قیمت حمل ماشین ونک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08438.html

«انحصار» و «نبود دانش و تکنولوژی روز دنیا» دو چالش بزرگ در صنعت خودروسازی کشور بوده است و در سال های گذشته بارها شاهد انتقاداتی از سوی کارشناسان در این زمینه بوده ایم.

۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

چرا باید از قراردادهایی مشابه با رنو حمایت کنیم؟

 این مساله مورد توجه دولت یازدهم قرار گرفت و بر این اساس یکی از اولویت های اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت بعد از لغو تحریم های هسته - قیمت حمل ماشین ونک - ای قرار گرفت. بر این اساس در دو سال گذشته - قیمت حمل ماشین ونک - شاهد رفت و - قیمت حمل ماشین ونک - آمد خودروسازان بزرگ به کشور بوده ایم و انعقاد قرارداد با شرکت فرانسوی رنو یکی از آن هاست. کارشناسان حوزه صنعت این - قیمت حمل ماشین ونک - قرارداد را گامی مثبت برای انحصارزدایی از صنعت خودرو کشور می دانند و معتقدند جهت گیری دولت در این زمینه درست بوده و باید ادامه پیدا کند.

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، این قرارداد حدود دو هفته پیش بین ایدرو، یک شرکت داخلی ایرانی و شرکت فرانسوی رنو منعقد شد و بر - قیمت حمل ماشین ونک - این اساس قرار شد تا ۳۰ درصد از خودروهای تولید مشترک صادر شود. کارشناسان با اشاره به این بند مهم قرارداد معتقدند صادرات ۳۰ درصدی موجب کاهش گسستگی بازار خودرویی کشور با بازارهای بین المللی می شود. در حال حاضر سهم ایران از بازارهای جهانی تنها حدود دو درصد است و عمده - قیمت حمل ماشین ونک - ترین دلیل آن به رقابت پذیر نبودن صنعت خودروسازی کشور بازمی گردد.  از سویی دیگر ۷۰ درصد از خودروهای تولید مشترک در قرارداد با رنو داخلی‌سازی می‌شود و این موضوع - قیمت حمل ماشین ونک - نگرانی بابت اینکه ایران تنها بازاری برای خودروسازان خارجی شود را از بین برده است.

 همچنین بر اساس این قرارداد یک خط تولید موتور مستقل  و یک مرکز تحقیق و توسعه رنو در ایران ایجاد می شود  که به گفته کارشناسان صنعت خودرو امتیازی مهم برای ایران محسوب می شود. در حال حاضر انتقال دانش فنی به خودروسازان کشورمان یکی از ضرورت های توسعه صنعت خودروسازی کشور است که در پنجاه دهه اخیر مورد غفلت واقع - قیمت حمل ماشین ونک - شد.

همکاری با خودروسازان صاحبنام جهان

نگرانی از بدقولی خودروسازان فرانسوی از جمله پژو - قیمت حمل ماشین ونک - یکی از - قیمت حمل ماشین ونک - موضوعاتی است که مطرح شد. منتقدان به قرارداد با بیان اینکه ایران برای این خودروساز فرانسوی - قیمت حمل ماشین ونک - فرش قرمز پهن کرده نگرانی هایی از انحصار این خودروساز در - قیمت حمل ماشین ونک - کشورمان داشتند. این در حالی است که بر اساس آخرین اظهارات مقامات مسئول در خودروسازی انحصاری در این باره وجود ندارد و در دو سال اخیر خودروسازان زیادی به کشورمان مراجعه و توافق نامه هایی از جمله توافق نامه ماموت با فولکس واگن و کرمان خودرو با هیوندایی  و فیات انجام شده است. از طرفی دیگر به گفته آنها شرکت خودروسازی رنو سال هاست که اهداف توسعه ای بلند مدتی را در ایران دنبال می کند و خودروسازان فرانسوی - قیمت حمل ماشین ونک - به علت - قیمت حمل ماشین ونک - آشنایی دیرینه با بازار خودرو ایران، حضور پیشقراولانه ای پس از برجام در صنعت خودرو ایران داشته اند.

رمضانعلی سبحانی‌فر، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در این باره با بیان اینکه تمامی تخم‌مرغ‌ها در یک سبد چیده نشده است، گفت: قراردادهای جدید - قیمت حمل ماشین ونک - با قراردادهای گذشته در زمینه تولید خودرو متفاوت است و قراردادهای گذشته قرارداد سرمایه‌گذاری نبوده و تنها لایسنس خود را به برای ساخت خودرو به کشور آورده بود. وی با بیان اینکه در قرارداد جدید طرف قرارداد سرمایه و پول خود را به داخل کشور آورده و در کشور ما سرمایه‌گذاری می‌کند و همچنین در کنار آن دانش ساخت خود را نیز به کشور می‌آورد گفت: طرف‌های قرارداد قصد مونتاژ‌ در کشور - قیمت حمل ماشین ونک - را ندارند بلکه خط تولید ایجاد می‌کنند. در قرارداد - قیمت حمل ماشین ونک - ذکر شده که تا ۷۰ درصد باید در ساخت قطعات داخلی‌سازی انجام شود که این مسئله ایجاد اشتغال را در کنار خود به‌همراه دارد.

تلاش برای انحصارزدایی از صنعت خودرو

انحصار و عدم رقابت پذیری در صنعت خودروسازی کشور یکی از چالش های این صنعت است و به گفته - قیمت حمل ماشین ونک - کارشناسان مهمترین عاملی - قیمت حمل ماشین ونک - است که صنعت شصت ساله خودروسازی کشورمان را به اهداف خود نرسانده است. در این شرایط به گفته آنها با ورود خودروسازان خارجی بازار خودرو رقابتی و قیمت ها تعدیل می شود. به گفته آنها ورود شرکت جدید و صاحب نام در این زمینه منجر به ارائه محصولات بهتر، کیفیت و خدمات پس از فروش بهتر می شود و این خود رشد و توسعه صنعت خودروسازی را به دنبال - قیمت حمل ماشین ونک - خواهد داشت.

سبحانی فر در این باره  با بیان اینکه ۳۰درصد تولیدات این قرارداد به کشورهای دیگر صادر می‌شود، گفت: در این قرارداد سرمایه‌گذار سرمایه، خط تولید و قطعه‌سازی خود را به‌کشور ما منتقل - قیمت حمل ماشین ونک - می‌کند و اینها امتیازات قابل توجه برای صنعت خودروسازی کشورمان است که نباید آن را نادیده گرفت.

وی با اشاره به اینکه تا - قیمت حمل ماشین ونک - چه زمانی می‌خواهیم متکی بر دانش داخلی خود بوده و از - قیمت حمل ماشین ونک - آوردن دانش دیگران ترس داشته باشیم، افزود: هوش ایرانی انقدر بالا است که اگر یک - قیمت حمل ماشین ونک - دانشی - قیمت حمل ماشین ونک - را به‌دست بیاورد آن را توسعه می‌دهد و در بخش‌های - قیمت حمل ماشین ونک - دیگر نیز از آن استفاده می‎کند.

حضور شرکت های داخلی در کنار خارجی ها

با ورود خودروسازان خارجی برخی نگرانی هایی در خصوص - قیمت حمل ماشین ونک - نادیده گرفته شدن شرکت - قیمت حمل ماشین ونک - های داخلی و از بین رفتن فرصت های شغلی در کشور به وجود آمده است این در حالی است که بر - قیمت حمل ماشین ونک - اساس اظهارات مقام های مسئول در صنعت، قراردادهای جدید خودرویی به گونه ای است که هیچ گونه مغایرتی با اصل ۴۴ وجود ندارد و انعقاد قرارداد تنها با شرط انتقال دانش فنی و مشارکت ایران امکان پذیر است. سیاست‌های ابلاغی اصل ۴۴ قانون اساسی و برنامه ششم توسعه اجازه تا ۱۰۰درصد سرمایه‌گذاری را به سرمایه‌گذار - قیمت حمل ماشین ونک - خارجی می‌دهد، منوط به اینکه ۳۰درصد سهم بازار را به‌صورت انحصاری از آن خود نکند و این موضوع در قرارداد با رنو مدنظر قرار گرفته است. از سویی دیگر در این قرارداد سهمی ۲۰ درصدی - قیمت حمل ماشین ونک - به شرکت داخلی اختصاص پیدا کرد.  محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت حدود دو هفته پیش در مراسم امضای قرارداد - قیمت حمل ماشین ونک - همکاری مشترک بین سازمان گسترش و نوسازی - قیمت حمل ماشین ونک - صنایع ایران با بیان اینکه شرکت پرتو نگین ناصح در راستای سیاست های اصل ۴۴ - قیمت حمل ماشین ونک - و حمایت از بخش خصوصی در این قرارداد وارد شد، گفت: هلدینگ پرتو نگین ناصح بیش از ۷۰ سال سابقه کار صنعتی، تجاری و خدمات پس از فروش دارد و از واردکنندگان رنو به کشور نیز بوده است که با موافقت شرکت رنو هم اکنون ۲۰ درصد مشارکت را در این قرارداد نیز به عهده دارد. وی در ادامه افزود: برای سرعت بخشیدن به روند اجرای قرارداد، یکی از شرکت های راکد خودروسازی کشور خریداری و در اختیار این مشارکت قرار خواهد گرفت.

سبحانی‌فر - قیمت حمل ماشین ونک - نیز در این - قیمت حمل ماشین ونک - باره با بیان اینکه قرارداد جدید با رنو مغایرتی با اصل - قیمت حمل ماشین ونک - ۴۴قانون اساسی ندارد به لزوم همکاری با خودروسازان خارجی  و ورود تکنولوژی های جدید به کشور تاکید - قیمت حمل ماشین ونک - کرد و گفت: - قیمت حمل ماشین ونک - یا - قیمت حمل ماشین ونک - باید خودروسازی کشور را تعطیل کنیم و - قیمت حمل ماشین ونک - خودرو خارجی وارد کنیم، یا اینکه باید با دانش شرکت‌های صاحب برند با روش مشارکت و سرمایه گذار بخش تولید - قیمت حمل ماشین ونک - را توسعه دهیم و با ارتقاء کیفیت و کمیت محصولات صادرات محور شویم.

خودروسازی ایران در مسیر جهانی شدن

کارشناسان حوزه صنعت با تاکید بر لزوم کاهش شکاف بین خودروسازی ایران و جهان، بر - قیمت حمل ماشین ونک - این باورند تنها راه چاره انحصارزدایی و ورود به بازارهای جهانی و افزایش تولید ناخالص کشور از این مسیر، مشارکت با خودروسازان مطرح و موفق  جهانی و انتقال دانش فنی از آنها به مهندسان ایرانی است. به گفته آنها  تولیدات ما صرفا نباید برای مصرف داخل کشور باشد و باید با قراردادهای جدید و با - قیمت حمل ماشین ونک - تولیدات مشترک بتوانیم سایر بازارهای از جمله بازار خودرو آسیا میانه و روسیه را تامین کنیم. سبحانی فر در این باره با بیان اینکه اگر بخواهیم متکی - قیمت حمل ماشین ونک - بر ظرفیت مصرف داخل کشور باشیم خودروسازان فعلی نیز اضافه هستند، گفت: نباید تنها نگاه ما به ظرفیت داخل کشور باشد.

- قیمت حمل ماشین ونک -
اولين صفحه   -  مبلغ خودروبر ونک   -   تعرفه خودروبر ونک   -   شماره تماس خودروبر ونک   -   خدمات خودروبر ونک   -   یدک کش ونک   -   کرایه یدک کش ونک   -   قیمت یدک کش ونک   -   مبلغ یدک کش ونک   -   تعرفه یدک کش ونک   -   شماره تماس یدک کش ونک   -   خدمات یدک کش ونک   -   حمل خودرو ونک   -   کرایه حمل خودرو ونک   -   قیمت حمل خودرو ونک   -   مبلغ حمل خودرو ونک   -   تعرفه حمل خودرو ونک   -   شماره تماس حمل خودرو ونک   -   خدمات حمل خودرو ونک   -   حمل ماشین ونک   -   کرایه حمل ماشین ونک   -   قیمت حمل ماشین ونک   -   مبلغ حمل ماشین ونک   -   تعرفه حمل ماشین ونک   -   شماره تماس حمل ماشین ونک   -   خدمات حمل ماشین ونک   -   کفی ونک   -   کرایه کفی ونک   -   قیمت کفی ونک   -   مبلغ کفی ونک   -   تعرفه کفی ونک   -   شماره تماس کفی ونک   -   خدمات کفی ونک   -   کفی خودروبر ونک   -   کرایه کفی خودروبر ونک   -   قیمت کفی خودروبر ونک   -   مبلغ کفی خودروبر ونک   -   تعرفه کفی خودروبر ونک   -   شماره تماس کفی خودروبر ونک   -   خدمات کفی خودروبر ونک   -   جرثقیل خودروبر ونک   -   کرایه جرثقیل خودروبر ونک   -  آخرين صفحه