جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020
جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398
نوع خودرو امداد | توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان) | ||
---|---|---|---|
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار |
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانیحمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان |
||
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو |
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانیحمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان |
||
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید. |
کد مطلب: 08459.html
تا گفتم «آزادی» فوراً جلوی پام ترمز کرد, پراید بود اما جای سالمی در بدنهاش وجود نداشت, گرد و خاک همه جای ماشین را گرفته بود, صندلیها هر کدام ساز خودش را میزد به ویژه صندلی سمت شاگرد که گویی اصلاً به جایی وصل نبود و با هر ترمز به شدت تکان میخورد.
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
پیش بسوی آزادی
به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از اعتدال،تا گفتم «آزادی» فوراً - قیمت جرثقیل خودروبر ونک - جلوی پام ترمز کرد, پراید بود اما جای سالمی در بدنهاش وجود نداشت, گرد و خاک همه جای ماشین را گرفته بود, صندلیها هر کدام ساز خودش را میزد به ویژه صندلی سمت شاگرد که گویی اصلاً به جایی وصل نبود و با هر ترمز به شدت تکان میخورد. رانندهاش پیرمردی بود بازنشسته, میگفت: متولد ۱۳۲۴ است, اما برای تامین مخارجش نیاز دارد بیشتر کار کند. میگفت این روزها - قیمت جرثقیل خودروبر ونک - اگر بخواهی راحت زندگی کنی باید سه مزد داشته باشی؛ یک مزد برای پاس کردن اجازه خانه, یک مزد برای تامین مخارج خورد و خوراک و یک مزد هم برای پسانداز؛
هرم گرمای هوا و ترافیک کلافه - قیمت جرثقیل خودروبر ونک - کننده بود, تردد این همه خودرو خود به خود در گرم - قیمت جرثقیل خودروبر ونک - شدن بیشتر دمای کلان شهر تهران بیتاثیر نیست, آمارها نشان میدهند که بیش از ۴ میلیون در شهر تهران پلاک شدهاند, این در حالی است که روزانه صدها هزار خودرو با پلاک شهرستان هم در این کلان شهر تردد میکنند.
ماشیناش مدل ۸۴ بود. رادیو ماشین - قیمت جرثقیل خودروبر ونک - روی موج ۱۰۴ تنظیم شده بود اما - قیمت جرثقیل خودروبر ونک - تنها یکی از چهار بلندگو صدایی بیرون میآمد. گویی آنتن رادیو هم مشکل داشت چرا که تنها در بعضی جاها صدا شفاف بود. پشت چراغ که ایستاد صدای رادیو بهتر شد گوینده خبری خواند از توقف تولید - قیمت جرثقیل خودروبر ونک - پراید. سیگاری آتش زد و گفت این هم از مملکتداری آقایان! بجای اینکه فکری به حال ما - قیمت جرثقیل خودروبر ونک - بکنند میخواهند تولید ماشین - قیمت جرثقیل خودروبر ونک - ما را - قیمت جرثقیل خودروبر ونک - متوقف کنند. گفتم خب آخه هزار جور از این پراید اشکال میگیرند. گفت: همهاش الکی است, پراید بهترین ماشین واسه استفاده داخل شهری است. هزینه نگهداریش خیلی کمه.
تو ترافیک سید خندان گیر کرده بودیم, خودروها از هر طرف, نه با حق؛ - قیمت جرثقیل خودروبر ونک - که با زور راه میگرفتند. ترافیک سید خندان هم واقعاً طوری شده که آدم را به گریه میاندازد. میگفت خونهش جایی تو یافتآباده, یک آپارتمان ۶۰ متری با چهار سر عایله, صبحها و عصرها چند ساعتی برای تامین بخشی از مایحتاج زندگیاش از سر ناچاری مسافر کشی میکنه. ترافیک بیعلت سید خندان اعصابش را بهم ریخته بود, دستش را - قیمت جرثقیل خودروبر ونک - برد به سمت دکمه ضبط ماشین, موجی عوض کرد و صدایی موسیقی آذری از تک بلندگوی ماشین برخاست تا حدی آرام گرفت و دوباره شروع کرد به صحبت کردن.
گفت - قیمت جرثقیل خودروبر ونک - آلان قیمت پراید چنده؟ گفتم حدود بیست میلیون تومان, گفت من این را خریدم هفت میلیون, از سال ۸۴ تا الان هم داره کار میکنه. اصالتاً اهل آستارا بود, سالها پیش برای کار آمده بود - قیمت جرثقیل خودروبر ونک - اینجا و آب تهران را خورده بود. میگفت با این ماشین هر سال چند بار میرم آستارا, واقعاً برای من عجیب بود, ماشینی که من بهش اعتماد نداشتم سالم تا آزادی بره؛ چند بار در سال با این ماشین میره آستارا !
بعد از گذشتن را گره کور ترافیک سید خندان راه باز شد البته نرسید به تونل رسالت باز هم ترافیک بود ولی ترافیکش چندان آزاردهنده نبود. همینکه راه باز میشد راننده ساکت میشد. - قیمت جرثقیل خودروبر ونک - گویی هم او در سیر و سلوکی بود - قیمت جرثقیل خودروبر ونک - هم من در اندیشه که - قیمت جرثقیل خودروبر ونک - بلاخره چرخ زندگی این افراد چرا باید به این سختی بچرخد؟
داشتیم به آزادی نزدیک میشدیم, باز هم ترافیک شد - قیمت جرثقیل خودروبر ونک - اما این بار هر طوری بود بالاخره راهی گرفت و به سمت میدان آزادی پیش - قیمت جرثقیل خودروبر ونک - رفتیم. پیاده شدم اما در این فکر بودم که اقتصاد آزاد میتواند نسخه درمان کننده باشد یا اقتصاد دستوری؟ به - قیمت جرثقیل خودروبر ونک - نظرم رسید اغلب مشکلات ما از همین اقتصاد دستوری است. پیرمرد راننده راست میگفت بجای آنکه تولید پراید به دستور - قیمت جرثقیل خودروبر ونک - متوقف شود باید کاری کنند تا گزینههای هم شان و هم وزن این ماشین بیشتر شود در این حالت مردم خودشان تصمیم میگیرند که پراید بخرند یا نخرند. اما نمیدانم که چرا برای هر چیزی در این کشور باید دستوری - قیمت جرثقیل خودروبر ونک - صادر شود؟ چرا به جای دستور دایره انتخاب گستردهتر نمیشود؟ تا زمانی که اقتصاد بر اساس دستور اداره شود نمیتوان به آینده اقتصادی کشور امیدوار بود, پس راه حل همان است «پیش بسوی آزادی»
احمد فرهادی
- مبلغ حمل ماشین ونک - تعرفه حمل ماشین ونک - شماره تماس حمل ماشین ونک - خدمات حمل ماشین ونک - کفی ونک - کرایه کفی ونک - قیمت کفی ونک - مبلغ کفی ونک - تعرفه کفی ونک - شماره تماس کفی ونک - خدمات کفی ونک - کفی خودروبر ونک - کرایه کفی خودروبر ونک - قیمت کفی خودروبر ونک - مبلغ کفی خودروبر ونک - تعرفه کفی خودروبر ونک - شماره تماس کفی خودروبر ونک - خدمات کفی خودروبر ونک - جرثقیل خودروبر ونک - کرایه جرثقیل خودروبر ونک - قیمت جرثقیل خودروبر ونک - مبلغ جرثقیل خودروبر ونک - تعرفه جرثقیل خودروبر ونک - شماره تماس جرثقیل خودروبر ونک - خدمات جرثقیل خودروبر ونک - نیسان خودروبر ونک - کرایه نیسان خودروبر ونک - قیمت نیسان خودروبر ونک - مبلغ نیسان خودروبر ونک - تعرفه نیسان خودروبر ونک - شماره تماس نیسان خودروبر ونک - خدمات نیسان خودروبر ونک - نیسان یدک کش ونک - کرایه نیسان یدک کش ونک - قیمت نیسان یدک کش ونک - مبلغ نیسان یدک کش ونک - تعرفه نیسان یدک کش ونک - شماره تماس نیسان یدک کش ونک - خدمات نیسان یدک کش ونک - ماشین بر ونک - کرایه ماشین بر ونک -