تعرفه جرثقیل خودروبر گیشا

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07306.html

مهم‌ترین گله دارندگان خودروهایی با زاپاس‌های توپر یا به‌اصطلاح فرغونی، تغییر ناخوشایند ظاهر خودرو با این زاپاس‌های بدقیافه است.

۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱

چرا در خودروهای ایرانی از زاپاس‌های فرغونی استفاده نمی‌شود؟

به - تعرفه جرثقیل خودروبر گیشا - گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، با وجود تغییر رویکرد خودروسازان بزرگ دنیا در به‌کارگیری تایرهای - تعرفه جرثقیل خودروبر گیشا - زاپاس توپر و کم‌حجم در محصولات خود، خودروسازان داخلی با غیرمنطقی دانستن این اقدام کمپانی‌های بزرگ خودروسازی نه‌تنها این اقدام را منطقی نمی‌دانند بلکه از آن به‌عنوان اقدامی خلاف میل مشتری یاد می‌کنند.

اگرچه استفاده از تایرهای - تعرفه جرثقیل خودروبر گیشا - زاپاس متفاوت و البته در سایزهای کوچک به‌دلیل شکل ظاهری نامتعارفی که نسبت به رینگ‌های آلیاژی دارند، کمی نامعقول به‌نظر می‌‌رسد اما نمی‌توان از مزایای بسیار آنها چشم پوشید، مزایایی که می‌تواند مصرف‌کنندگان را به استفاده از این تایرها ترغیب کند.

هر چند ورود این رینگ و تایرهای کوچک به بازار ایران تنها به‌واسطه ورود خودروهای وارداتی بوده اما همین محصولات وارداتی نیز در بسیاری از - تعرفه جرثقیل خودروبر گیشا - موارد موردپسند مصرف‌کنندگان واقع نشده است و در بسیاری از موارد مصرف‌کنندگان، استفاده از رینگ‌های آلیاژی معمول را به این تازه‌واردهای بدقیافه ترجیح می‌دهند.

علت این امر شاید ظاهر متفاوتی است - تعرفه جرثقیل خودروبر گیشا - که خودرو با این رینگ و تایرهای جدید به‌خود می‌گیرد و در اکثر مواقع باعث نارضایتی مالک که صد‌ها میلیون تومان برای خرید خودرو هزینه کرده است، می‌شود.

در اولین گام سراغ احمد - تعرفه جرثقیل خودروبر گیشا - نعمت‌بخش می‌رویم. رئیس انجمن خودروسازان ایران معتقد است مردم ایران تمایلی به استفاده از این تایرها ندارند و - تعرفه جرثقیل خودروبر گیشا - ترجیح می‌دهند سختی تعویض رینگ‌های بزرگ آلیاژی را به ‌جان بخرند اما تغییری در ظاهر خودرو حتی برای مدت زمان محدودی ایجاد نشود.

بسیاری از شرکت‌های معتبر مانند ب‌ام‌و، مرسدس‌بنز و حتی شرکت‌های بزرگ و کوچک چینی این نوع تایر زاپاس را به‌دلیل صرفه اقتصادی به‌صورت انبوه در محصولات تولیدی خود استفاده می‌کنند.

نعمت‌بخش تنها سلیقه مشتریان ایرانی را دلیلی برای عدم استفاده خودروسازان از این تایرها می‌داند و می‌گوید: تاکنون کار تحقیقاتی مناسبی برای امکان‌سنجی استفاده از این قبیل رینگ و تایر‌ها به‌عنوان رینگ و تایر زاپاس در خودروها انجام نشده اما آنچه مشخص است سلیقه مشتری ایرانی است که نمی‌تواند - تعرفه جرثقیل خودروبر گیشا - با زاپاس توپر و بدقیافه ارتباط برقرار کند.

او - تعرفه جرثقیل خودروبر گیشا - می گوید: بهتر است رسانه‌ها با تحقیقات میدانی مشخص کنند آیا استفاده از این امکان در خودروهای داخلی مورد استقبال مردم واقع خواهد شد یا خیر؟ برای - تعرفه جرثقیل خودروبر گیشا - بررسی این موضوع سری به بازار فروش تایر در پایتخت می‌زنیم. فروشندگان خرد و کلان تایر معتقدند این تایرها به‌دلیل وزن کم، جابه‌جایی راحت و - تعرفه جرثقیل خودروبر گیشا - تسهیل روند تعویض تایر مورد استقبال بخشی‌از مصرف‌کنندگان قرار گرفته‌اند اما از سوی دیگر افرادی هستند که ظاهر خودرو را بر موارد ذکرشده ترجیح می‌دهند و حتی به‌دنبال تعویض تایرهای توپر نصب‌شده روی خودرو با نمونه‌های آلیاژی و استاندارد هستند.

یکی از فروشندگان با اشاره به - تعرفه جرثقیل خودروبر گیشا - وزن کم این تایرها نسبت به نمونه‌های عادی می‌گوید: تعویض راحت‌تر این تایرها به‌ویژه هنگام حمل کردن و بیرون آوردن آنها برای خانم‌ها، مزیت مهمی است که باعث می‌شود بسیاری از مصرف‌کنندگان پس از یکبار استفاده از آن دیگر تمایلی به استفاده از زاپاس‌های معمولی نداشته - تعرفه جرثقیل خودروبر گیشا - باشند.

از دیگر مواردی که فروشندگان به آن اشاره می‌کنند و وجود تایرهای توپر در خودروها را مناسب نمی‌دانند، این است که با این تایرها می‌توان حداکثر تا سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت حرکت کرد و به همین دلیل اگر راننده‌ای به‌دلیل فراموشی با این تایر به مسیر خود ادامه دهد و سرعت توصیه‌شده را رعایت نکند، مشکلات بسیاری برای خودرو و سرنشینان آن پیش ‌خواهد آمد.

مهم‌ترین گله دارندگان خودروهایی با زاپاس‌های توپر یا به‌اصطلاح فرغونی، تغییر ناخوشایند ظاهر خودرو با این زاپاس‌های بدقیافه است.آنها بر این باورند استفاده از این تایرها شکل خودرو را عوض می‌کند و ظاهر ناخوشایندی به خودرو می‌دهد.

وقتی سراغ راننده‌ها می‌رویم و نظرشان را درباره استفاده از این تایرهای خاص در صندوق‌عقب خودرویشان می‌پرسیم، بسیاری به ظاهر - تعرفه جرثقیل خودروبر گیشا - زشت این تازه‌واردها اشاره می‌کنند و معتقدند: اگرچه این نوع تایرها یک مزیت محسوب می‌شوند و کاهش فضای اشغال‌شده بار در صندوق‌عقب و کم‌شدن وزن - تعرفه جرثقیل خودروبر گیشا - خودرو به کاهش هزینه‌ها منجر می‌شود اما چهره ناخوشایند آن چندان رضایت‌بخش - تعرفه جرثقیل خودروبر گیشا - نیست.

هرچند این تایرها زیبایی لازم را ندارند اما وجود فضای بیشتر در صندوق‌عقب، سبک شدن خودرو و تایر زاپاس و راحتی در زمان تعویض، از مهم‌ترین مزایای این تایرها محسوب می‌شوند.

علاوه‌بر - تعرفه جرثقیل خودروبر گیشا - این زمانی‌که رانندگان خانم هنگام رانندگی با پنچر شدن خودرو مواجه می‌شوند، راحت‌تر می‌توانند پنچری خودرو را بگیرند و مشکل را برطرف کنند.

اگر چه وجود این تایرها در خودرو مزایای بیشتری نسبت‌به معایب آن دارد، ولی در صورت کنارآمدن مشتریان با ظاهر زشت آن در ایران از این تایرها استفاده شود و احتمال اینکه مورد استقبال قرار بگیرد بیشتر از آن است که مصرف‌کنندگان ناراضی - تعرفه جرثقیل خودروبر گیشا - باشند. البته به این شرط که خودروساز تحقیقات بیشتری در بازار انجام دهد و تنها صورت - تعرفه جرثقیل خودروبر گیشا - مساله را پاک نکند.

اولين صفحه   -  شماره تماس حمل ماشین گیشا   -   خدمات حمل ماشین گیشا   -   کفی گیشا   -   کرایه کفی گیشا   -   قیمت کفی گیشا   -   مبلغ کفی گیشا   -   تعرفه کفی گیشا   -   شماره تماس کفی گیشا   -   خدمات کفی گیشا   -   کفی خودروبر گیشا   -   کرایه کفی خودروبر گیشا   -   قیمت کفی خودروبر گیشا   -   مبلغ کفی خودروبر گیشا   -   تعرفه کفی خودروبر گیشا   -   شماره تماس کفی خودروبر گیشا   -   خدمات کفی خودروبر گیشا   -   جرثقیل خودروبر گیشا   -   کرایه جرثقیل خودروبر گیشا   -   قیمت جرثقیل خودروبر گیشا   -   مبلغ جرثقیل خودروبر گیشا   -   تعرفه جرثقیل خودروبر گیشا   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر گیشا   -   خدمات جرثقیل خودروبر گیشا   -   نیسان خودروبر گیشا   -   کرایه نیسان خودروبر گیشا   -   قیمت نیسان خودروبر گیشا   -   مبلغ نیسان خودروبر گیشا   -   تعرفه نیسان خودروبر گیشا   -   شماره تماس نیسان خودروبر گیشا   -   خدمات نیسان خودروبر گیشا   -   نیسان یدک کش گیشا   -   کرایه نیسان یدک کش گیشا   -   قیمت نیسان یدک کش گیشا   -   مبلغ نیسان یدک کش گیشا   -   تعرفه نیسان یدک کش گیشا   -   شماره تماس نیسان یدک کش گیشا   -   خدمات نیسان یدک کش گیشا   -   ماشین بر گیشا   -   کرایه ماشین بر گیشا   -   قیمت ماشین بر گیشا   -   مبلغ ماشین بر گیشا   -  آخرين صفحه