جرثقیل یدک کش ساری

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در ساری تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09719.html

به گفته ویسلمن فناوری خودران لااقل تا چند سال به عنوان مکمل راننده اصلی عمل خواهد کرد و تنها در سفرهای طولانی یا وقتی خودرو در ترافیک گیر کرده و باید توقف و حرکت‌های مداوم داشته باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال ویسلمن می‌گوید با توسعه فناوری خودران این فناوری راه خود را به سوی همه مدل‌های تولیدی در گروه ب‌ام‌و خواهد گشود:

۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

همه مدل‌های ب‌ام‌و آپشن خودران خواهند داشت

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،گروه خودروسازی ب‌ام‌و در کنار سایر فعالان صنعت خودرو در حال پشت سر گذاشتن روزگاری پرچالش و - جرثقیل یدک کش ساری - البته در عین حال هیجان‌انگیز است. صنایع خودرویی درست در میانه چهارمین انقلاب صنعتی خود قرار گرفته است که در آن فرایند دیجیتالی شدن و قابلیت ارتباطی بین خودروها محوریت دارد. چالش اصلی - جرثقیل یدک کش ساری - پنج سال آینده برای صنعت خودرو، توسعه فناوری خودران و تولید خودروهایی با این فناوری خواهد بود. در حالی‌که برخی تولیدکنندگان خودرو با سرعت هر چه تمام به دنبال معرفی خودران‌های تازه هستند و تلاش دارند در این بخش گوی سبقت را از رقبا بربایند، دیگران با احتیاط بیشتری به آن می‌پردازند. برای درک بهتر اتفاقات جاری در گروه ب‌ام‌و سراغ دکتر دریک ویسلمن، کارشناس ارشد فناوری خودران در این شرکت رفتیم. سوالاتمان را با مهم‌ترین سوالی که احتمالا تمام علاقه‌مندان ب‌ام‌و با آن مواجه هستند، شروع کردیم. آیا این برند می‌تواند هویت برجسته و متفاوت خود در دادن لذت - جرثقیل یدک کش ساری - رانندگی را در دنیای خودران هم حفظ - جرثقیل یدک کش ساری - کند؟ «قطعا» - جرثقیل یدک کش ساری - جوابی بود که دریافت کردیم. «در خودروهای ما این مساله که یکی از شاخص‌هایی است که ب‌ام‌و با آن شناخته می‌شود، در آینده هم مورد تاکید خواهد بود.» به گفته ویسلمن فناوری خودران لااقل تا چند سال به عنوان مکمل راننده اصلی عمل خواهد کرد و تنها در سفرهای طولانی یا وقتی خودرو در ترافیک گیر کرده - جرثقیل یدک کش ساری - و باید توقف و حرکت‌های مداوم داشته باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال ویسلمن می‌گوید با توسعه فناوری خودران این فناوری راه خود را به سوی همه مدل‌های تولیدی در گروه ب‌ام‌و خواهد گشود: «فناوری خودران به یکی از آپشن‌های قابل نصب روی همه مدل‌ها در آینده تبدیل خواهد شد و این گونه نخواهد بود که مدل‌های خاصی به این فناوری - جرثقیل یدک کش ساری - مجهز شوند.» ایده پشت این تصمیم مشهود است: تقسیم هزینه‌های توسعه این فناوری بین تعداد بالاتری از محصولات و قابل دسترس کردن آن برای همه مدل‌ها. پیش از آنکه وارد مبحث جدول زمانی برای ورود فناوری خودران به خط تولید شویم، نگاهی به گذشته هم انداختیم. دکتر ویسلمن توضیح داد که ب‌ام‌و در گذشته گام‌های بلندی به سوی فناوری‌های خودران برداشته است. این شرکت در سال ۲۰۰۶ اقدام به عرضه یک نمونه سری ۳ با قابلیت‌های محدود خودران کرد. این خودرو قادر بود مسیر مسابقات هاکن‌هیم را به صورت خودکار حرکت کند اگرچه هنوز برای رونمایی از این فناوری خیلی زود بود. با این حال به اعتقاد ویسلمن اکنون زمان مناسبی برای این کار محسوب می‌شود و قرار است ب‌ام‌و iNEXT در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شود. ویسلمن - جرثقیل یدک کش ساری - با تایید قابلیت‌های این مدل و انجام مراحل تست آن می‌گوید: «هدف ما ارائه سطح ۳ قابلیت‌های خودران تا حداکثر سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت برای iNEXT به گونه‌ای است که راننده بتواند به کارهای دیگر خود رسیدگی کند.» با این - جرثقیل یدک کش ساری - حال در تمامی این فناوری‌ها راننده همچنان می‌تواند فرمان را در اختیار بگیرد. تا قبل - جرثقیل یدک کش ساری - از پایان سال ۲۰۱۷ میلادی ب‌ام‌و بر آن است که تست‌های جاده‌ای را با ناوگانی از ۴۰ نمونه نیمه‌خودران و کاملا خودران سری - جرثقیل یدک کش ساری - ۷ در کشورهایی همچون آلمان و ایالات‌متحده آغاز کند. بزرگ‌ترین تفاوت بین iNEXT و - جرثقیل یدک کش ساری - خودروهای متعارف امروز مثل نسل کاملا جدید خودروهای سری ۵ - جرثقیل یدک کش ساری - اصول حاکم بر سیستم‌های - جرثقیل یدک کش ساری - نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و مدل تعاملی آنان است. سیستمی که قرار - جرثقیل یدک کش ساری - است روی iNEXT نصب شود، سامانه‌ای دوگانه خواهد بود که دو بخش آن برآوردها و تصمیم‌های یگدیگر را تجزیه و تحلیل - جرثقیل یدک کش ساری - می‌کنند و مورد واکاوی قرار می‌دهند و در - جرثقیل یدک کش ساری - صورت نقص عملکرد یکی، خودرو بلافاصله - جرثقیل یدک کش ساری - سرعت را کم می‌کند و از راننده می‌خواهد کنترل را به دست بگیرد. در بسیاری - جرثقیل یدک کش ساری - از موارد ادامه مسیر با خودرو ممکن خواهد بود؛ مگر آن که مشکل جدی‌تر از آن باشد که خودرو بتواند به راه خود ادامه دهد. ویسلمن که سابقه‌ای طولانی در زمینه معماری سیستم‌های مرتبط با خودرو دارد، مقداری هم در مورد قوای محرکه خودروهای خودران صحبت کرد. ویسلمن تاکید دارد که «هیچ ضرورتی ندارد فناوری خودران الزاما به خودروهای برقی ربط داده شود». قرار است ب‌ام‌و iNEXT‌ هم با قوای محرکه - جرثقیل یدک کش ساری - احتراقی و هم با موتور تمام برقی عرضه شود. وی در پایان هم گریزی زد - جرثقیل یدک کش ساری - به معمایی که این روزها بر سر مسائل - جرثقیل یدک کش ساری - اخلاقی و حقوقی خودروها وجود دارد. دکتر ویسلمن بر این باور است که ب‌ام‌و در طراحی الگوریتم نرم‌افزاری خود مساله ارجحیت یک زندگی بر دیگری را - جرثقیل یدک کش ساری - مدنظر قرار نخواهد داد و در صورتی که سانحه اجتناب‌ناپذیر باشد، خودرو بلافاصله متوقف - جرثقیل یدک کش ساری - می‌شود تا آسیب‌های ناشی از تصادف را به حداقل کاهش دهد:‌ «بر اساس تحقیقات ما در - جرثقیل یدک کش ساری - مورد سوانح، حرف‌ و حدیث‌های مطرح شده در - جرثقیل یدک کش ساری - مورد انتخاب بین سلامت سرنشین یا عابرپیاده اساسا در دنیای واقعی معنا ندارد». منبع: bmwblog.com
اولين صفحه   -  جرثقیل خودروبر زین الدین   -   نیسان خودروبر زین الدین   -   نیسان یدک کش زین الدین   -   ماشین بر زین الدین   -   خودرو سوار زین الدین   -   جرثقیل یدک کش زین الدین   -   چرخگیر زین الدین   -   امداد خودرو ساری   -   امداد خودرو سیار ساری   -   خودروبر ساری   -   یدک کش ساری   -   حمل خودرو ساری   -   حمل ماشین ساری   -   کفی ساری   -   کفی خودروبر ساری   -   جرثقیل خودروبر ساری   -   نیسان خودروبر ساری   -   نیسان یدک کش ساری   -   ماشین بر ساری   -   خودرو سوار ساری   -   جرثقیل یدک کش ساری   -   چرخگیر ساری   -   امداد خودرو ساوه   -   امداد خودرو سیار ساوه   -   خودروبر ساوه   -   یدک کش ساوه   -   حمل خودرو ساوه   -   حمل ماشین ساوه   -   کفی ساوه   -   کفی خودروبر ساوه   -   جرثقیل خودروبر ساوه   -   نیسان خودروبر ساوه   -   نیسان یدک کش ساوه   -   ماشین بر ساوه   -   خودرو سوار ساوه   -   جرثقیل یدک کش ساوه   -   چرخگیر ساوه   -   امداد خودرو سبزوار   -   امداد خودرو سیار سبزوار   -   خودروبر سبزوار   -   یدک کش سبزوار   -  آخرين صفحه