نیسان خودروبر ساری

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در ساری تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09715.html

هرچند تبلیغات روی بدنه اتوبوس‌ها ضوابطی دارد که متاسفانه اجرا نمی‌شود. همچنین به گفته قرایی‌مقدم تبلیغات بی‌کیفیت و غیراستاندارد روی اتوبوس‌ها موجب آلودگی بصری و آلودگی کارکردی می‌شود که بر اعصاب رانندگان و شهروندان تاثیرات منفی خواهد گذاشت.

۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹

تاثیر منفی تبلیغات روی اتوبوس‌ها بر روان شهروندان

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،در یک مسیر پرترافیک در حال رانندگی هستید که ناگهان تصویر یک خمیر دندان بزرگ با شخصی که در حال لبخند زدن است و دندان‌های سفیدی دارد، از شما سبقت می‌گیرد. نگاه‌‌تان خیره به خمیردندان بزرگ میخ‌کوب شده است که ناگهان تصویر بزرگ شوینده قوی لکه‌ها و از بین‌برنده - نیسان خودروبر ساری - میکروب‌ها از سوی دیگر عبور می‌کند و شما را پشت سر می‌گذارد. اگر به‌سرعت حواستان را جمع نکنید، احتمال اینکه تصادف کنید، زیاد است. این روزها اتوبوس‌های رنگ‌به‌رنگ که - نیسان خودروبر ساری - تبلیغات جذابی - نیسان خودروبر ساری - روی خود دارند، توجه همه را به خود جلب می‌کنند. از مسافران سایر خودروها گرفته تا راننده‌ها که البته این جلب توجه بسیار خطرناک است. به گفته اقبال شاکری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران هرگونه تبلیغات روی شیشه اتوبوس‌ها ممنوع است، هرچند تبلیغات روی بدنه اتوبوس‌ها ضوابطی دارد که متاسفانه اجرا نمی‌شود. همچنین به - نیسان خودروبر ساری - گفته قرایی‌مقدم تبلیغات بی‌کیفیت و غیراستاندارد روی اتوبوس‌ها موجب آلودگی بصری و آلودگی کارکردی می‌شود که بر اعصاب رانندگان و شهروندان تاثیرات منفی خواهد گذاشت. اتوبوس‌های رنگی، زندان‌های متحرک چند روز پیش اقبال شاکری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: «هرگونه - نیسان خودروبر ساری - تبلیغات روی شیشه اتوبوس‌ها ممنوع است، - نیسان خودروبر ساری - زیرا با این تبلیغات اتوبوس‌ها شبیه زندان‌های متحرک شده‌اند. مسافرانی که داخل اتوبوس‌ها هستند، بر اثر تبلیغات روی شیشه‌ها از موقعیت مکانی خود خبر ندارند. این در حالی است که پنجره اتوبوس‌ها نیز امکان باز و بسته شدن ندارند. کاهش تمرکز خودروهای مجاور، آلودگی بصری در انتخاب تبلیغات نامناسب و تبلیغ کالاهای خارجی روی بدنه اتوبوس‌ها - نیسان خودروبر ساری - ازجمله مشکلاتی است که باید - نیسان خودروبر ساری - هرچه سریع‌تر به آنها رسیدگی شود.» تذکر برای رعایت ضوابط تبلیغاتی به گفته شاکری در حال‌حاضر به‌رغم این که دستورالعمل ضوابط تبلیغات در ناوگان حمل‌ونقل عمومی از طرف - نیسان خودروبر ساری - وزارت کشور و شورای عالی ترافیک از سال ۸۹ ابلاغ شده است اما مشکلات زیادی در تبلیغات روی بدنه اتوبوس‌ها در سطح شهر دیده می‌شود. در همین راستا تذکراتی درخصوص رعایت ضوابط - نیسان خودروبر ساری - ایمنی، بصری و رعایت فرهنگ ایرانی و اسلامی در تبلیغات - نیسان خودروبر ساری - روی بدنه اتوبوس‌ها به شهرداری تهران داده می‌شود تا نظارت کامل‌تری درباره این تبلیغات اتخاذ کند. تبلیغات آزاردهنده روی اتوبوس‌ها آلودگی‌های بصری در تهران کم نیستند و تبلیغات روی اتوبوس‌ها بر میزان این آلودگی‌ها افزوده است. امان‌الله قرایی‌مقدم، جامعه‌شناس و پژوهشگر اجتماعی در گفت‌وگو با روزنامه - نیسان خودروبر ساری - «دنیای خودرو» درباره آلودگی کارکردی تبلیغات روی اتوبوس‌ها گفت: «این موضوع را باید از دو جهت مورد بررسی قرار داد. نخست، تبلیغاتی که روی اتوبوس‌ها انجام می‌شوند، خوش‌منظره و دلچسب بیننده نیستند. تبلیغ باید جذاب و چشم‌نواز باشد تا بتواند توجه بیننده را به خود - نیسان خودروبر ساری - جلب کند و پیام را به بیننده برساند، هرچند تبلیغاتی - نیسان خودروبر ساری - که اکنون - نیسان خودروبر ساری - روی اتوبوس‌ها انجام می‌شوند، کارکرد تبلیغاتی- تجاری دارند و پیام را به مخاطب منتقل - نیسان خودروبر ساری - می‌کنند اما از کیفیت مطلوب برخوردار نیستند، حتی سرنشینان داخل اتوبوس دید کاملی - نیسان خودروبر ساری - به خیابان ندارند و این نقطه‌ضعف تبلیغات اتوبوسی ماست.» وی در ادامه - نیسان خودروبر ساری - افزود: «نکته قابل‌توجه دوم آثار مخربی است که این‌گونه تبلیغات بر ذهن - نیسان خودروبر ساری - و روان افراد می‌گذارد. چون گیرنده پیام نمی‌تواند به صورت کامل و باکیفیت با پیام، ارتباط برقرار و - نیسان خودروبر ساری - آن را دریافت کند، دچار آزردگی روحی و روانی می‌شود. در نتیجه تبلیغات روی اتوبوس‌ها نه‌تنها مفید نیستند، بلکه آلودگی کارکردی هم دارند.» توصیه‌های مختصر فرهنگی جایگزین شود به گفته قرایی‌مقدم تبلیغاتی که روی اتوبوس‌های سایر کشورها انجام می‌شوند، جذاب، چشم‌نواز و استانداردهای لازم در آنها رعایت شده‌است. در ایران بهتر است روی اتوبوس‌ها توصیه‌های کوتاه و تبلیغات ساده با موضوعات فرهنگی و اجتماعی انجام شود تا پیام آموزشی مفید و مختصری به بینندگان - نیسان خودروبر ساری - انتقال پیدا کند.
اولين صفحه   -  حمل خودرو زین الدین   -   حمل ماشین زین الدین   -   کفی زین الدین   -   کفی خودروبر زین الدین   -   جرثقیل خودروبر زین الدین   -   نیسان خودروبر زین الدین   -   نیسان یدک کش زین الدین   -   ماشین بر زین الدین   -   خودرو سوار زین الدین   -   جرثقیل یدک کش زین الدین   -   چرخگیر زین الدین   -   امداد خودرو ساری   -   امداد خودرو سیار ساری   -   خودروبر ساری   -   یدک کش ساری   -   حمل خودرو ساری   -   حمل ماشین ساری   -   کفی ساری   -   کفی خودروبر ساری   -   جرثقیل خودروبر ساری   -   نیسان خودروبر ساری   -   نیسان یدک کش ساری   -   ماشین بر ساری   -   خودرو سوار ساری   -   جرثقیل یدک کش ساری   -   چرخگیر ساری   -   امداد خودرو ساوه   -   امداد خودرو سیار ساوه   -   خودروبر ساوه   -   یدک کش ساوه   -   حمل خودرو ساوه   -   حمل ماشین ساوه   -   کفی ساوه   -   کفی خودروبر ساوه   -   جرثقیل خودروبر ساوه   -   نیسان خودروبر ساوه   -   نیسان یدک کش ساوه   -   ماشین بر ساوه   -   خودرو سوار ساوه   -   جرثقیل یدک کش ساوه   -   چرخگیر ساوه   -  آخرين صفحه