جرثقیل خودروبر صفادشت

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06567.html

برای اینکه بتوانیم در کشور به میزان صادرات مطلوب برسیم حتما باید شریک خارجی داشته باشیم و بدون چنین اقدامی، نمی‌توانیم در سطح بین‌المللی فعالیت کنیم

۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۴

تحقق حضور در بازارهای بین‌المللی تنها با جوینت ونچر

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، - جرثقیل خودروبر صفادشت - در صنعت خودروی کشور تاکید زیادی بر ارتقای کیفیت محصولات تولید داخل همزمان با - جرثقیل خودروبر صفادشت - رشد تیراژ تولید وجود دارد و در ادامه تاکید بیشتر بر رقابت‌پذیربودن خودروها و قابلیت صادرات آن‌ها به بازارهای جهانی است. این درحالی‌است که تحقق چنین - جرثقیل خودروبر صفادشت - اهدافی به شکل دستوری امکان‌پذیر نیست، بلکه - جرثقیل خودروبر صفادشت - نیاز به تغییر و اصلاح ساختارهای موجود دارد.

[caption - جرثقیل خودروبر صفادشت - id="attachment_208735" align="aligncenter" width="435"]جرثقیل خودروبر صفادشت با تکنولوژی و فناوری قدیمی، ارتقای سطح کیفیت - جرثقیل خودروبر صفادشت - و صادرات ممکن نیست[/caption]  

تولید ما در تیراژ اقتصادی نیست

یک کارشناس و فعال صنعت خودرو با بیان اینکه به دلایل مختلف قیمت تمام‌شده تولید قطعه‌سازان داخل بالا است و این باعث می‌شود محصول قابلیت رقابت‌پذیری خود را از دست دهد، به «دنیای خودرو» گفت: «به همین دلیل ما به عدد مشخص‌شده برای ساخت داخل خودروهای خارجی نخواهیم رسید. اینکه اعلام شده است در سال اول تولید خودروهای خارجی باید به ۴۰درصد - جرثقیل خودروبر صفادشت - ساخت داخل و در سه سال اول به بیش از - جرثقیل خودروبر صفادشت - ۷۰درصد داخلی‌سازی برسیم، بیشتر جنبه شعاری داشته و - جرثقیل خودروبر صفادشت - با عملی شدن فاصله دارد.»

ساسان قربانی با اشاره به این‌که مهم‌ترین مانع در مسیر تحقق این برنامه‌ها، تعهد بخش‌هایی ازجمله وزارت صمت، شرکت‌های خودروساز، قطعه‌سازان، نهادهای ذی‌ربط شامل موسسه استاندارد، گمرک و قانون‌گذارانی است که در بحث سرمایه‌گذاری مداخله می‌کنند، اظهار کرد: «درواقع قوانینی که در فضای کسب‌وکار کشور وجود دارد، مهم‌ترین مانع برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی به‌شمار می‌رود.»

به گفته وی، یکی از - جرثقیل خودروبر صفادشت - مواردی که می‌تواند تولید را به یک محصول رقابت‌پذیر تبدیل کند، مناسب بودن قیمت تمام‌شده تولید است. درحالی که عواملی قیمت تمام‌شده را در قطعه‌سازی بالا می‌برند. یعنی سرعت تولید قطعه‌ساز داخلی که از - جرثقیل خودروبر صفادشت - ماشین‌آلات تولید قدیمی استفاده می‌کند، به‌طور طبیعی نمی‌تواند به سرعت تولید یک تولیدکننده اروپایی که با به‌روز‌ترین تجهیزات قطعه تولید می‌کند، برسد. قربانی در ادامه با - جرثقیل خودروبر صفادشت - توضیح این مطلب که حتی با درنظرنگرفتن مساله - جرثقیل خودروبر صفادشت - سرعت تولید، قطعه‌ساز داخل به‌دلیل پایین بودن سطح تکنولوژی - جرثقیل خودروبر صفادشت - و فناوری، نمی‌تواند سطح کیفیت محصولات خود را ارتقا دهد، افزود: - جرثقیل خودروبر صفادشت - «به این معنی که تولید قطعه‌سازان هم به تیراژ نمی‌رسد و هم به کیفیت. این‌ها شاخص‌های رقابت‌پذیری هر صنعتی را در دنیا کم می‌کند.»

این کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه تجربه نشان می‌دهد اگر تیراژ تولید اقتصادی باشد، قطعه‌سازان می‌توانند شرایط خود را بهبود بخشند، تاکید کرد: «بحث صادرات در صنعت خودرو موضوع پیچیده‌ای است. برای ایجاد و افزایش صادرات باید مجموعه‌ای از برنامه‌ها و سیستم‌ها به شکل هماهنگ وجود داشته باشد. درغیراین‌صورت در این زمینه به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم.»

این فعال صنعت خودرو با اشاره به - جرثقیل خودروبر صفادشت - اینکه نمی‌توان به - جرثقیل خودروبر صفادشت - اعداد و ارقامی که از پیشرفت برنامه‌ها اعلام می‌شود، به‌طور قطع اعتماد کرد، بیان کرد: «در بازار داخل برای خریدار ایرانی محدودیت‌هایی مانندمشکلات اقتصادی، قیمت پایین خودروهای داخلی و بودجه ناکافی وجود دارد که همین‌ها باعث می‌شود به‌هرحال خودروی داخل در بازار تقاضای خود را داشته باشد. با این حال در بازار بین‌المللی این محصولات نمی‌توانند با خودروهای جهانی رقابت کنند.»

شراکت خارجی برای حضور جهانی به گفته ساسان - جرثقیل خودروبر صفادشت - قربانی، برای اینکه بتوانیم در - جرثقیل خودروبر صفادشت - کشور به میزان صادرات مطلوب برسیم حتما باید - جرثقیل خودروبر صفادشت - شریک خارجی داشته باشیم و بدون چنین اقدامی، نمی‌توانیم در - جرثقیل خودروبر صفادشت - سطح بین‌المللی فعالیت کنیم. این در حالی است که برخی از کارشناسان همکاری با شرکای خارجی برای موفقیت در مسیر حضور در بازارهای جهانی را ایجاد اتحاد استراتژیک می‌دانند. ساسان قربانی در رابطه با این مفهوم با اشاره به اینکه این دو مفهوم می‌تواند به یکدیگر نزدیک باشد، اظهار کرد: «منظور دقیق من این است که اگر یک قطعه‌ساز بخواهد در کشور تولید و صادرات داشته باشد، به هر ترتیب حتما باید وارد شبکه‌های بین‌المللی - جرثقیل خودروبر صفادشت - شود.»

وی با توضیح این مطلب که برنامه‌ریزی‌های کلی باید به‌گونه‌ای - جرثقیل خودروبر صفادشت - باشد که تولید - جرثقیل خودروبر صفادشت - قطعات و محصولات خودرویی را به سمت صادرات سوق دهد، گفت: «به دلیل برخوردار نبودن ما از مزیت‌های صادراتی، این برنامه‌ها برای تحقق با موانع بسیاری - جرثقیل خودروبر صفادشت - مواجه خواهند بود.

در عین حال قیمت، کیفیت و خدمات پس‌از فروش سه عاملی هستند که به رقابت‌پذیر شدن محصولات داخل منجر می‌شوند. ضمن اینکه امروزه صنعتی که رقابت‌پذیر نباشد، نمی‌تواند خود را در عرصه‌های جهانی مطرح کند.»

وی در ادامه افزود: «این مساله می‌تواند ازطریق - جرثقیل خودروبر صفادشت - برند‌های بین‌المللی اتفاق بیفتد. در غیر این صورت برندهای معتبر جهانی اجازه نخواهند داد تولیدکننده ایرانی سهمی از بازار قطعات خودروهای معروف بین‌المللی را - جرثقیل خودروبر صفادشت - به‌راحتی به‌دست بیاورد.»

به گفته این فعال صنعت خودرو، این فرایند ازطریق شریک شدن با یک برند بین‌المللی امکان‌پذیر خواهد شد. اگرچه حتی در این شرایط هم برندهای جهانی به‌صورت مشروط با - جرثقیل خودروبر صفادشت - تولیدکنندگان ایرانی همکاری می‌کنند و اجازه صادرات می‌دهند. چون شرکت‌های خارجی رقابت در درون را نمی‌پذیرند و می‌گویند رقابت باید در سطح بین‌المللی - جرثقیل خودروبر صفادشت - باشد. یعنی تولیدکننده ایرانی نمی‌تواند - جرثقیل خودروبر صفادشت - بازار برند‌های خارجی را بگیرد بلکه برای فعالیت در این سطح، لازم است با مشارکت یکدیگر یک بازار جدید تعریف کنند.

اولين صفحه   -  کرایه حمل ماشین صفادشت   -   قیمت حمل ماشین صفادشت   -   مبلغ حمل ماشین صفادشت   -   تعرفه حمل ماشین صفادشت   -   شماره تماس حمل ماشین صفادشت   -   خدمات حمل ماشین صفادشت   -   کفی صفادشت   -   کرایه کفی صفادشت   -   قیمت کفی صفادشت   -   مبلغ کفی صفادشت   -   تعرفه کفی صفادشت   -   شماره تماس کفی صفادشت   -   خدمات کفی صفادشت   -   کفی خودروبر صفادشت   -   کرایه کفی خودروبر صفادشت   -   قیمت کفی خودروبر صفادشت   -   مبلغ کفی خودروبر صفادشت   -   تعرفه کفی خودروبر صفادشت   -   شماره تماس کفی خودروبر صفادشت   -   خدمات کفی خودروبر صفادشت   -   جرثقیل خودروبر صفادشت   -   کرایه جرثقیل خودروبر صفادشت   -   قیمت جرثقیل خودروبر صفادشت   -   مبلغ جرثقیل خودروبر صفادشت   -   تعرفه جرثقیل خودروبر صفادشت   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر صفادشت   -   خدمات جرثقیل خودروبر صفادشت   -   نیسان خودروبر صفادشت   -   کرایه نیسان خودروبر صفادشت   -   قیمت نیسان خودروبر صفادشت   -   مبلغ نیسان خودروبر صفادشت   -   تعرفه نیسان خودروبر صفادشت   -   شماره تماس نیسان خودروبر صفادشت   -   خدمات نیسان خودروبر صفادشت   -   نیسان یدک کش صفادشت   -   کرایه نیسان یدک کش صفادشت   -   قیمت نیسان یدک کش صفادشت   -   مبلغ نیسان یدک کش صفادشت   -   تعرفه نیسان یدک کش صفادشت   -   شماره تماس نیسان یدک کش صفادشت   -   خدمات نیسان یدک کش صفادشت   -  آخرين صفحه