروبر صفادشت   -   قیمت نیسان خودروبر صفادشت   -   مبلغ نیسان خودروبر صفادشت   -   تعرفه نیسان خودروبر صفادشت   -   شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت   -   خدمات نیسان خودروبر صفادشت   -   نیسان یدک کش صفادشت   -   کرایه نیسان یدک کش صفادشت   -   قیمت نیسان یدک کش صفادشت   -   مبلغ نیسان یدک کش صفادشت   -   تعرفه نیسان یدک کش صفادشت   -   شماره تماس نیسان یدک کش صفادشت   -   خدمات نیسان یدک کش صفادشت   -   ماشین بر صفادشت   -   کرایه ماشین بر صفادشت   -   قیمت ماشین بر صفادشت   -   مبلغ ماشین بر صفادشت   -   تعرفه ماشین بر صفادشت   -   شماره تماس ماشین بر صفادشت   -   خدمات ماشین بر صفادشت   -   خودرو سوار صفادشت   -   کرایه خودرو سوار صفادشت   -   قیمت خودرو سوار صفادشت   -   مبلغ خودرو سوار صفادشت   -   تعرفه خودرو سوار صفادشت   -  آخرين صفحه