قیمت کفی خودروبر گیشا

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07297.html

صنعت خودروی کشور سال‌هاست دچار مشکلات مدیریتی بوده و همچنان مشخص نیست خودروسازان دولتی هستند یا خصوصی

۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

بازگشت همه مشکلات به خاطر مدیریت دولتی است!

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، برای صنعت خودرو برنامه‌های زیادی - قیمت کفی خودروبر گیشا - طرح‌ریزی شده و بسیاری از این برنامه‌ها اجرا شده‌اند. برخی از آن‌ها موفقیت‌آمیز بوده‌اند و برخی دیگر موفقیتی در پی نداشته‌اند. در این میان برخی برنامه‌ها باید به‌صورت بنیادین و برخی دیگر - قیمت کفی خودروبر گیشا - باید به‌صورت مقطعی اجرا شوند.

صنعت خودروی کشور - قیمت کفی خودروبر گیشا - سال‌هاست دچار مشکلات - قیمت کفی خودروبر گیشا - مدیریتی بوده و همچنان مشخص - قیمت کفی خودروبر گیشا - نیست خودروسازان دولتی هستند یا خصوصی. اصولا نقش دولت در صنعت خودرو بسیار گسترده‌ است و همین امر موجب شده روند عادی - قیمت کفی خودروبر گیشا - برای این بنگاه بزرگ اقتصادی وجود نداشته باشد.

این است که بعد از این همه سال، همچنان شاهد مشکلات کوچک و بزرگ در - قیمت کفی خودروبر گیشا - این صنعت هستیم. مشکلاتی نظیر هزینه‌های بالای تولید، مدیریت نامطمئن و نامناسب در قراردادهای خارجی، ضعف در تحقیق‌و‌توسعه و همچنین ایجاد تنوع در ساخت خودرو توسط خودروسازان ازجمله مواردی هستند که همواره وجود دا‌شته‌اند.

به‌همین منظور سراغ کارشناسان در حوزه‌های مختلف رفتیم و نظر آن‌ها را درخصوص این موضوعات جویا شدیم.

سعید مدنی، مشاور - خودرویی سابق وزارت صنعت :

افزایش تیراژ، - قیمت کفی خودروبر گیشا - توسعه محصول، افزایش بهره‌وری - قیمت کفی خودروبر گیشا - و - قیمت کفی خودروبر گیشا - تامین سرمایه، الزامات دستیابی به محصول رقابتی

[caption id="attachment_36261" align="aligncenter" width="320"]قیمت کفی خودروبر گیشا سعید مدنی [/caption]

یکی از مشکلات صنعت خودروی کشور بالا بودن هزینه تولید و پایین بودن میزان بهره‌وری است. چه برنامه‌هایی برای بهبود این شاخص‌ها وجود دارند؟ افزایش تیراژ، توسعه محصول، افزایش بهره‌وری و تامین سرمایه از شروط کاهش قیمت خودرو و - قیمت کفی خودروبر گیشا - پایین آمدن هزینه‌های تولید برای دستیابی به - قیمت کفی خودروبر گیشا - محصول کاملا رقابتی است. البته خودروسازان باید همواره به‌دنبال کاهش هزینه‌های - قیمت کفی خودروبر گیشا - تولید و افزایش - قیمت کفی خودروبر گیشا - بهره‌وری باشند. بهتر است برخی محصولات ارزان خود را به سایت‌های شهرستانی منتقل - قیمت کفی خودروبر گیشا - کنند، زیرا در آنجا قیمت تمام‌شده کمتر است. در تهران بهتر است خودروهای گران قیمت‌تر تولید کنیم زیرا در اینجا هزینه‌ها از‌جمله دستمزد بیشتر هستند.

افزایش تیراژ چگونه می‌تواند به کاهش هزینه‌ و قیمت خودرو کمک کند؟ افزایش تیراژ تاثیر بسیاری بر کاهش قیمت خودرو - قیمت کفی خودروبر گیشا - دارد. چون بخش زیادی از قیمت تمام‌شده خودروها غیر‌از مواد اولیه به هزینه‌های سربار باز‌می‌گردند. این سربارها وقتی - قیمت کفی خودروبر گیشا - ثابت باشند و میزان تیراژ تولید افزایش پیدا کند، این هزینه‌های سربار بین قیمت تمام خودروها سرشکن می‌شود. یعنی به فرض اگر هزینه‌های سربار برای هر خودرو مبلغ ۲میلیون تومان باشد به یک‌میلیون یا ۵۰۰هزار تومان تبدیل می‌شود، این امر باعث کاهش قیمت خودرو خواهد شد.

کامران ندری - اقتصاددان :

رابطه مستقیم مدیریت خصوصی و افزایش بهره‌وری در صنعت خودرو

[caption - قیمت کفی خودروبر گیشا - id="attachment_205135" align="aligncenter" width="400"]قیمت کفی خودروبر گیشا کامران ندری - اقتصاددان[/caption]

استراتژی - قیمت کفی خودروبر گیشا - و برنامه‌های - قیمت کفی خودروبر گیشا - بسیاری برای صنعت خودرو در نظر گرفته شده است. به لحاظ اقتصادی مهم‌ترین استراتژی برای صنعت خودرو چیست؟ اصولا صنعت خودرو نیازمند برنامه‌های کلان و باثبات است اما در این خصوص باید دو استراتژی برای این صنعت وجود داشته باشد. نخست‌آنکه ترکیب سها‌مداری به‌سمت بخش خصوصی متمایل شود. به‌گونه‌ای که مدیریت خودروسازان را بخش خصوصی به‌دست بگیرد و تعیین‌کننده باشد. دومین مورد بحث همیشگی رقابتی شدن و بهره‌وری در این صنعت است.

چرا همچنان در بحث بهره‌وری با مشکل رو به‌رو هستیم؟ باید بهره‌وری عوامل تولید در این بخش افزایش پیدا کند. البته افزایش بهره‌وری با تراکم نیرویی که در خودروسازان وجود دارد، تناسب - قیمت کفی خودروبر گیشا - و سازگاری ندارد. در‌حال‌حاضر این تراکم زیاد با بهره‌وری پایین هزینه‌های تولید را در این صنعت افزایش داده است. اصولا صنعت خودرو در کشور مطابق با دانش روز دنیا پیش نمی‌رود و سرعت پیشرفت در صنعت خودروی ما بسیار کند است.

دلیل این مشکل را چه می‌دانید؟ در بحث نوآوری و خلاقیت ضعیف بود‌ه‌ایم یعنی نوآوری‌هایی - قیمت کفی خودروبر گیشا - که انتظار می‌رود برای رقابت با رقبای بزرگ وجود داشته باشد، در‌حال‌حاضر دیده‌ نمی‌شود. البته این‌ها مشکلاتی هستند که می‌توان با یک مدیریت قوی در - قیمت کفی خودروبر گیشا - صدد حل آن‌ها برآمد. نمی‌توان با حمایت بی‌دریغ دولت - قیمت کفی خودروبر گیشا - صنعت را سرپا نگه داشت. - قیمت کفی خودروبر گیشا - حمایت‌ها در کوتاه‌مدت می‌تواند برای خودروسازان گره‌گشا باشد اما در بلندمدت نمی‌توان حتی با این حمایت‌ها به جایی رسید.

امیرحسین کاکایی - کارشناس صنعت خودرو :

مدیریت صحیح قراردادهای خارجی باعث رشد صنعت قطعه‌ خواهد شد

[caption id="attachment_205891" align="aligncenter" width="404"]قیمت کفی خودروبر گیشا امیرحسن کاکایی[/caption]

در خصوص مدیریت - قیمت کفی خودروبر گیشا - قراردادها بحث‌های فراوانی - قیمت کفی خودروبر گیشا - وجود دارد. چگونه می‌توانیم در این بخش موفق باشیم؟ به‌نظر می‌رسد اصلی‌ترین مساله ما مدیریت صحیح قراردادهای جدید خودرویی باشد. مدیریت این سرمایه‌گذاری بسیار مهم است. اگر این سرمایه‌گذاری‌ها موفق شوند باعث رشد قطعه‌سازی شده و آماده ورود به مراحل بعدی می‌شوند. اما اگر این چند مورد شکست بخورند و سرمایه‌گذاری ناقص باعث شود سودآوری آن مدیریت نشود، این پروژه‌ها زمین می‌خورند و رشد متوقف خواهد شد. این چالش بزرگی است و بحث کنسرسیوم‌های تشکیل‌شده به سختی اجرا خواهند شد.

در چه صورت ممکن است این سرمایه‌گذاری‌ها با - قیمت کفی خودروبر گیشا - شکست مواجه شوند؟

در دنیا برای اقتصادی شدن تولید خودرو، باید ۲۰۰هزار دستگاه تولید شود. با احتساب بازار ایران که تیراژ تولید حدود ۲میلیون دستگاه است و همچنین تعداد پروژه‌هایی که در این‌ سال‌ها انجام - قیمت کفی خودروبر گیشا - شده‌اند، باید وضعیت بازار را با ورود هم‌زمان این خودروها در نظر بگیریم. - قیمت کفی خودروبر گیشا - ضروری است - قیمت کفی خودروبر گیشا - این موضوع با تفکر و مدیریت انجام شده تا گام میانی به‌درستی برداشته شود. در غیر این صورت برخی سرمایه‌های کشور با چالش بزرگی روبه‌رو می‌شوند.

اولين صفحه   -  مبلغ حمل خودرو گیشا   -   تعرفه حمل خودرو گیشا   -   شماره تماس حمل خودرو گیشا   -   خدمات حمل خودرو گیشا   -   حمل ماشین گیشا   -   کرایه حمل ماشین گیشا   -   قیمت حمل ماشین گیشا   -   مبلغ حمل ماشین گیشا   -   تعرفه حمل ماشین گیشا   -   شماره تماس حمل ماشین گیشا   -   خدمات حمل ماشین گیشا   -   کفی گیشا   -   کرایه کفی گیشا   -   قیمت کفی گیشا   -   مبلغ کفی گیشا   -   تعرفه کفی گیشا   -   شماره تماس کفی گیشا   -   خدمات کفی گیشا   -   کفی خودروبر گیشا   -   کرایه کفی خودروبر گیشا   -   قیمت کفی خودروبر گیشا   -   مبلغ کفی خودروبر گیشا   -   تعرفه کفی خودروبر گیشا   -   شماره تماس کفی خودروبر گیشا   -   خدمات کفی خودروبر گیشا   -   جرثقیل خودروبر گیشا   -   کرایه جرثقیل خودروبر گیشا   -   قیمت جرثقیل خودروبر گیشا   -   مبلغ جرثقیل خودروبر گیشا   -   تعرفه جرثقیل خودروبر گیشا   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر گیشا   -   خدمات جرثقیل خودروبر گیشا   -   نیسان خودروبر گیشا   -   کرایه نیسان خودروبر گیشا   -   قیمت نیسان خودروبر گیشا   -   مبلغ نیسان خودروبر گیشا   -   تعرفه نیسان خودروبر گیشا   -   شماره تماس نیسان خودروبر گیشا   -   خدمات نیسان خودروبر گیشا   -   نیسان یدک کش گیشا   -   کرایه نیسان یدک کش گیشا   -  آخرين صفحه