کرایه یدک کش ونک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08423.html

مسابقات موتورسواری قهرمانی جهان موسوم به «موتوجی پی» از سال ۱۹۴۹ بین شرکت‌های برتر جهان برگزار شد. موتورهای مورد استفاده آنها مدل‌هایی بودند که در خیابان و توسط مردم عادی استفاده نمی‌شدند.

۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

از ۵۰ سی‌سی‌های کوچک تا غول‌های ۱۰۰۰ سی‌سی‌

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،مسابقات موتورسواری قهرمانی جهان موسوم به «موتوجی پی» از سال ۱۹۴۹ بین شرکت‌های برتر جهان - کرایه یدک کش ونک - برگزار شد. موتورهای مورد استفاده آنها مدل‌هایی بودند که در خیابان و توسط مردم عادی استفاده نمی‌شدند. در نخستین دوره این مسابقات که در منطقه «آیسل آو من» در دریای ایرلند برگزار شد، هارولد دانیل انگلیسی به عنوان قهرمانی رسید. رقابت‌های موتوجی پی از موتورهایی با ظرفیت ۵۰ سی‌سی در سال ۱۹۴۹ آغاز شد، حالا بعد از ۶۸سال غول های ۴ سیلندر یک‌لیتری با ۲۴۰ اسب‌بخار قدرت، رکورد سرعت با موتورسیکلت را تا مرز ۳۶۱کیلومتر در ساعت جابه‌جا کرده‌اند. در واقع ترکیبی - کرایه یدک کش ونک - از قدرت و تکنولوژی که حالا به صحنه‌گردان این مسابقات تبدیل شده‌اند. شنیدن حرف‌های یکی از افسانه‌ای‌ترین قهرمانان موتوجی پی خالی از لطف نیست. «کوین شوانتز» موتورسوار افسانه‌ای آمریکایی که - کرایه یدک کش ونک - در سال ۱۹۹۳ با سوزوکی RGV500 - کرایه یدک کش ونک - به قهرمانی موتوجی‌پی رسید و سال‌ها به‌عنوان اسطوره در ذهن - کرایه یدک کش ونک - دوستداران موتور سواری جای داشت. - کرایه یدک کش ونک - شوانتز - کرایه یدک کش ونک - اما معتقد است مسابقات کنونی نسبت به زمانی که او در پیست رقابت می‌کرده، بسیار نزدیک‌تر است و هر راننده‌ای شانس برنده شدن و حتی قهرمانی را دارد. شوانتز از سال ۱۹۸۸ به صورت حرفه‌ای و تمام‌وقت وارد موتوجی‌پی شد و هفت سال - کرایه یدک کش ونک - بعد یعنی در سال ۱۹۹۵ خود را از مسابقه دادن در پیست های - کرایه یدک کش ونک - موتوجی پی بازنشسته کرد. او به ترتیب به رتبه‌های هشتم، چهارم، دوم، سوم، چهارم، اول، چهارم و - کرایه یدک کش ونک - پانزدهم دست یافت و اولین موتورسواری بود که به سلطه ۱۱ ساله هوندا و یاماها در موتوجی‌پی پایان داد و توانست پرچم سوزوکی را در این مسابقات بالا ببرد. شوانتز می‌گوید: رقابت‌های فعلی موتوجی‌پی با حضور رانندگان پرقدرت تیم‌های هوندا، دوکاتی، یاماها برای تماشاگران بسیار جذاب است. مسابقات فعلی به مراتب بهتر از - کرایه یدک کش ونک - زمانی است که ما در پیست رقابت می کردیم. تمام رانندگان در دوران حاضر، امکانات و توانایی پیشتازی و قهرمان شدن را دارند و این گونه نیست که فقط یک تیم مثل KTM یکه‌تاز میدان باشد‌. او ادامه می‌دهد: به راحتی می‌توان در پیست مشاهده کرد تک‌تک راننده‌ها در مقطعی از مسابقه از بقیه پیش می‌افتند یا حداقل این شانس را دارند که - کرایه یدک کش ونک - جلوتر از - کرایه یدک کش ونک - بقیه برانند. همین موضوع باعث جذب تماشاگر و هیجان آنها می‌شود. در فصل جاری موتوجی‌پی در حالی که نیمی از فصل سپری شده، اختلاف امتیاز چهار راننده برتر تنها ۱۰ امتیاز است. البته این به‌خاطر استراحت‌هایی است که - کرایه یدک کش ونک - هر راننده در ۹ گرندپری ابتدایی برای خود در نظر گرفته است. او به فاصله زمانی بسیار کم نفرات برتر هر گرندپری اشاره می کند و معتقد است: فرصت اشتباه برای هیچ راننده‌ای در مسابقات دوران فعلی وجود ندارد و ثانیه‌ها در هر مسابقه تاثیرگذار هستند. اختلاف نفرات برتر در هر مسابقه شاید ۲ ثانیه - کرایه یدک کش ونک - باشد و یک راننده با یک اشتباه کوچک به رتبه پانزدهم سقوط می‌کند. قهرمان پیشین موتوجی‌پی کلاس ۵۰۰ سی‌سی اضافه کرد: در آن زمان اگر روز چندان خوبی را سپری نمی‌کردم و به قول معروف روی فُرم نبودم، چهارم می‌شدم اما در حال حاضر اگر چند لحظه از روز خوب - کرایه یدک کش ونک - خود خارج شوید، در یک چشم به هم زدن، چهاردهم خواهی شد. - کرایه یدک کش ونک - به همین خاطر رانندگان پیشتاز در هر گرندپری دچار اشتباهات متعدد می‌شوند. آنها در هر دور از مسابقه تحت فشار و استرس زیاد از سوی رانندگان عقب‌تر قرار دارند و همین امر ضریب اشتباهات آنها را بالا می‌برد. در مسابقات فصل جاری موتوجی‌پی، مارک مارکس اسپانیایی از تیم هوندا پس از ۹ گرندپری با ۱۲۹ امتیاز، پیشتاز است. دیگر هموطن او یعنی ماوریک وینیالس از تیم یاماها با ۱۲۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و «آندره‌آ دوویزسو» راننده ایتالیایی تیم دوکاتی با - کرایه یدک کش ونک - ۱۲۳ امتیاز در - کرایه یدک کش ونک - جایگاه سوم ایستاده است. والنتینو روسی، راننده پرافتخار تیم - کرایه یدک کش ونک - یاماها با ۱۱۹ امتیاز و تنها یک قهرمانی در گرندپری هلند در جایگاه چهارم جدول قرار دارد. گرندپری بعدی موتوجی‌پی در جمهوری چک برگزار خواهد شد.
اولين صفحه   -  قیمت امداد خودرو ونک   -   مبلغ امداد خودرو ونک   -   تعرفه امداد خودرو ونک   -   شماره تماس امداد خودرو ونک   -   خدمات امداد خودرو ونک   -   امداد خودرو سیار ونک   -   کرایه امداد خودرو سیار ونک   -   قیمت امداد خودرو سیار ونک   -   مبلغ امداد خودرو سیار ونک   -   تعرفه امداد خودرو سیار ونک   -   شماره تماس امداد خودرو سیار ونک   -   خدمات امداد خودرو سیار ونک   -   خودروبر ونک   -   کرایه خودروبر ونک   -   قیمت خودروبر ونک   -   مبلغ خودروبر ونک   -   تعرفه خودروبر ونک   -   شماره تماس خودروبر ونک   -   خدمات خودروبر ونک   -   یدک کش ونک   -   کرایه یدک کش ونک   -   قیمت یدک کش ونک   -   مبلغ یدک کش ونک   -   تعرفه یدک کش ونک   -   شماره تماس یدک کش ونک   -   خدمات یدک کش ونک   -   حمل خودرو ونک   -   کرایه حمل خودرو ونک   -   قیمت حمل خودرو ونک   -   مبلغ حمل خودرو ونک   -   تعرفه حمل خودرو ونک   -   شماره تماس حمل خودرو ونک   -   خدمات حمل خودرو ونک   -   حمل ماشین ونک   -   کرایه حمل ماشین ونک   -   قیمت حمل ماشین ونک   -   مبلغ حمل ماشین ونک   -   تعرفه حمل ماشین ونک   -   شماره تماس حمل ماشین ونک   -   خدمات حمل ماشین ونک   -   کفی ونک   -  آخرين صفحه