نیسان خودروبر ملایر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10780.html

اینکه گفته شود تیراژ تولید خودرو در کشور افزایش یافت، نشان‌دهنده پویایی صنعت نیست. در واقع میزان مونتاژ بیشتر می‌شود.

۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶

وام‌های کلان با نرخ بهره ۳۰درصد هنوز تسویه نشده است

در سال‌های فعالیت صنعت خودرو در کشور، یکی از دلایلی که در مورد حمایت بی‌قید و شرط و همیشگی دولت به خصوص از دو خودروساز اصلی مطرح بارها مطرح شده، تاثیر فعالیت این بخش بر رشد اقتصادی و موضوع ایجاد اشتغال بوده است.

برخی کارشناسان معتقدند خودروسازان این دو موضوع را بیشتر به‌عنوان ابزاری برای امتیاز‌گیری از دولت استفاده می‌کنند. اینکه چه تحولات و تغییراتی می‌تواند باعث شود این مساله از حد شعار و حرف خارج شده و به جای استفاده ابزاری از این - نیسان خودروبر ملایر - موضوعات، در - نیسان خودروبر ملایر - عمل خودروسازی کشور در زمینه اشتغال و اقتصاد فعال تاثیرگذار عمل کند، مساله‌ای است که علی علیلو، نماینده پیشین و رئیس هیات تحقیق و تفحص - نیسان خودروبر ملایر - دوره نهم - نیسان خودروبر ملایر - مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو - نیسان خودروبر ملایر - با «دنیای خودرو» درباره آن به تفصیل توضیح داد.

[caption id="attachment_194681" align="aligncenter" width="600"]نیسان خودروبر ملایر علی - نیسان خودروبر ملایر - علیلو، نماینده پیشین و رئیس هیات تحقیق - نیسان خودروبر ملایر - و تفحص دوره نهم مجلس شورای اسلامی[/caption]

به نظر شما ایجاد چه تغییر و تحولاتی می‌تواند باعث شود خودروسازان به جای - نیسان خودروبر ملایر - امتیازگیری از دولت و با استفاده از دو مساله ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی، در عمل و در - نیسان خودروبر ملایر - این زمینه تاثیرگذار باشند؟ درد صنعت خودرو درمان نخواهد شد جز در شرایطی که اتفاقات اساسی در آن رخ دهد. چون - نیسان خودروبر ملایر - ساختارهای سهام‌داری، فنی و مالی در این - نیسان خودروبر ملایر - صنعت غلط است. ساختار سهام‌داری در این بخش، حاکمیت اقتصاد دولتی است. تا زمانی که اقتصاد دولتی بر بنگاه‌های - نیسان خودروبر ملایر - تولیدی حاکم است، قطعا آن پویایی و شعارها محقق نخواهد - نیسان خودروبر ملایر - شد. اساسا خاصیت اقتصاد دولتی همین است. در هیچ جای دنیا اقتصاد دولتی در این بنگاه‌ها نتوانسته‌ پویا شود.

ما قانون اصل ۴۴ را داریم. اما در این رابطه اصل ۴۴ چندان معنا پیدا نمی‌کند چون دولت در این بنگاه‌ها سهام‌دار است. همچنین بحث حاکمیت مدیریتی هم مطرح است.

زمانی می‌گوییم مساله فقط حاکمیت سهام‌داری است، در حالی که الان - نیسان خودروبر ملایر - حاکمیت مدیریتی هم مساله است. یعنی الان عزل و نصب مدیران و اعضای هیات‌مدیره دو خودروساز اصلی کشور قطعا باید با تایید وزیر صنعت، معدن و تجارت باشد. حتی وقتی سهام‌داران دیگر هم می‌خواهند عضو یا نماینده معرفی کنند، باید با وزارتخانه هماهنگ باشند.

در بحث ساختار مالی هم تا زمانی که سیستم جدید در این بنگاه‌ها حاکم است، هرچقدر هم حمایت دولت باشد، تسهیلات - نیسان خودروبر ملایر - ارائه شود و کمک دریافت کنند، خودروساز نخواهند شد.

بدهی‌های انباشته به بانک‌ها در ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته هنوز بر سیستم مالی خودروسازان سایه انداخته است. بعضی از وام‌های کلانی که با سود ۳۰ درصد برداشته‌اند، تسویه نشده است. چون سیستم مالی آنها منطبق با اصول اقتصادی طراحی نشده است.

در ساختار تشکیلاتی این بنگاه‌ها شرکت‌هایی - نیسان خودروبر ملایر - وجود دارند که زیان‌ده - نیسان خودروبر ملایر - هستند. سوال این است که زیان این شرکت‌ها کجا تاثیر می‌گذارد، جز در تراز مالی آخر سال شرکت‌های مادر و صنعت خودرو. وقتی این ساختارها اصلاح نشوند، امکان ندارد و محال است این صنعت - نیسان خودروبر ملایر - رنگ پویایی به خود ببیند.

گذشته از این، سیستم‌های پیچیده‌ای هم در این زمینه وجود دارند که مربوط به ساختار فنی است. همان‌گونه اواخر سال گذشته مدیران هم اعتراف کردند ما هنوز خودروساز نیستیم، مونتاژکار هستیم. خودروسازان ما کدام پلت‌فرم را طراحی کرده‌اند؟ اینکه SKD را به CKD تبدیل - نیسان خودروبر ملایر - کنیم یا برعکس، در واقع باعث می‌شود فقط واردات خودروی آماده به واردات قطعات و مونتاژ تبدیل شود.

اما بسیاری از قطعات مورد‌نیاز تولید در حال‌حاضر در کشور تولید می‌شود. بله. اما این ما را خودروساز نمی‌کند. خودروسازی یعنی از صفر تا صد در خود کشور انجام شود. یعنی طراحی پلت‌فرم همینجا انجام شود، قطعات را همینجا بزنند، مونتاژ در کشور باشد و بعد از آن سیستم نظارتی و استاندارد آنقدر قوی باشد که - نیسان خودروبر ملایر - تولید نهایی هم از نظر قیمت و هم به لحاظ کیفیت، رقابتی باشد.

الان کدام‌یک از این اتفاقات می‌افتد؟ اینکه گفته شود تیراژ تولید خودرو در کشور افزایش یافت، نشان‌دهنده پویایی صنعت نیست. در واقع میزان مونتاژ بیشتر می‌شود.

در سال‌های گذشته که تیراژ تولید کاهش یافت، در این شرکت‌ها انباشت نیرو اتفاق افتاده بود. حالا تولید بیشتر شده - نیسان خودروبر ملایر - است و این نیروی انسانی انباشته و بیکار، به کار گرفته شده‌‌اند.

اما این صنعت برای صدها هزار نفر شغل - نیسان خودروبر ملایر - ایجاد کرده و زنجیره قطعه‌سازی به آن وابسته است. قطعه‌سازان با خودروسازها مشکل دارند. در حالی که پول قطعاتی که وارد می‌شود، از پیش پرداخته می‌شود، قطعه‌سازان داخلی گاهی چند سال دنبال وصول چک محصولاتی که به خودروساز - نیسان خودروبر ملایر - داده‌اند، می‌روند. بنابراین باید پرسید این صنعت در خدمت چه کسی و کجاست. ضمن اینکه متاسفانه سیستم نظارتی - نیسان خودروبر ملایر - ما در این زمینه‌ها خاموش هستند. - نیسان خودروبر ملایر - البته در دوره گذشته مجلس تحرکی در این - نیسان خودروبر ملایر - زمینه - نیسان خودروبر ملایر - وجود اشت اما دراین دوره این تحرک در مجلس هم دیده و فرایندها پیگیری نمی‌شود. البته ناگفته - نیسان خودروبر ملایر - نماند برجام باعث شد پژو با وجود همه بدقولی‌ها و بدعهدی‌های گذشته دوباره به صنعت خودروی کشور برگردد. رنو هم با وجود ضرر و زیان سنگینی که هم به مردم - نیسان خودروبر ملایر - و هم به صنعت وارد کرده بود، بازگشت و کار خود را کرد. باید از این فرصت استفاده کرد.

بخش کوچکی از خودروسازی ما به نحوی در دست بخش خصوصی است. بنابراین در صورتی که شرایط مناسب باشد، این بخش هم می‌تواند در بحث ایجاد اشتغال و کمک به رشد اقتصادی موثر عمل کند. در حالی که - نیسان خودروبر ملایر - به‌نظر می‌رسد میدان کافی برای این اثرگذاری وجود ندارد. پیشنهاد شما برای تغییر این فضا و موقعیت چیست؟ به نظر من اینها به دولت برمی‌گردد. اقتضای حاکمیت دولت بر صنعت همین است. در ظاهر می‌خواهند بگویند انحصار و جانبداری در این صنعت وجود ندارد و بسیاری از شرکت‌ها هم به‌راحتی خودرو وارد - نیسان خودروبر ملایر - می‌کنند و بازار رقابتی است. در حالی که همان واردکننده‌ها افراد خاص و کاملا تحت‌کنترل هستند.

همین بخشنامه اخیر وزیر که واردکننده‌ها را محدود کرد، باعث می‌شود تعداد محدودی واردکننده، آن هم تحت نظارت دولت فعال باشند. به این ترتیب واردات کنترل می‌شود و رقابتی اتفاق نمی‌افتد و بازار انحصاری و آن میدان باز برای جولان خودروسازان داخل وجود - نیسان خودروبر ملایر - دارد که بتوانند از نیاز بازار و مردم به نحو دلخواه استفاده کنند. البته - نیسان خودروبر ملایر - از این موضوع غافل نشویم که به شدت معتقدیم باید از خودروساز داخلی حمایت شود. اما این حمایت نباید بیمار‌گونه باشد که این صنعت را محتاج دولت کند. این حمایت درست نیست. به این شکل این صنعت نمی‌تواند روی پای خود بایستد.

حمایتی که مد‌نظر ماست، باید بتواند این صنعت را به پویایی برساند. اینجاست - نیسان خودروبر ملایر - که اقتصاد مقاومتی می‌تواند - نیسان خودروبر ملایر - در صنعت خودرو محقق شود و خودرو می‌تواند در بازار منطقه و جهان - نیسان خودروبر ملایر - جایگاه خود را بیابد و رقابت کند.

با توجه به این توضیحات، در حالی که تنها ۸ سال به زمان تعیین‌شده در سند چشم‌انداز صنعت خودرو باقی مانده است، به نظر شما آیا می‌توانیم تا ۱۴۰۴ به اهداف تعیین‌شده در این صنعت برسیم؟ بعد از اصلاح ساختار در صورتی که تحولات لازم ایجاد شود، حداقل چهار سال کار مستمر نیاز است تا به نقطه صفر برسیم و تازه از آنجا بخواهیم وارد بازارهای جهانی شویم تا به معنای - نیسان خودروبر ملایر - واقعی خطوط تولید راه‌اندازی شود.

بعد از آن زمان نیاز است هرسال برنامه‌ریزی دقیق وجود داشته باشد، تا این تولید ارتقای کیفی داشته باشد، رقابتی شود و جایگاه خود در بازار جهانی را پیدا کند.

بنابراین اگر همین امروز این تحولات اتفاق بیفتد، حداقل ۸ تا ۱۰ سال زمان لازم است تا تقریبا در بعضی بازارها و کشورهای دیگر حرفی برای گفتن داشته باشیم. اما در وضعیت موجود چنین برنامه‌ای هیچ وقت محقق نخواهد شد.

اولين صفحه   -  حمل خودرو مشهد   -   حمل ماشین مشهد   -   کفی مشهد   -   کفی خودروبر مشهد   -   جرثقیل خودروبر مشهد   -   نیسان خودروبر مشهد   -   نیسان یدک کش مشهد   -   ماشین بر مشهد   -   خودرو سوار مشهد   -   جرثقیل یدک کش مشهد   -   چرخگیر مشهد   -   امداد خودرو ملایر   -   امداد خودرو سیار ملایر   -   خودروبر ملایر   -   یدک کش ملایر   -   حمل خودرو ملایر   -   حمل ماشین ملایر   -   کفی ملایر   -   کفی خودروبر ملایر   -   جرثقیل خودروبر ملایر   -   نیسان خودروبر ملایر   -   نیسان یدک کش ملایر   -   ماشین بر ملایر   -   خودرو سوار ملایر   -   جرثقیل یدک کش ملایر   -   چرخگیر ملایر   -   امداد خودرو نسیم شهر   -   امداد خودرو سیار نسیم شهر   -   خودروبر نسیم شهر   -   یدک کش نسیم شهر   -   حمل خودرو نسیم شهر   -   حمل ماشین نسیم شهر   -   کفی نسیم شهر   -   کفی خودروبر نسیم شهر   -   جرثقیل خودروبر نسیم شهر   -   نیسان خودروبر نسیم شهر   -   نیسان یدک کش نسیم شهر   -   ماشین بر نسیم شهر   -   خودرو سوار نسیم شهر   -   جرثقیل یدک کش نسیم شهر   -   چرخگیر نسیم شهر   -  آخرين صفحه