کرایه جرثقیل خودروبر گیشا

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07303.html

براساس پاسخ مشتریان، ۸درصد، از کم بودن تعداد نمایندگی‌ها درمورد خودروهای وارداتی و ۸٫۵درصد از کمبود نمایندگی درمورد خودروهای داخلی ناراضی بوده‌اند. همچنین ۶٫۳درصد از کمبود قطعات یدکی خودروها شکایت داشته‌اند

۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲

تعداد نمایندگی‌های مجاز در ایران با تعداد خودروها همخوانی دارد

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، «خودروسازان ملزم به - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - انطباق نمایندگی‌های مجاز متناسب - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - با تعداد خودروی تحت ضمانت هستند.» این موضوعی است که مدتی قبل مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت چندی پیش - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - ضمن اشاره به افزایش رضایتمندی مشتریان خودرو از کیفیت خدمات پس‌ازفروش، بر آن تاکید کرد.

امیرحسین قناتی همچنین با ارائه توضیحاتی درخصوص برخی اخبار منتشر شده مبنی‌بر مناسب نبودن خدمات پس‌ازفروش خودروهای چینی، اظهار کرد : تمامی خودروسازان داخلی ازجمله ایران‌خودرو، سایپا، مدیران خودرو و کرمان موتور برای تمامی محصولات خود اعم‌از تولید حاصل از همکاری با - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - شرکت‌های چینی یا دیگر محصولات تولیدی با نام تجاری ایرانی، ملزم‌به رعایت مفاد آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو هستند.

[caption id="attachment_206089" align="aligncenter" width="700"]کرایه جرثقیل خودروبر گیشا نمایندگی‌ها هم از لحاظ کیفی و هم از نظر میزان رضایت مشتریان، با وجود سختگیرانه‌تر - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - شدن ارزیابی‌ها - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - در - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - سال ۹۵، امتیاز بالاتری نسبت به سال پیش از آن دریافت کرده‌اند.[/caption]

نارضایتی مشتری‌ها از اپیدمی شدن نبود قطعات در این رابطه دبیر انجمن شرکت‌های خدمات پس‌ازفروش خودرو در - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - گفت‌وگو با «دنیای خودرو» با اشاره به اینکه مدتی قبل اخبار مربوط به مناسب نبودن خدمات پس‌ازفروش برای خودروهای چینی پررنگ شده بود، گفت: «براین‌اساس است که مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، بر لزوم اجرای آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تاکید کرده است.»

عباسعلی غیاثی با بیان اینکه مواردی پیش می‌آید - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - که اصطلاحا یک قطعه اپیدمی می‌شود، توضیح داد: «گاهی این اتفاق می‌افتد که یک قطعه مشکلی داشته باشد و درخواست برای آن زیاد شود. در این شرایط ممکن است این قطعه در چند تعمیرگاه نباشد، اما در باقی تعمیرگاه‌ها موجود باشد. این‌جا برداشت مشتری این است که این قطعه به‌طور کلی در مراکز خدمات پس‌از‌فروش وجود ندارد و به سرعت هم نارضایتی خود را ابراز می‌کند.»

کسب امتیاز - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - از ارزیابی‌های سختگیرانه وی در ادامه با اشاره به میزان تناسب تعداد نمایندگی‌ها و مراکز ارائه‌کننده خدمات پس‌ازفروش نسبت به تعداد - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - خودروهای عرضه شده توسط هر شرکت، افزود: «نسبت تعداد مراکز خدمات پس‌ازفروش به خودروهای عرضه شده، در حال حاضر استاندارد و مطابق آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - حقوق مصرف‌کنندگان است. براین‌اساس به‌ازای هر ۴هزار دستگاه خودروی سواری تولیدی باید یک - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - نمایندگی خدمات پس از فروش وجود داشته باشد.»

غیاثی با اشاره - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - به اینکه در شرایط فعلی بیش از ۴هزارو‌۷۰۰‌نمایندگی مجاز خدمات‌پس‌ازفروش در سطح کشور وجود دارد، تاکید کرد: «در زمینه چگونگی عملکرد نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش، به‌تازگی گزارشی در شورای - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - سیاستگذاری خودرو ارائه شد که براساس آن می‌توان گفت وضعیت مراکز امسال نسبت به - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - سال گذشته از مطلوبیت بیشتری برخوردار بوده است.»

به گفته دبیر انجمن شرکت‌های خدمات‌پس‌ازفروش خودرو، طبق آخرین گزارش‌های ارزیابی عملکرد نمایندگی‌های خدمات‌پس‌ازفروش، این نمایندگی‌ها هم از لحاظ کیفی و هم از نظر میزان رضایت مشتریان، - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - با وجود سختگیرانه‌تر شدن ارزیابی‌ها در سال - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - ۹۵، امتیاز بالاتری نسبت به سال پیش از آن دریافت کرده‌اند.

روند روبه‌رشد کیفیت خدمات‌پس‌از فروش عباسعلی غیاثی با توضیح این مطلب که از مشتریان درمورد مشکلات و کمبودهای موجود در این بخش سوال شده است، گفت: «براساس - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - پاسخ مشتریان، ۸درصد، از کم بودن تعداد نمایندگی‌ها درمورد خودروهای وارداتی و ۸٫۵درصد از کمبود نمایندگی درمورد خودروهای داخلی ناراضی بوده‌اند. همچنین ۶٫۳درصد از کمبود قطعات یدکی خودروها شکایت داشته‌اند.»

وی با اشاره‌به گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران درزمینه متوسط امتیاز - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - شاخص‌های اصلی ارزیابی شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو، اظهار کرد: - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - «در این زمینه پنج پارامتر در سال‌های ۹۴ و ۹۵ مورد ارزیابی و مقایسه قرار گرفتند که براساس آن وضعیت سیستم خدمات‌پس‌ازفروش شرکت‌ها در انطباق با قانون سال گذشته عدد ۵۹٫۸ بوده است که نسبت به عدد سال - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - پیش از آن که ۵۴‌بود، افزایش داشته است.»

دبیر انجمن شرکت‌های خدمات‌پس‌ازفروش خودرو، وضعیت تعمیرگاه‌های مجاز را از پارامترهای دیگر ارزیابی شده در این امتیازدهی عنوان کرد و افزود: «در این مورد نیز امتیاز سال۹۴ عدد ۶۳٫۴ بوده است - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - که در سال پس‌از آن به ۷۱٫۷ افزایش یافته است. این افزایش امتیاز در زمینه رضایتمندی مشتری و کارایی نمایندگی‌ها نیز تکرار شده است که براساس آن این دو پارامتر در سال گذشته به ترتیب عدد ۶۹٫۷ و - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - ۷۱٫۶ را دریافت کرده‌اند.»

غیاثی در پایان با اشاره‌به بخش دیگری از گزارش شرکت ISQI در زمینه امتیاز مشتریان از خدمات‌پس‌ازفروش شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو، ضمن اینکه هدف مشخص شده در سال ۹۶ را رسیدن به امتیاز ۷۵۰ دانست، خاطرنشان کرد: «به این ترتیب شرکت‌های مورد ارزیابی در این بخش، در سال ۹۴، ۶۸۵، سال پس از آن ۶۹۸ و در هفت ماهه ابتدای سال جاری - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - ۷۰۷ امتیاز کسب کرده‌اند. بنابراین طی این سال‌ها امتیاز مشتریان از خدمات‌پس‌از فروش شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو افزایش - کرایه جرثقیل خودروبر گیشا - داشته است.»

اولين صفحه   -  قیمت حمل ماشین گیشا   -   مبلغ حمل ماشین گیشا   -   تعرفه حمل ماشین گیشا   -   شماره تماس حمل ماشین گیشا   -   خدمات حمل ماشین گیشا   -   کفی گیشا   -   کرایه کفی گیشا   -   قیمت کفی گیشا   -   مبلغ کفی گیشا   -   تعرفه کفی گیشا   -   شماره تماس کفی گیشا   -   خدمات کفی گیشا   -   کفی خودروبر گیشا   -   کرایه کفی خودروبر گیشا   -   قیمت کفی خودروبر گیشا   -   مبلغ کفی خودروبر گیشا   -   تعرفه کفی خودروبر گیشا   -   شماره تماس کفی خودروبر گیشا   -   خدمات کفی خودروبر گیشا   -   جرثقیل خودروبر گیشا   -   کرایه جرثقیل خودروبر گیشا   -   قیمت جرثقیل خودروبر گیشا   -   مبلغ جرثقیل خودروبر گیشا   -   تعرفه جرثقیل خودروبر گیشا   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر گیشا   -   خدمات جرثقیل خودروبر گیشا   -   نیسان خودروبر گیشا   -   کرایه نیسان خودروبر گیشا   -   قیمت نیسان خودروبر گیشا   -   مبلغ نیسان خودروبر گیشا   -   تعرفه نیسان خودروبر گیشا   -   شماره تماس نیسان خودروبر گیشا   -   خدمات نیسان خودروبر گیشا   -   نیسان یدک کش گیشا   -   کرایه نیسان یدک کش گیشا   -   قیمت نیسان یدک کش گیشا   -   مبلغ نیسان یدک کش گیشا   -   تعرفه نیسان یدک کش گیشا   -   شماره تماس نیسان یدک کش گیشا   -   خدمات نیسان یدک کش گیشا   -   ماشین بر گیشا   -  آخرين صفحه