شماره تماس نیسان خودروبر ونک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08469.html

بی‌اطلاعی قطعه‌سازان از قرارداد پژو با خودروسازان ایرانی، توانایی تولید ۶۰ درصد قطعات خودروهای تازه وارد در کشور، راه‌اندازی واحد تحقیق و توسعه رنو در ایران، آغاز مراودات فولکس‌واگن با قطعه‌سازان داخل و... مهم‌ترین موضوعاتی هستند که در رابطه با آنها در این جلسه توضیحاتی ارائه شد.

۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

بدهی خودروسازان به قطعه‌سازان از مرز ۷ هزار میلیارد تومان گذشت

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،نشست خبری انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودروی کشور روز گذشته با حضور خبرنگاران برگزار شد. - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - در ابتدای این برنامه رئیس انجمن ضمن اظهار امیدواری نسبت به حضور محمد شریعتمداری در جایگاه وزارت صنعت، معدن و تجارت به فعالیت‌های محمدرضا نعمت‌زاده در چهار سال گذشته در دولت یازدهم اشاره کرد. به گزارش روزنامه «دنیای خودرو» بی‌اطلاعی قطعه‌سازان از قرارداد پژو با خودروسازان ایرانی، توانایی تولید - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - ۶۰ درصد قطعات خودروهای تازه وارد در کشور، راه‌اندازی واحد تحقیق و توسعه رنو در ایران، آغاز مراودات فولکس‌واگن با قطعه‌سازان داخل و... مهم‌ترین موضوعاتی - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - هستند که - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - در رابطه با آنها در این جلسه توضیحاتی ارائه شد. وجود حدود ۷۰۰ قطعه‌ساز ضعیف در کشور در رابطه با نبود برنامه و استراتژی مشخص برای قطعه‌سازان با توجه به توقف تولید خودروهای قدیمی مانند پراید تا سال ۱۳۹۷، رئیس انجمن قطعه‌سازان با بیان اینکه این موضوع صحت ندارد، گفت: «سایپا از دو سال قبل برای تولید دو گروه محصول SP100 و تیبا با قطعه‌سازان مذاکره کرده است و هماهنگ با آنها جلو می‌رود. به این ترتیب هم‌زمان با اینکه تولید پراید کاهش می‌یابد، حتی شاید بیشتر از پراید، قطعات مربوط به تولید این خودروهای جدید تولید می‌شوند.» رضا رضایی با بیان اینکه تمام قطعه‌سازانی که در تولید پراید دخیل بوده‌اند، در مورد این محصولات جدید هم اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: «در این زمینه تنها مشکل این است قطعه‌سازان ضعیف توان ماندن و همکاری با خودروساز را ندارند. به این دلیل که در کشور هزینه‌هایی که قاعدتا باید توسط خودروساز انجام شوند، به عهده قطعه‌ساز می‌افتد.» وی در ادامه با توضیح اینکه مشکلاتی مانند کمبود نقدینگی، مشکلات بانک، بیمه و... میان قطعه‌سازان و خودروسازان مشترک است، افزود: «قطعه‌سازان کوچک به‌دلیل ضعف اقتصادی، در پروژه‌های جدید سایپا حضور کمرنگی دارند.» رضایی - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - با اشاره به برنامه انجمن برای حمایت از قطعه‌سازان کوچک، تاکید کرد: «در این برنامه به صورت خوشه‌ای عمل می‌شود. به این شکل که قطعه‌سازان کوچک و ضعیف ادغام و هماهنگ خواهند شد. مثلا ۲۰۰ قطعه‌ساز به عنوان تامین‌کننده اصلی و سایر قطعه‌سازان در قالب زیرمجموعه‌های آنها فعالیت خواهند کرد. بنابراین هیچ نگرانی در مورد تداوم فعالیت قطعه‌سازان کوچک وجود ندارد.» همچنین رئیس کمیسیون توسعه کسب‌وکار انجمن قطعه‌سازان کشور در پاسخ به این سوال که آیا این اتفاق به معنی حذف تدریجی قطعه‌سازان خرد و ضعیف از این صنعت است، گفت: «در اروپا پلت‌فرم خودرو نهایتا هر ۷ سال تغییر می‌کند، در حالی که برخی پلت‌فرم‌ها در کشور ما ۲۵ سال است که تولید می‌شوند. بنابراین تغییرات - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - جدید و ورود پلت‌فرم‌های جدید با تیراژ کمتر، مسیر اجتناب‌ناپذیر قطعه‌سازی - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - برای آینده است.» به‌گفته پیمان یزدان‌بخش این نیاز بازار است - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - و نمی‌توان مشتری را مجبور کرد ۲۵ سال خودرویی را با پلت‌فرم قدیمی بخرد. وی با اشاره به اینکه قرار است خط - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - تولید خودروهای قدیمی - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - در کشور متوقف شود، افزود: «اما یک بازار بزرگ خدمات پس از فروش وجود دارد برای قطعه‌سازانی که نمی‌توانند با تکنولوژی روز تولید را ادامه دهند. در واقع - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - این قطعه‌سازان حذف نمی‌شوند، بلکه برای بازار خدمات پس از فروش تولید می‌کنند.» همچنین مازیار بیگلو، دبیر انجمن قطعه‌سازان کشور در پاسخ به این سوال که چند قطعه‌ساز کوچک و ضعیف در کشور فعال هستند، گفت: «کوچک یا بزرگ بودن - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - قطعه‌سازان بر اساس میزان گردش مالی آنها مشخص می‌شود. بر این اساس حدود ۱۵۰ قطعه‌ساز کشور گردش مالی ۳۰ میلیارد تومانی دارند. حدود ۶۵۰ تا ۷۰۰ قطعه‌ساز گردش مالی کمتر از این میزان داشته و گردش مالی سایر قطعه‌سازان بالاتر از این میزان برآورد شده است.» در ادامه این موضوع سخنگوی انجمن - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - قطعه‌سازان با بیان اینکه اگر پول قطعه‌سازان به موقع پرداخت شود، حتی قطعه‌سازان ضعیف هم می‌توانند پویا شوند - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - و تغییرات را ایجاد کنند، گفت: «بدهی خودروسازان به قطعه‌سازان رقم قابل‌توجهی است و ما هنوز موفق نشده‌ایم این مطالبات را دریافت کنیم. مبلغ این بدهی بیش‌از ۷ هزار میلیارد تومان است که اگر - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - این پول پرداخت شود، حتی قطعه‌سازانی که نگران حذف - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - شدن از صحنه تولید هستند نیز با قدرت برمی‌گردند، سرمایه‌گذاری می‌کنند و بسیاری از مشکلات در این صنعت برطرف خواهد شد.» به گفته فرهاد بهنیا، تصمیمات - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - شورای رقابت و حبس ماندن این مطالبات از مهم‌ترین مشکلات قطعه‌سازان است و انتظار می‌رود آقای شریعتمداری به‌عنوان وزیر آینده صنعت برای حل این مسائل تدابیر جدی در نظر بگیرند. در ادامه این نشست همچنین - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - رئیس کمیسیون توسعه کسب‌وکار انجمن قطعه‌سازان کشور با اشاره به کیفیت مناسب قطعات تولید داخل در بازار، در پاسخ به روزنامه «دنیای خودرو» گفت: «کیفیت بسیاری از قطعات ما در سطحی است که به راحتی - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - می‌تواند در بازار جهانی رقابت کند اما متاسفانه در بازار قطعات قاچاق و بی‌کیفیت، بدون گارانتی عرضه می‌شود.» پیمان یزدان‌بخش در توضیح این مطلب که مصرف‌کننده بدون توجه به کیفیت قطعات و گارانتی ترجیح - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - می‌دهد کالای ارزان‌قیمت را تهیه کند، در حالی که قیمت قطعات تولید داخل در بازار بالاست، اظهار کرد: «مشکل اصلی در این رابطه به بحث توزیع باز می‌گردد. به این ترتیب کاهش واسطه‌های توزیع باعث کاهش قیمت عرضه می‌شود. ضمن اینکه - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - قیمت تمام‌شده تولید قطعات آنطور که گفته می‌شود، بالا نیست. در حالی که پس از توزیع توسط شرکت‌های خصوصی، محصول با قیمت ۵۰ تا صد‌درصد بالاتر از قیمت - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - تمام‌شده تولید در کارخانه، به دست مصرف‌کننده می‌رسد.» در این رابطه همچنین فرهاد بهنیا در پاسخ به روزنامه «دنیای خودرو» با تاکید - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - بر اینکه قیمت تمام‌شده تولید همه قطعات یکسان نیست، گفت: «مثلا قطعه‌ای مانند - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - کاتالیست با قیمت ۲۵۰ هزار - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - تومان - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - از چین وارد می‌شود، در حالی که هزینه تولید داخل آن ۲۲۰ - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - هزار تومان است. در حالی که پس از خروج محصول از کارخانه و توزیع، قیمت آن در بازار - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - گاهی به ۷۰۰ هزار تومان می‌رسد. با این‌حال مابه‌التفاوت قیمت - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - چیزی - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - به قطعه‌ساز بر نمی‌گردد.» بی‌خبری قطعه‌سازان از جزئیات قراردادها سخنگوی - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - انجمن قطعه‌سازان ایران در این نشست خبری با بیان اینکه در - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - صورتی که قطعه‌سازان، رسانه‌ها و مجلس در جریان جزئیات قراردادها و پیشرفت کارها در تولید محصولات جدید قرار گیرند در سال ۹۷ شاهد تحول خوبی در صنعت قطعه‌سازی خواهیم بود، اظهار کرد: «در حال‌حاضر هیچ اطلاعی از روند داخلی‌سازی پژو ۲۰۰۸ در اختیار انجمن نیست. در حالی که اطلاع از میزان داخلی‌سازی - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - خودروهای جدید و این محصول حق قطعه‌سازان است.» به‌گفته فرهاد بهنیا اگر قطعه‌ساز اطلاعی از قراردادهای خارجی نداشته باشد، نمی‌تواند قطعه مورد نیاز خودرو را تولید کند. بنابراین خودروسازان با در نظر گرفتن منافع ملی جزئیات آن را منتشر - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - کنند. وی با اشاره به تجربه تلخ داخلی‌سازی - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - قطعات خودروی ال۹۰، به توقف داخلی‌سازی - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - روی ۶۰ درصد اشاره کرد و افزود: «هیچ آمار رسمی و دقیقی از روند افزایش داخلی‌سازی - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - قطعات خودروهای جدید خارجی نداریم»
اولين صفحه   -  خدمات کفی ونک   -   کفی خودروبر ونک   -   کرایه کفی خودروبر ونک   -   قیمت کفی خودروبر ونک   -   مبلغ کفی خودروبر ونک   -   تعرفه کفی خودروبر ونک   -   شماره تماس کفی خودروبر ونک   -   خدمات کفی خودروبر ونک   -   جرثقیل خودروبر ونک   -   کرایه جرثقیل خودروبر ونک   -   قیمت جرثقیل خودروبر ونک   -   مبلغ جرثقیل خودروبر ونک   -   تعرفه جرثقیل خودروبر ونک   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر ونک   -   خدمات جرثقیل خودروبر ونک   -   نیسان خودروبر ونک   -   کرایه نیسان خودروبر ونک   -   قیمت نیسان خودروبر ونک   -   مبلغ نیسان خودروبر ونک   -   تعرفه نیسان خودروبر ونک   -   شماره تماس نیسان خودروبر ونک   -   خدمات نیسان خودروبر ونک   -   نیسان یدک کش ونک   -   کرایه نیسان یدک کش ونک   -   قیمت نیسان یدک کش ونک   -   مبلغ نیسان یدک کش ونک   -   تعرفه نیسان یدک کش ونک   -   شماره تماس نیسان یدک کش ونک   -   خدمات نیسان یدک کش ونک   -   ماشین بر ونک   -   کرایه ماشین بر ونک   -   قیمت ماشین بر ونک   -   مبلغ ماشین بر ونک   -   تعرفه ماشین بر ونک   -   شماره تماس ماشین بر ونک   -   خدمات ماشین بر ونک   -   خودرو سوار ونک   -   کرایه خودرو سوار ونک   -   قیمت خودرو سوار ونک   -   مبلغ خودرو سوار ونک   -   تعرفه خودرو سوار ونک   -  آخرين صفحه