کفی ساوه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09727.html

در سال ۱۹۷۸ موضوع رده‌بندی خودروها از نظر دارا بودن استانداردهای ایمنی مطرح شد و اداره ایمنی ترافیک بزرگراه‌های ملی آمریکا (NHTSA) در امریکا با آزمون قسمت جلوی خودرو، میزان صدمه‌ای راکه بر آدمک داخل وارد آمده است، ملاک ایمن بودن خودرو قلمداد کرد.

۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

نیاز به بازتعریف خودروساز شدن

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، چند سال طول کشید این اطلاعات در اختیار مشتریان خودرو قرار گیرد اما درنهایت در سال ۱۹۹۳ این اداره، اطلاعات کاربردی را در مورد ایمنی خودرو برای مشتریان - کفی ساوه - تدارک دید و در دسترس همگان قرار داد. از آن زمان اختصاص - کفی ساوه - دادن ستاره برای تعیین میزان ایمنی خودرو باب شد و موسسات مختلف بنا بر ملاک‌های متفاوت به خودروهای سراسر جهان از ۱ تا ۵ - کفی ساوه - ستاره بابت میزان ایمنی آن‌ها اختصاص می‌دهند. یکی از پیامدهای این - کفی ساوه - رده‌بندی در این مساله نهفته است که از این طریق مشتریان می‌توانند طیفی از مطالبات بازار را در مورد ایمن بودن یک خودرو مطرح کنند و همین مساله به مرور زمان موجب تغییر در نگرش - کفی ساوه - طراحی خودروها شد. امروز در خبرها می‌خوانیم طبق بررسی‌های انجام گرفته توسط مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، خودروهای تولید داخل از ایمنی به مراتب پایین‌تری نسبت به خودروهای وارداتی برخوردار هستند و بنابر گزارش این مرکز به - کفی ساوه - ازای هر ۱۰ هزار خودرو در دنیا به‌طور متوسط حدود ۹ نفر کشته می‌شوند، اما در ایران به‌ازای هر ۱۰ هزار خودرو ۳۷ نفر کشته می‌شوند. این آمار بیش از هر واقعیتی - کفی ساوه - بیانگر این مساله است که در فرایند ساخت خودرو در ایران مساله ایمنی خودرو کمتر از هر فاکتوری مورد توجه قرار گرفته است. شاید برای دریافتن حلقه گمشده تلفات شدید تصادفات جاده‌ای در ایران، به جای اینکه تمام تقصیرها را به گردن عدم رعایت اصول رانندگی از سوی رانندگان بیندازیم، باید سوزنی نیز به تولید داخلی بزنیم و با وارسی - کفی ساوه - فرایند تولید این مساله را به طور دقیق مورد بررسی قرار داد. متاسفانه مشخص نیست چرا تولیدکنندگان داخلی فناوری‌های روز ایمنی را از مشتریان ایرانی دریغ می‌کنند. امروز اگرچه در تولید خودروهای پرتیراژ داخلی با استفاده از تکنولوژی‌هایی نظیر کیسه هوا یا ترمز ضدقفل مواجه هستیم اما استفاده از این فناوری‌ها متاسفانه نتوانسته است چندان به کار ایمن - کفی ساوه - کردن خودروها بیاید. این موضوع نشان می‌دهد حتی در استفاده از فناوری‌های نوین ایمنی خودرو از انواع مرغوب آن‌ها استفاده نمی‌کنیم و رویکرد تولید ما به این نوع فناوری‌ها، آن‌ها را لوکس‌گرایانه و تزئینی قلمداد می‌کند. این در حالی است که در تبیین علت رونق شرکت‌های بزرگ خودرویی همچنان موضوع ایمن بودن - کفی ساوه - این خودروها و ترجیح مشتری به خرید آن‌ها کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و فاکتورهایی نظیر زیبایی یا قدرت موتور ذهن ما را در علت‌یابی سهم - کفی ساوه - یک برند مهم خودرویی از بازار، گمراه می‌کند. حال آن‌که در آن سوی ملاک‌های متعارف انتخاب یک خودرو، سوالاتی ساده و درعین‌حال مهم در ذهن مشتری شکل می‌گیرد که در بسیاری از مواقع تنها برندهای بنام دنیا می‌توانند پاسخ‌گوی این نیازها و سوال‌ها باشند. یکی از ابتدایی‌ترین - کفی ساوه - این سوالات ارزیابی مشتریان - کفی ساوه - از استحکام خودرو - کفی ساوه - هنگام تصادف است و در این زمینه فولاد به کار رفته در خودرو نقش محوری بازی می‌کند. با توسعه روش‌های جدید و به‌کارگیری فناوری‌های نوین، فولاد همچنان در حال مستحکم‌تر شدن است. فولادهای با استحکام جدید، از ترکیبات ویژه‌ای بهره می‌برند که باعث سبک‌تر شدن و درعین‌حال مقاوم‌تر شدن آن‌ها می‌شود. با به‌کارگیری این فولاد در نقاط حساسی - کفی ساوه - چون ستون‌ها و قسمت زیرین خودرو، جایی که پاهای سرنشینان قرار می‌گیرد، احتمال آسیب به‌شدت کاهش می‌یابد؛ چراکه فولاد مورد بحث به‌آسانی خم نمی‌شود و تاب نمی‌خورد. همچنین با افزایش استحکام شاسی، - کفی ساوه - سواری آن نیز بهبود می‌یابد. اگر تنها همین کیفیت ایمنی در - کفی ساوه - آلیاژ فولاد خودروهای داخلی به کار گرفته شود، به راحتی شاهد فروریختن آمار بالای مرگ‌ومیر و جراحت در تصادفات - کفی ساوه - شهری و بین‌شهری خواهیم بود. تحقق این مهم تنها در - کفی ساوه - صورتی ممکن است که سازوکار تولید خودرو در کشور در مورد روند کاری خود تاملی کند و پیش از برنامه‌ریزی برای هر چه فربه‌تر شدن آن هم برمبنای منطق هزینه و فایده، بتواند به نقاطی دوردست‌تر از اهداف کوتاه‌مدت خود بنگرد. پیش‌نیاز چنین تاملی، بازتعریف علت خودروساز شدن و نقش - کفی ساوه - انسان در آن است. نقش انسان و رابطه او با خودرو باید برای خودروسازان ما تعریف شود. تنها در این صورت است که می‌توان محصولی انسانی و مطابق با نیاز بازار تولید کرد. - کفی ساوه -
اولين صفحه   -  امداد خودرو سیار ساری   -   خودروبر ساری   -   یدک کش ساری   -   حمل خودرو ساری   -   حمل ماشین ساری   -   کفی ساری   -   کفی خودروبر ساری   -   جرثقیل خودروبر ساری   -   نیسان خودروبر ساری   -   نیسان یدک کش ساری   -   ماشین بر ساری   -   خودرو سوار ساری   -   جرثقیل یدک کش ساری   -   چرخگیر ساری   -   امداد خودرو ساوه   -   امداد خودرو سیار ساوه   -   خودروبر ساوه   -   یدک کش ساوه   -   حمل خودرو ساوه   -   حمل ماشین ساوه   -   کفی ساوه   -   کفی خودروبر ساوه   -   جرثقیل خودروبر ساوه   -   نیسان خودروبر ساوه   -   نیسان یدک کش ساوه   -   ماشین بر ساوه   -   خودرو سوار ساوه   -   جرثقیل یدک کش ساوه   -   چرخگیر ساوه   -   امداد خودرو سبزوار   -   امداد خودرو سیار سبزوار   -   خودروبر سبزوار   -   یدک کش سبزوار   -   حمل خودرو سبزوار   -   حمل ماشین سبزوار   -   کفی سبزوار   -   کفی خودروبر سبزوار   -   جرثقیل خودروبر سبزوار   -   نیسان خودروبر سبزوار   -   نیسان یدک کش سبزوار   -   ماشین بر سبزوار   -  آخرين صفحه